Jump to content
Mr Nebojša

Delimično redizajnirana TOYOTA 86 na osnovu trkačkog iskustva

Recommended Posts

Delimično redizajnirana TOYOTA 86 na osnovu trkačkog iskustva

 

 

gt86-delna-prenova-main_tcm-3034-750380.

 

Toiota Motor Corporation će 1. Avgusta ove godine predstaviti delimično redizajniran model Toiota "86" kod svih ovlašćenih partnera Toyote, Toyopet, Toyota Corolla i Netz. Redizajniran model može se pohvaliti moderniziranim vozačkim karakteristikama baziranim na znanju stečenom kroz učešće u trkama, uključujući i trku 24 sata na Nirburgringu.

 

 

gt86-delna-prenova-big3_tcm-3034-750422.

 

Glavne karakteristike

Delimično redizajniran model "86" odlikuje se vrhunskim užitkom u vožnji što je rezultat raznolikih poboljšanja, uključujući pravolinijski krivulju momenta od niskih broja obrtaja motora kroz poboljšanja usisa i izduva (kod izvedbe s ručnim menjačem) i izuzetne stabilnosti upravljanja zahvaljujući dorađenoj strukturi ventila amortizera. Spoljni dizajn modela "86" je stavio na prvo mesto poboljšanu aerodinamiku vozila od nosa do zadnjeg kraja vozila. Upravljačko mesto u "86" je napravljen tako da se vozač oseća još povezaniji s vozilom nego ikada ranije, odlikuje se upravljačem najmanjeg prečnika koji je Toiota dosad izradila kao i višenamenski ekran veličine 4,2 "u boji (standardna oprema za izvedbe GT Limited i GT).

Toyota City, Japan 5. jula 2016.

Kao što pokazuje redizajn modela Toiota "86", Toyota Motor Corporation je posvećen stvaranju sve boljih auta kako bi što više ljudi moglo iskusiti užitak vožnje i kako bi rastao broj zaljubljenika u automobile. Toyota veruje kako motosport pruža priliku da se prenese uzbuđenje koje donosi vožnja i, kroz Toyota Gazola Racing, kompanija je usredsređena na razvoj automobila i osoblja.

Model "86", predstavljen po prvi put 2012. godine, učestvovao je u raznim motosport aktivnostima uključujući trku 24 sata na Nurnburgringu i kompetitivne 86 / BRZ trke i relije, na kojima su kupci sami učestvovali i uživali. Ovo vozilo je donelo osmeh na lica mnogih Toyotinih kupaca.

Model "86" je razvijen kao jedinstveno vozilo sa pogonom na zadnje točkove, intuitivnim upravljanjem, koje oličava samu bit vozačkog užitka. Odlikuje se jedinim na svetu horizontalno položenim motorom (D-4S) i pogonskim paketom sa zadnjim pogonom i ultranisku težištem zahvaljujući čemu postiže užitak u vožnji na posve drugoj nivou od postojećih sportskih auta. Model "86" je omiljen kod svih zaljubljenika u automobile jer nudi ono istinsko uzbuđenje koje automobili mogu pružiti.

 

gt86-delna-prenova-big1_tcm-3034-750400.

Delimični redizaj modela "86" usredsređen je na njegov dalji razvoj kao sportskog auta. Toiota je izradila vozilo sa još boljim voznim performansama kojim želi povećati broj zaljubljenika u sportske automobile.

Glavni inženjer Tetsuia Tada, koji vodi razvoj modela "86", kaže: "Sve smo preuredili - prvenstveno na osnovu tehničkih podataka koje smo dobili sa učešća modela" 86 "na trci 24 sata na Nirburgringu - i opet testirali ovaj model na putevima širom sveta kao i svaki njegov deo kojeg smo izradili. Novi model "86" je usavršen do tog nivoa da će svaki vozač prepoznati tu razliku, od trenutka kad uhvati upravljač i ruke i ubrza vozilo."

1. juli 2016.godine, prema Toyota Motor Corporation

*2D-4S: Direct injection 4 stroke gasoline engine, izvedba Superior

*Dalji razvoj u vozačkim performansama, sama srž sportskog auta Auto-performanse

Poboljšanja usisnog i izduvnog sistema (kod izvedbi sa ručnim menjačem brzina), kao što su usisna i izduvna grana doveli su do daljeg razvoja bokser motora D-4S. Najveći obrtni moment dostupan je u širokom rasponu brzine motora, a obrtni moment je poboljšan i pri niskim brojevima obrtaja.

 

gt86-delna-prenova-sub1_tcm-3034-750394.

Glavni tehnični podatki motora Toyota 86

1. Radni obim / Menjač / Najveća snaga / Najveći moment

FA-20 1998 cm3 ručni menjač sa 6 brzina 152 kV (207 KS) / 7.000 obr / min 212 Nm /

6400-6800 o / min

6 Super ECT 147 kV (200 KS) / 7.000 obr / min 205 Nm /

6400-6600 o / min

Odziv upravljača i udobnost

Poboljšan vešanje i povećana krutost tela zahvaljujući povećanom broju tačkastih zavara na zadnjim stubovima rezultirali su izvrsnim odzivom upravljača i udobnošću vožnje.

Dodavanje amortizera SACHS kao opcije doprinosi dodatnom poboljšanju odziva upravljača i udobnosti

2. Izmene spoljnih linija vozila usmerene na vozne performanse

Usavršavanje aerodinamičkih svojstava

Poboljšana aerodinamika modela "86", celom dužinom vozila, pa sve do najsitnijih detalja, stavljena je u prvi plan pri izradi i unapređivanju raznih funkcija; što je dovelo do dizajna spoljne linije vozila za superiorno prijanjanje uz cestu

Krilni zadnji spojler je standard za izvedbu GT Limited, te doprinosi izvrsnoj aerodinamici i upravljivosti

Vrhunski osećaj okretnosti i nisko težište

Zahvaljujući spuštenom nosu i horizontalno proširenom otvoru prednje maske u poređenju sa prethodnim modelom, prednji izgled modela "86" naglašava nizak i širok stav. Duga i kratka LED svetla standard su na svim nivoima opreme, a LED prednja svetla za maglu (standard na izvedbama GT Limited i GT) pojačavaju neustrašivu, pionirsku prirodu ovog modela. Model "86" ima aluminijumske naplatke od 17 "(standard na izvedbama GT Limited i GT) sa mašinski izvedenim detaljima i brunirano bojom. Dizajn vitkih, uvijenih krakova i aluminijumskih felni naglašava utisak okretnosti u pogledu s boka. Crni deo zadnjeg branika je horizontalno proširen kako bi se stvorio širok i trapezastim stav. Zadnja svetla koriste LED i njihov horizontalni položaj je vrlo upečatljiv.

3. Idealno vozačko mesto sportskog auta

Odlike

Model "86" se odlikuje upravljačem prečnika 362 milimetra - najmanji koji je Toyota ikada ugradila - s presekom koji pruža optimalni hvat i nudi izvrstan osećaj pri manevrisanju. Ploča s instrumentima sadrži 3 kruga (standard na izvedbama GT Limited i GT) izmijenjen je tako da se na vrhu brojača obrtaja nalazi 7.000 o / min, brzina motora na kojem on razvija najveću snagu. Vozilo je opremljeno sa višenamenskim ekranom u boji od 4,2 "(standardna oprema na izvedbama GT Limited i GT). Povrh trenutne potrošnje goriva i dosega, prikazuje niz preciznih podataka u realnom vremenu, uključujući silu G, krive snage i momenta kao i štopericu.

 

gt86-delna-prenova-big2_tcm-3034-750401.

Dizajn

Ploča s instrumentima i obloge vrata na modelu "86" koriste Grad Luke® (standard na izvedbama GT Limited). Kao dodatak unapređenim materijalima u unutrašnjosti, ovaj materijal ograničava odsjaj svetla spolja, i pomaže stvaranju okoline u kojoj se vozač može da se koncentriše na vožnju. Standardizovana crna boja u unutrašnjosti vozila pruža opuštajući prostor, a okviri prekidača na vratima i upravljačka ploča za grejanje (i jedno i drugo je standard u izvedbama GT Limited i GT) izrađeni su od materijala T-mesh sa ugljen tiskom radi dodatnog rafinisanja prostora kabine Presvlaka sedišta je perforirana Alcantara® (standar na izvedbi GT Limited)

 

1.Grand Luke® je veštački materijal nalik antilopu i zaštićeni žig kompanije Seiren Co., Ltd.

2.Alcantara® je zaštićeni žig kompanije Alcantara S.p.A.

 

Prodajni podaci

1. Prodajna mesta: ovlašćeni partneri Toyota, Toyopet, Toyota Corolla i Netz

2. Mesečni plan prodaje za Japan: 500 vozila

 

Fabrika: Main Plant, Gunma Manufacturing Division, Fuji Heavy Industries Ltd.

 

 

Izvor: TOYOTA club Serbia

Podeli ovaj post


Link to post

Lep facelift, ali samo 7ks više je smešno

 

M9

Podeli ovaj post


Link to post

Tom automobilu fali awd + bar jos 50ks da bi se izneo sa evropskom konkurencijom. Gledaju ljudi da dobiju sto vise za svoje pare, kupci su sve razmazeniji, uslovi kupovine nikad bolji, novac nikad jeftiniji. Kod te klase koja kosta puno gleda se svaka sitnica pa cak i ona da li je taster za prozor od plastike ofarbane u hrom boju ili je od pravog hroma. Da li toyota ume da napravi awd? Ume i medju najboljima je, jeste da se drze tradicije da je pravi originalni 86 bio rwd pa furaju taj fazon, ali sve dok nemaju sluha za kupce dotle ce audi TT biti na svakom cosku a gt86 na nivou statisticke greske, bar u evropi koja je zapravo jedno ogromno trziste.

 

Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Moje mišenje je da auto ne mora biti awd pogotovu japanci nisu išli na tu opciju jer je 86/brz/frs opcija naslednika GT2000, Coupe 800 i legendarnog hachija AE86. Bokser motor, nisko težište, odlične vozne karakteristike i zadnja vuča je ono što je bio cilj i to je uradjeno više nego dobro. Prodaja je takva da je u pitanju neki komercijalni model bio bi odmah ukinut ali pošto je u pitanju model koji je napravio tako dobar marketing bredna kako nije nijedan u zadnjih 10godina, 86 nastavlja da živi. Slažem se da su japanci trebalo da razviju model sa više snage, čak je i bilo priče da će razviti hybridni sistem po principi onoga što se koristi u WEC/LeMan šampionatu, pa potom su bile špekulacije da će se ići na turbo, od svega toga ništa se nije desilo. Predpostavljam da je presudila ekonomska računica i da bi razvoj novog motora samo doprineo dodatnim gubitcima. Bilo kako bilo, za ne tako velike novce mogu se uzeti HKS/GReddy komponente i lagano dići snaga na 300+ks ima na yt već sada puno prepravki pa se može pogledati za one kojima je 200ks nejako i žele više. Što se tiče konkurencije, realno taj TT od 160ks TDI ili 200ks, ili Peugeot RCZ iste koncepcije motora da se ne lažemo niti može pružiti takav užitak kakav GT86 može a ni kvalitet istih nisu reper koji japanci treba da jure.

Toyota GT86 već sada ima nekoliko Ginisovih rekorda, a takmičenje na stazi i reliju su im dali nove smernice na polju novih poboljšanja da naprave još bolje vozilo za drift, stazu i zabavu.

Ja bih mogao reći za sebe kao vlasnik jedne GT86 da imam isti onaj osmeh za upravljačem kao što ima Jeremy Clarkson iz poznate TV auto emisije Top Gear.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pročitah negdje da će nasljednik ovog obnovljenog GT86 biti razvijen u suradnji s Mazdom.

Podeli ovaj post


Link to post

Moje mišenje je da auto ne mora biti awd pogotovu japanci nisu išli na tu opciju jer je 86/brz/frs opcija naslednika GT2000, Coupe 800 i legendarnog hachija AE86. 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

samo naslednik AE86, ne mora awd ali zbog boljeg rasporeda snage je bitan-pozeljan

 

 Slažem se da su japanci trebalo da razviju model sa više snage, čak je i bilo priče da će razviti hybridni sistem po principi onoga što se koristi u WEC/LeMan šampionatu, pa potom su bile špekulacije da će se ići na turbo, od svega toga ništa se nije desilo. Predpostavljam da je presudila ekonomska računica i da bi razvoj novog motora samo doprineo dodatnim gubitcima. Bilo kako bilo, za ne tako velike novce mogu se uzeti HKS/GReddy komponente i lagano dići snaga na 300+ks ima na yt već sada puno prepravki pa se može pogledati za one kojima je 200ks nejako i žele više. Što se tiče konkurencije, realno taj TT od 160ks TDI ili 200ks, ili Peugeot RCZ iste koncepcije motora da se ne lažemo niti može pružiti takav užitak kakav GT86 može a ni kvalitet istih nisu reper koji japanci treba da jure.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

steta sto nisu izvukli bar na 250 ks, sto se tuninga tice samo bemani, jedini daje fabricku garanciju na radove, ne zezaj se kod drugih, kosta puno ali je sigurno 101%

nisi me razumeo sto se konkurencije tice ili sam se ja lose izrazio, steta sto ih nema vise po evropskim putevima, konkurencija je ponudila vise konja, awd....klasicnom kupcu je to zabavno i dobija dosta za svoj novac a ljudi su sve manje vezani za brend,  GT kupuje onaj ko hoce toyotu i rwd, opet kazem steta sto ih nema vise na putevima  :)

@ vedo, pa sta da uzmu-daju mazdi? vankel? :D  motor u Gt-u je subaruov sa toyotinim ubrizgavanjem, nesto ne verujem u taj brak sa mazdom....

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ma vjerojatno će se šasija razviti u suradnji s Mazdom, ionako su potpisali suradnju...

 

Iskreno, nemam ništa protiv niti suradnje sa Subaruom niti Mazdom.

Podeli ovaj post


Link to post

Gde si našao tu vest o Mazdi i Toyoti?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Za saradnju sa Mazdom sam znao nego me je interesovalo ako postoji podatak o novom, redizajniranom modelu Toyote 86. Da li je jos neko učestvovao u razvoju tog modela izuzev Toyote?

Podeli ovaj post


Link to post

Možda je to plan za narednu generaciju ali ne i za ovaj redizajnirani model.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, da, za narednu generaciju. Mislim da je to i spomenuto u tekstu.

Podeli ovaj post


Link to post

×