Jump to content
Piske

Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Nije tako bilo ranije. Trese se ceo motor u leru, kada se zagreje . Obrtaji su negde oko 600-650, ranije su bili na 750. Sipam isključivo G-drive već nekih 4000km . 

Podeli ovaj post


Link to post

I ja isto sipam G100, jeste da su niži obrtaji, ali vidim da on to sam reguliše. Kad treba poveća obrtaje, valjda kad se klima upali.

Podeli ovaj post


Link to post

Pored toga kada se da gas, prilikom vraćanja obrtaja zastane na 1500 obrtaja i povremeno ne prima mali gas. Ovo je četvrta E170 koju vozim i jedina kojoj se motor trese u leru kada je zagrejan. To su sve sitnice koje sam  na yarisu sam  rešavao . Ne pada mi napamet da radim oko kola koja su pod garancijom. Takođe na kolima imam sticker Tcs-a i pravim antireklamu za Toyotu i Toyota centar jer se jasno čuje da motor nepravilno radi u leru . Šta će ljudi da pomisle , jeste Toyota odličan auto ali nema ko da je popravlja u Srbiji evo vidi čovek u srednjim godinama kupio novu Toyotu član je Tcs-a a vidi kako mu motor radi. 

Kao sa Yarisom vidi sladak autić , može svako da ga popravi i dan danas me kontaktiraju ljudi preko Fb-a u vezi pitanja sa Yarisom. Kažu našli smo te preko googla a ja više nisam aktivan na forumu Moja Garaža već četiri godine. Upućujem ih na TCS.

Takođe glup je osečaj kada stanem na benzinsku pumpu a motor se čuje u leru kako trese. Nisam navikao na takve stvari . 

P.S

Hoću da kažem da to što sam član Tcs-a i imam zalepljen sticker Tcs-a na kolima za mene nešto znači. Konkretno znači kako se ponašam u saobračaju stajem na svakom pešačkom prelazu, nemam ni jednu jedinu kaznu za prekršaj u saobračaju za ceo život. Da skratim samim tim hoću i auto da mi radi savršeno kako treba kao što je i yaris radio a i ostala kola . 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Nismo se mi ovde slučajno okupili i baš volimo i vozimo Toyote. Bez obzira na razlike u godinama svi imamo jednu zajedničku osobinu a to je da smo perfekcionisti . 

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

To sto tako radi u leru moze da bude do iacv? Koji regulise ler gas.

Kod mene se desava da padnu obrtaji kada malo jace poteram motor. :)

Ali mislim da to na novijim motorima moze da se resi lako... mozda lupam :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Najverovatnije jeste.. Nisam skidao zaštitnu plastiku na motoru da bih video šta reguliše ler gas kod ove corolle, niti ću dok je pod garancijom.

Kod Yarisa sam sve to sam radio. 

Podeli ovaj post


Link to post

E ajde mi nemojte rusiti sliku o Tojoti ;)

Kakvi radovi na novom motoru ili pre 100.000 km?

Pa meni sluzbena Fabija 1.4 na TNG ne trese u leru posle 160.000 km (a znate kakvo smece od gasa prodaje NIS, menjane su gasne dizne doduse na 110.000 km).

Ako moram da pipam motor pre 100.000 km mislim da bih ga gurnuo u Dunav :)

Podeli ovaj post


Link to post

Samo da dodam, na VW mi crkne EGR na 80.000 km i opasno popizdim zbog toga ali zar je moguce da se vise ne moze naci normalan auto ni kod Tojote?

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

Zapravo ja ne vidim smisao ovako senzacionalističkih rečenica tipa " zar je moguce da se vise ne moze naci normalan auto ni kod Tojote" prije nego li se uopće ustanovilo što nije u redu i da li uopće nešto nije u redu. I ne, ne radi se o obrani Toyote, jer se i one kvare kao i bilo što što čovjek napravi, već pričam općenito. Da, auti se kvare i pod garancijom, novi, pitanje je samo postotka koji je u pitanju. Nije to od jučer već je tako oduvijek samo je sada puno lakše doći do informacija i kojekakvih statistika.

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

@Observer Ode predaleko, ti bi već otvarao motor :) Sitnica je u pitanju sa kojom sam se već susretao kod Yarisa mk1 i sam je rešavao za 10-15 min. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske i @all

"Prešao sam već preko 7000km i auto je konačno razrađen , blokada je pomerena do crvenog polja ."

 

..ja sam nesto propustio ili ???

Kakva je to blokada kad se motor razrađuje ?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Npr. ne možeš da poteraš motor preko 4000 rpm prvih xxxx km.

 

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske i @all

"Prešao sam već preko 7000km i auto je konačno razrađen , blokada je pomerena do crvenog polja ."

 

..ja sam nesto propustio ili ???

Kakva je to blokada kad se motor razrađuje ?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Piše sve u temi, Trudio sam se da detaljno opišem na koliko km se pomerala blokada. Skipper je objasnio pritisneš gas do daske auto ne ide preko 4000 obrtaja , zatim 5000 obrtaja itd.

Podeli ovaj post


Link to post

I meni po nekada padnu obrtaji i trese se motor. To je bila moja zamerka od pocetka. Niski obrtaji na leru su me izludjivali. U servisu rekli da tako treba.

Podeli ovaj post


Link to post

Ako je povremeno nije problem pogotovu posle brže, brze vožnje Napisao je već Wewerko i objasnio detaljno. Kod mene je trenutno maltene stalno ., zadnjih već nekih 1000km Daleko od toga da vozim ovaj auto kao trkački.( niti on to jeste )  Povremeno ga poteram malo u obrtaje i to je sve .

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene nije stalno, vec povremeno. Nije vezano za brzu voznju. Desava se i u gradskoj, gde ne vozim brze od 40. U svakom slucaju resice ti u servisu.

Podeli ovaj post


Link to post

Corolla je u utorak 02.08 zadržana u servisu zbog popravke. Semering na poluosovini mora da se zameni. Očekivano vreme popravke 7 radnih dana. Kilometraža 7400km. Popravka je u garantnom roku. Dobio zamensko vozilo Aurisa 1.33 na korišćenje.

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-71974200-1501832599_thumb.jpgpost-1797-0-98706200-1501832632_thumb.jpg

Zamensko vozilo Toyota Auris 1.33 Luna

Podeli ovaj post


Link to post

Sad ces moci istestirati aurisa pa javi utiske.

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam već Aurisa 1.33 i 1.6 , nije prvi put da se susrećemo. U svakom slučaju napisaću utiske detaljno.

Podeli ovaj post


Link to post

Sve ok, ali nije isto provozati auto i voziti par dana. Sad se mozes malo navici na njega pa primetiti mnoge stvari koje ne mozas u nekoj kracoj voznji. Odma na Bubanj Potok da vidis oce ga preci ;):)

Podeli ovaj post


Link to post

 Matori moj :) Istestiram auto za 15 min. , toliko ih je već prošlo kroz moje ruke da sam odavno prestao da ih brojim. O utiscima , vrlinama , manama nekada sam pisao na forumu Moja garaža.

Podeli ovaj post


Link to post

@Mahatma napisaću detaljno o svemu kada preuzmem auto iz servisa.

Navika Wewerko :)  uvek proverim nivo ulja  i ostalih tečnosti kod kola  Na maksimumu je ulje naravno. kao i ostale tečnosti .

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×