Jump to content
Piske

Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Mogao bih da ćutim ko k..  i da se pravim blesav kao sve je u redu, Imam dosta ljudi s kojima mogu da popričam o tom problemu i van foruma. Mislim da je ovako poštenije.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Akcija za novu rollu je posle Nove Godine počela ???  Dijenek i ja smo je među prvima kupili. Pišem o restyl-u Model pre restyla je mogao da se kupi do avgusta prošle godine . Do tada ih je još bilo na zalihama, Pratio sam sve .

Da ...pre restajl...jer restajl je poceo vec mesec dva a oni su kupili da kazem staru sa zaliha

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne ispadne da pametujem, ali mirise mi da u startu nisu bili semerinzi u pitanju. Bilo je app (ako prodje prodje) jer se nisu hteli za****ti. Slicnu pricu je moj cale doziveo sa Stojanov servisom i novim Puntom. Nakon sredjivanja po drugi put (taj put u Delti) bez ikakvih problema. Presao od tada 80hilj km.

Glavu gore i cuvaj zdravlje ;)

Izmenjeno od Dijenek

Podeli ovaj post


Link to post

Piske na koroli su semerinzi poluosovina tacno na diferencijalu. Ne brini se za los odlivak, da je to problem ulje bi iscurelo jos dok je auto cekao negde na isporuku. Ostalo je samo da bude taj semering koji je u kucistu kvacila

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ima logike pošto je i kvačilo popustilo zadnjih 60km. Jedva sam se dovukao do servisa. Baš loš osećaj ... 

Podeli ovaj post


Link to post

I na kraju ispade neverovatna glupost u koju niko nije mogao da veruje. Elem da pokušam da objasnim, svaka Corolla ima mesto na menjaču gde u zavisnosti od tržišta stoji pinjon za očitavanje kilometraže i brzine. S obzirom da se kod svih Corolla E170 za Evropsko tržište očitavanje brzine i kilometraže obavlja preko ABS-a , to mesto za pinjon je zatvoreno. U fabrici podloška na tom mestu je krivo legla i tu je curelo ulje iz menjača .Na tom mestu je zamenjena podloška i naknadno je ojačano. Auto je  kompletno pregledan i ispravan. Preneo sam obaveštenje iz servisa . Mislim da je u svakom slučaju interesantno i verovatno bitno za ostale vlasnike ovog modela corolle. Opet da ponovim totalna glupost .

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

A da li je uopste postojao problem sa semerinzima? Mene plasi vise cinjenica da su totalno nestrucni i menjali semeringe za dz. :) U svakom slucaju bitno da si resio problem.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne nije postojao problem sa semerinzima , nažalost nisu znali da postoji takvo mesto na menjaču . S obzirom da je Corolla svetski globalan model verovatno se za npr. Afrićko tržište isporučuje sa tim pinjonom ..

Podeli ovaj post


Link to post

Uh covece, dobro je da je to, ali me malo iznenadilo da taj otvor uopste postoji buduci da se barem 15god ne prodaju verzije bez abs-a. Ali eto, svaki dan se sazna nesto novo :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Kod verzija sa "starim" ABS-om postoji pinjon za očitavanje kilometraže i brzine. Npr. Punto 2 neke verzije. Zadražao sam se u dužem razgovoru sa šefom servisa da bi se ova neprijatna situacija za sve što bolje objasnila i razjasnila.

Podeli ovaj post


Link to post

Liftman prenosim reči šefa servisa. Sve je bilo toliko zamazano od menjačkog ulja da nije moglo da se jasno vidi odakle gubi ulje...

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Eto, na kraju se ispostavilo da je u igri banalna stvar, bez obzira što se i iz te banalne stvari mogla izrodit poprilična havarija da nisi na vrijeme primijetio gubitak ulja. Drago mi je da nije ništa strašno i da je brzo riješeno.

 

Dobra je to škola i za ljude u servisu.

Izmenjeno od Vedo
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Mene samo zanima kako su ojacali to mesto?

Vazno je da je problem resen...

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam video .

Podeli ovaj post


Link to post

Liftman prenosim reči šefa servisa. Sve je bilo toliko zamazano od menjačkog ulja da nije moglo da se jasno vidi odakle gubi ulje...

Dakle, gde nalaze te nezainteresovane majstore koji rade u ovlascenom servisu?????

Pa 'pravilo broj jedan' kada je "sve zamazano" je da se opere toplom vodom, a zatim provoza i vidi gde curi!!!

Da ne govorim o tome da od poluosovina (osim da semerinzi uopste ne postoje), nema sanse da digne ulje toliko visoko, sto odgovorno tvrdim.

Apsolutno sam razocaran odnosom vecine nasih ljudi koji ditektno ili indirektno rade za tojotu!

 

Edit:

I umalo da zaboravim. Drago mi je da je banalan problem i da se @piske -tu vratila vera i ljubav prema coroli.

Ipak, ovo curenje je nesto sto su morali da primete i na prethodnom pregledu vozila. Ocito ih zabole...

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Izmenjeno od laki72
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Eto, na kraju se ispostavilo da je u igri banalna stvar, bez obzira što se i iz te banalne stvari mogla izrodit poprilična havarija da nisi na vrijeme primijetio gubitak ulja. Drago mi je da nije ništa strašno i da je brzo riješeno.

 

Dobra je to škola i za ljude u servisu.

 

super pa je stvar resena :viber14: .

sto se tice pisketovog proveravanja, pa nije on duzan da provverava covek je kupio nov auto i dok je u garanciji treba samo benzin da sipa i redovno tera na servis i to je to...kad stane i  ako stane zove ih da dodju po auto i zabole ga, on je kupac a kupac bi trebalo da je uvek u pravu

Izmenjeno od rajan

Podeli ovaj post


Link to post

Da nije primijetio, mozda auto jos ne bi bio popravljen tako da je bitno i da je savjestan vlasnik u igri koji moze na vrijeme reagirat. Osobno primijetim sve tako da ga razumijem, nisam od onih koje zaboli sto se s autom desava pa makar bio i novi.

 

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

vidi i ja sam picajzla i sve gledam i proveravam ali potpisujem da mnogo bolje prolaze ovi sto ih zabole da bilo sta gledaju.

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Ne kazem da je dobro sto vidim svaki vrag na autu, ali ne mogu pobjec iz svoje koze. Ali kazem, ne smatram losim vodit racuna o proizvodu za koji si platio poprilicnu svotu novca. Naravno, nije dobro ni bit rob automobila. Neki srednji put je vjerojatno najpozeljniji sto se toga tice. :)

 

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Izmenjeno od Vedo
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je odma proslo ovo sto Laki kaze. Motor se uvek oper da se vidi gde flisuje. Ima vec 20 god. kako mi nista ne znaci sto je neko ovlasteni servis jer mi to ne garantuje da ljudi znaju i hoce da rade posao kako valja, to mi samo garancija da ce debelo da mi naplate. Jos od kad sam imao BMW u ovlastene uglavnom i ne idem. Sve u svemu , sve je dobro kad se dobro svrsi. Sad po gasu i uzivaj u novom autu ;) . Sedista se spustaju nauad, a noge se napred ;):)

Izmenjeno od matori
  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-94521400-1506186854_thumb.jpgpost-1797-0-62691400-1506186868_thumb.jpgpost-1797-0-14646000-1506186897_thumb.jpgpost-1797-0-52037600-1506186922_thumb.jpgpost-1797-0-52848300-1506186946_thumb.jpgpost-1797-0-52063800-1506186971_thumb.jpgpost-1797-0-07137600-1506187000_thumb.jpgpost-1797-0-01876300-1506187017_thumb.jpgpost-1797-0-01876300-1506187017_thumb.jpgpost-1797-0-63809500-1506187041_thumb.jpgpost-1797-0-18288400-1506187069_thumb.jpg

Još jedna rolla se kupala na moru a i družila sa drugim Toyotama :) 

  • Upvote 11

Podeli ovaj post


Link to post

Kupljene i stavljene zimske gume u Kemoimpexu. Sava eskimo s3+ 205 55 16 91 T . Cena sa montažom i balansiranjem 27000din.

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×