Jump to content

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Novi sam član foruma, pa da predstavim svoj auto (a sebe ako baš moram), kako već pravila nalažu.

 

Svaku noć ja imam Toyota Corollu, a ujutru kad se probudim onda je nemam. Ta moja Corolla nekad ima krila, nekad ima rogove, a najčešće ima pedale i slabo vuče, pa se sav preznojim vozeći je. Valjda na nju imaju uticaja razni testovi koje sam gledao/čitao po Internetu, a malo i opisi koje ste vi ovdje dali (neko je pomenuo prijatelja koji je nezadovoljan time kako ona vuče prodao Corollu i kupio neku Hondu ili nešto slično).

 

E sada, neki su imali i pedesetostraničnu raspravu (Dijenek je to pomenuo na temi "Dijenek i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style") o tome šta i kako kupiti (nisam uspio da pronađem tu raspravu, pa ako neko postuje link, biću zahvalan). Da li sam pomenuo to da razmišljam da kupim Corollu? Ako nisam, evo pominjem.

 

Bio sam u Mag Autu na Novom Beogradu, ali izgleda da nisam ostavio utisak da sam stvarno kupac (mora da se nisam prikladno obukao) pa su bili prilično nezainteresovani za geek-a u farmerkama i staroj jakni i jedva sam nekako uspio da vidim jednu Corollu na njihovom parkingu. Kasnije sam bio u Toyota Centru na Zrenjaninskom putu i tamo je bilo malo drugačije - pogledao sam automobil i (iako nenajavljen) dobio priliku za jednu JAKO kratku probnu vožnju koja je, moram priznati malo razbila moje predrasude o lenjosti ovog automobila.

 

Sledi (ako se dogovorim sa njima) jedna prava probna vožnja da vidim da li je to - to (nemam baš iskustva sa ovim probnim vožnjama - ako neko ima neki hint na šta da obratim pažnju, pišite i boldujte to da ne zaboravim).

 

Ono što mi najviše smeta je:

 

1. Jako ograničeni hodovi prilikom podešavanja volana. Položaj maksimalno izvučenog i podignutog volana je na ivici prihvatljivosti (za mene)

2. Gepek - unutrašnjost je odrađena kao da je neki osnovac radio domaći iz tehničkog (i dobio lošu ocjenu). Tanak onaj prekrivač dna gepeka, imam utisak ulubiće se ako stavim torbu koja nije prazna. A ja često imam torbe koje nisu prazne, pogotovo ako putujem. Može da se dokupi gumena podloga koja izgleda izuzetno ružno. Gepek Opel astre izgleda kao hotel sa 5 zvjezdica u poređenju sa Corollinim (da, razmišljam i o Astra Sedan-u, za ~16000 E može da se dobije sa brutalnom opremom i u turbo dizel varijanti). Ali - nije Toyota.

 

Da li je vama koji ste zaljubljeni u svoje Corolle nešto slično smetalo prije kupovine i ako jeste, da li ste imali problema da to prevaziđete?

Šta vam smeta trenutno? Prođu li vas ikad ti leptirići u stomaku i zvekne li vam Toyota šamarčinu? Ako da - onda me interesuje koliko je boljelo otrežnjenje i šta vam je to Corolla uradila.

 

Ono što mi još pada na pamet je velika potrošnja kombinovana sa malim (55 l) rezervoarom što joj daje poprilično malu autonomiju (ne prihvatam da je 600 km gradske vožnje ili oko 800 km vožnje na putu dobra autonomija). Trenutno vozim Renault Megane II (turbo dizel) i sa njegovom potrošnjom i rezervoarom od 60 l na putu imam autonomiju ~1200 km. I sada bih kupio megan 1.5 dCi ne trepnuvši - ali mi je trenutno preskup, a naišavši na ovaj forum malo te vaše opčinjenosti Corollom je prešlo i na mene i jako sam blizu odluci da je kupim i zaboravim na Megana. Da je Corolla đevojka - rekao bih da sam je vjerio. Ali ne znam kakva je, pa bih da izbjegnem metak ako je moguće...

 

Ne morate mi govoriti razloge zašto da je kupim (već sam ih pročitao), mada možete. Biću vam zahvalniji ako mi kažete zašto da to ne uradim (da bih izbjegao da istresem više od 16000 E i onda opet da sanjam Corollu sa pedalama, rogovima i tako to...)

 

I na kraju - jesam li pomenuo da me zovu Beban i da često promašim temu na forumu? Ako nisam evo pominjem. Guram vrata na kojima piše "Vuci" i radim slične stvari. Takav sam. Ako sam promašio podforum, molim Admin-a neka prebaci temu tamo gdje pripada.

 

Pozdrav.

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

E pa Bebane , kao prvo dobrodošao ! 

To sa vratima"vuci" i "guraj" je problem mnogih tako da nema sekiracije :) . Lično, nisam picajzla i ne gledam na to koliki je rezervoar i koliko se sa punim može preći jer barem benziskih danas ima na svakih 10 km , ako ne i manje pa sipao ja dva puta po 50 litara ili jednom 100 za istu kilometražu , to mi nikad nije ni palo na pamet da o tome razmišljam , a ne da nekome sufliram šta je bolje. Ako ideš na nisku potrošnju i da više pređeš sa punim rezervoarom , onda kupi Megane jer je njihov 1.5 dizel mali , ako ne i najmanji potrošač i srce će ti biti na mestu. Opet , Renault nije Toyota! To ne kažem kao fan već kao objektivan razum povodeći se sa listama kvaliteta. Drugo, cena servisa je manja jer Rolla ima lanac, ai benzinac je i uopšte troškovi održavanja su manji. Na kraju cena kilometra ispada isto. Treće , kad budeš prodavao auto , Toyota puno bolje drži cenu od Renaulta i navedenog Opela. Iskreno , nijedan auto danas nije loš. Kod svakog ćeš naći neke mane i vrline kao što si i sam napisao. Toyota je rešila najveću boljku , a to je exterijer i sada je Rolla jedan od , ako ne i najlepši auto klase, a ne konzervativna sigurna kutija koja će te verno prevoziti od tačke A do tačke B. Danas se auto kupuje srcem i okom jer se ne može puno pogrešiti, kao što rekoh ima svaki svojih mana, ali i vrlina. U godinama sam u kojim se auto kupuje razumom pa idem na to da imam siguran auto koji se ne kvari i koji ću u slučaju moranja lako i brzo prodati, zato sam se i odlučio za Toyotu, a te negativne sinice koje nađeš na svakom, veruj u roku od jako brzo više i ne primetih kad počneš da uživaš u vrlinama svog odabira. Veruj da me uopšte nije briga što je mali rezervoar i što je kratak hod volana kad vozim polovan auto 4 godine(nekih 60 000km) sa 50 eura ulaganja u njega za svo to vreme. Pa koji bi mi to drugi proizvođač još priuštio? 

Izmenjeno od matori
  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav tebi Bebane! Da sam ja ovako pisao pismene u skoli, gde bi mi bio kraj...

 

Dobro dosao na forum.

 

Pedesetostranicna rasprava od trideset strana (trenutno) je:

http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/8619-kupovina-novogpolovnog-auta-kog-iskustva-saveti-preporuke/

 

Moje predstavljanje (sa manama) je:

http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/8741-dijenek-i-toyota-corolla-e170-16-valvematic-style/

 

Takodje, kolega @@Piske kupio Corollu u isto vreme, na konto gore pomenute rasprave:

http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/8740-piske-i-toyota-corolla-e170-16-valvematic-style/

 

Ima tu da se cita, ne znam da li da ti uopste preporucujem  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala svima na dobrodošlici, a i na linkovima - biće tu svašta nešto da se pročita.

Istražujući automobile (šta kupiti) naišao sam na ovaj forum i ta vaša (zarazna) opčinjenost Toyotom je imala uticaja i na mene. A i ovaj sajamski popust je malo uticao  :viber14:

One mane koje sam pomenuo su prosto stvar subjektivnog osjećaja (a i činjenice da ću morati da se odreknem nekih navika ako kupim Toyotu), nisu realni nedostaci. Ali ako ne uspijem da to prevaziđem, a kupim auto - biću u problemu. E baš na to sam mislio kada sam pitao da li ste uspjeli da prevaziđete neko (početno) nesviđanje.

Naravno, i ja pokušavam da budem pragmatičan prilikom izbora (godine su učinilie svoje, nisam više šištavac).

Podeli ovaj post


Link to post

Opcinjenost Toyotom postoji, ali moje misljenje je da su ljudi na forumu poprilicno realni i dosta objekitvni. Takav dojam sam ja stekao. Pomenuta doza opcinjenosti se moze pripisati prosto iskustvu sa vozilima marke Toyota  :)

Sto se tice kompromisa - da, moraces imati neki ma koji god auto uzmes na kraju. Nesto ce uvek postojati sto ti nece odgovarati. Bitno je da su ti zadovoljeni osnovni zahtevi - bar sam se ja tako rukovodio.

Sto se tice pocetnog nesvidjanja - ja nakon 500km nisam jos u fazi nesvidjanja. Za sada jedva cekam da moram nekud ili da imam vremena da sednem u nov automobil marke Toyota Corolla i da se malo provozam... B))

E da, kisa ometa dozivljan trenutno...ali senzori za kisu rade ko sat!  :drive:

Podeli ovaj post


Link to post
Nemoj dackupujes korolu. Ni toyota automobil bilo koji.
To je dosadan auto, i jedna od razloga 'malog rezervoara' je upravo odlazak na pumpu u cilju razbijanja dosade. ;)

Salim se malo, ali ima puno istine.
Prica o dizajnu je subjektivne prirode, a opcinjenost je stvar predizpozicija i potreba.
Zato je neko opcinjen jednim, a neko drugim automobilima.

Konkretno, (bez zelje da bilo koju grupu vredjam) fan renaulta i fan Toyote su dve razlicite filozofije i zbog toga i napisah prvu recenicu, koju cu i sad ponoviti:
Ne kupuj Toyotu.

P.S.
Razlika nas opcinjenih brendom TOYOTA i ostalih je ta sto mi primedbe i nedostatke iznosimo i dok smo vlasnici, dok apsolutna vecina to radi tek kada proda vozilo odredjene marke.
To mozes i da vidis u jednoj od tema koja se bavi tek kupljenim novim automobilom.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

@@debela.hladovina zrtvuj 30-tak evrica i uzmi corollu 1.6 iz rent a cara, stavi tri ili cetiri odrasle osobe i probaj sa ukljucenom klimom da se popnes uz bubanj potok, sve nedoumice ce ti se razjasniti. Posle toga sedi za komp pa u konfiguratoru napravi sve sta hoces i proceni da li imas, hoces, mozes i zelis da das za taj auto ~20 k € ( toliko izadje sol paket kad dodas 17 felne, navigaciju, hrom paket, zadnji spojler....)

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav Bebane. 

Odakle da krenem. Ajde prvo oko tvojih nedoumica. Što se tiče podešavanja volana , urađeno je sve kako treba barem po mojoj nekoj meri. Drugo što se tiče obloge prtljažnika, neće ništa da pukne a ni da krcne , imaš sliku u parking sobi gde je kod moje rolle prtljažnik napunjen  do vrha, nekih 150 kg . I ništa mu ne fali niti će da fali. 

Trenutno vozim pored nove corolle i Bmw E 36 320 koji je rađen ( tuniran ) . Da se razumemo Corolla sa 1.6 motorom nije sportski auto ali ide više nego dobro. Vozio sam je na Navaku 2013. Na pravcima brzina je bila 140 km/h . Po mojoj slobodnoj proceni više nego dobro ide. Potrošnja goriva trenutno posle 300km , 50km po Beogradu ( špic ) i otvoren put 250 km 6.3 l . Ne boj se corolla ti neće opaliti šamarčinu , odnosno neće nikada da boli tvoj novčanik , samo redovno održavanje, Drugo za svaki slučaj tu je i garancija od 5 godina bez obzira na pređenu kilometražu. Pitaj slobodno sve što te zanima. 

Btw.

Ako očekuješ kada ubrzavaš od 100km/h do 200km/h da se svi sklanjaju iz trake za preticanje ( kada voziš na autobanu u Nemačkoj ) onda Corolla definitivno nije auto za tebe.  Takvi automobili mnogooo više koštaju po svim aspektima od corolle . Ćitam tvoj post , pominješ i 1.5 dci 90ks . Ako si zainteresovan , navikao si na vožnju dizela imaš i corollu sa dizel motorm 1.4 D4D 90ks . 

Na tebi je izbor 1.6 valvematic ili 1.4 D4D . Svakako nećeš pogrešiti, već uraditi odličan potez u životu kupovinom nove corolle 

Srećna kupovina Bebane :) 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

@@Dijenek - to sa pravljenjem kompromisa si apsolutno u pravu. Bilo koji automobil da kupim, nešto ću morati i da mu oprostim.

@@laki72 nisam fan Renault-a, samo ga vozim. I da, zadovoljan sam njime, ali došlo doba da se rastajemo. Prije njega vozio sam Fiat Punto, njegov prethodnik je bio Pasat, i da ne nabrajam... Užasi promiskiteta koji ti ne dozvoljavaju da se vežeš i postaneš fan nekog brenda. Možda će se to promijeniti ako kupim Corollu.

@@Mića - kada bih raspolagao sa 20K Evra, ušli bi mi u fokus i neki drugi automobili. Pošto na svu sreću nemam toliko para, izbor je prilično sužen i jedan od najozbiljnijih kandidata je Corolla. Cijena - prava sitnica. Oko 16K Evra. Vjerujem da će i ona vući uz Bubanj Potok, baš kao što kažeš.

@@Piske - vidio sam fotografije koje si postavio i ako kažeš da je sa patosom u gepeku sve u redu - nemam razlog da mislim drugačije. Hvala.

 

I na kraju - neko je (admin?) promijenio naslov moje teme. Mislim da ono što neko napiše niko drugi ne bi trebalo da mijenja. Moja razbarušena priroda ne može da pristane na disciplinovanje ovakve vrste, potrebna joj je određena doza umjetničke slobode da se izrazi. A naslovi topic-a baš kao i izbor automobila koji ću da vozim su dio tog izraza. Zato admine ili izbriši čitavu temu ili mi vrati moj naslov, ne dam ga. Znači: Corolla i ja. 

 

Ajd' uzdravlje, pa se čitamo.

Podeli ovaj post


Link to post

Probati sto vise i bolje doticni automobil - to je moj savet.

Juce mi je u poseti bio prijatelj koji je bio na kratkoj test voznji u Toyoti. Dosao do mene sa zenom i pregledali jos jednom detaljno auto da bi sebi olaksali odluku.

Nije losa ideja sto je predlozio @Mica. Pod uslovom da ima negde rent-a car sa Corolla-ma.

 

Btw, izgleda da cemo uskoro dobiti jos jednog vozaca nove Corolle :-)

Podeli ovaj post


Link to post

Vidim da je radila gumica, neko je vrijedno brisao postove koje su ljudi sinoć ostavili polemišući o vučnim karakteristikama Corolle uz brdovitu nam domovinu.

 

Ne znam jesam li pomenuo da ne pristajem na to da neko bez moje saglasnosti mijenja sadržaj onoga što sam ja napisao, nebitno da li je u pitanju samo naslov topica ili nešto drugo. Ako nisam - evo pominjem. Nije pristojno to raditi.

A onda shvatim da smo u Srbiji pa mi postane jasno zašto je bahatost normalno stanje... Znam da će i ovaj post biti obrisan jer je offtopic, a i ljudi na ovim prostorima kada nemaju argumenata uglavnom posežu za silom. 
Hvala svima na pomoći, cijenim vaše  mišljenje kao iskusnih (objektivnih) Toyotaša koji kritikuju svoje auto i prije nego što ga prodaju  :viber14:
'Ald uzdravlje.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao na forum.

Koliko vidim nije radila gumica nego su postovi prebaceni u prikladnu temu sto je u skladu sa pravilima.

Mislim da je tako lakse za pracenje onoga sto nas zanima jer stvarno ima puno postova i jako se lako skrene sa teme pa prica ode u skroz nekom drugom pravcu od onoga sto je postavljac teme ili posta hteo.

Jos jednom dobrodosao i uzivaj u forumu TcS . :)

Podeli ovaj post


Link to post

@debela.hladovina

Kao sto su ti vec rekli neki forumasi, rasprava o vucnim karakteristikama je prebacena u novu zasebnu temu.

I to je dobra odluka administratora, jer je to neka diskusija koja ima vecu tezinu, ali i broj zainteresovanih od od tvoje teme u kojoj cemo svakako nastaviti da diskutujemo o eeventualnim dilemama i savetima u vezi konkretno tvojih ocekivanja od korole.

 

Sto se naslova topica tice, verovatno je promenjen da bi bilo prepoznatljivije o kome je rec (slicno je na mojoj temi primenjen naslov i dodato 'Laki' ispred inicijalnog naziva teme) i ne vidim razlog da ti to predstavlja problem.

 

I apsolutno nema potrebe da to shvatas kao bahatost, jer to nije slucaj.

 

To vise spada u domen 'uredjivacke politike', koja je po meni na ovom forumu prilicno dobra, nego u bahatost, centuru i silu (jer ponavljam, ovde ne pamtim kada je zadnji put obrisan neki post).

 

PS.

Zamisli da odlucis i kupis korolu, a prvih nekoliko stranica tvoje i teme vezane za tvoj automobil budu posvecene polemici moze li se neki cetvorotockas popeti uz masnu banderu iz zaleta ili iz mesta ? ;)

 

A opet, sa drige strane, zamisli da si na mestu nekog ko prvi put ulazi na forum, trazeci misljenja o pojedinostima, vrlinama i manama odredjenig vozila, dal bi ti bilo lakse da prelistavas sve teme koje postoje, ili da o tome ima posebna tema, jasno obelezena u kojoj su izneta iskustva vise korisnika?

 

Svako dobro

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, vidim da je rasprava prebačena, pronbašao sam je i nastavio sa čitanjem (@@Dijenek hvala na linku, još se ne snalazim ovdje).

 

Što se dobronamjerne promjene naslova tiče - ajde da pokušam ovako da objasnim: nije u redu da zavučem ruku u tvoj džep bez tvog pristanka kako bih nahranio nekoga ko je gladan (a namjera mi je dobra). Neću više objašnjavati da je to pogrešno, ali i dalje čekam da bahati admin vrati naslov ili obriše topic ako se kosi sa pravilima foruma.

 

Nego da nastavim ono što je važno - danas sam imao probnu vožnju Corolle. Od Novog Beograda (bul. Milutina Milankovića) do Bubanj Potoka i nazad. I ne znam šta da mislim. Nismo ostali u Bubanj Potoku, mada je bilo trenutaka na onoj uzbrdici kada mi je izgledalo da ćemo se vratiti unazad. Dodavanje gasa i podizanje broja obrtaja učinilo je da mi ne bude dobro; ona linija koja pokazuje trenutnu potrošnju nije bila dovoljno dugačka. Ufffffffff. Na kraju vožnje - prosjek od 7.2 l, a vozili smo uglavnom auto putem. Dobro, ni Vinona Rajder ne može da skoči kao Išinbajeva, pa bih opet radije bio u njenom društvu. Idemo dalje.

 

Tu zvučnu izolaciju o kojoj se toliko govori nisam baš primijetio. Neću da kažem da je Corolla bučna, nego da ne primjećujem da je značajno tiša od nekih drugih automobila (ako je uopšte i tiša). Multimedija je malo zabagovala - ne može da se napravi bluetooth konekcija ako je automobil u pokretu (objašnjenje prodavca). I na ovoj Corolli su bila kriva vratanca one kutije za naočari. Kutija (kaseta) ispred suvozača bezobrazno mala. U vratima nema dodatnog prostora za odlaganje stvari, nisu baš obraćali pažnju na sitnice koje život znače... Svašta nešto sam joj zamjerio, ali ono što mi je posle svega čudno je to što mi je ukupni utisak ipak pozitivan. Nečim me je privukla ta Corolla.

 

Da li ću je kupiti - ne znam. Čekam ponude prodavca za nekoliko varijanti:

1. Bijela Corolla sa Style paketom

2. Tamno siva (ili braon), metalik, sa Style paketom

3. Tamno siva (ili braon), metalik, sa Style paketom i Toyota Safety Sense (TSS)

 

Ako ponuda bude bolja od one koju sam dobio od Opela - kupiću je. Mada, upoređujem je sa Astrom sa turbo dizel motorom.

 

Na potezu su prodavci iz Toyote.

 

Pozdrav.

Podeli ovaj post


Link to post

@@mahatma Gledao sam je, pošto mi se baš dopada civic sedan i odgovara mojim potrebama. Prodaje se već godinu dana , uz naravno spuštanje cene. Visoka cena za test automobil (pitao )  

Podeli ovaj post


Link to post

Hehe, ako je Rolla slaba uz famozni Bubanj Potok, kako ce tek Civic izgledati, on ne ide ni po ravnom bez bar 4000 obrtaja. Ne bi bilo lose probati 1.4 dizel. Oko 7 litara je odlicna potrosnja za benzinca tih gabarita voznja autoput i brdo. Magistrala je tu oko 5-5.5. Neka me isprave Piske i Dijenek ako gresim.

Podeli ovaj post


Link to post

I ako mi se odlezeci Civic (9 gen.) hb svidja znatno vise od aktuelnog Aurisa Civic sedan, vizuelno (kako spolja tako i unutra), punooo podbacuje ispod Corolle .

 

 

U delu agregata Honda ima malo jaci dizel, ali su cene visoke kod oba modela.

Podeli ovaj post


Link to post

@debela.hladovina

Gledao si Astru sa turbodizelom?

:D

Pa naravno da ti je 1.6 valvematic bio 'anemican'

Ja te potpuno razumem.

 

Bilo bi lepo da podelis sa nama utiske tog testiranja Astre, kao i napravis neko tvoje poredjenje ova dva automobila.

Pretpostavljam da je astra J u sedan (limuzinskoj) varijanti u pitanju?

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@matori: ima slika boarda kod mene u temi nakon 450km - 6.1l. Ako dodamo da komp malo laze i to mozda i jeste 7l/100km. Do duse bilo je i autoputa i magistrale a i pomalo gradske. Nisam jos merio od cepa do cepa. Sipam pun narednih dana i idem opet do Bga pa cu meriti...

Podeli ovaj post


Link to post

@@mahatma - Honda je OK, ali ima jednu manu. Nije nova  :)

@@matori - ne znam kakve su Corolle dizel (li je turbo, jesu li motori generalno dobri), nisam to istraživao. Razlog i više nego prost - skuplje je više od 5000 EUR nego ponuđenaCorolla  sa benzinskim motorom.

 

@@laki72 - vozio sam Astru J Sedan, turbo benzinac, 140 konja (uzeo od drugara). On je vozi godinu dana i presrećan je sa njom. Mene je iznenadilo sa kojom lakoćom ubrzava i vozi, ipak je teška preko tonu i po. Utisak mi je pozitivan, dopala mi se, gepek (opet ja o gepeku) je put u visoko društvo za onaj Toyotin. U kabini sam se osjećao za nijansu skučenije, ne zato što ima manje prostora, nego zbog Astrine nabudženosti za razliku od Toyotinog minimalističkog dizajna enterijera koji se meni više dopada. Najveći nedostatak po meni je upravo ona konzola sa gomilom dugmića.

Astru dizel nisam probao, trenutno u Autoprometu nemaju ni jednu takvu za testiranje (išao sam tamo po preporuci), ponudili su Astru K, ali to je drugi auto sa drugačijim motorom, pa je nisam vozio. Pretpostavljam da je turbo dizel bez obzira na manju konjažu od benzinca jednako startan, bolje vuče i to je ono što ja primjećujem kao neko ko poslednjih godina vozi turbo dizel.

Znači kod Toyote mi više prija sam osjećaj u kabini i krstarenja u vožnji, ali je prisutan i taj osjećaj "nemoći" - šta ako budem morao da dodam gas, a ona neće da ide. Ne bih da sanjam kako je vozim na pedale  :)

Svjestan sam da je to stvar navike, samo pokušavam da shvatim mogu li da se "prešaltam" na atmosferca i prihvatim to tako kako jeste, a da mi posle ne bude žao.

 

U svakom slučaju, maločas sam dobio ponude za Toyotu i moram priznati da mi je sve malo čudno. Imaju bijelu (nije metalik) i ima TSS i uz nju daju popust od par stotina Evra u vidu opreme (patosnice, oni specijalni šrafovi i sl.). Imaju i sivu i braon (metalik) sa TSS i one su skuplje 500 Evra, ali onda uz njih ne daju taj popust, što je prilično čudno. Ako dodam 500 Evra za jednu od dve metalik boje koje imaju na raspolaganju, onda ne daju čak ni patosnice. Nije da mi je važno da prođem 100 ili 200 Evra jeftinije kada već dajem toliko novca, ali mi je važno da postoji logika koju ovdje ne vidim.

 

Btw. "primio" sam se na taj TSS - taj sistem detektuje prelazak u drugu traku be davanja žmigavca, čita znake sa ograničenjem brzine, na brzinama do 70 km/h detektuje ponašanje automobila ispred i koči ukoliko je potrebno i noću detektuje automobile ispred i po potrebi automatski pali i gasi duga svijetla u toku vožnje. da li neko ima iskustva sa ovim, interesuje me da li to zaista radi u praksi kako treba? Jer, ako je sve zaista tako, to (po mom mišljenju) vrijedi više od metalik boje (ista ponuda za bijelu Corollu sa TSS i za Corollu sa metalik bojom bez TSS).

Podeli ovaj post


Link to post

@debela.hladovina

Gledao si Astru sa turbodizelom?

:D

Pa naravno da ti je 1.6 valvematic bio 'anemican'

Ja te potpuno razumem.

 

Bilo bi lepo da podelis sa nama utiske tog testiranja Astre, kao i napravis neko tvoje poredjenje ova dva automobila.

Pretpostavljam da je astra J u sedan (limuzinskoj) varijanti u pitanju?

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Mislim da je u pitanju 1.4 turbo benzinac. Da, taj J sedan je na nekoj akciji za smesne pare u odnosu na ono sta nudi.

 

Послато са SM-J500FN

Izmenjeno od Mića

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam astru J sedan i sa 1.6 i 1.4 T. motorom. 1.6 benzinac slično vuče kao i 1.6 valvematic kod Toyote u pitanju su nijanse. Problem je velika potrošnja goriva kod Opelovog 1.6 benzinca (i pored varijatora faze ) . Prosek probne vožnje iznosio je 15l . 1.4 turbo sa 140 ks odlično vuče , malo slabije od Bmw šestaka 2.0 150ks i smešno troši . Prosek probne vožnje 8.5-9 l . Razlog zašto se nisam opredelio za astru J sa 1.4 T motorom je generalno sumnja u pouzdanost tih motora ne samo Opelovog. Znam da su kod Fiata kod T-jet motora pucali blokovi na 40.000-60.000km . To je pored ljubavi prema Toyoti bio i osnovni razlog da se opredelim za Corollu. Neću da tvrdim da je Opelov 1.4 T motor loš  daleko od toga . Potrebno je još vremena da ti malolitražni motori sa turbinama i dosta ks imaju moje puno poverenje po pitanju pouzdanosti i trajnosti. Što se tiče Opelovog 1.6 Cdti , posle dugo vremena ( još od kadetta suze 1.6 dizela)  Opel je napravio svoj dizel agregat, ranije su za njega dizel motore isporučivali Isuzu i Fiat. O tom motoru se još ništa konkretno ne zna po pitanju pouzdanosti i trajnosti.

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Ako ponuda bude bolja od one koju sam dobio od Opela - kupiću je. Mada, upoređujem je sa Astrom sa turbo dizel motorom.

 

 

Pozdrav.

Zbog ovoga sam mislio da je astra sa turbo dizel motorom.

 

Bez obzira, turbo i na benzincima "cuda cini" samo je turbo rupa primetnija nego kod dizela.

Nekoliko godina sam vozio nissan bluebird 1.8 turbo i na osnovu toga pricam.

Poznanik ima Astru Turbo i tvrdi da je odlican motor.

Ne sumnjam, opel nikada nije imao vecih problema sa benzinskim motorima, a torbo 2.0 LET motor je bio svojevremeno nicna mora drugim proizvodjacima.

 

Verujem da gepek Astre izgleda kao premijum u odnosu na gepek u koroli.

Uvek je tako bilo.

I u Kadett E je u prtljazniku bio tapison, dok je u coroli bila mnogo i na izgled i generalno jeftinija obloga.

Slazem se, bude coveku krivo sto je to 'tako jeftino', ali opet namece se i pitanje koliko je to bitno u odnosu na upotrebnu i kvalitativnu vrednost vozila?

 

Cuj, da te razumem, razumem te.

Pre 30 godina kada smo medju bukvalno prvima kupovali COROLLA XL i to na nevidjeno (ali bukvalno) zesce iznenadjenje je bilo kada je dosao auto i ustanovimo da nema svetlo u prtljazniku!

Mozes misliti, imas ga u automobilu starom 14 godina, a ne dobijes u novom koji platis tadasnjih preko 20k DM !!!

Al jbg, prihvatis to, isto kao sto u nekim drugim markama prihvatis da troskare ulje, u nekim da zezucka struja, a u nekim trecim da je zastita losija.

 

Eto bas danas gledam jedan automobil za klasu iznad ovih o kojima govorimo, proizveden 2010 i zaprepastim se da nema oblogu u zadnjim blatobranima !?

 

Ili Acord, onoliki automobil, koji na zadnjoj klupi ima mesta za tinejdzera, ali ne i za odraslu osobu, iako je onolika limuzina u pitanju...

 

Meni je to neshvatljivo, ali eto, ima svakakvih primera.

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×