Jump to content
observer

Toyota Vs WV? (Iskustva, Saveti, Preporuke)

Recommended Posts

Ne znam da li ce moj komentar nesto pomoci, ali ajde...

 

Polo 1.6 tdi, kupljen nov, do sada presao 95k km. Ozbiljan kvar desio se vec na 88 k km (ovog proleca) - crkao egr, "uobicajeno za taj motor". 700 eur. Ostalo ok, ali je gorak ukus ostao. Svetla tacka - opsti utisak kvaliteta, zvucna izolacija,... Potrosnja je u totalu 4,8 l/100 km (od kupovine do danas, odnos autoput/magistrala/grad priblizno 33/33/33, brzine: 150/110/60, minimalno koristim kocnice, ovo pisem da biste lakse stekli sliku o stilu voznje, sto je bitno za ocenu potrosnje).

 

Nisam pametan sta bih uzeo ponovo, jer "ne volim" kvarove pre najmanje 150k km. Moje ambicije sa kolima ocigledno prevazilaze danasnje standarde kvaliteta. Trenutno se dvoumim izmedju Aurisa 1.4d4d i Golfa 1.6 tdi. Ja sam stara skola i sem Tojote i VW ne priznajem nista :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@observer

Kada si pešak i sretneš na semaforu VW je odmah znaš da je TDi po zvuku motora? A šta je sa D4-D Yarisom ili Aurisom, jel kultivisanost ista? Ako na krilu tog Yarisa ne stoji D4-D ili VVT-i znaš li šta je ispod haube? ;)

Vozio sam novog Versa i RAVa sa BMW motorima, ma to nema veze sa Toyota dizelima!

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

@ Mr Nebojsa

Ja bih bio najsretniji da kupim Golfa sa Tojotinim dizel motorom :)

Skidam kapu Tojotinoj mehanici, postujem i znanje i opstu filozofiju. Sa druge strane, uz duzno postovanje, Auris mi je prilicno ruzan, vise volim nemacki dizajn.

Dilema postoji, a najverovatnije cu sacekati da sa Polom predjem bar 200k km, taman da ga istestiram da vidim sta ce jos sve da crkne...

Podeli ovaj post


Link to post

Ne, najslabiji je - ima 75 ks. Redak je jer ga je vec polovinom 2010. nasledio trocilndras 1.2 tdi. Ali je osnovna konstrukcija ista kao kod jacih verzija 1.6 tdi od 90 i 110 ks, koje se i danas ugradjuju u Golf. A tih 86 koje spominjes ima 1.2 tsi motor.

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

Dizajn je stvar ukusa, slažem se da su u prošlosti Toyotini modeli (da izuzmem Toyotinu sportske serije iz 90-tih i 2000-tih) bili ne tako atraktivni, ali Toyota modeli poslednjih godina su se daleko poboljšali. Novi, Auris, Avensis, Yaris bi-tone pa evo sad šta je novi CH-R uradio svojom skorašnjom pojavom. Sa druge strane, negde sam na netu našao da su u WV nezadovoljni dizajnom svojih vozila gde se navodi da je dizajn njihovih modela prevaziđen i zastareo.

Podeli ovaj post


Link to post

Uff Žestoka tema. Šalim se naravno. Ne mogu da kažem da mi se ne sviđaju VW Polo (novi model) i Golf vi i vii generacije. Osnovno što me odvraća od kupovine tih modela što se kradu generalno kao i svi nemci ( matori Bmw su mi jednom obili i nedavno drpili plastični usmerivač vazduha za kočnice pri tome ne mogu podkrilo da više vratim kao što je stajalo ranije. Imam alarm na Bmw-u dvostruki) Yarisa niko nikada nije pipnuo i nisam imao alarm. Daihatsu Charade kupljen nov 1990 niko nije nikada pipnuo, takođe nije imao alarm. Moj favorit je nova corolla

P.S

@ Observer kod većine novih dizela do 100.000km strada egr. Cena od 700e je previsoka... Zar nije mogla garancija da pokrije kvar ?

Podeli ovaj post


Link to post

Dizajn mi se nesto ne svidja ni kod jednih. Malo je Toyota poptavila sa novom generacijom , ali mi je sad opet otisls u krajnost, nekako mi previse moderno i nije mi to sad klasicna Toyota. Kod VW mi se generalno ne svidja unutrasnjost. Toliko mi obicno i nezanimljivo deluje da jednostavno odbija da se sedne za volan. Kvalitet te unutrasnjosti mi je isto mizeran, koliko se sve to izlize i kako se odlepljuje. Spoljasnost ok, u nekom proseku, licno, ne bi imao sta zameriti, a ni posebno nahvaliti. Izdvojio bi novi Pasat koji mi je bas lep. Kad se kupuje razumom, a ne da se udovolji carsiji onda mislim da je danas Toyota u velikoj prednosti u odnosu na VW u svim klasama. Cene oba su relativno visoke, oba drze odlicno cenu polovnih, odrzavanje kosta podjednako, za VW cak i vise, a na stranu Toyote ide puno manje kvarova po statistikama i definitivno dugotrajnost. Na stranu VW ide imidz jer je kod nas VW uz ostale nemce jos uvek in.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@@Mr Nebojša

 

Dizajn je ....

Pa svakako je to subjektivna kategorija ;)

 

ali da se vratimo malo u proslost i "davnu" 1987 godinu.

 

post-2107-0-08128300-1481642638_thumb.jpg

 

Ja ovde nemam dilemu  :love:  :toyo:

 

 

E sada, da ne budem pristrasan i neobjektivan.

Devedesete su što se tice Korole, Karine E i Prve generacije Avensisa (posebno u karavan veziji) korak nazad po pitanju dizajna, dok je istovremeno vagen uspeo da predstavi mozda i najlepšeg golfa (naravno u odnosu na konkurenciju i vreme nastajanja).

 

Danas... dve razlicite filozofije dizajna.

Vagen sa Golfom se drzi tradicije i svaki od novih modela ima zajedničke elemente sa prethodnim modelom.

Nekima se to ne svidja. Meni lično se to svidja.

 

VW-Golf-History-Carscoop02.jpg

 

 

 

Još jedna stvar mi upada u oči.
Bojim se da Toyota polako ide ka tome da bude "bezobrazno" skupa.

MOguće da je to trenutni trend. Svakako da na to utiče i pad vrednosti EUR,

mada moramo priznati da se većina modela koja se distribuira u Evropi tu i proizvodi.

 

Bez obzira na to , bojim se da 19500EUR za dizel Auris u Terra paketu opreme nije "razumna cena" posebno ako se pogleda da je prethodna generacija Aurisa u vreme kada je bila "nova i sveza" dakle 2007 godine sa jacim 2.0 D4D motorom i SOL paketom opreme (+ jos nekoliko stavki dodatne opreme) koštala 23.000 EUR

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

@@Piske sad tek vidim post - moj je izasao iz garancije jos 2012, tada je jos trajala samo 2 godine. A ne bi me spasilo ni da je kao sadasnjih 4 god jer je auto ovog proleca kad se to desilo imao vec 6 godina.

Sto se tice dizajna, meni je Corolla iz 1990 najlepsi auto tog vremena (a mozda i kasnije) - takav dizajn se ne ponavlja. Donekle mi sadasnji Polo prati tu filozofiju cistih linija.

Za kvalitet nisam pametan - VW dokazano nije ono sto je bio (ako je ikada i bio, posle 1992) a plase me poneke vesti o Tojoti, izmedju ostalog i na ovom forumu. Sve u svemu, ispada da je poenta uzeti ili:

1) ono sto je srcu drago pa ces oprostiti svaku manu

2) ono sto je jeftinije, jer je sve isto sranje pa bar da covek kaze da ije puno pukao para na "kantu".

Podeli ovaj post


Link to post

To posle '92 verovatno pikiraš na Golfa 2. Malo sam stariji i mogu ti reći da taj Golf 2 nikada nije bio auto što se kvaliteta tiče. Pojavio se prvi koji je trošio 5-6 litara nafte koja je bila u vreme njegovog najvećeg uspona i po 5 puta jeftinija od benzina i tako se i proslavio toliko na našim ratom zahvaćenim prostorima. Imao sam ga i stalno sam oko njega nešto šarafo , a bio je 6 godina star. Samo ne oni komentari , znam jednog koji je prešao pola miliona jer ja znam nekoliko jugića koji su dogurali toliko, a i sam sam imao sa 370k km i takvog ga prodao kao ispravnog. Pravi kvalitet je bio je Golf 1 koji je moj matori imao i 400k km bez ijednog kvara. Tako je isto sa svima. I Toyota ima more kvarova više na novim modelima u odnosu na stare. Ima me na raznim forumima i vidim da se svakodnevno neko javlja da mu je nešto riknulo. Jedino što po statistikama Toyota je još uvek broj 1 ili 2(zadnje sam čitao da Honda ima manje kvarova) po pouzdanosti. Bapš neki dan sam gledao i izveštaje ADAC-a koji tvrdi da su opet nemački modeli najkvalitetniji , ali svako tera vodu na svoj mlin :) . Lično mislim da Koreanci daju najviše za najmanje para :) . Nema danas lošeg auta , sve su to nijanse pa po svim statistikama ta nijansa ide u korist Toyote, ali koliko kome znači to je lična stvar. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je lista Auto Bilda i TUV-a za 2016. Malo je jedino čudno što nema Honde.

 

1-2. Hyundai
1-2. Mazda
3. Mini
4-5. Kia
4-5. Toyota
6. Volvo
7-8. Mercedes
7-8. Opel
9. Nissan
10-11-12. Audi
10-11-12. BMW
10-11-12. Dacia (Renault)
13. Ford
14. Renault
15. Peugeot
16. Fiat
17-18. Citroën
17-18. Seat
19-20. Skoda
19-20. Volkswagen

Podeli ovaj post


Link to post

Ha ha, mini ispred toyote, cak i vlasnici minija otvoreno kazu za taj auto da je kanta ova lista veze sa vezom nema. Osim toga prave se liste do tri godine starosti, tri do sedam i desej godina, sve to na osnovu izvestaja tehnickog pregleda

 

Послато са SM-J500FN

Izmenjeno od Mića

Podeli ovaj post


Link to post

Da @Vedo. Lista je vrlo cudna.

Meni se cak cini da ova lista ne moze biti realna.

Da me ne shvatite pogresno. Ne mislim zbog poretka na listi, vec zbog klasa automobila.

Jer kada se sastavljaju ove liste mora se uzeti u obzir da ocekivanja od kupca Dacije i Skode, Peugeota i Fiata, VW i Toyote i Mercedesa Audija (Lexus, BMW i drugih premijuma) svakako nisu ista.

 

Isto tako me zanima kako se razlicite vrste kvarova i reklamacija rangiraju. To nema veze sa bilo kojim brendom, al me bas zanima koliko "nosi" reklamacija 'cviljenja kocionih obloga', a koliko havarija uljne pumpe, ili slicnog.

 

@Matori

Golf I i Golf II su imali identican 1.6D motor.

Zasto mislis da je onaj u kecu bio kvalitetniji?

Vidis, opet licno iskustvo. E sad ko ce znati dal je taj golf od tvog caleta bio izuzetak ili potvrdjivao pravilo? ;)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se da je lista pomalo čudnovata i svaka je nekako drugačija. To je zadnja na koju sam naišao pa sam je odlučio podijelit. 

 

Moj otac je prije Golfa 2 (1.6 CL), kojeg trenutno vozi, imao Golfa 1.3 (TAS). Nije ni s jednim imao nekih izraženih ozbiljnih problema, ali ipak tu i tamo se nešto dogodi(lo) tek toliko da podsjeti da postoji. :D

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se liste tice. Iznenadjuje ma samo nedostatak Honde i to sto Honda i Toyota nisu sam vrh jer na drugim listama sam tako vidjao. Mini jeste krs, pisao sam pre da sam dobijao Mini u trampu za proslo moje Yare, ali kad sam provozao, ne bi dao Yare za dva Minija. Ti Miniji krsevi su starije proizvodnje, citao sam i da su poradili na njima zadnjih par godinabas zbog tih cestih zalbi pa je verovatno lista statistike auta starih do tri godine.

@@laki72 - moja greska, nisam naveo da je od matorog Golf bio benzinac 1,1 '80-to godiste. 2 godine bio u renta karu i mi kupili '82. Ti kecevi benzinci sa 1,1 i 1,3 motorima su bili nesaranjivi. Moja greska, sorry. Dizel u Golfu kecu je bio 1,5, a kasnije se poceo ugradjivati 1,6. Koje godine to se ne secam. Mislim u redizajn keca od '82. , ali nisam siguran. Ko ce se svega secati, to bilo u proslom veku ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Matori 1.1 benzinac kod golfa 1 se pokazao kao loš motor . Česti i nenadani otkazi pumpe za ulje. 1.5 dizel (prvi VW dizel motor) isto nije bio poznat po pouzdanosti zato je vrlo brzo zamenjen sa 1.6 dizelom koji je ušao u legendu. Lično sam više puta video primerke koji su prešli preko 1.000.000 km i dalje rade perfektno. 

Podeli ovaj post


Link to post

Mi imali 1,1 i prodan sa 400k km bez ijednog kvara. Promenjen samo auspuh. Prelaze milion kao i Mecka 123 koju jos zvek ima moja keva. 800k km uz 3 hilznovanja motora i ne znam ni sam koliko ubacenih para. Devedesetih sam ga imao i radio kao mehanicar. Ziveli smo kao begovi uz te dvojke. Jedino sto je malo trosio i tu je bio car. Loz ulje sam prodavao po marku, a benzin i po 5 :).

Podeli ovaj post


Link to post

Trebali ste da ga prodate VW . Prvi 1.1 da sam čuo da je prešao 400.000km bez ijednog kvara i jednom zamenom zadnjeg lonca. 1.3 koji je zamenio problematični 1.1 sam video sa pređenih 400.000km i više doduše sa nekim sitnim kvarom .

Podeli ovaj post


Link to post

Nemoj prebukvalno da shvataš to što je napisano. Menjan je auspuh , da li jednom ili tri puta. Pa znaš i sam da prohrom tada nisu stavljali. Ne sećam se da li je otišao možda koji ležaj točka ili nešto tog tipa što je potrošni materijal, anlaser, regler ili nešto tako što bi i na tenku otišlo za toliko km,  ali motor, glava, karter, nikad taknuto i otvarano. Od prvog do zadnjeg dana ravno 7l prosek svakog putovanja. Matori je to uvek beležio. 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da se opet nismo u potpunosti razumeli 

Podeli ovaj post


Link to post

Ma no sikiriki. Kad se vidimo , pa naručimo kafu, ima da se izdivanimo :) . Ovako malo nezgodno, ne može se sve napisati :) .

Podeli ovaj post


Link to post

Hahaha Biće prilike za viđanje uz kaficu i divanjenje :) 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

I sta reci:

 

"" Volkswagen Golf R diskretno je restilizovan, a četvorocilindarski 2.0 turbo benzinac pojačan je sa 300 na 310 ks (231 kW), dok je maksimalni obrtni moment porastao za 20 Nm i sada iznosi ravno 400 Nm. To je dovoljno da ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 4,6 s.

Snaga se kao i do sada prenosi na sva 4 točka, uz pomoć Haldex kvačila pete generacije i mauelnog šestostepenog menjača. Kao opcija dostupan je i DSG... ""

izvor:

B92: Zatezanje bora i injekcija snage: VW Golf R za 2017. http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2016&mm=12&nav_id=1213249

 

 

Cime Toyota u Evropi konkurise ovom sportskom modelu golfa?

I onda cudi imidz dosadnog automobilskog brenda koji kupuju penzioneri ;)

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

E to fali jako. Al opet, verovatno idu na većinu, a većina je prosečni potrošač. To im i pali jer još uvek najviše prodaju. Mnei se to baš i ne sviđa, al ko mene pita :)

Podeli ovaj post


Link to post

×