Jump to content
Bauk011

Nissan Note 1.5dCi

Recommended Posts

Neko je pominjao Nissan Note. Ako treba neki info pitajte. Imam ga na poslu sa 1.5dci...

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam ga pominjao . Meni interesantan. Čiji je motor , kako se pokazao ? Čini mi se slab motor za takav auto. Kao scenik sa tim motorom , nije se proslavio. Scenik zna da potroši dooosta goriva sa takvom aerodinamikom. Kakvo je tu stanje?

 

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

U Note je motor od Renola 1.5 sa 90ks. Ja sam ga imao na vikend testu i oduševio sam se autom. Motor povlači od nekih 1500 obrtaja i ide fantastično. Ugođaj vožnje je odličan. Auto je jako stabilan i tih da sam u jednu krivinu ušao sa 140km/h i tek kad sam pogledao na sat onda sam se i uplašio malo jer nisam imao osećaj koliko ustvari idem. Inače nisam pobornik brze vožnje i moji izleti u u te brzine su jako retki. Žena i ja smo se vozali taj vikend i prešli 800km. Prešao sam celu frušku goru, išao za Hrvatsku, autoput Šid-BG u oba smera, davao svim prijateljima da probaju i svi bili oduševljeni kako auto ide, kako izgleda i kako se ponaša. Prosek potrošnje mi je izbacio 4,2l/100km. Motor je jako agilan i lično ne vidim potrebu za jačim u tom autu. Fantastično je uklopljen sa 5 brzinskim menjačem i po meni puno bolje nego što sam probao aute sa 6 brzina. Nema čestog prebacivanja brzina i kada se krene u preticanje vuče do kraja. Nema prebacivanja brzine u pola preticanja. Mesta u kabini ima najviše što sam video. Na zadnjem sedištu ja od 180cm prekrstim noge i ništa ne dodirujem ispred ,a prednje sedište je namešteno isto za vozača od 180cm. Gepek je iz dva nivoa i ima mogućnost kao i u Yarisu da se pomera zadnja klupa napred da bi se povećao. Žena i ja smo se dogovorili da ćemo ga jednog dana kupiti :) , kad budemo imali viška para ;) . Pitanje je ličnog ukusa, razmišljanja, srca... , svaka čast Hondi ,ali za mene je uz Toyotu od Japanaca na prvom nestu Nissan. Matori vozio Sunny 10god,, Burazer i ja Almeru 6god. i za sve skupa na oba auta promenjeno samo jedan zadnji ležaj(Sunny) i senzor bregaste(Almera), a pređeno 430 000km. 


Ovo sam snimio

 


Imaš na mom kanalu na Youtube i u vožnji jedan video :)

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Matori, taj motor... :(

Pitaj mehanicare koliko se obraduju kada vide megan na kapiji.

Danasnji nissan i primera, almera i drugi primerci(Bluebird, Sylvia, Gtr, Z...) nekad vrhunskog japanca, nazalost nemaju puno dodirnih tacaka.

Zao mi je, ali...

Ok, svako ima svoje misljenje.

Drag je meni Nissan jos uvek i sve se nadam otrgnuce se iz francuskih sapa, jer oni su i svoj maticni brend koji je bio jedini u kontinuitetu decenijama medju uspesnima u F1 doveli do nivoa konfekcije tipa H&M garderobe proizvedene u Bangladesu...

Zao mi je, ali je (po meni) tako.

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Apsolutno se slažem sa @laki72, veliki je gap između modela Nissana za npr japansko tržište i onih koji su se rodili iz braka sa Renaultom.

Podeli ovaj post


Link to post

@@laki72 -Svaki cigo svoga konja hvali :) . Imam par drugara i kuma koji voze taj 1.5 Reno motor i stvarno su se navozali s njim. Kum ima preko 300k km i nije imao nikakvih problema. To su 82ks , a u Nissanu je pojačan na 90ks. Kažu da su prezadovoljni sa tim motorom. Da li su oni taj cigo ili ne , ne znam :) . Znam da troši najmanje od svih motora u toj klasi i da su imali problema sa Delphi pumpom koja se habala i pravila opiljke pa su isti kvarili dizne. Reparacije jedne dizne je 90e , i to je baš drugar radio. Inače je to rešeno od 2008. kad je ubačena Siemens pumpa umesto Delphi baš zbog toga. Ja sam vozio nov auto koji je naravno savršeno radio i bio sam više nego oduševljen. Renoli sa tim motorom su  jedni od najprodavanijih i najuvoženijih auta kod nas zbog svoje male potrošnje i verovatno je većinom uvoženo ono što je napolju izvozano pa skidana kilometraža i onda odlazi deo po deo kad ga kupiš takvog. Nisam ga imao pa ne mogu da tvrdim, samo ono što vidim kod ljudi oko sebe.

Što se konfekcije tiče, meni je sve ovo novo čista konfekcija. Ne vidim razliku kod novih auta, čak neke ni ne prepoznam dok ne vidim znak :) . Opet , nema za mene novog auta koji ne valja, samo lični ukus može da prevagne. Old school je moj fah ;) .   

Podeli ovaj post


Link to post

Evo moje iskustvo...

 

Uzesmo dva komada sredinom godine za sluzbene. Bas sa tim 1.5dci od 90ks. Ja cu ga porediti sa Fabiom i 500L koji takodje koristimo na poslu. To ce biti totalno subjektivno.

 

Sto se samog motora tice mislim da je odgovarajuci za taj tip auta. Niti treba jaci niti slabiji, cak i da je slabiji nebi nista falilo. Fabia koju imam je 1.6tdi 4cyl. sa 75ks...sasvim dovoljno snage ima. Dakle 90ks odlicno!

 

Potrosnja je isto u  nekim ocekivanim okvirima 6.9L na 100km i to je prosek na 20.000km sve po bg. u uslovima najgore moguce eksploatacije kreni-stani, uvek pun gas, uvek sve hitno.  Nisam ga testirao na auto putu, to cu da javim kada se ukaze prilika.

 

Ono na sta ja nikako ne mogu da se naviknem je taj neki medju gas. Uvek u pri promeni prenosa malo zadrzi obrtaje. To mi recimo smeta ali kapiram da je stvar navike.

 

Nisama napomenuo da je to vozilo sa najnizim nivoom opreme. I na konto toga cu napisati nesto. Recimo ima taj Ekomod gde je osetna razlika u voznji ali ne i u potrosnji. Nisam se udubljivao kako je to tehnicki reseno ali je mnogo bolji odziv bez Eko moda.

 

Od preme takodje ima sistem protiv proklizavanja, bluetooth za povezivanje. Ima ocekivano za taj nivo opreme el. podizace stakala samo napred ali automatski je samo vozacev i to samo za spustanje  :crazy:  :confused:  :weird: . Dakle za podizanje mora da se drzi dugmence. Po meni usteda od strane fabrike mizerna. Prvi put u automobilima novije generacije to vidim. 

 

Nastavljam veceras... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Kolega vozi nouta prve generacije,doduše njegov je benzinac, i imao je problem sa kompresorom klime i tada mu je auto bio skoro mesec dana van voznog stanja i imao je problem sa ventilima ali to je zbog plina, tj. TNG. Što se 1.5 dci tiče imao 3 kangua u firmi i nikad problemi sa motorima ili turbinama/diznama a svaki je zgazio preko 250 kkm.

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče 1.5 dci motora kod prvih generacija Megana 2, clia 2 restyle bilo je problema sa Delphi pumpom koja se vremenom krunila ( nastajali su opiljci ) . Prilkom kupovine tih motora sa Delphi sistemom ubrizgavanja radi se test sa menzurama da se utvrdi da li ima opiljaka u gorivu (nastalih krunjenjem pumpe). Kada se pojavio restyle modela Megan 2 problematični Delphi sistem ubrizgavanja goriva zamenjen je Boschovim kod verzije sa 86 ks (ranije 82ks) i Siemens sistemom ubrizgavanja 105ks (ranije 101ks ) . Ti motori naravno malo modifikovani ugrađuju se i u  novu A klasu i B klasu Mercedesa, pored drugih proizvođača ( Nissana, Dacie ....) 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Zanimljiva tema, upravo zbog poredjenja sa ostalim dizelasima te kategorije.

Prema onome sto citam i vidim iz licnog okruzenja (3 automobila sa 1.5 dci motorom voze moji poznanici) - pokazao se kao sasvim solidan. Ne znam samo kako mu je resen dpf, da li ima 5-tu diznu ili ima glup sistem (kao moj auto) sa produzenim periodom ubrizgavanja goriva. Ako ima petu diznu, od mene moze da dobije samo pohvale. Ne mogu da ovo proverim jer napred pomenuta 3 automobila nemaju dpf (svi su iz vremena pre euro 5 normi)

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

Drugar vozi Nissan Juke 1.5 dCi od 81kW (110ks). Milsim da je auto 2010 god. i ispod 200000km. Nisam se nesto udubljivao u podatke o samom motoru, ali iz prakse znam da nosi tu karoseriju sasvim korektno. Iste je snage kao moja Corolla s tim da je laksi 100kg, a cini mi se da ima bolje medjuubrzanje. Nosi 17" tockove i zbog toga u gradu malo vise trosi, otprilike oko 8l. Jedino sam zapazio da je motor malo bucniji, kako spolja tako i unutra.

Podeli ovaj post


Link to post

×