Jump to content
Mr Nebojša

Filter ulja - Original Toyota ili Aftermarket?

Recommended Posts

Diskusija o odabiru filtera za ulje.

 

 

@matori

sve super, samo mi bode oči uljni filter. Ja nikad nisam smeo da se usudim da kupim ništa drugo osim originala. Mala je cena tog filtera s obzirom kakve ozbiljne probleme može da prouzrokuje, ako me razumeš.

Podeli ovaj post


Link to post

Da li moze da se samo kupi original filter ulja a da ne menjas ulje i filter u ovlascenom servisu????

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

I da taj filter bude made in japan?

Podeli ovaj post


Link to post

@Liftman

Naravno

 

@@Milos CTS

To je već teže, ja sam obično dobijao Made in China/Thailand.

Podeli ovaj post


Link to post

@ Mr Nebojša - Već nekoliko godina u Triu održavam auto i nikad nijedna primedba na njihove delove i rad. Iskreno, ja na "imena" delova ne gledam kao većina ovde. Mene stvarno ne zanima koja je to marka , već kako se pokaže u praksi. I prošli mi je servis sa takvim urađen. Kada sam uzimao nisam ni pitao za cenu, rekao sam samo šta mi treba, to kupio i platio. Mislim da mi je kući fiskalni račun pa mogu videti. Meni je najvažnije da oni garantuju za svoje delove i da nemaju reklamacije na iste. Isto tako, nemam pojma ko je proizvođač stabilizatora, zadnje glavčine, pločica i paknova (to sam na prošlom Yaretu menjao) i sve što su mi oni namestili se pokazalo u praksi extra. Tako i svi filteri i ulja koja sam kod njih menjao. Ne verujem da bi bilo koji servis na dobrom glasu reskirao da zbog par stotina dinara(koliko može da bude razlika u slučaju uljnog filtera) padne zbog takve greške. Naravno da bi trebalo da je original sigurniji i verovatno bolji, ali verujem da i drugi proizvođači znaju napraviti kvalitetnu stvar. Nisam ni gledao da li je made in Japan. 


@ Milos CTS - Miloše, nisam ni gledao da li je "Made in Japan". Izgradili ljudi kod mene poverenje i stalno kod njih održavam auto bez ikakvih problema tako da nemam brige oko toga. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pa to sa filterima kvalitet dolazi do izrazaja na duze staze....dal ce ti motor izdrzati 300k km ili sa original filterima bar 100k km vise..

I ja mislim da i na jarisu ide podloska cepa kod uljnog filtera a to ne vidim da si kupio.

@milose ja iskreno nisam gledao sta pise al sledece kad uzmem za 1000km pa cu proveriti sta pise...

Послато са SM-A510F уз помоћ Тапатока

Izmenjeno od rajan

Podeli ovaj post


Link to post

Pa to sa filterima kvalitet dolazi do izrazaja na duze staze....dal ce ti motor izdrzati 300k km ili sa original filterima bar 100k km vise..

 

 

Koliko si siguran u ove tvrdnje?

Podeli ovaj post


Link to post

@ rajan - Ta priča o 300 ili 400k km je rekla kazala. To su sve nagađanja koja je jako teško potvrditi ili osporiti. Posle toliko km, ako auto rikne , ko zna do čega može biti. U teoriji možeš biti u pravu , a u praksi se može totalno drugačije pokazati. O tome uopšte ne razmišljam , a daj bože da se navozam u njemu još tolike km ;) .


Za podlošku , iskreno ne znam. Mislim da ne ide , ali možda i grešim . Stvarno ne znam. Koliko sam prošli puta gledao kad su menjali ulje , nisam je video . 

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

Mislim da si me pogrešno razumeo.

Trio servis je takav da je izlišno dovesti u pitanje njihov neosporni kvalitet i rad za svaku preporuku. Da je drugačije naš klub ne bi ni imao saradnju sa njima.

Suštine mog posta je, da je moje, subjektivno mišljenje - originalni filter po mogućstvu made in japan je najbolji izbor za bilo koju toyotu i opet ponavljam tih 15e za taj filter (sa popustom za članove to je još i manje) je smešna cifra koliko je taj deo bitan na samom motoru i koliko od njega zavisi dugotrajnost motora kako na kratke tako i na duge staze. Naravno, svako može da razmišlja/uradi i drugačije, tu smo da razmenjujemo mišljenja i iskustva.

Ps: Uz originalni filter ide i podloška.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko si siguran u ove tvrdnje?

Ja generalno nisam strucan po pitanju mehanike sto se automobila tice, ali mi je drugar koga znam od malih nogu i druzim se s njim ozbiljan mehanicar....samim tim su mi i ruke sto se tice odrzavanja 0 dinara i ako mi on kaze da se isplati uzimati originalne delove ja nemam drugog izbora sem da ga poslusam...

 

 

 

Послато са SM-A510F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na objašnjenju. :)

Podeli ovaj post


Link to post

@ Mr Nebojša - Razumeo sam šta si hteo da kažeš. Trio sam spomenio jer tamo godinama održavam auto i nikad nijedan problem. Napomenio sam da nijedan ozbiljniji servis ne bi sebi dozvolio da zbog takvih gluposti pada. U teoriji , da, slažem se sa tobom. U praksi, nekada sam i radio taj posao i živeo od toga. Realno, nikada nisam imao slučaj da je uljni filter bio uzrok havarije motora. Doduše, tada nije ni bilo toliko auta i nije bila ova tehnologija , ali ni danas nisam čuo od bilo kog poznanika da filter pravio problem. Što se cene tiče, to uopšte ne gledam kada održavam auto. Da su mi naplatili i 20e sve skuplje , ne bi pitao zašto, tako da mi nije do cene kada je filter u pitanju. Stavljaju mi uvek taj i nikad problem s njim. Posle 11k km ulje stoji kako je nasuto, ok boja, oseti se i pod prstima da je još odlično. Do sad nisam video nijedan razlog da uzimam neki drugi. Jednostavno , teram konja koji dobija ;):) . Za podlošku stvarno nisam znao. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam zadnji stavio Japanparts. Najbolje što sam našao tu gdje živim. Raspitat ću se za dobavljivost i cijenu originala.

Podeli ovaj post


Link to post

Pokazao je jedan lik sta je razlika izmedju skupih i jeftinijih filtera ulja. Rasekao oba i onaj jeftiniji je imao lupam 20 onih rebara (ne znam kako da krstim one prelome samog filterskog materijala unutra), dok je skuplji imao npr 30, tj gusci je.

Sasvim ce ti ok raditi i ovaj posao, ali ako vec imas mogucnosti juri oridjidji, cisto ako nista drugo zbog nekog svog mira :)

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Ajd da i ja nesto kazem.

Misljenja sam da ne mora nuzno da bude original, ali svakako bi trebao biti od nekog renomiranog proizvodjaca, ne zato sto drugi ne umeju da naprave filter, vec zato sto to ipak uliva sigurnost da ste uzeli pravi i kvalitetan deo .

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Koga interesuje ovo sto sam pomenuo neka pogleda klip od 1:30-2:45, tu je ovaj isekao dva filtera.
Ima malo razlike i u materijalu.

 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

I da taj filter bude made in japan?

d5e646fb88e7486eb855cad5b8b9fb8b.jpgde48984709d48d234a61c9e27431dabf.jpg

 

svi delovi sem filtera ulja su made in japan....

filter ulja je iz kine

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Zato sam prestao da uzimam OEM već Knecht ili neki sličan kvalitetan aftermarket 

Podeli ovaj post


Link to post

pa da vidis da nisi napimenuo prosli put ja ne bi ni obracao paznju...

kako god okrenes sve je kina

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je na Yarisu koji je dovezen iz Nemačke bio Mann-ov filter vazduha (zamenjen u Nemačkoj ) . Ne znam kada je tačno zamenjen u Nemačkoj,(mislim da je pisalo u servisnoj)  ja sam ga zamenio posle dve godine i 20000km . Pišem ti o kvalitetu Mann-a kao proizvođača naravno podrazumeva se da je deo kupljen u Nemačkoj ( da je za zapadno tržište ) .

U Bmw-u imam Mahle filter vazduha ko zna kada je zamenjen ja ga nisam menjao nema potrebe da se i dalje menja. Prethodni vlasnik Bmw-a nije štedeo novac za održavanje kola. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pitam jer živim u nemackoj i guraju većinom mann filtere, odvezao toyotu avensis na servis pre 2 nedelje i ugradili mann filtere pa dok čitam temu razmišljam o tome jel baš neophodno da bude toyota filter jer mislim da te filtere proizvodi neka firma za njih pa ih posle samo brendira kao toyota slično ulju.

Ako grešim da me neko ispravi.

Pre nepunih godinu dana sam se ovde raspitivao koje ulje da stavljam u auto kad mi auto izadje iz garancije tako da je bilo raznih korisnih saveta

Podeli ovaj post


Link to post

Pa i taj kineski je u nasjtrožem Toyotinom kvalitetu, zašto je greška uzeti ga? i iPhone je kineski, da ga ne kupujemo dakle? :)

A opet sa druge strane i iz Japana se desi propust. Tačno se znaju modeli motora sa povećanom potrošnjom ulja. Baš sam se skoro zadesio u servisu kada su pozivali jednog RAV-a na besplatnu zamenu polumotora, a on je opet Made in Japan.


jer mislim da te filtere proizvodi neka firma za njih pa ih posle samo brendira kao toyota slično ulju.
Ako grešim da me neko ispravi.
 

Toyota originalni filter proizvodi DENSO kompanija, a opet to je ogranak Toyotine korporacije. Denso inače proizvodi razne elektronske sklopove, alnasere, alternatore, svećice, ključeve, posude za tečnost, releje, dakle gotovo bezbroj komponenata koje se ugrađuju u današnje automobile. DENSO takođe ima fabriku u Srbiji koja proizvodi isključivo za Fiat Automobile Srbija iz Kragujevca.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da prenesem svoje iskustvo sa filterom ulja... Nedavno sam kupio Teriosa J2, sa 1.3 motorom. To bi trebalo da je Toyotin 1.3 16V VVTi, 86KS iz Yarisa. Filter ulja je nagnut otvorom na dole. Prilikom zamene ulja, stavio sam neki filter od 400din, taj su mi poručili u radnji, nisam obraćao pažnju na proizvođača, sećam se samo da je pisalo za Chevrolet Aveo... Filter je ispustao svo ulje iz sebe u roku od 10-15min i svako paljenje je bilo na suvo u trajanju od 1-2 sek. Bacio sam đubre i stavio Man. Sad je sve ok, Man ima nepovratni ventil... Cena mu je 800din, što je nebitno u odnosu na štetu, koju ona kinezara od 400din može da načini.

Izmenjeno od rudar

Podeli ovaj post


Link to post

×