Jump to content
Mr Nebojša

Nova Toyota Corolla možda i sa BMW motorima

Recommended Posts

Nova Toyota Corolla možda i sa BMW motorima

 
 
2.jpg
 

Deo ugovora o saradnji između Toyote i BMW-a podrazumeva da Nemci Toyotu od 2014. godine snabdevaju i 1,6 i 2,0 litarskim turbo-dizel motorima, pa se tako neke verzije modela Verso i Avensis već neko vreme mogu dobiti sa BMW-ovim pogonskim agregatima. Sada stiže i vest u kojoj se kaže da bi i sledeća generacija Toyote Corolle mogla da dobije BMW motor(e). U vesti se ne pominje koji bi to motori mogli da budu, ali se pretpostavlja da bi trebalo da bude jedan ili oba pomenuta dizel motora.

Ovakva saradnja među automobilskim proizvođačima nije ništa neobično, samo se treba podsetiti na primer Daimlera i Renault-Nissan alijanse. Tako se Renaultov 1.5 dCi dizelaš ugrađuje u neke Mercedesove modele, dok s druge strane Nissanov premium brend Infiniti koristi neke Mercedesove motore. U svakom slučaju, potpuno nova Corolla se može očekivati tokom 2018. godine, pri čemu će automobil koristiti Toyotinu New Global Architecture platfotmu (TNGA), na kojoj se baziraju i aktuelni Prius i novi crossover C-HR.

 

 

Izvor: TOYOTA club Serbia

 

Ps: Možda lagano trebamo početi da zaboravljamo na dizel motore ili da menjamo marku automobila?

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Uhh Prava stvar za mene :) Dve ljubavi u jednom autu :) 

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

2.0 je odlican samo skup za odrzavanje kad nesto ode.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam Toyote sa svojim D4-D motorima a testirao sam i nove Toyota modele sa Bmw agregatima. Ziasta, mirnoća i kultivisanost rada nije za poređenje, Bmw agregati su u tom segmentu daleko ispod Toyote.

Sa druge strane, poslovni potez Toyote je sasvim opravdan. Naime, dizel tehnologija će se za koju godinu kotirati kao zastarela i sa tim u vezi Toyota ne želi da ulaže u nešto što je već sada promašena investicija. Već od izlaska prvog Priusa, Toyota je bila i ostala lider novih tehnologija. Koliko je to za Toyotu bitno govori i najnoviji podatak da je na najnovijem projektu čisto električnih Toyota (EV) uključen ni manje ni više nego lično Akio Toyoda - predsednik i prvi čovek Toyota Motor Corporation.

Podeli ovaj post


Link to post

@Bauk011

u koroli? Ne verujem ni da ce biti turbo benzinaca isto kao sto se u koroli ne nudi hibridni pogon.

Ovaj model se sada nudi samo u pojedinim zemljama Evrope.

Za druga trzista ide sa vecim, jacim motorima.

U Evropi se na njegovo mesto `pozicionirao` Auris, mada generalno generalno toyota nema bas bogatu ponudu motora u Evropi

 

Eto vec u susednoj Hrvatskoj u ponudi je novi 1.2 turbo, ali je zato iz ponude izbacen 1.6 valvematic  :confused:

(podaci se odnose na Auris)

Izmenjeno od laki72

Podeli ovaj post


Link to post

Malo me razočarala Toyota sa ponudom motora, ustvari malo više :) . Verovatno je u pitanju što se ulaže sve u razvoj hibrida i elektromotora. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Toyoti fale motori, razvoj novog motora vremenski dugo traje i ovo je najbrzi nacin ne samo za toyotu nego za vecinu proizvodjaca. Pa i u gt86 je uleteo pozajmljen boxer iz subarua jer nisu imali adekvatnu motorizaciju. Dizeli su dostigli vrhunac u svom razvoju i tu nema dalje, opet, brak sa bmw - om nije uopste los za toyotu sa ekonomske strane. Toyota moze samo da profitira jer je bmw premium brend omiljen u evropi, toyota ni dizajnerski nije pravljena za evropskog kupca pa ce na taj nacin sa tim motorima poboljsati prodaju. Nije slucajno sto se kia dizajnirala u nemackoj, cak je i slogan bio "dizajnirana u evropi za evropskog kupca" Opet bmw-u fali hibridna tehnologija i tu je toyota nr.1, sve se vrti oko profita i para, nema tu emocija ni rivalstva @mr.nebojsa, mislim da ce dizel motori ziveti bar jos dvadesetak godina dok se hibridna tehnologija ne usavrsi u potpunosti. Imajte u vidu da ni razvoj hibrida ne odgovara naftnim kompanijama koje vrte bilione $ dnevno tako da kao sto rekoh nije sve u parama, ima nesto i u novcu

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Mića

Mnogi svetski proizvođači (pored Toyote) prognoziraju da će do 2020 radikalno povećati proizvodnju hibridnih i električnih vozila. Sama Toyota će do te godine imati sve svoje modele u hibridno izvedbi. Da stvar bude bolja Toyota je već spremna da deli/prodaje svoju tehnologiju drugima tako da kraj dizel mašinama će biti čak i pre, što mene lično posebno raduje. Šta će naftne kompanije da urade povodom razvoja hibridnih/elektro vozila? Jedna Toyota, Honda, Mercedes, VW će njih da pita za mišljenje šta bi oni voleli? :viber14:

 

Lep video na ovu temu:

 

Podeli ovaj post


Link to post

HIbridna tehnologija (uz elektro) mora biti pristupacna prosecnom kupcu, to je jedini put za izbacivanje dizela iz trzisne utakmice.

Svi pricaju o ekologiji a da pritom nisu spremni spustiti cene "ekoloskih" proizvoda na razuman nivo.

Dakle, da bi nesto stvarno uspelo potrebno je istinsko razumevanje proizvodjaca i kupaca (prava podrska drzave se podrazumeva), sve ostalo je magla.

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

Već sam pisao pre nekih 2-3 meseca da sam razgovarao sa prijateljom koji radi u VW i da je bio na sastanku gde su odlučili da prestaju proizvodnju dizela(ne znam koje godine tačno) i da sav budžet prebacuju na projekte hibrida i elektromotora. Kako kaže Neša koga šta raduje :) , njega to ,a meni žao što me nije napravio neki Karington(možda mlađi ne znaju ko je to :) ) u Americi pa da uživam u V8 benzincima ;) . Ja bi voleo da tojota ima kao što su najavili neki sportski pogon gde će se moći kupiti neki neka Supra, GT86 ili Ceca pa i Neki Yaris TS sa čistokrvnim benzincom za uživanje. Ne verujem u priče o ekologiji jer sam malo čitao o tome , a razlika u potrošnji od 2-3 litre na moju godišnju kilometražu je tolika da bi radije dodatno platio za užitak muzike motora nego vožnje u totalnoj tišini :) .  

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pa jos uvek su hibridi zavisni od oto motora. Mala je autonomija, realno dobra stvar za grad. Mora jos to da se usavrsava da bi potpuno potisnuli dizele i benzince. Interesantno je da tng nije uspeo da dodje u serijsku proizvodnju a mali je zagadjivac. Nisu uspeli da rese pitanje hladnog starta i sagorevanje na visokim obrtajima, autonomija isto predstavlja problem. A steta, neiscrpni izvor gasa, nema zagadjenja i ne bi kukali kako nam nedostaje zvuk motora i uzivanje u voznji

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Nesto razmisljam na temu hibrida i performansi (ali ne i uzitka u voznji), recimo rav4 hybrid nije ni malo slab, sta vise moze da se kolje na ubrzanju sa nekim hot hatch-evima od pre 10ak god.
Npr

 

Ili

 

Da ne pominjem tek lexus gs450h kojem treba tek nesto malo preko 20s od 0-200, ali ajd to su vec preskupi i veliki motori.
Ali garantujem da u auris moze da se spakuje sraf na sraf ova motorizacija iz rav4. Kad rav4 hibrid sa svojih 1800kg moze da ubrza 0-100 za oko 7s, kako bi tek auris sa 400kg manje isao. Ili jos gore, gledam onaj jadni ch-r hibrid, mislim da bi ga yugo 65 odrao. Sto barem u njega ne stavise ovaj motor koji ide u rav4.
A sto se tice bmw dizel motora u rav4, to je mogao da bude totalni pogodak, a ispade totalni promasaj. Suv, dizel, cena oko 30000e i moze samo sa prednjim pogonom. Pa dal su oni normalni? 95% svih rav4 prodatih kod nas su imali pogon na sva 4 dok je postojala opcija da se bira prednji ili sva 4. I tih 5% su benzinci sa klot opremom koje su na kraju (pro)davali za 19900e. Kome treba suv samo sa prednjim pogonom? Placas ga skuplje od limuzine (ili karavana), skuplje gume, losije ponasanje na putu, veca potrosnja, a da dobijes to da ti se smeju ljudi kad se zimi zaglavis sa bogati "dzipom" tamo gde mozda prodje i neko sa zadnjom vucom ili to da ne smes da pomislis da sidjes sa puta ili da povuces neku tezu prikolicu.

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

×