Jump to content
Nole993

Novak i Yaris 1.3 vvti

Recommended Posts

Evo nekih slicica yarisa,uskoro stize jos  :)  :)  :)

post-2461-0-00278900-1497775952_thumb.jpg

post-2461-0-86583000-1497775953_thumb.jpg

post-2461-0-60958100-1497775955_thumb.jpg

post-2461-0-96659200-1497775956_thumb.jpg

post-2461-0-64170100-1497775958_thumb.jpg

post-2461-0-03022400-1497775960_thumb.jpg

  • Upvote 6

Podeli ovaj post


Link to post

Lepo izgleda. Ista boja kao i moj.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno!  :)  :)  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Lep je, da te dugo i srećno služi! Potraži na netu gde ima nekih akcija kvačila, negdepre je neko kupio Luk set za 10 000din. što je odlična cena. Inače Yaris ima jako kratak hod kvačila, najkraći od svih auta što sam vozio. Možda i ne treba da se menja jer kad ode obično visoko hvata , a ne nisko. Probaj prvo malo da ga istestiraš , da li ti proklizuje lamela, a možda samo ulje da se promeni u menjaču. Malo je to km da se menja set. Nema šta da ode na trapu, jedina stvar koja ode na Yarisu su stabilizatori(odu gumice) i to promeni ako treba, Oba se 1000 dinara zajedno. To što vuče malo može biti i do guma , ali uradi centriranje trapa obavezno jer možda nije nikada ni rađeno i verujem da će sve biti rešeno. 

Podeli ovaj post


Link to post

Videcemo u utorak sta je u pitanju. Desava mi se da teze ubacuje npr u prvu ili drugu,i jeste tvrdo kvacilo. Npr onaj yaris u Sidu sto sam ga probao ima mnogo mnogo mekse kvacilo. Ali videcemo sve u utorak. Kakva su generalno iskustva sa japanshop-om?

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Nole993

Nek je sa srecom i da te dobro sluzi.

 

Po onome sto si napisao do sada, ocigledno je da imas problem sa kvacilom. Sve ukazuje da ili imas problem sa cilindrom kvacila (manje verovatno) ili je ostecena korpa (vise verovatno).

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@laki72

 

Hvala puno!

 

Mali izvestaj. Auto je juce registrovan. Oprao sam ga dubinski iznutra i sam ga malo osvezio unutra jer je auto valjda od stajanja imao neki miris unutra koji mi se nije dopao. Kupljene nove flat metlice brisaca. Sada u 11 imam zakazan servis u japanshop-u da mi kazu sta je sa kvacilom i da precesljamo sve ostalo. 

 

Sto se tice mog utiska voznje,za sada osecam da sam dobio i mnogo vise nego sto sam ocekivao. Auto se jako dobro ponasa,pogotovo u gradskoj voznji. Jako je upravljiv. Plastike unutra po mom misljenju izuzetno kvalitetne. Juce sam vozio maltene ceo dan yarisa po gradu,a uvece seo u bratovu lagunu i kad sam uporedio plastike iznutra,yaris je kao rols za lagunu. Svidja mi se pozicija sedenja. Jedino sto sam zeleo auto sa petoro vrata,ali kad mi je naisao ovaj,dopao mi se i nisam hteo da ga propustim.

 

Auto jako ostar,pogotovo u prvoj i drugoj,povlaci jako jako dobro. Na semaforu kad stanem gotovo da se necuje. 

 

Sto se potrosnje tice,ja sam i vise nego zadovoljan za sada. Na nekih 400km od Lebana do Beograda i malo po Beogradu,dakle i autoput i magistrala i grad,bord je pokazivao 6.6l.  Pritom sam ga na autoputu vozio 110-150km/h. Juce sam restartovao potrosnju i presao nekih 40ak km po Beogradu,jos vecim delom Mirijevo koje je pakleno za potrosnju jer je brdo,bord pokazuje potrosnju ravno 7l. 

 

Ja zadovoljan  :)

 

Jos samo da sredim ovo oko kvacila i ako ima nesto na trapu da se radi.

 

P.S.  Ne radi mi tapatalk na telefonu,nece da salje nista,ne znam dal se to vama desavalo,pa mi je teze da okacim slike,jer nemam kad na kompu da se zezam oko toga.

Kacim uskoro  :)  :)  :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Zavrsen pregled u japanshopu. Generalno stanje auta je odlicno,majstor kaze da je to ta kilometraza,kaze da motor radi savrseno.

Ono sto definitivno treba da se radi jeste set kvacila i treba da se zamene prednji diskovi.

U narednih 10ak hiljada km treba potencijalno da se radi i pk kais sa spanerom i klizacem i da se zameni vodena pumpa,jer kaze da to nije radjeno od kada je auto proizveden.

 

U japanshopu su mi dali neke ponude,koje se meni cine malo skupljim

Ponudili su mi sledece:

 

-Set kvacila,lukov sa zamenom  31.000rsd

-Prednji diskovi  6400rsd

-Plocice             3600rsd

 

-Pk kais             6500rsd

-Spaner             4800rsd

-Klizac               4600rsd

-Vodena pumpa   5800rsd

 

Sta vi mislite o cenama?

Podeli ovaj post


Link to post

Cene ko u Tokiju :) . Već sam komentarisao o ovome par puta , a neka svako radi sa svojim parama kako mu volja. 

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

U prevodu, uzmi slobodno jeftinije delove nece nista da im fali

 

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Delovi jesu stvarno preskupi. Ispade mi saab jeftiniji za odrzavanje od yarisa...

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Te ponude koje su ti dali su verovatno top kvalitet delovi i sigurno te nece baciti u problem. Ako hoces da prodjes jeftinije moja preporuka je definitivno TRIO iz n.s. Mislim da drze najpovoljnije delove kod nas ali nisu top kvalitet naravno...

 

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne stedi na delovima i majstorima. Pre ili posle sve dodje na naplatu.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Ako hoces druge delove, u JS ih neces ugraditi..

Podeli ovaj post


Link to post

Nedavno sam uzeo PK kais u Trio, mislim da je 1050 din ali nisam siguran... Malo teže zameniti ali ništa strašno :)

Trebalo nam 1h sa majstorom.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Cestitke. Meni je samo malo cudno da kvacilo moze da ode pre 100.000 km.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema toga što određeni vlasnici ne mogu pohabat prije vremena...:)

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Ako se auto dominantno vozi po gradu (pogotovo BG spicevi) nije toliko cudno :( Naravno ima i do vlasnika :)

Podeli ovaj post


Link to post

Na mom yarisu kvacilo riknulo na 70k km. Ne znam sta mu je prethodna vlasnica radila, ali ga je razjebala. Na kecu koga sam pre vozio pukla mi je korpa na nesto preko 70k km, i kad je sve skinuto lamela je bila u odlicnom stanju. Tako da se moze zakljuciti da su neki vozaci izuzetno nadareni.

Podeli ovaj post


Link to post

Na jednoj koroli E12 koju sam gledao davno, na manje od 50k menjano kvacilo. Tipa na 35. Deda vozio spalio ga valjda sta li je.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Naruceni diskovi i plocice. Zamenu cu raditi verovatno u autodjole na mirijevskom bulevaru. Sta mislite o tome da uradim reparaciju seta kvacila?

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

ne mislim o tome u opšte :)

Mada ako imaš novca za bacanje, što da ne

Podeli ovaj post


Link to post

Uzmi novo kvačilo, nemoj reparaciju. Ja sam uzeo skoro kvačilo u JS za mog yarisa mkII i koštalo je 19000. Ruke kod mog majstora su bile 6000. Uzeo sam Luk ali je imalo i jeftinijih setova.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×