Jump to content
matori

Cene Delova/Servisa (OEM vs Aftermarket)

Recommended Posts

Laki , sve to stoji. ALI ko radi pošteno i odgovorno, taj koliko vidim ima i posla. Ne može on garantovati za deo. Pošten majstor te lepo odma pita, hoćeš taj deo za toliko, toliko ili toliko para i objasni ti da deo nije nazovi original (ja stvarno ne znam šta je više original ili nije original jer ima prve ugradnje i made in japan i france, turkish,...) , ali pošteno ti to kaže i pošteno to odradi i garantuje za svoj rad! Niko ne traži da garantuje za deo. Ako preporuči neki deo, onda i on snosi deo odgovornosti za isti. Ima i takvih i takvi imaju posla. Lično najviše cenim onoga kome se desi da nekad kaže da ne zna nešto da uradi jer taj je voljan i da nauči. Oni koji sve znaju i koji su najbolji , a ostali fušeri , ti će sve popraviti i zameniti samo neće ono šta treba. Kolika je cena rada? Kod nas je mala , tu nema priče, ali i mala su primanja nas koji plaćamo taj rad, a i mi gledamo da ta svoja ista primanja pošteno zaradimo i odgovorno odradimo svoj posao. Moni je to jednostavno. Ako hoću da zaradim više novca , a platežna moć je mala i ne mogu naplatiti mnogo u novcu, onda ću ići na kvantitet posla koji ću postići poštenim i odgovornim radom. Koliko i ovde vidim , pošteni rad je reklama sam za sebe pa će ljudi dolaziti kod mene jer su sigurni da ih neću prevariti i to što se ne može postići cenom , postigne se kventitetom. Jedini problem Srpskog mentaliteta je što se takvim radom nemoguće obogatiti preko noći, a to je već druga priča. 

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu ste obojca, ALI....sta sad, kriza je pa sad iz ocaja svako da zaradi ne preza niodcega!?! Oni koji su ime u svom poslu rade, nude akcije, imaju princip tri klase cena, oem, dobra kopija i losa kopija bez garancije. Za svaciji dzep. Ruke, zna se koliko je radni sat i to je to. JS je napravio i tu dobru caku pa ko "dovede" cetiri musterije ima 50% popust na ruke. I kod tria i kod njih se zna sta i koliko kosta. Ovde je bila rec o drugim stvarima, u oba linka isti problem, ne zna se cena ili "klepicu te koliko mi treba" a to je bezobrazluk. Kako bre lamela kod njih 350€ a nemas racun, nista, kod tria koji placa sve, sve kuca u kasu 250€, kod js isto. Po tome ispada da ovi koji rade na belo, legalno imaju nizu cenu rada i musterije im ko na traci. Kako bre ovog coveka zaklase 800€ za glavu motora!?! Pa ceo motor da kupi za 300

To je problem, tri musterije za istu stvar tri razlicite cene, kako koga klepe i tako se provlace godinama. Imaju nizak standard, nemaju afiniteta da unaprede posao i to je to.

@ nessa, vidi ovako, po pitanju stavljanja polovnih delova namerno sam stavio link nekoga koga niko od nas ne poznaje, datira iz 2006god, svestenik koga sam pomenu je bogu hvala ziv i zdrav, i dan danas vozi tu belu e111. Ako on laze, lazem i ja, ako dragan stevanovic koga znam jos iz vremena kada je drzao renault servis laze, lazem i ja. Jbga, ako si zadovoljan radi kola i dalje tamo, nista sporno. Ovo je forum toyota kluba i razmena informacija u svrsi pomoci da se dodje do najbolje usluge je cilj. Previse negativnih odjeka sto na netu sto ovako medju ljudima je previse.

 

Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Zbog takvih stvari ovi forumi i jesu dobri.Ne moraju svi da se "opeku" o neki servis pa da saznaju da ne valja.U sustini vecina ljudi idu kod nekog na preporuku. Sve me ovo podseca na seriju

"Prvi Servis" :D

Podeli ovaj post


Link to post

Da se nadovežem na ovu temu danas sam bio u Japan Shopu, zamena lanca sa lančanicima i natezačem, pk kaiš, oba rolera, pumpa za vodu, antifriz i ruke sa popustom za članove 58.500 RSD.

Zvao sam Trio, Dayco set lanca, Dayco PK kaiš, pumpa za vodu, roleri, antifriz i ruke 33.000 RSD.

Nije li malo prevelika razlika u ceni, ne verujem da su OEM delovi duplo kvalitetniji.

Podeli ovaj post


Link to post

@vlada_ivana

Za GT86 6l Toyotinog antifriza košta 25000din. Ja sam uzeo Motul Inugel identične sadržine kao što je Toyotin u Mass-u sa popustom za članove kluba za 3000din.

OEM Toyota je skupa i Toyota naplaćuje debelo svoje ime.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da se nadovežem na ovu temu danas sam bio u Japan Shopu, zamena lanca sa lančanicima i natezačem, pk kaiš, oba rolera, pumpa za vodu, antifriz i ruke sa popustom za članove 58.500 RSD.

Zvao sam Trio, Dayco set lanca, Dayco PK kaiš, pumpa za vodu, roleri, antifriz i ruke 33.000 RSD.

Nije li malo prevelika razlika u ceni, ne verujem da su OEM delovi duplo kvalitetniji.

Meni je stavljen Dayco PK kaiš i škripi par sekundi jutri kad palim auto. Ako nastavi i dalje moraću da ga menjam. Ali presudila je razlika u ceni, Dayco je 1700 u Gazeli a OEM valjda 7000. Pumpa za vodu mi je bila ~3500, svećice 450, filteri ~500 dinara komad, ulje Castrol Magnatec nešto sitno ispod 1000 dinara/l. Zamenjeno još antifriz i roler na španeru. Sve izašlo sa rukama 16500 kod mog majstora. Jedino taj kaiš me malo nervira.

Na kojoj kilometraži si menjao lanac?

Podeli ovaj post


Link to post

U Triu imaju Dayco pk kaiš, kupiću u Kit komercu Continentalov, cena je 1740 dinara. Lanac nije menjan do sada, a još uvek je fabrička vodena pumpa. Ima 241.000 km. OEM pk kaiš je 7530 dinara, malo su ga preterali.

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam to radio na 61000 km. Skinuti su fabrički i pumpa i pk kaiš. Pumpa je malo puštala, u vidu vodene pare. Svakako bih je menjao i da nije puštala.

Podeli ovaj post


Link to post

Ova ne pušta, ali 240.000 km... Ova druga ako izdrži i 80.000 biću sretan. Iskreno, malo mi je previše skoro 500 eura za sve to u Japan Shopu, ne verujem da je Dayco loš, opet će izdržati lanac bar 150.000 km, a tada će auto imati 400.000. Kada budem bio na odmoru, jedan dan u NS pa u Trio na zamenu, lakše mi je dati 250 eura nego 500

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je stavljen Dayco PK kaiš i škripi par sekundi jutri kad palim auto. Ako nastavi i dalje moraću da ga menjam. Ali presudila je razlika u ceni, Dayco je 1700 u Gazeli a OEM valjda 7000. Pumpa za vodu mi je bila ~3500, svećice 450, filteri ~500 dinara komad, ulje Castrol Magnatec nešto sitno ispod 1000 dinara/l. Zamenjeno još antifriz i roler na španeru. Sve izašlo sa rukama 16500 kod mog majstora. Jedino taj kaiš me malo nervira.

Na kojoj kilometraži si menjao lanac?

Isprskaj remenice preko koji ih ide Pk kaiš sa silikonskim sprejem i rešićeš problem. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da, silicon spray ili dotegni kais. Silicon je privremeno a dotezanje stalno resenje.

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo proveri dali treba da se dotegne kaiš . Da ga ne bi slučajno pretegao. Ako si ga skoro menjao ne verujem da je tu problem, čuo bi se stalno a ne samo prilikom jutarnjeg starta. Uhvati se kondez na remenicama kada je napolju hladno a sobzirom da auto nije nov , verovatno ima i površinske rđe. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ga prskao silikonom svakih 10 dana. Nakon dotezanja nikada nije cvilnuo :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nije zategnut ako škripi. I ja sam stavio u Triu Dayco i ništa ne škripi već godinu dana. 

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene sa originalnim novim Toyota Pk kaišom je škripao pri jutarnjem paljenju jer se usled kondenzacije kada je niska spoljašnja temperatura uhvatila površinska rđa na remenicama. Rešio problem sa silikonskim sprejem. Zategnutost Pk kaiša se barem lako proverava. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja planiram da kupim Contitech kaiš pa ću im nositi, a lanac neka bude Dayco.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

OEM pk kaiš je 7530 dinara, malo su ga preterali.

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

toliko kosta, toliko sam i ja platio za E12 kada sam radio veliki servis { ne mislim na onaj veliki servis koji ti sada radis vec na sve kajseve, rolere, spanere i pumpu za vodu} za yarisa benzinca sam dobio ponudu oem pk kajs + sve ostalo kopije 29000 ili sve oem delovi 39000, 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je i tih 29000 mnogo za yarisa. Slikaću večeras kad dođem kući šta je kod mene ugrađeno i cene, sve uzeto u Gazeli.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Evo cena delova za servis kad sam uzeo yarisa
 

post-3-0-01604000-1478434748_thumb.jpg

post-3-0-15773300-1478434749_thumb.jpg

post-3-0-27390500-1478434750_thumb.jpg

post-3-0-38921100-1478434751_thumb.jpg

Izmenjeno od Mr Nebojša
Pročitaj pravila postavljanja fotografija na forumu

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je ok cena za delove, pitanje samo ko je proizvodjač vodene pumpe i rolera. Za filtere, po ceni pretpostavljam da su Kavo.

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se cini kad sam radio veliki servis na Corolli 90, da su svi govorili samo ne Dayco (nisam 100% siguran ali cini mi se da je taj proizvodjac), pa sam uzeo sledece:

kais zupcasti       Gates  14 E
kais klinasti         Gates  5,5 E
spaneri                GMB    18 E
roleri                   NSK    13 E

 

Na Civicu mi je Trio stavio Dayco pre 1,5 godine i za sada nemam problema.

Sto ce reci, znam da nista ne znam :)

Izmenjeno od gargi

Podeli ovaj post


Link to post

@Skipper

Pročitaj Pravila postavljanja fotografija na forumu.

Podeli ovaj post


Link to post

Kačio sam preko tapatalka pa je ispalo tako, paziću sledeći put.

Podeli ovaj post


Link to post

Na zalost moram da kazem da sa Dayco mnogi imaju te probleme `cviljenja` ...

Nesto je tu ipak sporno. Ili je opao kvalitet, ili nam je trziste preplavljeno falsifikatima.

Izmenjeno od laki72

Podeli ovaj post


Link to post

Meni su u servisu savetovali oem kajs a za sve drugo moze kvalitetna kopija, kazu svaki ce da cvili, skoro svaki. Nema tu puno filozofije, na tim kilometrazama auto košta i to puno, oem delovi su skupi, pa ja sam rezervoar za karavana 98 godiste platio 500€, to mu je cena u toyoti, metalna kanta 500€, ali nema kopije, nema polovnog, jbga, thats life

 

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

×