Jump to content
Nole993

Novak i Yaris 1.3 vvti

Recommended Posts

@matori

Koji problem ima Yaris druge generacije sa antikorozivnom zastitom?

Ovi iz pratnje vangabaritnih tereta, spartaju od gibraltara do iza moskve, od male azije do krajnjeg severa i pokazali su se ekstra pouzdani. Gazda ih vozi nekoliko stotina km i menja staro za novo, te opet uzima Yarise.

Pre toga je 'lutao' sa nekoliko modela, od 206 preko klija, pola, korse...

 

1.33 se u yaris II ugradjuje pred sam kraj proizvodnje (MY2010). Do tada je isao 1.3

EURO norme su poostrene, a menjac ima drugaciji prenosni odnos.

 

Losija sedista?

Izvini matori, al izgleda si zaboravio koliko su u ne TS modelu sedista bez bocne potpore i sa kracim sedalnim delom.

Ako ti 'bolja znaci meksa' onda da, yaris I ima meksa.

No po meni nisu bolja. Naprotiv.

Takodje, digitalna (3D) instrument tabla je mnogo ozbiljnija kod II nego kod I, ali su ga totalno usrali sa rasporedom komandi za klimatizaciju i po tom pitanju Yaris I mi se vise svidja.

 

E sad. Ovo sve se odnosi na 'obicne' yarise, dakle u osnovnom paketu ili prvom iza njega

Naravno da poredjenje obicne i tvoje TS verzije nema smisla, kao sto nema smisla porediti garsonjeru i vili na dedinju.

Cak, mogu da se slozim da u TS varijanti yaris I izgleda 'ozbiljnije' od njegovog naslednika. :)

 

No kako covek ovde ne pokazuje interesovanje za 'trkalicu' TS ;) :D

vec za 'obican' primerak, ja sam bio slobodan da uporedjujem bazicne varijante i dam svoj sud.

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Matori,salji broj na pm,ja krecem za pola sata iz Bga ka Sidu,pa mozemo da se vidimo tamo.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nismo sa druge planete, ali ako te tri godine života nisi proveo u zadnjih 5 godina u bg onda ti komentar ne vredi. Što se tiče ubrzanja, onih naglih, nema ih. Nema nikakvih kad bolje razmislim. Sve je u kreni stani. U jurija gagarina doguram i do treće, ali od medaka do komande teško da prebacim preko druge. Voznja daleko ispod ograničenja. Kasno uveče i rano, pre 7 h mogu da se ostvare tvoje tvrdnje. Sa druge strane neki ljudi ne idu u špicu kroz zagušene saobraćajnice ili koriste javni prevoz pa automobil koriste u periodu kada nema gužve. Stari deo grada je brdovit pa i to dodatno podiže potrošnju. Živim u Mirijevu i svi koji idu ujutro na autoput ili ka centru ti mogu potvrditi moju tvrdnju.

Izuzetno sam ekonomičan vozač i u datim uslovima postižem odličnu potrošnju. Evo ti primer od prošle nedelje Mirijevo - urgentni centar, rastojanje 11 km, vreme polaska 8:10 vreme dolaska 8:55. Kako ostvariti nizak prosek?

Podeli ovaj post


Link to post

I da li si u te tri godine vozio yarisa kog komentatisemo. Meni je ts na 8.1L gasprom 100. Svaki dan idem istom rutom i nekad je predjem za 30 a nekad za 50 minuta. O razlicitosti ruta u okviru gradake voznje da ne pricamo. Vozi auto 2 meseca u bg pa vidi koja je potrosnja. Ortak ima 1.3. blokovi dorcol preko 8. Yare u gradu nije stedljivo. Naprotiv. Na magistrali je car.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

8 po gradu je ok za auto te kilaže i snage

Podeli ovaj post


Link to post

Osim dela preko reke ceo Beograd je u brdima, još kada se dodaju na to gužve, svaki auto mora da troši.Nema tu priče, e sada da su ovde najnervozniji vozači (većinom) i to je tačno.Mislim na stil vožnje, generalno ponašanje u saobraćaju.

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo sam pogledao auto u Sidu. Auto deluje mehanicki da je u dobrom stanju. Bio sam u servisu koji se zove Poljoauto cini mi se. Covek koji je tamo radio mi ne uliva poverenje uopste,jer je bio poprilicno nezainteresovan. Rekao mi je da je auto u odlicnom stanju mehanicki,bez da je ista ozbiljnije pogledao. Auto u voznji deluje utegnuto,ali je bas dosta iscukan. Bukvalno na sve strane ogrebotine,branici ne stoje kako treba,fali mu zadnji brisac,itd. Sa druge strane,poslednja cena je jako povoljna,covek trazi 2600.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ovde ima nesto musavo od ulja,na motoru.61bf16dba57d9752084eae8a3ee92f1e.jpg

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Upravo sam pogledao auto u Sidu...

.

...ali je bas dosta iscukan. Bukvalno na sve strane ogrebotine,branici ne stoje kako treba,fali mu zadnji brisac,itd. Sa druge strane,poslednja cena je jako povoljna,covek trazi 2600.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Ne mislim da je za jaris I generacije koji je kako navodis "bukvalno na sve strane ogrebotine i branici koji ne stoje kako treba (...)

cena od 2600€ nesto posebno povoljna...

Opet, nisam video automobil da bih davao sud o stanju, ali po tvom pisanju ispada da je potrebno kompletno farbanje automobila, plus sredjivanje oba branika.

To vec nije beznacajan trosak, a dize ukupnu cenu kostanja do onih 'negovanih' promeraka.

 

Opet, ogradjujem se, jer komentarisem samo na osnovu tvog opisa.

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

E jbg! Ja sad seo za komp. Nešto radio na poslu i nisam imao wi fi da se nakačim. Sad mi krivo jako. Trebao si me kontaktirati da idem i ja s tobom da vidim. Mogao sam ti ga i slikati pa ti poslati slike da ne dolaziš ako ti se ne sviđa. Napisao sam da auto ima sitnih oštećenja od gradskog saobraćaja. To što je malo od ulja je dihtung ventil dekla. Kakvi farbanje auta , nema toliko oštećenja, kao i na svakom koji se koristi. Postavio sam ja slike kad sam ga slikao i postavio ovde. Slikao sam ta oštećenja. Nema u njega ulaganja 100e. O branicima kod Yarisa smo već naveliko pisali. I sam sam zapeo lipom za stalah žardinjere i više ni japanci ne mogu da ušteluju branik. Nemoj da žuriš, pogledaj još neki, žao mi je samo što nisam pre bio pri netu pa da idem s tobom. 

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

Koji problem ima Yaris druge generacije sa antikorozivnom zastitom?

Ovi iz pratnje vangabaritnih tereta, spartaju od gibraltara do iza moskve, od male azije do krajnjeg severa i pokazali su se ekstra pouzdani. Gazda ih vozi nekoliko stotina km i menja staro za novo, te opet uzima Yarise.

Pre toga je 'lutao' sa nekoliko modela, od 206 preko klija, pola, korse...

 

1.33 se u yaris II ugradjuje pred sam kraj proizvodnje (MY2010). Do tada je isao 1.3

EURO norme su poostrene, a menjac ima drugaciji prenosni odnos.

 

Losija sedista?

Izvini matori, al izgleda si zaboravio koliko su u ne TS modelu sedista bez bocne potpore i sa kracim sedalnim delom.

Ako ti 'bolja znaci meksa' onda da, yaris I ima meksa.

No po meni nisu bolja. Naprotiv.

Takodje, digitalna (3D) instrument tabla je mnogo ozbiljnija kod II nego kod I, ali su ga totalno usrali sa rasporedom komandi za klimatizaciju i po tom pitanju Yaris I mi se vise svidja.

 

E sad. Ovo sve se odnosi na 'obicne' yarise, dakle u osnovnom paketu ili prvom iza njega

Naravno da poredjenje obicne i tvoje TS verzije nema smisla, kao sto nema smisla porediti garsonjeru i vili na dedinju.

Cak, mogu da se slozim da u TS varijanti yaris I izgleda 'ozbiljnije' od njegovog naslednika. :)

 

No kako covek ovde ne pokazuje interesovanje za 'trkalicu' TS ;) :D

vec za 'obican' primerak, ja sam bio slobodan da uporedjujem bazicne varijante i dam svoj sud.

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pogledaj po netu. Pogledaj sklopove oko točkova, svi su korodirali. Sve ono što su naveli kao minuse to se pokazalo. Nije on nepouzdan auto, ali ima više minusa od 1. generacije. Rođeni burazer je vozio 5 godina 2. gen. u isto vreme kad i ja 1. gen(1.3). Sam je rekao da je kud i kamo lepše se voziti na duže relacije u 1. gen. I njemu su bolja sedišta u 1.gen. što se posebno oseti u naslonu, a najveća zamerka svih za 2. gen. je što su ga napravili osetno tvrđim od 1.gen. i nešto uprskali sa ventilacijom, jako slaba. Tkođe je i zvučna izolacija bolja kod 1. gen. Sve je ovo poređenje 1.3 sa 1.3 TS je druga priča ;) . Kod 2. gen. je povećan i broj kvarova za nekih 10-20% jer je nežnija. Opet, daleko od toga da je to auto za kuditi, meni je extra i to mi je želja, pogotovo 1.3 jer stvarno ne treba jači motor. Veća je i ima više mesta unutra, a i sve je modernije urađeno, o tome nema priče. Mogućnosti nameštanja zadnje klupe su me osvojili kod Yareta 2.gen. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mislio da lošija sedišta i zvučna izolacija ne mogu biti gori od yarisa prve generacije, kad ono...

 

U svakom slučaju, ne znam šta kupac može da očekuje od automobila koji se 12 godina već ne proizvodi, a u vezi čukanja i limarije u opšte. Yaris I generacije koji nema ogrebotine i oštećenja je sigurno poliran.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne ocekujem ja da auto bude nov,daleko od toga,ali vozio sam i ja saab-a 9-3 2002god pa je bio prav,gledam samo da auto bude u korektnom limarijskom stanju. Mislim da na ovom da bi se doveo u neko dobro limarijsko stanje treba jedno sigurno 200e. Pa cu da vidim da napravim racunicu. Saljite ako imate neke predloge,ima jedan 2004to godiste u Novom Sadu,pa cu da vidim i njega da pogledam.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ako je auto zdrav prav, ebeš ogrebotine. To je kompromis koji pravis kod tog primerka. Osim naravno, ako negde rdja nije uhvatila. Onda mora da se sanira.

 

Svaki ce imati nesto.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mislio da lošija sedišta i zvučna izolacija ne mogu biti gori od yarisa prve generacije, kad ono...

 

U svakom slučaju, ne znam šta kupac može da očekuje od automobila koji se 12 godina već ne proizvodi, a u vezi čukanja i limarije u opšte. Yaris I generacije koji nema ogrebotine i oštećenja je sigurno poliran.

Jare 1.3 prve generacije ima najduže brzine od svih benzinskih varijenti,zato se vozi u nižim obrtajima i tiši je. Ima čak i razlike sa 1.3 druge gen. , nije velika razlika ali ipak jeste. Nije to bučno , Na 120 plovi i ne čuje se. Na 140 je bučan , ali to nije auto napravljen da se s njim stalno gaze te brzine mada i tada jako lepo vovuče i to ravnomerno do 170. 

Podeli ovaj post


Link to post

Kakvi su motori 1.4vvti u coroli?

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Do 2005 potencijalno problematicni, ako nije odradjena popravka po opozivu proizvodjaca :toyo:

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Cuvaj se oglasa pisanih sa CAPS LOCK 

:D

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

To je neko pravilo?  :viber14:

 

Deluje mi jako dobro,poslao mi je covek jos neke slike,deluje super,sutra ako je sve u redu,uzimam ga 99%  :viber14:  :viber14:  :viber14:

Podeli ovaj post


Link to post

Sutra ujutru idem da ga pogledam,pa javljam utiske ;-)

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Yaris kupljen! Konacno deo Toyota familije!!!  :viber14:  :viber14:  :viber14:

Uskoro postavljam slike. Auto je u jako dobrom stanju,estetski gotovo bez ikakvih problema,sve su to neke sitnice. Deluje kao da je pravih 56.000km u pitanju. Na svojim tockovima sam ga ja licno dovezao iz Lebana u Beograd. Auto se jako dobro ponasao na putu,prva i druga brzina za mene ogromno iznenadjenje,nisam znao da su tako ostri ovi motori! Naravno,za mene jeste velika promena da posle saab-a od 150ks sa turbinom predjem u 87ks,ali auto ide jako jako dobro. Na trapu deluje sasvim ok,nista ne lupka,cini mi se da nema lufta nigde. Mozda je potrebno nesto sitno uraditi na trapu,jer cini mi se da kada auto ide pravo,volan stoji malkice ulevo,sto ne znam sta moze da bude uzrok,mozda centriranje trapa to sve ispravi. Podigli smo auto na dizalicu,motor nije pran (cini mi se),a suv je kao barut,nigde kapi ulja. Uradjen mu je mali servis,ne znam sa kojim uljem i sa kakvim delovima. Ono sto ce definitivno pored registracije biti prvo ulaganje,jeste kvacilo. Kvacilo hvata jako nisko i ima jako kratak hod,a auto ne ubacuje u gradskoj voznji najsrecnije u sve brzine. Sta je tu problem,videcemo cim se auto registruje. Zanima me informacija kolika je cena seta kvacila za njega? Kako se krecu cene? I gde to raditi u Bg-u. Ja sam sa Mirijeva,kapiram da je japanshop najbolje neko resenje.

Hvala unapred na pomoci,pozdrav!!! :)  :)  :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam platio 24k sa ugradnjom u js. Pozovi pa pitaj. Savetujem da kod njih odrzavas. A posto si mi komsija, onda cu yarisa i da ti vidim

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam platio 24k sa ugradnjom u js. Pozovi pa pitaj. Savetujem da kod njih odrzavas. A posto si mi komsija, onda cu yarisa i da ti vidim

 U ponedeljak ga registrujem,pa vec od utorka se radi set kvacila. Videcu jos kako se krecu cene.

Podeli ovaj post


Link to post

×