Jump to content
banenko

Potreban savet oko izbora (kupovine) Toyote Yaris...

Recommended Posts

Kao prvo,veliki pozdrav svim članovima ovog foruma i nadam se da sam na pravoj "adresi" što se tiče pomoći oko odabira modela Toyote Yaris. U potrazi sam za pomenutim modelom ali bih Vas zamolio za savete oko izbora modela motora,tj. 1.0 ili 1.3... ? " Yare" bi prevozilo četvoročlanu porodicu u glavnom po gradu i eventualno jednom ili dva puta u toku godine za neki malo duži put (letovanje)...takoðe,planiram i ugradnju plina (da,vidim mišljenja su veoma podeljena...) pa bih Vas zamolio za savete i lična iskustva oko same potrošnje(ekonomičnosti),cene održavanja,na šta bi trebao obratiti pažnju prilikom kupovine i ostalih bitinh stvari,jer će mi to definitivno biti presudno oko samog izbora. U napred Vam se veliko zahvaljujem i biće mi veoma drago ako uspem da postanem još jedan član velike Toyotine porodice :D

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao u Toyota svet.Moj savet je motor 1,3 bez ugradnje plina.Lično,imam Yarisa 1,0 litra ali nas je samo dvoje a vas je četvoro pa ti malo više snage neće škoditi.Što se plina tiče,protivnik sam ugradnje plina u benzinske motore male kubikaže a osim toga ,kažeš da bi vozio samo po gradu i jednom na duži put.Veruj mi za to ti se ne isplati ugradnja plina jer godišnje prelaziš malu kilometražu.Srećna kupovina !

Podeli ovaj post


Link to post

maraja, hvala na savetu,godišnje prelazim oko 10.000 - 12.000 km i mislim da bi ugradnjom plina ostvario priličnu uštedu a čitao sam i post što se tiče ugradnje TNG-a i vidim da su lična iskustva ljudi dosta pozitivna...pa i ja sam razmišljao o jačem motoru (1,3) samo ne znam kolika je razlika u samoj potrošnji i održavanju...? Na šta bi trebao možda obratiti pažnju pri kupovini ?

Podeli ovaj post


Link to post

Razlike u ceni održavanja ,praktično nema a potrošnja je neznatno veća kod 1,3 .Ako kupuješ polovnog Yareta,vidi da li je održavan u ovlašćenom servisu i to ti je dovoljna preporuka.Ja sam kupio 10 godina star auto,pogledao ga vizuelno,probao i uzeo.I nisam se pokajao

Podeli ovaj post


Link to post

Vozim Verso 1.3, lično preporučujem jači motor, 1.0 nisam vozio, ali s obzirom na moje iskustvo kako ovaj motor vuče, odnosno poteže, prosto je greška ne kupiti ga ako već možeš da biraš. Kupljen sa 11 godina starosti, sa kompletnom servisnom dokumentacijom, čak i sa specifikacijom sa poslednje provere pri registraciji i tačno upisanom kilometražom. Oko kupovine nema mnogo mudrosti. Vizuelno dobro osmotriti, proveriti u dobrom servisu ili u TOYOTA servisu ukupno stanje vitalnih tačaka, pomoliti se bogu i to je to.čim sedneš i preðeš par kilometara, ko je iskusan može dobro da oceni automobil. Inače, svaka preporuka za model. Što se tiče plina apsolutno sam protiv jer je taj automobila napravljne da koristi benzin i tada je svaka magija motora i njegovog kvaliteta moguća. Mislim da samo fabrička ugradnja dolazi u obzir jer da su hteli oni bi ga napravili u toj varijanti. Kad sam prvi put seo i osetio rezak zvuk motora i moći koji on daje iako ima samo 1299 cm3, bilo mi je jasno sve oko performanski ogog agregata. Kupuj, ali o plinu dobro razmilsli. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne preporucujem 1.0, a 1.3 nisam vozio. Motor 1.0 nije bas za cetvoro, nego je vise za jedno ili dvoje i sasvim je solidan po gradu. Na otvorenom na magistralni i regionalnim putevima zadovoljava, malo vise opreza prilikom preticanja, a na auto putu je ispod ocekivanja.

U svakom slucaju 1.3 ili 1.4 D bi bio bolji izbor.

Plin zaboravi jer je neisplativo, a uz to gubis i rezervni tocak koji mora u gepek, a gepek je bas mali.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislio sam da ću ostati bez odgovora ali ste me prijatno iznenadili pa Vam se veliko zahvaljujem :) ...Vaši saveti definitivno me upućuju na 1,3 što ću verovatno i uraditi još samo ostaje onaj "lakši" deo posla,naći dobar primerak :roll: Gledam oglase po auto placevima,ima tu lepih primeraka ali nikada do sada nisam ima prilike da kupujem auto od njih a čuo sam da se tu svašta radi...a naći primerak sa sve srvisnom knjižcom i pravom kilometražom,mislim da je to dosta "težak posao" ...obićiću par placeva pa ću videti...

 

Da li može savet oko ovog modela,vredi li ovo...? čini mi se da ima malo veći luft izmeðu vrata ili možda to tako treba....

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6628084/toyota-yaris-13-vvt-i-86-ks

Podeli ovaj post


Link to post

Slika ne govori mnogo. Bez valjane provere kompletnog vozila, dokumentacije, osećaja uživo teško ti možemo pomoći. Savet br.1 ne žuri, dobro gledaj i po meni izbegavaj model sa 3 vrata, zbog kasnije prodaje. Automobila ima mnogo više nego kupaca, ne zaboravi to. Srećna kupovina. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala Vam na dosadašnjim savetima,naravno neću žuriti sa kupovinom...primerke sa "pravom" pratećom dokumentacijom je veoma teško pronaći,u glavnom su to uvozi iz Italije sa kilometražom većom od 120.000 i više km ( a i čisto sumnjam da su u pitanju prave cire ) i primerci od prvog vlasnika koji su prošli 200,000 i više km pa i onda se samo postavlja pitanje koliko je to pametna kupovima sa tolikom kilometražom,tako da ću pri samom izboru potražiti verovatno savet od nekih stručnih ljudi u nekom ovlašćenom servisu,čisto da se proveri trenutno stanje automobila i kolika bi bila eventualna ulaganja u pomenuti (naravno,osim malog servisa koji je obavezan)...naravno da je meni jasno da je u pitanju polavan automobil i da tu niko realno ne može dati nikakvu garanciju ali čisto neki saveti bi mnogo značili...ako imate još neki koristan savet ili Vaše lično iskustvo sa Yarisom,recite jer će mi sigurno pomoći i značiti pri kupovini....

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da TOYOTE nisu atraktivni modeli za preprodavce kao neki brendovi, tako da možeš naći model sa dokumentacijom. Govorim na osnovu mog slučaja. Kupio sam auto od preprodavca koji to nije ni skrivao, čak mi je rekao i da je bilo razbijeno bočno desno staklo, ali je zato dao svu dokumentaciju u TOYOTINOJ originalnoj futroli, sa knjižicom servisa, pomoći na putu,vizit kartom gde je održavan (što sam na netu proverio i zaista postoji takav servis u Austriji), sa papirom sa poslednje provere pred registraciju i kad sam uporedio km.sa tog papira i datuma kada je izdat, i km. sa kojom je uvezen, razlika od 13.000 km za godinu dana dala je odgovor na stvarnu km. Šta je moja poruka: može sve da se naðe, ne žuri, za svoje pare tražiš ono što ti pripada. Mi smo samo navikli da brzo padnemo pod uticaj nekog ko prodaje, kome je normalno da nema to i to, da je to odlična cena za te godine itd. Nije tako! Kilometraža od 150.000 za 10-tak i više godna je normalna, a uz redovnu eksloataciju ne bi trebalo da bude nikakvih problema.

Podeli ovaj post


Link to post

A ja presao za 12 god 290 000 sa jednim 1.0 i plus sa Fiestom jos 40 000km i sa ocevim jos oko 10 000km ovde u Srbiji. Znaci 340 000km, pa racunajte koliko su presli ovi 2003-2006 godista iz uvoza sa 140 000-180 000km na satu

Skoro sam se otarasio Forda i kupio Yaris 2016 kod Toyote NS i trazenjem auta gledao Astru K i Auris Dizele 2016 i 2017 godiste iz uvoza i svi bili od 180 000km- 210 000km

Podeli ovaj post


Link to post

×