Jump to content
Dijenek

Dijenek i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

Recommended Posts

Ah, tesim se i ja da je bilo slucajno :) Mada deluje da je neko krenuo od vrata (ima mali trag, slabog intenziteta) pa da je zapeo iznad tocka ne bi li napravio stetu. Al dobro, kao sto kazes neka ostane na ovome.

Nisam cak ni razmisljao da pokrecem kasko (cak i ako je bonus zasticen kod prve stete) jer ne bih da imam farban deo zbog ogrebotine. 

 

Bela boja joj def stoji. Dosta ljudi je u fazonu konacno lepa toyota  :lol: Takav sam feedback dobijao do sada...al lepota je u oku posmatraca  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Oko ovog se treba posavjetovat s detailerom, moguće da se može izvući bez farbanja cijelog dijela.

Podeli ovaj post


Link to post

Verovatno da se moze ispolirati veci deo, zavisi od dubine.

 

Bela joj odlicno stoji, ali i crna je jako dobra.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Upalila mi se lampica za servo u dva navrata, pa se ugasila posle 2-3 sek. Juce zvao Gota-u, primili me preko reda i nakacili dijagnostiku. Njihovo misljenje da je senzor "Battery current sensor" za zamenu. Daje los signal da aku ne puni dobro, a navodno puni. Poruceno pa ce biti zamenjeno u garanciji na malom servisu koji sledi.

Podeli ovaj post


Link to post

Da li si osetio neke promene na volanu tokom vožnje kada se upalila lampica za servo ? 

Podeli ovaj post


Link to post

Nikakve. Ali i nisam bio u nekom motanju tada. Mozda i nije ugasio Servo. Ali se istripovao. Ja se iskreno tripujem da je mozda aku. Ali nek menjaju, ko ih shisha, dok ne oprave.

Podeli ovaj post


Link to post

Kilometraza 10850km. Servis uradjen u GotaCar. 17.700din. Od toga obavezan deo 14800, dodatno uradjena zamena filtera kabine i dezinfekcija klime. 

Takodje, zemenjen senzor na akumulatoru, battery current senzor, u garantnom roku. 

Povremeno skripanje kocnica ne resavaju. Kazu to je do materijala. Menjali novim, ne vredi. Good one Toyota ? Negde sam ostetio lim oko cevi auspuha pa se culo zavijanje metala povremeno. Sredjeno. 

 

E da, dobio sam grebalicu/metlicu na poklon. Kafica usluzena. Ljubazni, predustretljivi. Samo mi je minus sto ne operu auto. Jes da je kijamet i da je jako prljav. Al to bi mi se nekako podrazumevalo.

 

Teramo dalje.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Super ti je auto. Da li si uspeo da se navikneš na benzinca posle prelaska sa dizela ? 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala. Taj lim sto je zujao sam ja iskrivio negde odozdo. Lim koji je termo zastita s gornje strane auspuha. Ok su ispali u servisu. Saslusali sve, zvali me unutra, pikazali. Skinuli tockove sa mi pokazu diskove.

 

Sto se tice navikavanja...pa iskreno zalim pomalo za obrtnim. I za potrosnjom. Podsetim se kad god odem na pumpu :) Ovaj 1.6 je prigusen. Kada ga nagazis i oteras u obrtaje ide ko lud, ali ide i potrosnja. S druge strane tih je miran, ugladjen. Milina za otvoren put.

Podeli ovaj post


Link to post

Taj motor kada se potera u obrtaje ide odlicno, isto i 1.33. Dok se u normalno voznji ponasa kao da ima 10-ak konja manje.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Otprilike...ali to je danas situacija sa atmosfercima. Ekologija :)

Podeli ovaj post


Link to post

Apsolutno sa svakim novim benz atmo je tako, do 3k obrtaja su uglavnom mrtvi.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Izmenjeno od mpavlovicbb

Podeli ovaj post


Link to post

@mpavlovicbb Iznad 3000 obrtaja osetiš da povuče, a iznad 4000 obrtaja ide fantastično. Traži dosta rada sa menjačem, što meni ne smeta uopšte. Voli uspone , u četvrtoj na 4500 obrtaja retko koji auto do 2000 kubika može da ga stigne. 

Podeli ovaj post


Link to post

Treba u firmi da dobijemo par 1.6 automatika, mislim ianuelaca, jedva cekam da probam motor..

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Izmenjeno od mpavlovicbb

Podeli ovaj post


Link to post

×