Jump to content
Piske

Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Hvala na čestitkama. Bmw je prodat prošle godine u maju mesecu.

Podeli ovaj post


Link to post

Danas registrovan auto. Za godinu dana prešao 17400km. Generalno zadovoljan autom. 

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast. Ja ne mogu da dočekam da poručim auto :)

Koliko izadje registracija, a koliko kasko godišnje?

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala.Regitracija   izađe oko 14000 din sa novim tablicama i saobraćajnom. A što se tiče osiguranja najpovoljnije i najbolje je Toyota osiguranje. Dogovaraš se sve na licu mesta prilikom kupovine auta . 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

 

TOYOTA Osiguranje

Najbolji uslovi kasko osiguranja samo za vozače Toyota vozila

 

toyota-osiguranje-main_tcm-3038-733576.j

 

 

Kompanija Toyota Srbija, u saradnji sa Wiener Stadtische osiguranjem, lansirala je novi proizvod u ponudi usluga na našem tržištu pod nazivom „Toyota osiguranje“, pa će vlasnici Toyota vozila moći da po najboljim uslovima na tržištu zaključe Kasko osiguranje vozila i u mreži ovlašćenih prodajno-servisnih centara Toyote u Srbiji, ali i da računaju i na besplatno korišćenje zamenskog vozila do pet dana, za vreme dok je vozilo na popravci.

 

U želji da svojim klijentima na jednom mestu obezbedi vozilo i uslugu vrhunskog kvaliteta, kao i da ga na najbolji način zaštiti od mogućih neželjenih situacija, Toyota je uvela novu uslugu, Toyota osiguranje. Najveće prednosti kasko osiguranja koje se zaključi u prodajnim salonima Tojote je mogućnost korišćenja zamenskog vozila, ako do krađe ili totalne štete dođe u prvoj godini.

Osim toga, ovo osiguranje omogućuje maksimalan bonus od 50% posle tri godine sa zaštitom od prve štete, kompletno zaključivanje Kasko ugovora, prijavu i procenu moguće štete u Toyota servisu, itd.
Pored ovih izuzetnih pogodnosti, kompanija Wiener Stadtische osiguranje je obezbedila i posebnu pogodnost – članstvo u Wiener Klubu za sve Toyota vozače koji sklope Kasko osiguranje vozila. Ovo članstvo nudi mnoštvo dodatnih pogodnosti od kojih je i kupovina nekih proizvoda osiguranja ove komapnije.
 
 
„Vernost kupaca brendu Toyota je ono što našu kompaniju, pored ostalog, izdvaja od konkurencije. Kako bismo opravdali ukazano poverenje, mi se konstantno trudimo da svojim kupcima pored pouzdanog i bezbednog vozila obezbedimo i najbolje uslove ostalih usluga.
Pošto Toyota osiguranje postoji na velikom broju evropskih tržišta, smatrali smo da je i tržište Srbije dovoljno „zrelo“ da svojim vernim klijentima ponudi ovakvu uslugu. Sa najpovoljnijim uslovima na tržištu, uz Toyota osiguranje klijenti će istovremeno uštedeti i svoje vreme, jer za svog omiljenog četvorotočkaša kasko osiguranje pribavljaju u našim prodajno-servisnim centrima”, rekao je Ediz Husovic, direktor postprodaje u ovoj kompaniji. 
Toyota je za svog oficijelnog partnera na ovom važnom projektu izabrala Wiener Stӓdtische osiguranje, jednu od vodećih osiguravajućih kuća na našem tržištu. Usluga Toyota osiguranje rezultat je saradnje između dva vodeća brenda koji su simbol kvaliteta, svako u svom domenu poslovanja.
„Kao partner na ovom projektu, samo za vlasnike Toyota automobila obezbedili smo najkonkurentnije uslove za zaključivanje Kasko osiguranja. Pored toga, uz Toyota osiguranje oni dobijaju i posebne uslove pri proceni šteta kod polovnih Toyota vozila, najbržu isplatu šteta po kojoj je poznata naša kompanija, članstvo u Wiener Klubu sa mnoštvom pogodnosti, kao i poseban Info telefon za kupce Toyota osiguranja.
Verujemo da ćemo zajedničkim snagama vozačima ovog čuvenog automobilskog brenda pružiti nov, viši kvalitet usluge i dodatno opravdati poverenje koje su mu sa pravom kupci ukazali“, rekao je Goran Pecikoza, direktor Sektora eksternih kanala prodaje iz kompanije Wiener Stӓdtische osiguranje.
 
 
toyota-osiguranje-logo_tcm-3038-733580.p
 
 
Wiener Stӓdtische osiguranje
Wiener Stӓdtische osiguranje na srpskom tržištu posluje punih 13 godina. Deo je Vienna Insurance Group (VIG), vodeće osiguravajuće grupacije u centralnoj i istočnoj Evropi, sa tradicijom poslovanja dugom preko 190 godina. VIG čini 50 kompanija u 25 zemalja. U oko 40 gradova širom Srbije u kojima posluje i, sa više od 1.200 zaposlenih, korisnicima već 13 godina pruža besprekornu uslugu.
Oslanjajući se na tradiciju svog osnivača, koja traje već 190 godina, Wiener Städtische osiguranje obezbeđuje pouzdanost i sigurnost za gotovo 150.000 zadovoljnih klijenata u Srbiji.
 
 
 
 
Izvor: Toyota Srbija

 

Podeli ovaj post


Link to post

Full kasko (bez učešća), ako se odmah plati je oko 400€.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala.Regitracija   izađe oko 14000 din sa novim tablicama i saobraćajnom. A što se tiče osiguranja najpovoljnije i najbolje je Toyota osiguranje. Dogovaraš se sve na licu mesta prilikom kupovine auta . 

 

14hilj? Da nisi nesto pomesao? Pre bi rekao oko 30hilj sa tablicama i saobracajnom.

 

Pre tri dana registrovao, do duse u NSu, za 26.000, bez zelenog. Druga registracija sa uvecanim bonusom. A od ove godine je poskupela registracija jer drzava opet povecala takse.

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je prva registracija bila oko 32k.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

14000din je cena registracije bez osiguranja sa tablicama + saobraćajna. Sa osnovnim(obaveznim) osiguranjem je oko 32000din kao što si napisao . 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

 post-1797-0-04655400-1519753052_thumb.jpgpost-1797-0-38036800-1519753079_thumb.jpgpost-1797-0-99152100-1519753098_thumb.jpgpost-1797-0-26288900-1519753115_thumb.jpgpost-1797-0-71201200-1519753131_thumb.jpgpost-1797-0-52747800-1519753145_thumb.jpg  Nekoliko zimskih fotki. Zadovoljan ponašenjem rolle na snegu. I potrošnja  Avala-NBG-Lekino brdo 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-54385600-1522264747_thumb.jpgpost-1797-0-87306000-1522264796_thumb.jpgpost-1797-0-95038200-1522264839_thumb.jpg  Proba fotoaparata kod androida 

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-63742300-1523475751_thumb.jpg  Napokon ispod 6l po gradu. Potrošnja, Jurija Gagarina europetrol  pumpa , auto put , autokomanda ,lekino brdo. Napomenuo bih da nastojim da uvek prilikom gradske vožnje gledam da koristim auto put. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

I pored mog ličnog obećanja predsedniku kluba da neću pisati o ovome , nažalost nemam drugog izbora.

Auto je 24.04 u prepodnevnim satima došlepovan uz pomoć Toyota Eurocare do Toyota centra u servis zbog prevashodno neispravnih kočnica i drugih uočenih neispravnosti . I pored više obećanja direktora postprodaje u Toyota centru, auto do današnjeg dana nije uopšte ni pregledan. Propali su mi prvomajski praznici i već organizovano putovanje.

Ne bih pisao o ovome da se već nije prošle godine  desila "neprijatnost" sa servisom u Toyota centru . Kada je auto zbog zamene jedne podloške kod menjača ostao ukupno mesec dana u servisu , pri čemu je dva puta došlepovan uz pomoć Toyota Eurocare, uz nepotrebne intervencije na autu. 

Hvala svima na razumevanju. 

Zoran Pišlar diplomirani hemičar 47 godina. 

Podeli ovaj post


Link to post

:(

Dal je moguce da ti i dalje pravi probleme 'gotovo nov' automobilm i to ne bilo koji, vec brenda koji je prepoznat u javnosti po kvalitetu i brizi o kupcu...

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske, sta se desava sa opcijom zamenskog prevoza?

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam dobio zamensko vozilo. Ne bih ga dobio ni prošle godine prilkom problema sa curenjem ulja iz menjača, da nisam kontaktirao određene ljude koje znam ( nemaju veze sa Tcs klubom ) . Znaš i sam, ne možeš u nedogled tražiti usluge od svojih prijatelja . Većina ljudi ima svoje lične probleme i ne možeš ih opterećivati stalno sa svojim , pogotovu kada se radi o gomili lima . Da budem jasan za mene je svaki auto bez obzira na proizvođača samo gomila lima . I jedino što želim je da nemam problema sa kolima, servisima. Ništa više. 

Podeli ovaj post


Link to post

Piske, sta nije u redu sa autom? Uvek pises nedoreceno. Za druge posetioce i clanove bi lepo bilo da napises sta tacno nije bilo u redu sa automobilom i sta su tacno popravljali i sta ce popravljati.

O pristupu ovlascenog servisa ne bih trosi reci.

Podeli ovaj post


Link to post

@Dijenek Nisam automehaničar da bih znao tačno šta nije u redu sa autom. Kada auto bude bio pregledan od strane servisa zna ću šta nije u redu i šta treba da se popravlja. Tako je i bilo prošle godine . Prenosim samo odgovore ovlašćenog servisa i njihovih mehaničara. 

Podeli ovaj post


Link to post

A sta je bilo sa kocnicama, sta znaci neispravne kocnice? I zasto bi obecao nekom da neces pisati, predsednik kluba bi trebao pre da ti pomogne da resis problem ako moze a ne da ga zataskas.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih da se ponavljam . Papučica od kočnice je postala jako tvrda , auto je počeo veoma slabo da koči. Jedino što je preostalo da auto zaustavim i pozovem Toyota Eurocare. Oni donose odluku da li je potrebno auto šlepovati zbog ozbiljnosti kvara, opšte bezbednosti u saobraćaju ili ne. Predsednik kluba mi je izašao maksimalno u susret , koliko je u mogućnosti. I sam sam gledao da se sve to reši što je moguće bezbolnije za sve. Međutim posle više razgovora i obećanja od strane direktora postprodaje o pregledu auta. Auto od 24.04 prepodne do današnjeg dana nije uopšte pregledan samim tim se ne zna šta nije u redu sa njim. Iz tog razloga i zbog toga što mi je propalo putovanje za prvomajske praznike i pišem o svemu tome , što je već  izloženo ranije u  postu. 

Podeli ovaj post


Link to post

Eto vidis, sada si napisao sta je sa kocnicama. Tvoj dozivljaj i utisak. O tome sam ja pricao. Jos kada bi naveo sta su ostali problemi.

Podeli ovaj post


Link to post

Napisaću kada budem preuzeo auto od strane servisa. Iz razloga što ću onda znati šta nije u redu sa autom i šta je popravljano od strane servisa u Toyota centru. Za sada je problem što auto od 24.04. pre podne nije uopšte pregledan i ako kola dovezena na šlepu od strane Toyota Eurocare imaju prioritet pri pregledu kola radi utvrđivanja tačne neispravnosti. O onome što je ranije bilo u servisu Toyota centra sam već pisao ranije. Malo je glupo da se auto dva puta šlepuje i provede ukupno mesec dana u servisu zbog zamene jedne podloške na menjaču. Auto je tada imao nepunih 6 meseci .

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nije sve u tome sta ce ti reci ovlasceni, ne znam kako ne razumes. Sto se mene tice i mog iskustva, pola stvari ce precutati ili slagati. Ovde ti imas pravo ( a u neku ruku valjda i potrebu i obavezu) da uzneses svoje vidjenje i iskustvo. Tako bi mozda doprineo da neko drugi obrati paznju na slicne stvari kod svog automobila. Ovako ostaje da samo verujemo u ono sto ce ti reci u servisu.

P.S. Odavno sam te pitao i zamolio da pomognes svima nama pacenicima da resimo krivu fioku a ti si nudio iskljucivo ako dodjemo na skup. Iskreno, i to mi je zasmetalo a i ovo sto moramo da ti izvlacimo reci iz usta. Ja ovo pricam cisto dobronamerno i u duhu drugarstva i zajednistva ovde, tako da te molim da me ne razumes pogresno. Necu vise smarati. Zelim ti da sto pre resis probleme sa autom i savetujem da budes drcan i bezobrazan u servisu jer ces drugacije lose proci.

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×