Jump to content

Recommended Posts

Ja ne bi dao Aurisa za Civica nikad. Provozaj Civic pa uporedi. Civic mrtav dok ne uteraš obrtaje nebu pod oblake. Auris se mnogo lepše vozi. Od tog "svemirca" Civic je izgubio svoju ličnost(sedan još đene, đene), meni se ne sviđa nikako. O tom kvalitetu materijala bi se dalo isto raspravljati, a o potrošnji pogotovo. Civic troši malo kad ga voziš ko po jajima, kad ga voziš normalno troši srednje, a kad ga voziš oštrije onda guta. Ko šta voli(tvoje pare), al ne bi nikad dao Aurisa za Civica. Civic jedino ima veći gepek , sve ostalo ne priznam. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pa u ovoj prici se ta dva automobila dijametralno razlikuju. Sa jedne strane dizel hb, 90 ks i 200 nm, a sa druge limuzina benzinac potpuno drugacije koncipiran, sa sportski udobnim enterijerom u odnosu na klasican visoki polozaj sedenja u aurisu, 50 ks vise i samo 25 nm torqa manje od tog dizela. Nisu za poredjenje. Sve je individualna stvar i licni osecaj za volanom, ajd potrosnja na stranu, ne prelazi 30-50k km godisnje pa da napravi ne znam kakvu ustedu. Taj civic je pravi japanac iz japana a to je kod mene + ko vrata. Sto se mene tice sve dok mogu da kupim japanca iz japana kupicu ga. Nekad bilo, pre 10 godina da nema veze ako je iz engleske ili francuske, sada, danas po tim fabrikama vecinom rade imigranti iz somalije ili pakistana koji u zivotu nisu osim bicikla nista vozili a sad treba da sklapaju auto. Mozda zvuci grubo ali ja u te ljude nemam poverenja da umeju, hoce i mogu da to urade kako bi japanac uradio. Kad sam pomenuo to, skoro sam cuo da recimo u mercedesovoj fabrici u nemackoj uopste na zavrsnoj kontroli ne otklanjaju kvarove u fabrici vec tako isporucuju dileru. Ako neko primeti i reklamira ok, diler otklanja gresku, ako neko ne primeti onda je proslo....app, ako prodje proslo je.

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jes ti to probao da voziš?

Da..nije isao ispod 5000 obrtaja ja to nr znam da vozim

 

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Evo ti ovde tema od coveka pa kad budes imao vremena citaj utisak iz prve ruke. Ima na tom forumu jos dva ili tri svemirca benzin, maniaxxx vozi u sloveniji svemirca dizel. Najbolje cuti utisak iz prve ruke ali na forumu koji nije za jedan brend.

 

http://forum.garaza.rs/viewtopic.php?t=1054

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

..e1adf61d06c58963d937071dca460b8f.jpg

 

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

A da, zakljucali deo foruma gde je garaza clanova. Jbga. Evo ti uvodni post....

 

 

Pošto mi deluje da se slabije zna za ovaj auto, a i da pokažem da nije ružan evo da ga predstavim...

Pre njega sam vozio Hondu Jazz 1.4, 2005. tj. 1339ccm/83KS u LS opremi a ovakav sam tražio možda godinu unazad dok nisam naleteo na primerak koji mi treba i to pred put s porodicom na more.

Po rečima prodavaca delova, eksploatacija je tu negde, malo veća potrošnja i za 20-ak € skuplja zamena ulja/filtera s tim da se na 10k menja samo ulje sa filterom a na 20k i polen i filter vazduha na motoru.

Našao ga u oglasima sa 83-4k na satu, bio je vlasništvo Jugohemije preko EFG lizinga, otkupljen kad je firma propala, malo vožen i osvanuo u oglase a obzirom da sam imao uvid u servisnu dokumentaciju i da su sve redovni servisi bez havarija, nisam se dugo premišljao. 10-minutni pregled kod majstora, kaparisan, plaćen pa opet kod majstora na zamenu svih ulja i filtera (sem benzinskog), pločica na zadnjim diskovima, servisa kočnica i štelovanja ventila (da, to se još radi kod Hondi, verovali ili ne, Delta to baš i ne praktikuje, samo oni znaju zašto) - sveukupno 350€.

 

Dakle u pitanju je Honda Civic sedan, 2008. Made in Japan - 6 brzina manuelni menjač i 1.8 motor tj. 1799ccm/140KS/174Nm/9,2s do 100- motor je isti ili vrlo sličan onom iz svemirca 1.8, mada nisam siguran za reviziju, kod mene je R18A1, kod svemirca je valjda R18A2. Svakako jedan od najboljih u klasi po svim parametrima.

Koga više zanima oko samog motora

* odličan opis kolege sa hondaclub foruma >> http://www.hondaclub.rs/forum/...i-vtec-motori/page__hl__i-vtec" onclick="window.open(this.href);return false;

* dobar opis na asia.vtec portalu >> http://asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

* opis mehaničara koji se prvi put sreće sa ovim motorom >> http://www.hondatuningmagazine...704_ht_r18_engine/viewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;

* press release video >> http://world.honda.com/HDTV/news/2005-4050705a" onclick="window.open(this.href);return false;

* potrošnja (zima, pun auto) na 130 po satu (122-3 po GPS-u) >> http://youtu.be/r426TjryFIE" onclick="window.open(this.href);return false; i 155 po satu (147-8km/h) http://youtu.be/zhhY0_0PfF4" onclick="window.open(this.href);return false;

sa AT menjačem je i čak i štedljiviji obzirom na manje o/min na tim brzinama.

 

U principu se svodi na dve "faze" VTEC-a (za razliku od četiri na K seriji npr. kod prethodnog Accorda, DOHC sa 155KS), tj. u opsegu do 3500rpm se vozi na štedljivom "bregu" gde a preko toga manje štedljivo sve do blokade na 7300 o/min, slikovito >>> asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/ivtec2.jpg">http://asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/ivtec2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; i http://asia.vtec.net/Engines/RiVTEC/ivtec3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

To sam u praksi i potvrdio kad sam ga kupio, prvih 70ak km po gradu jurcanja da ga probam što bez nekog cilja što za papirima, gde sam često vozio u bar jednom manjoj brzini nego što treba (nekad i dve u odnosu na Jazz) ali pri većem gasu, na bordu je pisalo 11.5 a do kraja je bilo nešto preko 9 u proseku

Za 2250km na more nazad i tamo okolo, prosek je po bordu 7.4l do tamo a 7.8l nazad s tim da je bio natovaren (i sa krovnim koferom u povratku), brzina uglavnom oko 130-140 na autoputu, na magistralama standardno. Generalno, gradska potrošnja je ~9l a van grada dosta manje, mislim da sam negde video da je kolegi bila čak 3.8l na 60km/h u 6. brzini

Od utisaka u vožnji je ostalo da malo deluje trapavo po gradu na najnižim brzinama i u uskim ulicama, verovatno zbog međuosovinskog od 2700mm. Sve ostalo je vrlo udobno, mada se nisko ulazi, sedišta su odlična a tu su i nasloni za ruku i tempomat (u ovom paketu opreme). Vuče prilično linearno od 3500 pa do blokade mada je prilično elastičan i na nižim obrtajima i manjim brzinama. Prosto vapi za tim AT menjačem, ređe ih ima kod nas i iako imaju samo 5 brzina, sasvim su pristojnih performansi, od same težine menjača do upotrebe, a ima i sekvencijalni mod sa leptirima pozadi (tj. tasterima ko ne naruči leptire). Kod mene su gume bučne tj. huče na malim brzinama pa samim tim proizvode buku na većim, 205/55 R16 Goodyear Optigrip dobijene uz auto a iz oktobra 2011. su tako da neću još da ih menjam. Nisam imao prilike da ih vozim po mokrom, na suvom su ok. Možda je i problem zbog ugla točkova koji ode u minus kad se napuni, jer nema dupla trouglasta ramena kao Civici iz 90ih :kezo: a multilink je izveden prostije nego kod Accord-a. Od ostalih utisaka tu je najizraženije ono što nisam voleo kod Jazz-a a to je kad se pređe na autoput, počinje da bude naporno za vožnju. Kod ovog je drugačije, tamo gde je Jazz počeo da smara ovaj briljira, ne oseti se na 80-90km/h, a inače što se brže vozi bolje leži. Nisam baš ispitivao granice punim autom porodice ali brzo stigne do 170.

Od opreme tu su 8 airbag-a (i zavese), kožni volan, šiber, sklapanje retrovizora na dugme, 16" alufelne, CD charger/6CD i 6 zvučnika, maglenke. To donosi ES a podrazumeva i LS tj. termoizolaciona/niskoemisiona stakla i velike spoljne antireflex retrovizore sa grejačima, ABS, EBD i VSA, airbag napred i bočno, alarm, centralnu, automatsku klimu a poslednje tri "linije" na staklu pozadi su antena za radio, svi el. podizači, CD čita mp3/wma (nema izveden 3.5mm ulaz, može da se izvede sa AUX prilključka), nasloni za ruku napred i pozadi i ona rolo vratanca na pregradama u centralnom tunelu, 6brzinski menjač, ISOFIX (sa zadnjim kotvama). Pod je ravan i pozadi ali i na podvozju jer je katalizator u motornom prostoru. Boja je metalik siva i standardno za novije Honde osetljiva, ekološki trt-mrt.

Od dodatne opreme, prethodni vlasnik je dodao zadnje parking senzore i bluetooth (u Delti).

Dodao sam mu i krovni nosač i kofer.

Veliki je unutra, zadnja klupa je isto udobna sa prilično mesta za noge, recimo da bebeće sedište stane sa sve bazom a napred ima normalno mesta. Gepek od 380l je relativno pravilan mada malo nizak, ali sve staje što treba i ispod je točak punih dimenzija.

Ono što me npr. čudi je da nema projektore u svetlima, što je imao Civic 7. generacije, restyle, ne smeta mi toliko jer nemam neke noćne vožnje. Opcija sa xenon svetlima takođe nema projektorska svetla.

Ne dopada mi se što - manje-više sve ono što je bilo u Jazz-u a tiče se praktičnosti, pre svega što nema magic seats i što pojasevi nemaju blokadu pri izvlačenju.

 

slike su sa puta i to s parkinga (Predejane, Nikiti) i u šumarku (pred Karidi plaže)... i sa "blizancem" iz PA (Vourvourou)

Izmenjeno od Mića
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Postavio sam slike u mojoj temi kad sam ubacivao radio i na jednoj slici ima moj auto i takav Civic, taj Civic je na prodaju. Dao sam prijatelju da proba moj auto i kada je uporedio, kaže da nije dugo tako ješto vozio. Povlači kao dizel u odnosu na Civic. Sve je fazon ko šta voli i ko ima kakav stil vožnje. Mislim da je stil vožnje najbitniji. Kad je burazer kupovao auto, probali smo Civic. Isto je imao želju da kupi Hondu kao i ja dok je nije provozao. Jednostavno je čovek koji normalno vozi auto i veliko razočarenje je bilo da 1.8 sa 140 konja ne oseti gas dok ne uđe u obrtaje. (opet , oseti gas da neko ne shvati bukvalno) , ali je to neuporedivo sa autima bez VTEC-a. Prvobitno oduševljenje sa velikim gepekom, što je gledao jer je dobio klinca pa kolica puta torba s pelenama i ostalim stvarima, sve se poklopilo dok nije seo za volan. Ko je na forumima i grupama Japanaca zna da su 90% Hondaši članovi i da svi pričaju o obrtajima jer su zaljubljenici u iste. Jednostavno , hvala Hondi što je izmislila VTEC i ponudila na tržišti i nešto takvo, ali to treba voleti i imati takav stil vožnje. O potrošnji se ne treba razmišljati kad se vozi preko 5k obrtaja jer normalno da se tu troši i gorivo. Honda je dokazana marka i kvalitetna. Razmisli, probaj pa ako ti se svidi, srećna kupovina. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ne dam ja mog aurisa nek on meni doplati 1000e :))) Mico naklon do poda za post hvala na trudu..pravi si drugar!

 

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Matori, ne znam zasto poredis ts-a sa bilo cim, kad nije za poredjenje. Pritom Civic iz tvoje teme je 1.4. ako je sa dsi motorom, to je motor iz Jazza.

1.8 civic ne vuce nista losije od bilo kog benzinca. Samo u vecim obrtajima daje vise od ostalih.

Ni corolle benzinci se ne voze ispod 3k ako zelis ista da osetis.

Imperatus tera 1.4 dizlo, treba opasno da se promeni nacin voznje da bi se auto vozio onako kako treba i dobilo ono sto se ocekuje.

Ali, niko nikog ovde ne moze da promeni... Svako ima svoj dozivljaj voznje..

Podeli ovaj post


Link to post

Onaj jeste 1.4 VTEC. Mi smo probali, napisao sam, 1.8 i razočarani. Civic 1.8 vuče puno lošije u niskim obrtajima od drugih slabijih benzinaca , a kamo li od drugih iste snage. Auris 1.6 (sestrin) puno bolje vuče, već od 2500rpm, ne mogu se meriti. To je 100% . Poredim jer je 1.5 106ks, a 1.8 je 140ks. O tome pričam celo vreme, neka proba i ako mu paše odlično. Ovde nije pitanje o boljem i lošijem autu, oba su odlični auti(ne ulazim u dizajn jer je to totalno individualno), već o tome šta mu više paše za njegov stil vožnje. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Seba drugar je uzeo Corollu 1.6 pre par godina i prodao je posle par meseci... nakon toga je uzeo Civica 1.8 i cuo sam da je zadovoljan...

 

Sa druge strane, imao sam prilike da vozim 1.8 2007 (godiste cini mi) i odusevljen sam kako poteze auto... nisam vozio corollu 1.6... :(

Podeli ovaj post


Link to post

Poteže, al s kojih obrtaja. Ako je uteraš u obrtaje i stisneš gas , extra je osećaj, poteže i nadomesti ono što je progutao pre toga. Pišem o normalnoj vožnji celo vreme. 

Podeli ovaj post


Link to post

japanac benzinac je to mora u obrtaje da bi bilo woooow... u suprotnom kupis dizela

Podeli ovaj post


Link to post

Svaki benzinac mora tako da bi povukao. Opet , ne pričam o ganjanju , već o običnoj vožnji :) . Da pojednostavim :) ,  vozi ga 2000rpm i daj gas i vozi Aurisa 1,6 i daj gas i ubrzavaj do 4000 rpm. Razlika je velika. 

Podeli ovaj post


Link to post

@ Imperatus, @ Mica.

Drugar je prodao novu Corollu 1.6 posle par meseci, sve sto mu je nedostajalo kod Corolle dobio je na Civicu 1.8 type s. Prvenstveno je dobio vise snage i manju potrosnju po gradu cini mi se oko 1.5 l, o enterijeru da ne govorim. Jednostavno ne skida osmeh sa lica.

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A postoji i reflash opcija za upravo to. Da se max moment pomeri na nize obrtaje.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam za to. Sa dvadesetak godina sam imao CRX VTEC i izdivljo se :) . Sve u svoje vreme ;) . Pre dve godine mi se ukazala prilika da opet uzmem Hondu i to je bilo za mene vrh, nema dalje. Otišao da probam auto i uh, strašan osećaj. Jbg, prošlo me ludovanje :) . Nedugo zatim burazer kupovao auto, probali taj 1.8 , opet razočarenje. Volio bi da probam novu tehnoligiju sa turbinom , koliko sam čitao sad više obrtaji nisu bitni. 

Podeli ovaj post


Link to post

Vlasnik iz amerike dolazi za koji dan registrovan auto godinu dana nov akomulator enterijer ocuvan rekao mi podstanar da je radjen motor da je sad full cena 900e ako nekog zanima

d87ecc49fe3d9dcd2d7829fd5033d245.jpg1f39a8a3f37a5a3988485f4c646fac71.jpg72d15efcd30b42cb2dbb5ba3d99d3b79.jpg7196fb3ceec1eca0fd226e6f1d42f62e.jpg

 

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Postoji, ali kod turbo motora. Kod atmo slaba vajda...

Inace taj 1.8 u civicu je odlican motor i lepo vuce sa niskih obrtaja i snaga mu se linearno povecava. Taj auto nema klasican vtec sistem, cak nije ni dohc nego shoc, ali je odlicno napravljen svakako te lepo i linearno razvija snagu bez nekih vtec udara.

Pouzdanost u oba slucaja (auris/civic) je vrhunska, auris ima nesto bolju limariju.

Podeli ovaj post


Link to post

Postoji reflash. Vozio sam 1.8 pre i posle reflasha i lepshe se ponasha posle. Ne dobiju se konji kao kod klasicnog reflasha, vec se max moment razvuce malo. Max brzina je manja, al ko da je bitno.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema veze jel DOHC ili SOHC. To je samo pitanje koliko je bregastih u glavi, ne igra nikakvu ulogu. Što se tiče reflasha za to ne znam, ako može tako onda tim bolje. Znam more pravih Hondaša i svi prepravljaju menjače(skraćuju prenose) baš zbog tog "problema" niskih obrtaja. Eto Nenad kaže da njemu lepo ide, neko je zadovoljan i sa tim. Meni ne leži nikako. Pričamo neobavezno pa bi se osvrnuo i na Sebin komentar. To što taj njegov drugar kaže, ja ne verujem. Dobio je sa Type S što se tiče držanja jer je fabrički tvrđi i sportski namešteno podvozje, dobio je i ubrzanja kad je u obrtajima(Rolla 1.6 je "civilno" auto), ali za manju potrošnju nema teorije. pogotovo ako je takav da mu odgovara Hondina postavka snage i prenosa, tj. da se stiska gas. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Uh, al se raspisaste o dva vrhunska brenda :D

A polemika ko polemika, svako gleda iz svog ugla.

 

Posto sam neko ko je pre nesto vise od 3 godine pri kupovini u obzir uzimao iskljucivo Corolu(Auris) i Civic sedan, te gledao i vozao iste, sto potencijalne modele za kupovinu, sto od poznanika i prijatelja, smatram da imam relativno dovoljno iskustva da kazem i ja svoj sud.

:D

Civic (sedan varijanta) je ubedljivo superiorniji po upotrebljenim materijalima. Tu se jos uvek moze osetiti "stara skola" gde je zadovoljan kupac a ne cena materijala na prvom mestu.

Stoga su materijali mnogo prijatniji na dodir "prirodniji", mekaniji.

Takodje, Civic je pregledniji napred zbog manje udaljene sofersajbne i A stubova nesto manje debljine.

Sedenje u Civic-u je nisko, za razliku od Aurisa I generacije gde se sedi prilicno visoko.

To bi mi do pre nekoliko godina bila prednost Civic-a, ali kako su me stigli problemi sa kicmom, Auris mi je tu sada u prednosti.

Auris je definitivno prostraniji, posevno na zadnjoj klupi. Zasluga za to je delimicno i u visljoj poziciji sedenja.

Prtljaznik kod Civic-a realno nije nesto posebno ako uzmemo u obzir ukupne dimenzije automobila, no svakako je veci od onog u Auris-u. Opet, sa druge strane, u Aurisu je upotrebljiviji kako zbog vece dubine (visine) tako i zbog 3 polozaja naslona, ali prvenstveno zbog 5-tih vrata.

 

Motori

Vrlo nezahvalna prica.

Prilicno je tesko porediti motorizaciju ova dva modela, posebno u evropi. Jedini uporedivi bi bilo "veci" dizeli (2.2) :D

Naravno da je 1.8 iz Civic-a agilniji od 1.6 iz Aurisa (1.33 koji ja imam je idiotski porediti jer je iz totalno druge price).

Sa druge strane, ja nisam ni u jednom trenutku bio zadovoljan sa time kako se taj motor ponasa u odnosu na njegovu snagu u Nm i KS.

To naprosto nije osecaj koji ocekujete kada sednete u automobil od + 100kw i o tome sam vec pisao.

Automobil slicne snage konstrukcijski 10 godina stariji sa impozantnom kilometrazom iza sebe je u poredjenju sa ovim Civicom meni bio kao "trkalica".

Naravno, daleko od toga da to ne ide, samo... Nije to to. Vec sam pisao svoje misljenje da su po meni nenormalne birkoratske Euro norme odgovorne zato. :(

 

Ono sto me je odbilo od Civic Sedan modela, koji sam gledao u salonu ovlascenog prodavca je KOROZIJA.

Automobil je bio tehnicki ispravan, od jednog vlasnika, staro za novo.

Po celom podvozju, kako delovima trapa tako i po skoljci bilo je korozije koja je izbijala po sastavima punktovima...

Identicno je bilo i na prijateljevom Civicu Sedan.

Kod 'svemirca' (UK) nisam naisao na takvu pojavu.

Toga na Aurisu istog godista nije bilo ni u nagovestaju.

 

 

Preterah, pa da skratim.

Sve je stvar licnog izbora i potreba (vec spomenuh bolove u ledjima) ;)

U svakom slucaju, govormo o dva izuzetno dobra modela gde finese odredjuju izbor, a ne neke velike razlike.

Osim, da ponovim u materijalima enterijera, gde je zaiata sto rece @mića Civic sedan superiorniji i od Aurisa i u Sol paketu.

 

(Necu vise :) )

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 6

Podeli ovaj post


Link to post

@Matori ovde nije bila rec o vesanju i osecaju u voznji vec o motorizaciji, potrosnji i enterijeru.

Ukusi su razliciti, a ja njemu verujem i on nema razloga da laze, ja samo prenosim sta mi je rekao covek.

Njega je najvise klalo to ( vec sam pisao o tome).

4-5 toro ljudi pun gepek i Rolla umire na uzbrdicama.

Decko radi kao trener u klubu u 70 % slucajeva vozi puna kola i njemu Rolla nije odgovarala. Jednostavno ne voli da nateze auto.

Sa Civicom je odusevljen, to je njegovo iskustvo.

PS: Za potrosnju nisam siguran 1 ili 1.5 l manje, zaboravio sam, u svakom slucaju je potrosnja kod civica manja u odnosu na rollu.

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kada sam kupovao auto bio sam zainteresovan i za civica sedana 1.8 I-Vtec . Razlog zašto sam odustao je cena. Za pare koje sam kupio novu rollu mogao sam da kupim test auto Hondu Civic koja se prodavala godinu dana preko Carmarketa . I ta generacija  je dosta retka kod nas. Prethodna generacija civica sedana bile su većinom 2008 godište po oglasima , devet godina stara kola . Dobri primerci su koštali oko 8000e, po meni mnogo s obzirom na starost kola.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

@Sebs - komplet type s daje drugaciji osecaj voznje. Razlika je velika u odnosu na obican Civic. Naravno da to doprinosi i celokupnom rezimeu o autu. Unutrasnjost je lrpsa i meni,ali to je stvar ukusa. Da li je kvalitetnija to je vec stvar vremena da pokaze. U potrosnju ne verujem jer sam je vozio. Ako ide u niskin obrtajima onda ima nanju potrosnju , ali ne dobije na snazi kako kaze, a ako da gas i doboje na snazi onda taj motor potrosi dosta. Na ravno da moze da povuce vise jer je i motor veci, ali da bi povikao mora u visoke obrtaje i tada je potrosac. Nemoj krivo shvatiti, vec sam rekao odlican auto ko voli taj stil voznje, ali nikad visoko turazni suto nije malo trosio. Po grupama i forumima svi isto kazu da nisu ispod 8l koji ga voze.

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×