Jump to content
Sign in to follow this  
Mr Nebojša

I po Google-u TOYOTA je No1

Recommended Posts

 

 

google_svet.jpg

 

 

 

Nema sumnje da je Toyota i dalje broj 1 ako se pita Google. Po podacima koje je prikupio britanski Quickco, iz čak 193 države Toyota je najčešće pretraživana auto marka na Google-u, verovali ili ne, u čak 74 države sveta. Japanski proizvođač je bio apsolutni broj 1 u zemljama kao što su SAD, Kina, Australija, ali i većini afričkih zemalja.

Na drugom mestu je BMW, koji je pobedu odneo u 51 državi, a većina uključuje evropske zemlje i naravno Nemačku. I ne samo to, BMW je pobedio i u Japanu i Koreji, zemljama s jakim auto kompanijama.

Pomalo iznenađujuće, treći je Hyundai, korejski gigant, koji se između ostalog pokazao popularnim u Rusiji, Indiji i još 15 zemalja. Ponosni mogu da budu i u Hondi s pobedama u nekoliko velikih zemalja poput Brazila i Kanade. Očekivano, Fiat i Volvo su najbolje prošli u matičnim zemljama.

A ako se pitate gde je Volkswagen reći ćemo da je pojam u Španiji, Rumuniji, Belorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju i Zelenortskim Ostrvima.

Kartu u većoj rezoluciji možete pogledati OVDE.

A gde su Ameri?

Američke marke su prošle katastrofalno. Jedini izuzetak je Chevrolet, najpopularnija auto marka u Argentini, Čileu, Kolumbiji, Ekvadoru i Meksiku. Još gore su prošli Britanci, odnosno Jaguar koji je doduše u indijskim rukama, a pobedio je samo u poreskom raju Belizeu.

Od zanimljivih rezultata treba izdvojiti Mini, koji je u vlasništvu BMW-a, a okitio se titulom najtraženije auto marke u Laosu, Nepalu i Jemenu. Još zanimljiviji je Bugatti, proizvođač verovatno najbržeg (i jednog od najskupljih) automobila na svetu, a koji je pobedio u Nigeru, zemlji s tek 7 automobila na hiljadu stanovnika i sa ukupno oko 4.200 km asfaltiranih puteva.

 

 

 

Izvor: TOYOTA club Serbia

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×