Jump to content
Piske

Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Odlično da je sve riješeno, to je najbitnije...

Mada moguće da si samo naletio na lošu turu goriva, pa se sve to tako manifestovalo.

Što se kočnica tiče, trebao si samo kupiti onaj čistač kočnica u spreju, i isprskati pločice...nekad i to zna da pravi problem, nakupi se prašina i onda imaš taj neki zvuk grebanja koji iritira.

Ja ga koristim redovno, košta svega 2€.

 

Sent from my SM-A700F using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nije Egr. Dado pokušaću da objasnim. Nije ništa petljano oko mape. Gledani su parametri rada motora i svih senzora preko dijagnostike u različitim režimima rada motora. Naravno postoje određena dozvoljena odstupanja. Urađeno je da ta odstupanja budu minimalna odnosno da svi parametri budu na idealnim vrednostima. Nije lako objasniti, svi parametri i rad svih vrednosti koje se prate preko dijagnostike staje na tri  A4 strane .

Да ли то значи да нису фабрички добро били подешени? Мало је то чудно за нов ауто... Извини сад што смарам...

Разлог је: можда ни моја Тојота не иде како треба да иде, а ја сам се навикао... па мислим то је то.. лепо вуче (не лепи за седиште, ипак је то око 130 коња).. нормално троши.. прима гас... значи све ОК...

АЛИ можда може боље.. 

Да ли стварно може боље?

Свака част, ти си се баш потрудио и "исцимао" сервис да ти среди Тојоту... 

 

Искрено, ништа ми није јасно... да нов ауто лоше вуче... то како си описао... сетим се Мегана (од мог колеге, бившег) са скоро пропалом ламелом... када сам возио Врњачка бања - Београд... оно стиснеш гас.. скоче обртаји... и ти чекаш да повуче... било зајебано код претицања.. док му не уђеш у шему ;)

Добро то је квачио... зна се шта треба да се мења...

Али ја рецимо не знам, да ли мој ауто можда треба боље да повуче...

 

И на крају код тебе то реше подешавањем параметара?!?

 

@Dadomonte888

мислим да... нема везе колико кошта... чему на новим плочицама или новом ауту... ево мени рецимо већ 30к и више кочнице не шкрипе (предње не оригинал плочице).. лепо коче... задње још нисам мењао... а пре него што сам купио ауто стављене у Тојоти... тако да тај проблем не би требало да се решава некаквим спрејевима... већ овако како га је Пишке решио... само је питање што тек сад то решавају.... 

Podeli ovaj post


Link to post

@novakno1 1  Malo duža priča. Pre preuzimanja novog auta sledi nulti servis prilikom koga osim postavljanja akumulatora , skidanja zaštita , provere ispravnosti , rade i podešavanje parametara ( ne znam kako drugačije da nazovem) rad motora,sa uključenom dijagnostikom.. Dosta posla ima u servisu pre nego se preda nov auto kupcu. otprilike ceo jedan dan posla.  Kod novog auta postoji period razrade od nekih 1000km , posle koga sledi servis. Opet provera svega. Kod mene su se povremeno javljali problemi koje sam opisao, "gremlini".  Povremeno ne primanje gasa, pad obrtaja u leru , blago podrhtavanje motora  i grebanje kočnica od samog početka ( na kraju i slabije kočenje kola) . Posle problema sa curenjem ulja iz menjača urađeno je i " podešavanje parametara" i auto je fantastično išao nekih 5000-6000km, posle čega su se opet javili isti problemi. Na redovnom servisu je sve otklonjeno. 

P.S 

Gledao sam da skratim priču što je više moguće. Mislim da je sa tvojim avensisom sve u redu jer postoji konstantnost u radu , nema promena u ubrzanju,  Da skratim, baš se oseti kada auto slabije vuče a kada ide kako treba. Mislim da sve to spada u period razrađivanje auta ( mislim na corollu ) , koje je sa promenom ulja završeno ( neko moje lično mišljenje)  Prošao sam sve to i sa Yarisom. 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ono sto mi nije jasno cena malog servisa koju si platio, nigde u ovlascenim nije ispod 14000 din prvi servis na 15k.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Bila je akcija u novembru od 15% popusta na cenu Toyota motornih ulja + 10 % popusta za članove Toyota club-a , sve kod Toyote turing Stanojević, dobije se cena od 10450 din za servis na 15000km

 

Pardon dobije se cena servisa od 10945din

Izmenjeno od Milos CTS
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Hahaha . Nisam obraćao pažnju na km sat . Mislim da mi je malo bliži Toyota-turing Stanojević od TCB-a . Tu su blizu Japan shopa sa leve strane kod same raskrsnice za Kaluđericu. Toyota Yaris je održavana kod Stanojevića i Japan shopa . Sada živim na Lekinom brdu ranije na Zvezdari. 

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno prvi put cujem da se na novom autu "podesavaju parametri" a da se pod tim ne podrazumeva remapiranje ECU. Ono sto postoji jeste da se ECU sam podesava ("uci") na osnovu prvih 10-15 km / minuta voznje (kako kod kog auta), to se desava npr. kod skidanja akumulatora. Meni ovo lici na prodaju magle od strane servisa. Ne tvrdim da sam u pravu ali ECU se ne "podesava", moze samo da se remapira a jako mi je cudno da to smeju da rade u garanciji.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Nije niko napisao da se podešava Ecu i radi bilo kakvo mapiranje Ecu-a. Pod praćem parametara rada motora ,podrazumeva se ispitivanje rada  dizni, lambda sondi , senzora bregastih osovina, senzora radilice, knock senzora , vvt-i senzora itd. Ispitivanje se radi u različitim režimima rada motora , u leru , pod opterećem u visokim obrtajima . Gleda se da li je sve u okviru fabrički propisanih normi i dovodi se u "idealne vrednosti" . Dozvoljena odstupanja parametara razlikuju se od proizvođača automobila.  Šta više nisam sve to radio i kod Toyote , već i kod Bmw-a starog 20 godina. 

Podeli ovaj post


Link to post

Piske, kakve veze ima rezim rada motora sa senzorom radilice, bregaste, knock senzorom, O2 senzorom?

Oni su ili ispravni, ili neispravni, nema stelovanja. Neispravni valjda ne mogu biti na automobilu starom malo vise od pola godine, zar ne?

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Egr?

Koliko km do njih? Koliko do tcb?

Da li mozes da prestanes sa offtopicom?

Pls?

Da li je bitna udaljenost od njega do tcb/turinga? Bitno je da je resio stvari koje je imao.

 

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da ti pojasnim moja pitanja. Za egr me cudi da pitas ali valjda znas sta radi motoru prljav egr sobzirom na Pisketove konstatacije o motoru. Ako Pisketu treba vise nego duplo da dodje do Stanojevica koliko zaista je onda taj popust na kraju. Ali sobzirom da ne zivi gde je pre ziveo onda je to druga prica. On je ocigledno razumeo moje pitanje i lepo odgovorio. Tako da prosao ok sa cenama.

Podeli ovaj post


Link to post

Cudno mi je bilo sto si postavljao pitanja na taj nacin...
EGR? sta EGR moze da crkne (daleko bilo) moze da se zaprlja... moze da bude xyz problema sa EGR-om. Da si postavio pitanja kako treba ne bih se ukljucivao u prepisku, ovako mi je delovalo kao offtopic.

 

Najmanje EGR moze da steti takvom radu motora.

Opadanje ler gasa na leru moze da bude vise stvari ali ja bih pikirao na "zaprljan" leptir usisa(klapna), npr jer je to jedna od stvari koje sam video na civicu svemircu da pravi problem... ali opet mala je kilometraza ne bi trebalo da bude nista od toga.

I mene isto interesuje koje su parametre pratili i sta su sve "podesavali" od parametara i kako su auto doveli u stanje da sve radi kako treba. I kako te iste parametre nije mogao TCB da podesi koji su takodje ovlasceni.

Podeli ovaj post


Link to post

@Laki 72 Nije baš tako i napisao sam praćenje svih parametara, koji su sve ne znam. Prvo i osnovno rekao sam na šta se sve žalim , koje probleme imam sa kolima i to je rešeno. Izveštaj je na sedam A4 strana. Naravno imam i fiskalni račun . 

Hvala Wewerko. 

Učo oko pola sata vožnje do oba servisa , pre Turinga ,bio sam u TCB-u da mi zamene svetlo kod suvozačevog mesta. Tako da i ono više ne glavi. 

Što se tiče EGR , znam da ga imaju i pojedini benzinski motori , da li 1ZR-FE Toyota motori koji se ugrađuju u Aurisa,Corollu ,Avensisa i Corollu Verso/ Verso već dugi niz godina imaju nisam gledao. Niko nije od servisera u oba servisa koja sam bio , pominjao EGR i probleme sa njim kod ovoga motora , ako ga uopšte i ima. 

Podeli ovaj post


Link to post

да покушам ја да резимирам све ово (за себе а и остале које интересује) - а ти ме исправи где и ако грешим:

 

да будем конкретеан са питањима/закључцима!

  1. као прво ништа није промењено на/y ECU?... сви параметри су остали исти какви су били када си купио ауто (прост пример: неко очитавање је 0,1 а идеално је 0,5+-0,1 - треба нешто променити на ECU да се касније очитава 0,45 што је у дозвољеним границама одступања) - ОВО НИЈЕ РАЂЕНО?!? ...колико сам разумео... они су САМО пратли Х параматера прикључени преко OBD порта.. нису ништа мењали на/у ECU..
  2. даље сам из текста закључио да нису ништа мењали, чистили, штеловали - мислим на дизне, пумпе, вентиле и сл...

ја сам закључио да је теби био проблем филтер ваздуха, запрљан и да мотор није имао довољан доток и да га је то гушило..када су заменили филтер... извршили су очитавања ECU и закључили да је све у реду...

 

додатно може да се постави и питање да ли је нови филтер исти као и из "фабричке" уградње... можда су они лоши, ако се тако "брзо" запрљају.. или је једноставно овај и још неки прљав намонтиран...

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Meni isto sve ovo nije najjasnije. Interesuje me jedna stvar. Jesi ti pitao njih da ti objasne sta su radili spajanjem dijagnostike ili ti pretpostavljas da je to radjeno sto si naveo. Logicno mi je da ba servisu spoje i pregledaju sve kako radi. To da podesavaju ili nesto menjaju na novom autu mi je nelogicno. Imao sam promene u radu na Fiesti. Isto spajana na komp da se sve detaljno pregleda. Ne obicna dijagnostika vec bas njihova gde sve ocitava dijagramima i skalama, ne ono tipa kod greske ili slicno. Stojim kraj lika i on mi objasnjava, ali ne menja nista, to mu samo pomaze da vidi da li ima negde neka neslaganja sa kataloskim vrednostima.

Izmenjeno od matori
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo i najvažnije mi je bilo prilikom odlaska u servis koliko ću sve da platim i koliko će sve kvalitetno da bude obavljeno. i u kom roku. Na teritoriji Beograda imamo tri ovlašćena Toyota servisa između kojih sam mogao da biram TCB, Mag i Turing Stanojević .  TCS ima sklopljen sporazum o popustu sa TCB-om i Toyota-turing- Stanojević. Prvo sam otišao do TCB radi ugradnje ranije poručenog svetla kod suvozačkog mesta ( glavilo je svetlo) , garancija pokriva sve troškove,  i ujedno uzeo ponudu za predstojeći servis i potrebne popravke.  S obzirom da je cena servisa i popravke bila previsoka u Toyota Centru . Opredelio sam se za Toyota Turing Stanojević i njihovu ponudu koja je s obzirom na popust od 15% u Novembru mesecu na Toyota motorna ulja i popust od 10% koji imaju članovi TCS bila više nego povoljna. Još povoljnija je bila ponuda za opravku limarije u Toyota-turing Stanojević i to znatno u odnosu na TCB. Naravno u oba servisa izneo sam sve probleme koje imam sa kolima i detaljno mi je objašnjeno od strane stručnog osoblja koje će mere i radnje biti preuzete na otklanjanju uočenih nedostataka sa moje strane , samih popravki i servisa . 

Po završetku svih popravki u Toyota-turing Stanojević. mogu reći da sam veoma zadovoljan urađenim servisom , popravkom limarije , ispravljanjem svih uočenih nedostataka, kompletnom uslugom , predusetljivošću kompletnog osoblja .

P.S

Izvinjavam se svima na pogrešno upotrebljenom izrazu štelovanje parametara , koji volim da koristim i stavljam ga pod navodnicima. Objašnjenje i moje shvatanje  stručnog osoblja u Toyota servisima nalazi se u Chatu , jer ovde u mojoj temi nisam imao juče, sinoć gde da pišem. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-06705100-1513717405_thumb.jpgpost-1797-0-68680800-1513717419_thumb.jpgpost-1797-0-61195400-1513717434_thumb.jpgpost-1797-0-82484600-1513717447_thumb.jpg

Prljav kao prase. Ne bi bilo loše da se nabave zavesice. Pozadi se dosta zaprlja iza točkova. Kupio benzin od 95 oktana sa aditivima na Molu (20l ), može da ide s tim da više troši kada se vozi preko 3000 obrtaja u odnosu na benzin od 98 oktana i 100 oktana. S obzirom na cenu od 149.20 din ne isplati se kupovati 95-cu , 98-ca na Europetrolu sa karticom košta 145.90 din (popust 6 din ) 100-ka na Gaspromu je takođe jeftinija sa karticom . Nema dileme za ubuduće što se tiče goriva. 

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Lep auto kad budes prodavao javi

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala. Ne verujem da ću ga skoro prodavati.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

kad budes prodavao javi

Ima na oglasima da se kupi i u tcb/mag/gota car. Mozes da biras gde ces da kupis. :)

 

100% sam siguran da ce prihvatiti zamenu staro za novo uz doplatu.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam koliko je auto preko oglasa tako pedantno odrzavan kao kod pisketa zato se ne bi upustuo u neprovereno nego samo provereno a to je taj automobil od pisketa zato sam rekao ako bude prodavao nek se javi jer i ja svog aurisa mazim i pazim samo moj nema gremline pa mozda nije toliko atraktivna ponuda zbog toga

Podeli ovaj post


Link to post
post-1797-0-78788900-1515765233_thumb.jpgpost-1797-0-94822300-1515765274_thumb.jpgpost-1797-0-34510300-1515765294_thumb.jpgpost-1797-0-86180200-1515765207_thumb.jpg Stigle zavesice. Možda se nekome ne dopada ali je veoma praktično.
  • Upvote 6

Podeli ovaj post


Link to post

Nema sta da se ne dopadaju ili dopadaju.

Imaju jako vaznu prakticnu ulogu.

Nije sve u dopadanju (lepoti) ;)

A nisu ruzne i ne ruze auto.

:)

Mudra odluka da ih stavis.

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Cestitam na novoj corolli...nisam stigao sve da procitam...sta je sa bmw-om ?

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×