Jump to content

Recommended Posts

Komšija vozi 1.8 civic sedan i kaže da veoma često vraća u 1. brzinu u gradskoj vožnji. Ako ostane u drugoj pri maloj brzini počne da se guši. A inače, kaže da guši do cca 3k rpm. Na autoputu druga priča. Kaže da ide ko blesav.

Cene polovnih civica su i više nego visoke. Sad da ne pričam da se za te novce može kupiti ovo ili ono, ali recimo da za iste pare može da se uzme accord sa 2.0 motorom. Inače hondaši su veći sektaši od alfista :)

 

Mada koliko se sečam kod svemirca je torzija na zadnjoj osovini, a kod sedana multilink, što opet daje jedan + za sedan, mada je hb lepši.

Izmenjeno od maxy

Podeli ovaj post


Link to post

Ako neko nije gledao SAT juče, bilo bi dobro da pogleda, jer je bio prilog o e-golfu, tj. putovanje od BG do Volfsburga gde je ukazano i na problematiku i komplikovanost upotrebe e-vozila.

Podeli ovaj post


Link to post

E vozila... :(

Ponavljam kao papagaj.

Da, jeste buducnost, ali jos uvek prilicno daleka buducnost.

Autonomija ja mala, a baterije preskupe....

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A zvuk motora u kabini će se simulirat i dopirat će iz unutarnjih zvučnika, kako biste dobili dojam da ispod poklopca motora ipak stanuje ICE...  :viber14:

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Pa mora, nekako mi kretanje automobila uz odsustvo zvuka sus motora ne ide :)

Npr. na google play skineš aplikaciju sa različitim zvucima. Za četvorocilindraše bude free, ali za zvuk V8 motora moraš da doplatiš. Pa onda biraš koji zvuk V8 motora želiš da čuješ (kamaro, mustang...). Preterano s.rem zar ne?

Podeli ovaj post


Link to post

E vozila... :(

Ponavljam kao papagaj.

Da, jeste buducnost, ali jos uvek prilicno daleka buducnost.

Autonomija ja mala, a baterije preskupe....

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nije to bas daleka buducnost.

Pre ce biti da sus motori (pogotovo dizeli) polako odlaze u proslost :P Mi smo ipak bliskiji toj proslosti :)

Verovatno vec postoji strategija u razvijenim zemljama prelaska na elektro pogon ,ali sigurno nece biti naglo. Ipak bi to bio veliki potres (veliki broj ljudi je zaposlen u autoindustriji vezano za sus motore) za njihove ekonomije a pogotovo za proizvodnju el energije koja bi opet tesko (ili nikako) izdrzala taj nagli skok potrosnje.

Kod nas je sve jednostavnije.

Odmah bi digli cenu struje za 300% i rekli da najbolje zivimo u regionu jer se jeftinije vozimo na struju ;)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

Razlika izmedju TypeS i "obicnog" svemirca je nula sto se tice motora i mehanike. TypeS je u stvari sport paket opreme sa elementima exterijera od TypeR-a, koji je totalno druga prica.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Probao ja jednom toyotu hibrida ona do 60 km / h na struju i pravo da vam kazem bez zvucnika za zvuk nema nista ko da vozis burago seo ja upalim reko sta je ovo nece kad ono kaze lik pa upaljena je ja reko vidi ti to ne cuje se a radi krenem lagano kad cujem kamencice od tockova reko mora ovde da sr udari neki zvuk mustanga ili tamo nesto :D sve u svemu vama dizelasima blizi vam se kraj .Zeznuto je voziti

e- automobil kod nas zbog standradra onda trazi da punis itd plus sto nas narod jos nepismen , a kamoli da sedne u elektricni automobil, ko u svemirski brod da je seo

 

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Eh, meni je san da sednem u Teslu i zauvek zaboravim na prdavce :)

Ako tako nastaviš da sanjaš, prespavaćeš celi život :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ma zapravo EV čak i ima smisla za neke tihe i udobne limuzine, meni samo nije jasno kako se EV uklapa u nišu skupih sportskih automobila gdje je zvuk jedan od aduta i vrlo važna stavka pri kupovini...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije to bas daleka buducnost.

Pre ce biti da sus motori (pogotovo dizeli) polako odlaze u proslost Mi smo ipak bliskiji toj proslosti :)

Verovatno vec postoji strategija u razvijenim zemljama prelaska na elektro pogon ,ali sigurno nece biti naglo. Ipak bi to bio veliki potres (veliki broj ljudi je zaposlen u autoindustriji vezano za sus motore) za njihove ekonomije a pogotovo za proizvodnju el energije koja bi opet tesko (ili nikako) izdrzala taj nagli skok potrosnje.

Kod nas je sve jednostavnije.

Odmah bi digli cenu struje za 300% i rekli da najbolje zivimo u regionu jer se jeftinije vozimo na struju ;)

Industrija ko industrija - prilagodi se.

Iako teoretski prostiji, elektroautomobil je realno mnogo kompleksniji od klasicnog automobila.

Pitanje energije.

Teoretski imas do Budve, prakticno do Cacka :D

Punjenje!

Sve je to super dok je promo period pa su punjaci "ekskluziva raznih TC i garaza"

Onog trena kada se omasove, punjenje nece biti besplatno, toga moramo biti svesni.

Takodje, neretko ovde kalkulisemo kako se dizel zbog vece cene kostanja ne isplati ko ne prelazi puno. Sta tek onda reci za EV ? :(

No eto problema, rikne baterija pre nego sto predjete puno.

Mantra koju je plasirao vlasnik Tesla Motorsa je lazna da su EV stigla i da je tehnologija usavrsena jeste marketinska laz.

To sto po svetu ima dovoljno bogatih 'hipstera' sa satro ekoloskom svescu da on 'plasira' (tacnije dobije rezervacije) sigurno nije dokaz razvijene tehnologije i modela, vec dokaz da na primer nije nikakav problem u celom svetu naci pola miliona ljudi kojima 50 ili sto somica ne predstavlja nista.

I naravno da nije problem. Ljudi nose satove koji vrede toliko :D

 

Ni ajmo ovako.

Pre samo nekoliko sedmica smo imali cekanja od 6-7 sati na granicnim prelazima.

Zimi, zastoji, preusmeravanja, promene rute...

Autonomija baterije? Ajd leti cemo lako. Sta zimi?

Minus smanji kapacittet za 20-30%

U prvoj godini kapacitet baterije pada za 10-15%

I odjednom, umesto deklarisanih 300km, vi ste na manje od 200km

Treba li da napomenem da i ove vrednosti vaze u 'idealnim islovima' isto kao i deklarisane potrosnje goriva koje su u realnim uslovima gotovo neostvarive? :D

 

A lepo JAPANAC napravio MIRAI, na vodonik :)

Al vi se lozite da cete kroz prozor pruziti produzni kabl, po mogucstvu iz firme ili iz zajednickih prostorija ;) :D

Hhaahahaa :D

Salim se naravno, ali...

Realnost je da je cela prica o EV danas malo naprednija nego ona od pre 50-60 godina kada su takodje postojala EV.

Samo je danas marketinski mnogo bolje ispracena.

I najbitnije.

Sve i da je tehnologija zaista dovedena do savrsenstva, ocas posla ce naftne kompanije (i naravno oni koji najvise zaradjuju direktno i indirektno od toga) spustiti cenu i do 25$ za barel.

Mislite da nemaju racuna?

Imaju naravno, jer nafte i dalje ima vise nego dovoljno, iako su pocetkom 20-og veka govorili da ce je biti do sredine 30-ih godina.

I ta cifra o rezervama za narednih 30 god je uvek aktuelna.

I danas se ona spominje :D

 

 

 

Edit:

I u duhu toga!!!

Znate li da je Shell dosao u Srbiju?! :)

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Izmenjeno od laki72
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Jedan mali ev za po gradu i svaki dan, domet 250km u teoruji, u praksi nek je i trecinu toga i uzivancija. A za put neka limuzina od 2t i 3.0 dizel sestak sa rezervoarom od 100l i da nakrivim kapu :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

Razlika izmedju TypeS i "obicnog" svemirca je nula sto se tice motora i mehanike. TypeS je u stvari sport paket opreme sa elementima exterijera od TypeR-a, koji je totalno druga prica.

Veloka razloka u podešenosti auta, ogibljenje i podvozje. To je i kod Civica i kod Acorda tako. Puno stabilniji Type S. Prijatelj prodao Type S pa kupio običan i stalno kuka što je to uradio. Razlika nebo i zemlja. Motor i mehanika isti, to se slažem. 

Što se tiče struje, neeeeeeee! Pogotovo taj fazon zvuk preko zvučnika i sl. Nadam se da će za mog vozačkog veka biti u prometu benzinci sa puno cilindara ;) !

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Bice matori ne boj se

 

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Naručio danas obrve za Yare, konačno ih iskopao  :yeah:

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

ovakve? :P

 

car-eye-lashes-black.jpeg

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bre :) , to su trepavice , obrve sam našao. Tražim već dugo i konačno našao.

post-1983-0-35029000-1504557969_thumb.jpg

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@matori znam salio sam se malo :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nemoj se s tim šaliti čoveče , ovo mi je od životne važnosti ! Hehe znam ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Mene se čini da možeš samo da nagrdiš auto. Al aj da vidimo

Podeli ovaj post


Link to post

Danas sam se vozio u novoj Octaviji dizel 2.0 150ks. Prijatno me iznenadila.Velika je iznutra, mesta stvarno puno, motor odlično vuče i ide, na 120 auoputem na 1800rpm i potrošnju 4,3l. Malo je tvrđe podešena, ali ništa neprijatno, slično japancima. Skroz ok auto. 

Podeli ovaj post


Link to post

@ matori i.....sad ali iskreno iz ugla porodicnog coveka da ti treba mesta, hoces veci auto, octavia ili corolla? Treba da probas octaviu rs, 230 ks, pri istih tih 120 trosi 6 litara, ali kad je pipnes zalepi ti se pupak za kicmu

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Auuu, kakva diskusija honda vs toyota

Pa drugari, voleli to ili ne, toyota je japanski vw a honda japanski mercedes, vazda bilo i bice. Svaka honda je u startu bila bolje opremljena i naravno skuplja. Secam se davne 1983 kad je tata doterao accorda, siber na struju, antena na struju, sva 4 el.podizaca prozora, brisaci farova, tada toyota carina to nije imala ni uz doplatu.

Izmenjeno od Mića

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×