Jump to content
Piske

Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

@Dijenek Znam da si dobronameran . Mogao si da vidiš kako sam vremenom počeo da budem sve nervozniji , kako je nestala šala, duhovitost koja je postojala. Preko 10 puta sam za godinu dana bio u servisu Toyota centra da bi se rešile sitnice. Što se tiče fioke za naočare lako se namešta . Ostaviš auto na suncu , plastika postaje veoma mekana. Sa prstima ispraviš na osovinicama gde se drži fiokica za naočare. Ne znam drugačije da objasnim. Nemoj pogrešno da me razumeš nisam nikoga uslovljavao dolaskom na skup. Bebanu sam rešio taj problem , kao i na dva Aurisa koji služe kao zamenska vozila u Toyota centru u njihovom prisustvu.

Podeli ovaj post


Link to post

Au , baš te ukakalo s tim autom. No comment!

Podeli ovaj post


Link to post

Sve se to sredi i napravi, samo sto je zeznuto biti bez auta kada ti bas treba. Sta je sa zamenskim,zar ne daju vise ?

Imas li pravo da zamenis ceo auto ili povracaj para (ne razumem se bas,zato i pitam) ako si ubo neki bas losiji primerak ili sta vec ?

Podeli ovaj post


Link to post

Danas sam preuzeo auto iz servisa. Auto je detaljno prekontrolisan. Po rečima servisnog savetnika iz Toyota centra Dragana auto je u perfektnom stanju. Da krenem od kočnica primetno je na oko da su zadnji diskovi dobili malo riseve i da se vide tragovi habanja (daleko od toga da su za zamenu) , na prednjim diskovima se ne vide tragovi habanja . Trebalo bi da bude obrnuto. Rečeno mi je da u servisu nisu primetili niti našli nikakav problem sa kočnicama , međutim posavetovali su me da obratim pažnju na kočnice i ako se sledeći put pojavi problem tvrde papučice i slabog kočenja dovezem auto u servis , da bi "uhvatili" trenutak kada se javlja problem. Napomenuo bi da ne kočim puno prilikom vožnje odnosno veoma malo i blago koristim kočnicu. Auto sam danas probao na Avali auto koči kao što je i ranije kočio pre javljanja problema. Odlično. Takođe u servisu je proveren rad klima uređaja . Hladi kabinu do 4 C , što je odličan rezultat , parametri rada motora od lambda sondi , protokomera , Egr-a ..  su na idealnim vrednostima. 

Generalno posle pređenih skoro 20000km , zapažanja su sledeća Zabeležena minimalna potrošnja goriva otvoreni put 4.5l pri 80km/h , grad 5.8 l . Jednom sam probao na kratko da ga vozim brzo u Grčkoj na auto putu. Zabeležena maksimalna brzina 215km/H sa uključenim klima uređajem , u petoj brzini pri 6000 obrtaja , potrošnja goriva u tom trenutku 20 l . Može još brže da ide od 215km/h ali nisam hteo da forsiram motor, po mojoj ličnoj proceni oko 220-225km/h je maksimalna brzina koju može da postigne. 

Kao svaka Toyota, benzinac bilo sa vti, vvti , dual vvti ili valvematic motorom voli brdsku vožnju i tu pokazuje svoje pravo lice. Par puta sam probao uz Bubanj potok , brzina na početku uspona 120km/h u petoj brzini , na izlazu sa uspona 160km/h u petoj brzini uz pravovremeno šaltanje u četvrtu brzinu i posle ponovu u petu brzinu. Obrtaji između 3500-5000. U praksi brzi je od Golfa 5 2.0 TDI, Stila 1.9 jtd tuniran na 170ks .. 

U razgovoru sa servisnim savetnikom jedini sam koji se žalio na rad kočnica (tvrda papučica, slabljenje sile kočenja) i koji je imao problem curenja ulja iz menjača . Na moju sreću primetio sam na vreme , izgubio je oko 3dl i to neće ostaviti nikakve posledice na menjač . Primetio sam na vreme. Većinom vozači novih corolla se žale na zvukove u kabini (tzv cvrčke) Nemam taj problem doduše stil vožnje je takav da veoma retko pređem preko rupe , ispupčenja ispred ležećeg policajca zaustavim auto, prebacim u prvu . Zatim žale se na problem težeg ubacivanja u rikverc , nemam taj problem . Uvek prilikom izbacivanja iz rikverca prsten je podignut. kao i prilikom ubacivanja u rikverc i auto je zaustavljen. Žale se na potrošnju goriva . Nikada do sada nisam vozio 1.6 benzinca koji toliko malo troši. Moja najveća zamerka su slaba kratka svetla , problem je lako rešiv . Zamena sijalica za kratko (oboreno) svetlo sa Toyota optima white sijalicama , Osram nightbreaker ili Phillips X-treme. Nikako da se pozabavim time. Sledeći put. 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno, dve nedelje bez kola zamalo da umrem  :-P  :PP  :huh: 

Podeli ovaj post


Link to post

Važno je da je sve u redu sa autom i da možeš da uživaš. Malo je to bezobrazno što ti nisu dali zamensko vozilo. 

 

Imam jedno pitanje vezano za kočnice. Ja sam primetio da auto drugačije koči u zavisnosti od situacije (brzine, jačina pritiska pedale, brzine pritiskanja pedale,...) i malo sam istražio i naleteo sam na ovo: 

 

 

Mi svi ovo imamo u opremi, pa možda te to malo zbunjuje, jer sam ja te moje situacije sa kočenjem samo povezao sa ovim sistemom.

 

 

 

Može još brže da ide od 215km/h ali nisam hteo da forsiram motor, po mojoj ličnoj proceni oko 220-225km/h je maksimalna brzina koju može da postigne.

 

Ja ovo nisam uspeo da postignem, doduše tada je motor bio još nov, pa se možda nije razradio. Uspeo sam da ga doteram do nekih 200 km/h, naravno na ravnom.

 

 

 

Većinom vozači novih corolla se žale na zvukove u kabini (tzv cvrčke) Nemam taj problem doduše stil vožnje je takav da veoma retko pređem preko rupe , ispupčenja ispred ležećeg policajca zaustavim auto, prebacim u prvu . 

 

Ja sam jedan od tih koji se žale na te zvukove. :) U petak idem po ne znam koji put u servis da mi srede zvuk iz sedišta, škripu plastike pozadi na onoj plastici gde su zvučnici, unutrašnje svetlo,... Malo me to nervira, ali trudim se da iskuliram i da me to ne dotiče puno (to kompezujem prebacivanjem u niži stepen prenosa i pritiskom gasa do kraja :) ). Ipak ovo nije jeftin auto i trebali su malo više da se potrude da sve to lepo upakuju. Najviše me u svemu tome nerviraju serviseri koji ne daju zamensko vozilo, nego pokušavaju da uvale rent a car, iako su prijavljene fabričke greške. 

 

Primetio sam da su ove fabričke letnje gume tvrdje od zimskih koje sam kupio. Moraću da proverim pritisak u gumama, da nisu preduvane, ali oseti se razlika u udobnosti. :)

 

U globalu, dobar autić, koji zna da povuče kad treba, a zna i da potroši goriva kad ne treba. :D

Podeli ovaj post


Link to post

Imamo pored Brake assist i ABS sa elektronskom raspodelom sile kočenja EBD-om, Hill holder, EBS uključivanje sva četiri migavca prilikom naglog kočenja. Donedavno takve stvari su bile rezervisane za Mercedesovu S klasu ,pojavile su se u prošlom modelu 2005-2013. Sada su već dostupne u "jeftinijim" modelima. Izuzev ABS ne volim sve te dodatke. Sve sam ih probao i radili su . Odjedanput  pedala je počela da bude sve tvrđa i auto je sve slabije kočio da bi na kraju pozvao Toyota Eurocare. Sada je sve u redu, za sada. S druge strane ručna kočnica je direktno vezana za zadnje pločice nema svoje pločice u okviru zadnjeg diska . Vratili su se rešenju od pre 50 godina. Više mi se dopada kada je ručna odvojena od zadnjih pločica i ima sopstvene pločice. 

Petom brzinom sam razvio 215km/h u šestoj ne može preko 200km/h ( klasičan overdrive koji doprinosi uštedi goriva) 

Dobro si primetio i kod mene su letnje tvrđe od zimskih . Mada sada kada su spoljne temperature oko 30C gotovo da nema razlike. 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Piske, drago mi je da se sve ok zavrsilo. Ali meni nije jasno jedno, problem sa kocnicama/pedalom....dodje slep odveze auto u servis. U servisu nista nisu uradili i pustili te da vozis tako. Desilo se, valjda nece opet? Iskustva ipak kazu da nista se ne moze popraviti samo od sebe, pa makar to bila Toyota. Zamisli neku problematicnu situaciju i tebi se opet to desi, brte mnogo veliki rizik. Upravljacki sistem i kocnice mora da budu top, sve ostalo je mnogo manje bitno.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pregledan je kompletan auto , sve oko kočnica . Probao sam auto u prisustvu servisnog savetnika . Ne verujem da će ponovo da se ponovi. 

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-31853200-1525808459_thumb.jpg  Lepa uspomena od majstora iz Toyota Centra Beograd 

Podeli ovaj post


Link to post

Strasno ...

Ne mogu da shvatim tako neodgovorne majstore, a samim tim i njegove nadredjene, ako ne kaznjavaju za ovakve propuste.
Treba reklamirati  i istrajati dok ne obezbede novu felnu...

Podeli ovaj post


Link to post

Ne izgleda kao sveze ostecenje...

Opet, sta znam, ako ti kazes, nemamo razloga da sumnjamo.

 

Pretpostavljam da si danas (post je od sinoc) otisao do TCB da prodiskutujete o ostecenju ;)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Izmenjeno od laki72

Podeli ovaj post


Link to post

Oštećenje  felne je moglo da nastane u periodu od 24.04 do 07.05 kada je auto preuzet. Poslao sam mail .

Podeli ovaj post


Link to post

Probaj da izguras. Jesi potpisao zapisnik o preuzimanju? Jel pise na zapisniku da si vozilo preuzeo bez nedostataka (ostecenja)?

A druga stvar verovatno imaju video nadzor tako da se moze sve proveriti. Ako kamere nisu bas bas kineske moze se zumirati i videti bukvalno sve.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Odgovorili su na mail iz TCB-a. Decidirano tvrde da oštećenje nije nastalo kod njih u servisu ali su spremni da snose troškove zamene felne. Čekam da mi zakažu termin za zamenu felne.

Podeli ovaj post


Link to post

Kako to da stalno zatezu za svaku sitnicu a sada su spremni da ti poklone felnu iako nisu oni krivi?

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kao što već rekoh čekam da mi zakažu termin za zamenu felne. Apsolutno sam siguran da je oštećenje felne nastalo dok je auto bio u servisu. Nemam ništa više da kažem povodom toga. 

Podeli ovaj post


Link to post

  

 

Izgleda da majstori iz Toyota Centra ne znaju kako se otvara prednja hauba kod Corolle , pa su se namučili 14 dana da je nekako po svemu sudeći otvore na silu. Ne znam kako su uspeli da naprave ovako nešto sa osovinom za otključavanje prednje haube.

Izmenjeno od Mr Nebojša

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi im reklamirao? Jel moras kod njih da odrzavas auto ili mozes i u drugi ovlasceni servis?

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Naravno pre dva dana kod direktora postprodaje u Toyota Centru Beograd a danas i Toyota Srbiji. 

Ne moram da održavam auto kod njih, posle prošlogodišnje muke od mesec dana sa curenjem ulja iz menjača , prešao sam kod Toyota Turing Stanojević (gde sam već održavao yarisa ) . Međutim Toyota Eurocare šlepuje auto u servis Toyota Centra Beograd. 

Da ne bude zabune odnosno da pojasnim. I ove godine je Toyota Centar Beograd  osvojio Ichiban , nagradu zadovoljnih kupaca, . Nagradu osvajaju prodavci kola , a ne mehaničari . Odmah po preuzimanju kola popunjava se upitnik gde ocenjujete prodavca . Naravno dao sam najviše ocene , jer sam zaista u potpunosti bio zadovoljan kompletnom kupovinom kola. Za servis kasnije vas niko ne pita da li ste zadovoljni ili ne . 

Podeli ovaj post


Link to post

A ja sam mislio da nagrada sledi zbog zadovoljstva na preduzeće!!!
I sam sam bio prezadovoljan prodavcem i svim događanjima oko kupovine.

Marketing (i moja neinformisanost)...ipak,... nisam se tome nadao :(

Podeli ovaj post


Link to post

Nazvali su me telefonom iz Toyota Srbije, felna će biti zamenjena kada se direktor postprodaje Toyota Centra vrati sa poslovnog puta. Ne znam samo šta ćemo sa polugom za otvaranje prednje haube.

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske

Jesi ih pitao za polugu?

Podeli ovaj post


Link to post

Da, poslao sam im snimak . 

Podeli ovaj post


Link to post

Награда за задовољство купаца се односи и на продају и на постпродају. Редовно се ради анкета насумице изабраних корисника сваког овлашћеног заступника, а на крају године се сумирају резултати и додељују награде.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×