polo2014 35 Napisano Novembar 6, 2017 i ja iste takve trebam da stavim pa vidjecemo kakve su. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 6, 2017 (edited) Imao sam već Savu eskimo na yarisu ,druga dimenzija 175 65 14, samo u pitanju. Bio sam zadovoljan. Izmenjeno Novembar 6, 2017 od Piske Podeli ovaj post Link to post
cikajowa 82 Napisano Novembar 6, 2017 (edited) Kupljene i stavljene zimske gume u Kemoimpexu. Sava eskimo s3+ 205 55 16 91 T . Cena sa montažom i balansiranjem 27000din.Iste te ja u BIH kupio prosle godine. Kada se vrati pdv tacno me izasle sve cetiri 16400 din. Balansiranje i montaza jos 1200 din. za sve 4Ja ih vozim vec godinama na vise auta, odlicna guma za te novce, samo je meka pa ako je visa temperatura brzo se trosi. Sent from my iPhone using Tapatalk Izmenjeno Novembar 6, 2017 od cikajowa 2 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 6, 2017 Još se i napuni rezervoar sa gorivom Podeli ovaj post Link to post
cikajowa 82 Napisano Novembar 6, 2017 Zivim na granici, vec 15 god sipam gorivo tamo , kupujem gume itd... Benzin 95 je sada negde oko 106 din. Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 21, 2017 Već je došlo vreme malog servisa. Na satu trenutno 14500km. Auto slabo vuče zadnjih 500km, ne prima gas , trese u leru . Povećao je potrošnju goriva za 0.5-1ll. Vodim evidenciju od prvog dana . Obrtaji u leru su niski. Kočnica je od skoro tvrda (papučica) i loše koči , sa takvom kočnicom neće moći da se vozi po snegu i poledici. Više generalno o utisku o samim kolima , servisu posle zamene motornog ulja i filtera za ulje. Podeli ovaj post Link to post
Imperatus 114 Napisano Novembar 21, 2017 Zasto trese u leru da li znas ili cekas majstore da ti kazu ? Jel sigurno zadnjih 500 ili mozda manje? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 21, 2017 Trese kutija sa filterom za vazduh, a od danas blago i ceo motor . Niski su obrtaji u leru i dešava se da kada krećem padnu baš nisko da se maltene ugasi ( isto povremeno ) . Ne znam šta je uzrok . Podeli ovaj post Link to post
novakno1 88 Napisano Novembar 21, 2017 У Србији је изгледа ризично поштовати сервисни интервал од 15000 км... Добро је да ти уз то и уље не троши (можда зато што га не газиш)... Али ако се смањи интервал на рецимо 10к (што је за старија возила уобичајено) онда је питање цене одржавања новог аута, које иде за 50% горе, од већ солидне цифре у овл. сервисима... сад као и сви чекам да чујем шта ће да ти кажу у сервису... јер како си написао.. за нов ауто је врло алармантна ситуација... пример, случај колеге (од кога сам ја узео Авенсиса): Рав 4, 2.0 дизел 2013 (тада на око 70к км) упалио лампицу за уље на 14800 од претходног сервиса... он човек се води паролом да када купи нови ауто нема намеру да ишта отвара и контролише.. зато је и дошло до лампице... у сервису рекли добро је ништа није отишло... одрадили сервис тај пут... следећи пут... две дизна промењене (у гаранцији) и још по нешто... сећам се када га је купио, питао како да вози (разради) речено му је гази сад док је у гаранцији... Podeli ovaj post Link to post
Jarvis 5 Napisano Novembar 21, 2017 Brate bas te poteralo Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
observer 95 Napisano Novembar 21, 2017 Ulje se kontrolise na svakih 2000-3000 km, bio auto star ili nov, svejedno. To nema veze sa Pisketovim problemom, komentarisem post iznad. 1 Podeli ovaj post Link to post
cikajowa 82 Napisano Novembar 21, 2017 Ma najbolje posle svake voznje da proveravam. Covek kada kupi nov auto i to toyoty, ocekije da mu se ovo ne desava Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Novembar 21, 2017 (edited) Nema veze dal je nov ili star auto, ulje se ovek proverava, Ja to radim na svakih 500km. Proverava se radi sebe , a ne radi auta, da ne stane negde i ostavi me na putu. A ti Piske pravac na servis , taman odradiš i neka vide šta te muči. Izmenjeno Novembar 21, 2017 od matori 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 21, 2017 Naravno Matori. Čim sam dovezao auto kući pogledao sam nivo motornog ulja. Zanimalo me koliko su sipali , takav sam a nisam nikada i video novo ulje u novom motoru . Posle sam proverio nivo na 1000km , i pošto nema izražene potrošnje ulja , proveravao na 2000-3000km kao što napisa Observer. Mogu slobodno da kažem da motor ne "troši" ulje s obzirom da je potrošio svega 100-150ml na cc 15000km. 1 Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Novembar 22, 2017 Piske, javi sta je bilo u servisu. Opasni su to propusti. Btw, mogao si da usrecis i nas ostale nesretnike sa Corollom pa da podelis neki tutorial (video najbolje) kako ispraviti onu fioku tursku Za mene, a verovatno i ceo internet, bi bio idol! 2 Podeli ovaj post Link to post
novakno1 88 Napisano Novembar 22, 2017 Мораш Пишке мало да завртиш тај мотор да продише и потроши мало уља Ја све људе које лично познајем који су купили НОВ ауто последњих 10так година, ни не знају како да провере правилно ниво уља... па је само питање колико је касно када се упали лампица... ако призвођач нпр. каже да може тако да се вози 100-200 км или више... онда ок... или да уведу (када су могли за пртисак у гумама, да ставе сензоре) могу и за ниво уља - много важније од притиска у гумама (слично као за температуру, или ниво горива у резервоару - скала).. @observer Наравно да треба... и то ради 10% (или 50%- није ни битно) људи... не раде сви... као рецимо што 90% људи користи рачунар (софтвер) као да му не треба одржавање, па после 3 месеца сваки Њињдовс "слабо вуче", и онда лош Њињдовс... ајде на сервис.. нећеш ваљда да чекаш 15000 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 22, 2017 (edited) @Dijenek Nije fioka Turska , kriva je i kod svakog Aurisa ( na dva sam namestio :D ) @ Novakno 1 Čekam da stigne svetlo kod suvozača koje zaglavljuje, upoznati su sa problemima kod corolle u servisu . Ako bude nešto kritično uvek je tu 24h šlep . Auto je otprilike 80% vožen na otvorenom putu. Isto ga vozim kao nekada malog Yarisa 1.0 vvt-i , čak i mnogo nežnije. Nisam taj motor kod corolle nikada zavrteo kao par puta maleni 1.0 vvt-i . Izmenjeno Novembar 22, 2017 od Piske Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Novembar 22, 2017 Ja se salio...a sto nije turska kad ju je Turcin namestio lose Daj ti tutorijal, nemoj da izbegavas! Oprosticu joj sto je kriva Turkinja Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 22, 2017 Ne mogu sve sam Dođi na sledeći skup , pa ćemo da namestimo fiokicu i snimimo tutorial Taman imamo kao primer jednu krivu ladicu za cvike. Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Novembar 22, 2017 Moj savet ti je da nadjes neku da ti pridrzava....kameru, naravno. Podeli ovaj post Link to post
observer 95 Napisano Novembar 22, 2017 Imati Zastavu u jednom periodu zivota ostavlja trajne posledice Uvek sam kupovao nova kola, promenio sam ih 4 do sada za 20-tak godina i na svakom autu sam proveravao ulje redovno, bez obzira sto je nov. To je nesto kao licna higijena 1 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Novembar 23, 2017 Kada krene loše izgleda da nema kraja. Prvi put u životu za skoro 30 godina vožnje. Nije moja krivica. Podeli ovaj post Link to post
Imperatus 114 Napisano Novembar 23, 2017 Zato ja nikad nikom ne dajem auto zbog takvih stvari posle jbg desilo se Podeli ovaj post Link to post
novakno1 88 Napisano Novembar 23, 2017 ја увек кажем боље тако да буде лоше, него нешто дуго.... нема нервирања, поготову ако плаћа осигурање... једино што остајеш без аута пар дана ајд, жив био... 3 Podeli ovaj post Link to post
Dadomonte888 249 Napisano Novembar 23, 2017 Glavu gore, to je samo lim, da se ispraviti i ofarbati. Samo kad si zdravo! 2 Podeli ovaj post Link to post