Piske 1083 Napisano Januar 30, 2018 Hvala na čestitkama. Bmw je prodat prošle godine u maju mesecu. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Februar 21, 2018 Danas registrovan auto. Za godinu dana prešao 17400km. Generalno zadovoljan autom. 4 Podeli ovaj post Link to post
zoki_ns 13 Napisano Februar 21, 2018 Svaka cast. Ja ne mogu da dočekam da poručim auto Koliko izadje registracija, a koliko kasko godišnje? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Februar 21, 2018 (edited) Hvala.Regitracija izađe oko 14000 din sa novim tablicama i saobraćajnom. A što se tiče osiguranja najpovoljnije i najbolje je Toyota osiguranje. Dogovaraš se sve na licu mesta prilikom kupovine auta . Izmenjeno Februar 21, 2018 od Piske Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Februar 21, 2018 TOYOTA Osiguranje Najbolji uslovi kasko osiguranja samo za vozače Toyota vozila Kompanija Toyota Srbija, u saradnji sa Wiener Stadtische osiguranjem, lansirala je novi proizvod u ponudi usluga na našem tržištu pod nazivom „Toyota osiguranje“, pa će vlasnici Toyota vozila moći da po najboljim uslovima na tržištu zaključe Kasko osiguranje vozila i u mreži ovlašćenih prodajno-servisnih centara Toyote u Srbiji, ali i da računaju i na besplatno korišćenje zamenskog vozila do pet dana, za vreme dok je vozilo na popravci. U želji da svojim klijentima na jednom mestu obezbedi vozilo i uslugu vrhunskog kvaliteta, kao i da ga na najbolji način zaštiti od mogućih neželjenih situacija, Toyota je uvela novu uslugu, Toyota osiguranje. Najveće prednosti kasko osiguranja koje se zaključi u prodajnim salonima Tojote je mogućnost korišćenja zamenskog vozila, ako do krađe ili totalne štete dođe u prvoj godini. Osim toga, ovo osiguranje omogućuje maksimalan bonus od 50% posle tri godine sa zaštitom od prve štete, kompletno zaključivanje Kasko ugovora, prijavu i procenu moguće štete u Toyota servisu, itd. Pored ovih izuzetnih pogodnosti, kompanija Wiener Stadtische osiguranje je obezbedila i posebnu pogodnost – članstvo u Wiener Klubu za sve Toyota vozače koji sklope Kasko osiguranje vozila. Ovo članstvo nudi mnoštvo dodatnih pogodnosti od kojih je i kupovina nekih proizvoda osiguranja ove komapnije. „Vernost kupaca brendu Toyota je ono što našu kompaniju, pored ostalog, izdvaja od konkurencije. Kako bismo opravdali ukazano poverenje, mi se konstantno trudimo da svojim kupcima pored pouzdanog i bezbednog vozila obezbedimo i najbolje uslove ostalih usluga. Pošto Toyota osiguranje postoji na velikom broju evropskih tržišta, smatrali smo da je i tržište Srbije dovoljno „zrelo“ da svojim vernim klijentima ponudi ovakvu uslugu. Sa najpovoljnijim uslovima na tržištu, uz Toyota osiguranje klijenti će istovremeno uštedeti i svoje vreme, jer za svog omiljenog četvorotočkaša kasko osiguranje pribavljaju u našim prodajno-servisnim centrima”, rekao je Ediz Husovic, direktor postprodaje u ovoj kompaniji. Toyota je za svog oficijelnog partnera na ovom važnom projektu izabrala Wiener Stӓdtische osiguranje, jednu od vodećih osiguravajućih kuća na našem tržištu. Usluga Toyota osiguranje rezultat je saradnje između dva vodeća brenda koji su simbol kvaliteta, svako u svom domenu poslovanja. „Kao partner na ovom projektu, samo za vlasnike Toyota automobila obezbedili smo najkonkurentnije uslove za zaključivanje Kasko osiguranja. Pored toga, uz Toyota osiguranje oni dobijaju i posebne uslove pri proceni šteta kod polovnih Toyota vozila, najbržu isplatu šteta po kojoj je poznata naša kompanija, članstvo u Wiener Klubu sa mnoštvom pogodnosti, kao i poseban Info telefon za kupce Toyota osiguranja. Verujemo da ćemo zajedničkim snagama vozačima ovog čuvenog automobilskog brenda pružiti nov, viši kvalitet usluge i dodatno opravdati poverenje koje su mu sa pravom kupci ukazali“, rekao je Goran Pecikoza, direktor Sektora eksternih kanala prodaje iz kompanije Wiener Stӓdtische osiguranje. Wiener Stӓdtische osiguranje Wiener Stӓdtische osiguranje na srpskom tržištu posluje punih 13 godina. Deo je Vienna Insurance Group (VIG), vodeće osiguravajuće grupacije u centralnoj i istočnoj Evropi, sa tradicijom poslovanja dugom preko 190 godina. VIG čini 50 kompanija u 25 zemalja. U oko 40 gradova širom Srbije u kojima posluje i, sa više od 1.200 zaposlenih, korisnicima već 13 godina pruža besprekornu uslugu. Oslanjajući se na tradiciju svog osnivača, koja traje već 190 godina, Wiener Städtische osiguranje obezbeđuje pouzdanost i sigurnost za gotovo 150.000 zadovoljnih klijenata u Srbiji. Izvor: Toyota Srbija Podeli ovaj post Link to post
cvrlebg 138 Napisano Februar 22, 2018 Full kasko (bez učešća), ako se odmah plati je oko 400€. Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano Februar 22, 2018 Hvala.Regitracija izađe oko 14000 din sa novim tablicama i saobraćajnom. A što se tiče osiguranja najpovoljnije i najbolje je Toyota osiguranje. Dogovaraš se sve na licu mesta prilikom kupovine auta . 14hilj? Da nisi nesto pomesao? Pre bi rekao oko 30hilj sa tablicama i saobracajnom. Pre tri dana registrovao, do duse u NSu, za 26.000, bez zelenog. Druga registracija sa uvecanim bonusom. A od ove godine je poskupela registracija jer drzava opet povecala takse. Podeli ovaj post Link to post
cvrlebg 138 Napisano Februar 22, 2018 Meni je prva registracija bila oko 32k. Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Februar 22, 2018 (edited) 14000din je cena registracije bez osiguranja sa tablicama + saobraćajna. Sa osnovnim(obaveznim) osiguranjem je oko 32000din kao što si napisao . Izmenjeno Februar 22, 2018 od Piske Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Februar 27, 2018 (edited) Nekoliko zimskih fotki. Zadovoljan ponašenjem rolle na snegu. I potrošnja Avala-NBG-Lekino brdo Izmenjeno Februar 27, 2018 od Piske 5 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 11, 2018 Napokon ispod 6l po gradu. Potrošnja, Jurija Gagarina europetrol pumpa , auto put , autokomanda ,lekino brdo. Napomenuo bih da nastojim da uvek prilikom gradske vožnje gledam da koristim auto put. 2 Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 30, 2018 I pored mog ličnog obećanja predsedniku kluba da neću pisati o ovome , nažalost nemam drugog izbora.Auto je 24.04 u prepodnevnim satima došlepovan uz pomoć Toyota Eurocare do Toyota centra u servis zbog prevashodno neispravnih kočnica i drugih uočenih neispravnosti . I pored više obećanja direktora postprodaje u Toyota centru, auto do današnjeg dana nije uopšte ni pregledan. Propali su mi prvomajski praznici i već organizovano putovanje.Ne bih pisao o ovome da se već nije prošle godine desila "neprijatnost" sa servisom u Toyota centru . Kada je auto zbog zamene jedne podloške kod menjača ostao ukupno mesec dana u servisu , pri čemu je dva puta došlepovan uz pomoć Toyota Eurocare, uz nepotrebne intervencije na autu. Hvala svima na razumevanju. Zoran Pišlar diplomirani hemičar 47 godina. Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano April 30, 2018 Dal je moguce da ti i dalje pravi probleme 'gotovo nov' automobilm i to ne bilo koji, vec brenda koji je prepoznat u javnosti po kvalitetu i brizi o kupcu... Sent from my LG-D320 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano April 30, 2018 @Piske, sta se desava sa opcijom zamenskog prevoza? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 30, 2018 Nisam dobio zamensko vozilo. Ne bih ga dobio ni prošle godine prilkom problema sa curenjem ulja iz menjača, da nisam kontaktirao određene ljude koje znam ( nemaju veze sa Tcs klubom ) . Znaš i sam, ne možeš u nedogled tražiti usluge od svojih prijatelja . Većina ljudi ima svoje lične probleme i ne možeš ih opterećivati stalno sa svojim , pogotovu kada se radi o gomili lima . Da budem jasan za mene je svaki auto bez obzira na proizvođača samo gomila lima . I jedino što želim je da nemam problema sa kolima, servisima. Ništa više. Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano April 30, 2018 Piske, sta nije u redu sa autom? Uvek pises nedoreceno. Za druge posetioce i clanove bi lepo bilo da napises sta tacno nije bilo u redu sa automobilom i sta su tacno popravljali i sta ce popravljati. O pristupu ovlascenog servisa ne bih trosi reci. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 30, 2018 @Dijenek Nisam automehaničar da bih znao tačno šta nije u redu sa autom. Kada auto bude bio pregledan od strane servisa zna ću šta nije u redu i šta treba da se popravlja. Tako je i bilo prošle godine . Prenosim samo odgovore ovlašćenog servisa i njihovih mehaničara. Podeli ovaj post Link to post
tarantino 74 Napisano April 30, 2018 A sta je bilo sa kocnicama, sta znaci neispravne kocnice? I zasto bi obecao nekom da neces pisati, predsednik kluba bi trebao pre da ti pomogne da resis problem ako moze a ne da ga zataskas. Sent from my Moto G (4) using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 30, 2018 Ne bih da se ponavljam . Papučica od kočnice je postala jako tvrda , auto je počeo veoma slabo da koči. Jedino što je preostalo da auto zaustavim i pozovem Toyota Eurocare. Oni donose odluku da li je potrebno auto šlepovati zbog ozbiljnosti kvara, opšte bezbednosti u saobraćaju ili ne. Predsednik kluba mi je izašao maksimalno u susret , koliko je u mogućnosti. I sam sam gledao da se sve to reši što je moguće bezbolnije za sve. Međutim posle više razgovora i obećanja od strane direktora postprodaje o pregledu auta. Auto od 24.04 prepodne do današnjeg dana nije uopšte pregledan samim tim se ne zna šta nije u redu sa njim. Iz tog razloga i zbog toga što mi je propalo putovanje za prvomajske praznike i pišem o svemu tome , što je već izloženo ranije u postu. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano April 30, 2018 @PiskeNapiši detaljno i apsolutno iskreno šta je problem sa servisom u temi (Bela - Crna) Lista prodavnica/servisera Toyota delova Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano April 30, 2018 Eto vidis, sada si napisao sta je sa kocnicama. Tvoj dozivljaj i utisak. O tome sam ja pricao. Jos kada bi naveo sta su ostali problemi. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano April 30, 2018 Napisaću kada budem preuzeo auto od strane servisa. Iz razloga što ću onda znati šta nije u redu sa autom i šta je popravljano od strane servisa u Toyota centru. Za sada je problem što auto od 24.04. pre podne nije uopšte pregledan i ako kola dovezena na šlepu od strane Toyota Eurocare imaju prioritet pri pregledu kola radi utvrđivanja tačne neispravnosti. O onome što je ranije bilo u servisu Toyota centra sam već pisao ranije. Malo je glupo da se auto dva puta šlepuje i provede ukupno mesec dana u servisu zbog zamene jedne podloške na menjaču. Auto je tada imao nepunih 6 meseci . 1 Podeli ovaj post Link to post
Dijenek 399 Napisano April 30, 2018 Nije sve u tome sta ce ti reci ovlasceni, ne znam kako ne razumes. Sto se mene tice i mog iskustva, pola stvari ce precutati ili slagati. Ovde ti imas pravo ( a u neku ruku valjda i potrebu i obavezu) da uzneses svoje vidjenje i iskustvo. Tako bi mozda doprineo da neko drugi obrati paznju na slicne stvari kod svog automobila. Ovako ostaje da samo verujemo u ono sto ce ti reci u servisu. P.S. Odavno sam te pitao i zamolio da pomognes svima nama pacenicima da resimo krivu fioku a ti si nudio iskljucivo ako dodjemo na skup. Iskreno, i to mi je zasmetalo a i ovo sto moramo da ti izvlacimo reci iz usta. Ja ovo pricam cisto dobronamerno i u duhu drugarstva i zajednistva ovde, tako da te molim da me ne razumes pogresno. Necu vise smarati. Zelim ti da sto pre resis probleme sa autom i savetujem da budes drcan i bezobrazan u servisu jer ces drugacije lose proci. Podeli ovaj post Link to post