Jump to content
matori

Corolla E170 (Iskustva, Saveti, Preporuke, Motorizacija)

Recommended Posts

Što dalje ide vreme i veća ponuda to su i zahtevi veći. Oće ići uz Bubanj Potok? Moj Uno je letio uz Bubanj Potok sa 45ks , a Rolla ima 130ks. Ja mislim da će se uspeti nekako :). Auto sa prosečnim performansama, 130ks , 0-100 za 12 sec. , max. brzina 200km/h, auto nove generacije koje ima odličnu zvučnu izolaciju, udobnost, pogodna i za gradsku i za otvorenu vožnju, veliki gepek, pravi porodičan auto koji može da služi kao jedini u porodici i na kraju sa pridevom "naj" kao najkvalitetniji i najprodavaniji, a i najisplativiji u tom cenovnom rangu. Ima sve kao i drugi za te pare, pitanje je samo da li ti je lep? Kako sam već pričao, danas nema lošeg novog auta , mom burazeru nije bio lep pa je kupio i30 i prezadovoljan je. Dakle ne možeš pogrešiti što se normalnih zahteva tiče, osim kako je Piske rekao ako želiš da staješ na crtu s njom onda si izgubio unapred :) . Ako ti je lepa onda nema šta da razmišljaš, najgore je da kupiš iz nekog hira pa se posle kaješ jer ti je neki drugi auto lepši. Ne kupuje se svaki dan nov auto. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Baš tako Matori :)  Pored svega ostalog opredelio sam se i zbog dimenzija kola 4,62m dugačka i 1.78 m široka . Jednom rečju idealna za grad (nije problem provlačiti se kroz naše uske ulice) i duga putovanja. 

Btw

Veći auto nebi stao na parking mesto. Morao sam sve da izmerim pre kupovine auta. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mislim da se u celoj ovoj prici avensis 2.0 D4D namece kao racionalno i razumno resenje. Bilo je par extra primeraka kada je @@Dijenek kupovao auto, male km, jedan sa 18k km, drugi sa oko 50k km, cene bile oko 15k €. Em si vozio dizela pa taj prelaz na n/a benzin moze da ti bude traumatican. @@matori da, bas tako, popece se nekako uz bubanj potok pod tim opterecenjem

Igramo se gluvih telefona, jasno sam napisao, tri ili cetiri osobe u autu pod klimom, realna situacija, poredis prazan uno od 700kg bez klime, fala bogu da je isao, corolla pada na tom testu. Imam prijatelja koji je bas na taj nacin izabrao nov auto, rent a car i testiras ga u svim realnim situacijama i uslovima. Ebes tu test voznju po auto kucama, malo ap, malo grad i to je to, posle te gnjave ko zmija zabu da ga kupis, koji god da je.

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jeste bio Uno 750kg, ali 45ks spram 132ks , skoro 100ks razlike. Pa tih Bubanj Potoka nema na svakom koraku, a sa tih 130ks taj auto u 4. ide barem 160. E kad se naiđe na brdo treba stisnuti gas i ima da uzleti tamo. Koliko se sećam i taj famozni Bubanj Potok je sav krivudav i još ograničenje od 120 i ako je ja ne isteram sa 120ks punu sa max opterećenjem  ja ću je platiti. Ako hoćeš da ide treba dati gas, to je benzinac. Moj burazer je vozio Almeru i kukao kako slabo vuče , a na menjač koji u trećoj ide do 150 nije prelazio 3500 obrtaja. Meni dopizdilo da ga slušam i reko aj da te ja provozam. Mislio je da je Almera nabrži auto na svetu posle toga. Benzinac se vozi sa gasom i ako treba da se izvuče iz njega maximum treba ići preko 4500obrtaja. Kladim se da ovde 90% ljudi ne pamti kad je prešlo te obrtaje, kao i sam što to ne radim. Nije Bubanj Potok iz svake zgrade pa da se mora stalno davati gas. Vozim 25 godina i nikad nisam na takve stavke toliko gledao kao ovde što ima priče. Da taj motor nije za taj auto , ne bi ga ugrađivali , meni bi bio dovoljan i onaj 1.33, a ne da kukam na 1.6. Ima još jedan paradoks. Svi se takmičimo koliko će se malo potrošiti , a sa druge strane oćemo da nam auto vuče najmanje u petoj uz Bubanj Potok sa nekih 2000 obrtaja. To ne ide nikako zajedno. Ja sam se vozio i u autu s kojim sam išao tako uz bubanj potok , ali je to bio Q7 sa 3000ccm i 250ks , jbg , sve ima , ali je koštao polovan 45000e. Ovo je nov auto za 16000e i ja mislim da daju jako puno za tu cifru i da je više nego dobar za te pare. Ide 200 pa šta više treba? Ja bi ga uvek pre uzeo nego BMW 1 , Audi 3 ili još pokoji koji su po 5-10k eura skuplji.

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

E moj Mićo svi ti Avensisi su odavno prodati. Par sam ih video u Bg-u na taksiju. Bubanj potok je moje omiljeno mesto za probanje kola , pored Malog Požarevca (odmah posle naplatne rampe za Mladenovac ) . Maleni Yaris mk 1 1.0 vvt-i četvrtom izvlači 130km/h sa pola gasa (5000 obrtaja) na vrhu Bubanj potoka bez prethodnog zaleta 100km/h pre početka uspona. Maleni Clio 1.2 58ks 120km/h isto četvrtom itd. Jača kola neću da pominjem.

Avala je isto odlično mesto za probanje kola. Da skratim ima dosta i do samog vozača. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@@matori ne zanima me da ide 200, to nemas gde da vozis i rizikujes kaznu, ni od 0-100, svakome treba u realnom zivotu 60-100 onda 80-120 i 120-160 to je za mene test. To je ono sta ti cuva guzicu kad pretices i u situacijama kada ti treba snage. Kazes 130 ks, da ali na 1400kg prazan ili 1700kg pun. Ja ne bi to stavio u kategoriju porodicni auto . Svako preticanje treba da mi bude horor. A iskreno, zesci je smor kad moras da svaki put razmisljas da li moze, hocu da znam da moze pa sam i ja kao vozac opusteniji. Vozio sam taj auto negde po spaniji, rent a car, video da sta god da hocu moram da ga teram iz seste u petu, iz pete u cetvrtu, nekad i u trecu, video da ne ide pa se smorio i odustao od bilo kakve zelje da vozim, vozio on mene kako je mogao

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Koji auto ima 1400kg prazan ?  Corolla E170 je teška 1175-1300 kg ( u zavisnosti od opreme ) Moja je konkretno teška 1250kg (dobio sam homologacijski list uz nju ) .  Auto je idealan za duga putovanja. Kao što sam već napisao nije sportski auto ali više nego dovoljno ima ks i obrtnog momenta . Ono što je meni veoma važno auto je odlično izbalansiran , perfektno leži u krivinama , ima veoma precizan upravljač direktan. Po tom pitanju spada među najbolje automobile sa prednjim pogonom. 

Btw

Mićo prodaću ti svog Bmw-a kod njega ne moraš često da šaltaš a mislim da on i taman odgovara tvom temperamentu kao vozača . 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Platicu ti da ga zadrzis za sebe, dobre mi toyote i honda ne radi se o temperamentu nego o realnim situacijama u voznji. Ok, koliko taj auto ima kg sa pet osoba + pun gepek ? Jos ako je ukljucena klima? Za tebe solo je ok prica, ne ok nego odlicna. Stalno pisete porodicni auto pa se pitam recimo sta da neko ocekuje u grdelickoj klisuri kada se ide na more u grcku i u tim uslovima treba obici bus? To je pitanje koje nema veze sa temperamentom. Ili ce da se vozi iza busa ili da ceka da bude gotov auto put

 

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Mićo, pa o tome pričam. To je benzinac! Njega moraš u obrtaje kad je takva situacija u pitanju. To ljudi nikako da skontaju. Pogotovo kad sednu iz dizelaša pa misle da će se auto raspasti kad se stisne gas. Naravno da treba da se ide u nižu brzinu i nabiju obrtaju. Najjači mi je bio komentar na jednom forumu kako je 1,33 slab i za Yarisa . Lik postavio i video kako slabo povuče kad mu treba momenat, a hoće da pojurca sa 2500 obrtaja!? Kasnije ga lik provozao pa ovaj ostao bez daha i na kraju kaže , pa neću ja auto kome se mora dati gas preko 4000 obrtaja. Odgovor je bio kratak i jasan. Kupi dizela. Moja sestra ima Aurisa 1.6 i taj auto čupa. Vozio sam ga i ima snage na pretek. Ja vozim benzince od '95. kada sam imao Mečku 300d i od onda neću da imam sa dizelima posla. Meni je normalno da moraš šaltati u nižu kad hoću da povuče, ne razumem takav komentar uopšte. Ajmo i realno, ako voziš u granicama zakonski dozvoljenog pa i malo više, koliko puta godišnje treba da se tako prešalta? Iskreno 2 ili 3 puta. Koliko shvatam , tu smo negde sa godinama i verujem da ni ti ne ganjaš auto već normalno voziš i da niko naših godina nije u stilu klinca koji kupi neki auto od 75ks , udari dva - tri stikera i misli da je Lauda. Taj motor je savršen za tu limuzinu da se koristi, naglašavam, normalno, Sama karoserija nove Rolle nije napravljena za gasiranja i trke po ulici. Po meni , prava Toyota koja sigurno uz uživanje prevozi od tačke A do tačke B . Ništa više, ali ni manje od toga. 

Podeli ovaj post


Link to post

Šta si se okomio na novu corollu :D  Što se tiče preticanja oprobao sam je na putu za Zrenjanin i posle za Novi Sad. Pun je put šlepera . Nisam imao problema sa preticanjem i pored ograničenja od 3000 obrtaja. Takođe vozio sam je sa punim gepekom i burazerom na suvozačkom sedištu. Nisam primetio neku razliku. Živim na brdu. Da saberem kilažu zbog tebe. Oko 340kg ( 70kg + 120kg brat + 150kg tereta ) opet uz ograničenje od 3000 obrtaja. 

Mićo toliko dugo vozim i toliko km imam iza sebe ...

Šta sad treba da se hvalim ovde na forumu. Pišeš kao da smo vozači početnici ...

Btw

Meni je totalno svejedno odavno da li je auto benzinac ili dizel . Odmah se vrlo lako naviknem i priviknem. Možda i zato što sam na početku vozio kola koja su imala samo cajger za brzinu i pokazivač nivoa goriva pri čemu oba najčešće nisu radila.... 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Uz rizik da zvucim k'o moj matorac sada :), ali nekada je nas 5oro islo na more sa Yugo 45, natovaren do panja. I secam se da cale nije bas voleo da se vuce iza buseva. Bilo je tu dobrog saltanja da bi povukao :).

Hocu reci, malo smo se svi razmazili, ima malo i do nacina voznje i vozaca. Ali i to je ok u neku ruku, takvo je sada drustvo, potrosacko. Mnogo je veci izbor pa i vise diskusije i vise misljenja.

 

Btw, ja sam za vikend isao uz Bubanj; zena i ja solidne kilaze, dvoje dece sa sedstima i u gepeku solidno stvari. U petoj isterao uz 100kmh bez prethodnog zaletanja, bez klime.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ma shvatam ja Miću. U pravu je sve za nekoga ko je navikao na dizel. Kad sam imao Note dizel preko vikenda na probi prešao s njim 800km i vratio ga pa seo u Yare. Prvih 10km sam gledao šta ne valja na mom autu :) . Totalno druga filozofija. Sve je to stvar navike i prilagodbe autu. Burazer ima dva dizela i kad smo išli na put , dao sam mu da vozi moje Yare. Isto mu bilo čudno , a posle par km kaže da je uživao i da ne bi izlazio iz njega. Samo upoznati auto, navići se na njega i skontati ga kad šta traži i to je sve. Išao sam sa starim Yaretom 86ks, pun ko brod preko Gorskog Kotara koji je duplo viši od Bubanj Potoka i extra putovao, ima onda i ovih 130ks da idu samo tako ;)

Podeli ovaj post


Link to post

@ Dijenek I šta će ti više i brže. Još uz ograničenje od 3000 obrtaja. 

Znam odlično kako taj auto ide . Ostao mi je u lepom sećanju prilikom probe na Navaku 2013-te . 

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nisam se ja okomio na corollu, svi, ali svi smo konstatovali da toyoti fale motori, moje misjenje je da bi tom autu leglo 150ks ko budali samar. Ne zaboravite da je corolla porasla i da je sada kao stari avensis. Moji postovi su razocarenje u toyotu da godinama nisu u stanju da usklade motor i karoseriju. Jbga, za jedan udarni model nude tri motora od kojih su dva realno zaista slaba za taj auto pa ostaje taj jedan 1.6. @@matori nisam ja dizel fan, ovo yare nam je prvi dizel u istoriji. Ja sam old fashion, kubikaza i obrtni moment, voznja na vrh gasa, kad ti treba imas snage u rezervi uvek. Kad osetis da ti se sa 1/3 gasa zalepi pupak za kicmu to je to pricamo samo i u osnovi isto razmisljamo, razilazimo se samo kod kupovine jer kao sto @@matori kaze da se auto ne kupuje svaki dan, tako i ja ne kupujem auto srcem nego razumom. Znaci sta ja dobijam za svoje pare i sta je najbolje za taj novac Srcem cu da kupim neki old timer i svesno se ukopam ali to je druga stvar zasto eliminisete avensis dizel? Benzinac izbacujete iz igre jer je slab, tako kazete, sad corolla nije slaba a skoro je isti odnos tezine i snage. Ne razumem vas, kontradiktorni ste.....

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Mićo koliko košta nov avensis sa dizel motorom a koliko corolla sa 1.6 motorom ? Nije uopšte mala razlika, doduše nisu ni ista klasa kola u pitanju. Ako hoćeš civica u sedan varijanti sa 1.8 motorom on košta nov oko 20000e , mazda 3 sedan sa 1.5 motorom oko 17500e .

Ista klasa automobila kao corolla. Trenutno ubedljivo najbolja kupovina je Toyota Corolla 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Kako čitam, sljedeća generacija (refresh) Corolle donosi i snažnije motore (moguće i hibrid) pa će Mići biti srce na mjestu. :)

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Spominjali ste Avensise sa malom km. Ima i sada jedan za slicne novce kao nova Corolla:

 

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9617123/toyota-avensis-20-d-4d-luna

 

Sta je sada pametnije i sta je bolje to svako za sebe treba da odluci. Meni je nepojmivo dati toliki novac za polovno vozilo. Jednostavno mi ne da mira neki osecaj za feeling duboko u grudima :) Ko ce ga znati...

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam zadnju generaciju Toyota Corolla sa 1.6 motorom.

Tvrdim da ne ide nista losije od Civic 1.8

I jedan i drugi su prilicno 'anemicni' do nekih 3-3500rpm

Posledica ekologije, E-gas, i trimovanja za kompromis potrosnje i performansi.

 

Vecina forumasa zna za moja zapazanja vezana za motorizaciju aktuelnih Toyota modela.

Pa ipak, kao neko ko vozi slican automobil, sa jos slabijim motorom (1.33), moram da ukazem na odredjena preterivanja.

 

Nije u pitanju Bubanj potok, Begaljicko brdo, niti ista slicno. Daleko bilo da je tako :D

Ako ja sa slabasnim 1.33 , 3 odrasle i 2 deteta, sa potpuno punim prtljaznikom, sa ukljucenom klimom izlazim uz ta i slicna brda sa 110-130km/h, onda ja tu ne vidim problem, a izlazim, to mogu da potpisem i overim kod notara tu izjavu! ;) :D

 

Moramo shvatiti jednu stvar. 6. Brzina ima izuzetno mali prenosni odnos, to mozete videti u specifikacijama.

Nemojte ocekivati da u 6. 'uzletite' sa benzincem!

Onda kupite dizela. Samo i sa njim, nemojte se cuditi sto kod pojedinih proizvodjaca stradaju zamajci, cesto menjaci, a ima i onih koji kojima od te silne snage pucaju radilice kao ziletom odsecene.

Ne, ne pricam gluposti.

 

Da se vratim na benzinsku motorizaciju.

 

Slabasni 1.33 ima 'problem' sa medjuubrzanjem. Ono sto je @mica rekao, idete iza kamiona i ttreba na malom prostoru izvesti manevar preticanja.

Ko je vozio automobil sa vise obrtnog momenta, potrebno mu je navikavanje. Posao se moze odraditi, ali se naravno mora pozabaviti menjacem i primeniti takozvano 'izlacenje' ili tacnije receno, poterati motor u obrtaje.

I naravno, biti svesan svojih i mogucnosti svog vozila (kao uostalom uvek).

Ovo sve sam napisao za 1.33 !!!

kojim sam presao preko 40kkm.

I vozio sam i duplo jace i duplo slabije modele, da ne bude, ma ko zna, ovaj seo iz juga 45 :D

 

Dakle da zakljucim, za normalnu 'porodicnu voznju' 1.6 motor u koroli je po meni sasvim optimalan izbor. I ne, ne mislim da je 1.4 D4D premali i slab za korolu, naprotiv, mislim da je sasvim ok i da lova nije ogranicavajuci faktor, to bi mi bio prvi izbor!

To naravno ne znaci da odustajem od tvrdnje da toyota ima slabu (malu) paletu motora.

Jer postoje ljudi kojima ne treba veci automobil, ali zele da imaju 150-200KS ispod haube.

Postoje ljudi koji zele da imaju 300Nm ili vise, a nisu fanovi kupea ;)

 

Da rezimiram primerom sa 1.33.

Ako ja ibarskom uz guzvu stizem od BG do Arilja (185km) za manje od 2,5 sata (pre pustanja autoputa) , a od BG do Sibenika u HR (700km) za 7 sati, (5,5 sati efektivne voznje 4 odrasle osobe sa upaljenom klimom na 38°C)

onda se meni namece zakljucak da je corilla 1.6 valvematic sasvim upotrebljiva opcija osim za izuzetno zahtevne vozace.

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 8

Podeli ovaj post


Link to post

Sve si lepo napisao

 

Послато са SM-J500FN

Podeli ovaj post


Link to post

Sve si lepo i detaljno objasnio 

Podeli ovaj post


Link to post

Odlicno laki.

Podeli ovaj post


Link to post

Ustanovili smo da Corolla može da izvuče uz brdo kod Bubanj Potoka. Jedva, ali može :)

Šalim se, može bez problema na malo većem broju obrtaja. Nego,  dok sam je vozio, Corolla je stalno tražila šaltanje tako da se vozi na ~2000 obrtaja. Radoznalosti radi - smeta li njoj ako se vozi na većim obrtajima konstantno? Pri tome mislim na 3000-4000 gdje je malo veći moment, a ne mislim na vožnju na tim obrtajima samo da izvučem uz brdo ili preteknem šleper, nego da li joj smeta ako je neko vozi tako npr. do Grčke? I koliko bi joj onda skočila potrošnja? Teoretski bi trebalo da može da se vozi tako samo da se ne uđe u crveno, ali da li je i stvarno tako? Mislim, da li je potrošnja jedini razlog za vožnju na ~2000 obrtaja gdje se ne osjećam najprijatnije ni kada hoću da se prestrojim u drugu traku, a da ne pominjem nešto više...  

Podeli ovaj post


Link to post

Apsutno moze da se vozi na vecim obrtajima.

Taj indikator ti daje savet za ekonomicnu voznju.

Pri istim obrtajima, na uzbrdici nece ti 'savetovati' da prebacis u visi stepen.

Ako ga 'puknes' po gasu, takodje nece, jer racunar na osnovu tvoje pritisnute papucice 'detektuje' tvoju nameru za agresivnijim ubrzavanjem.

Pisah vec, vozio sam vise puta do Sibenika (HR), a to je oko 700km i nisam je stedeo (ne u smislu izivljavanja).

Imao sam situacije kada sam kasnio na posao i morao da je konstantno teram u rasponu realnih 140-150km (po navigaciji) i evo hvala bogu nemam nikakvih problema iako sam presao prilicnu kilometrazu.

I to pazi, sa slabijim 1.33

 

Nije mi nepoznanica ni preticanje cele kolone uz rudnik na duploj traci, ali naravno da to nisam radio u 6 ili 5 brzini , jer niti je turbo dizel, niti je benzinac sa dve ili vise hiljada kubika.

Dakle, u cetvrtu i gas, i bez problema dodjes do brzine gde na kraju pravca na usponu preko rudnika moras ozbiljno da usporis.

Dakle, da moze, ali naravno da je stil voznje totalno drugaciji nego kod TD.

U tome i jestw caka, jer nam se na TD pri 2000 probude svi Nm, dok kod benzinca mora da se 'zavrti' :D

 

Ja verujem da bi ti posle kratkog perioda privikavanja ovaj 1.6 odlicni legao, ali ipak je na tebi da odlucis i procenis.

 

Dodao bih jos jednu stvar.

Super su ovi 'mali' a nasvirani benzinci, ali vidim da svi od njih odustaju :D

Bas svi su ili krenuli ili najavili 'upsize' svojih motora.

Rekao bih ipak da je kraci vek osnovni razlog za to pored razbijanja mita da mali motor manje zagadjuje.

Stoga, treba biti oprezan, osim ako niste neko ko planira u relativno kratkom roku ponovo da menja automobil.

 

Meni licno opet kazem bi prvi izbor bio provereni i dokazani 1.4 D4D, al tu je ako se ne varam potrebno dodati jos preko 2k evropskih novcanica i to je ono sto moju srecu kvari.

Nadam se da ce pocetkom sledece godine corolla znacajnije pojeftiniti, jer ocekujem da u septembru 2018. predstave sledecu generaciju modela, pa ako se bude ikako moglo da se i ja ponovim sa jednom rolom.

U zavisnosti od ispunjenja mojih ocekivanja, zavisi i dal ce to biti 1.4 D4D ili 1.6 Valvematic, iako i ovaj 1.33 zavrsava posao, ali ajd zbog te 'rezerve snage' koja retko zatreba, ali moze puno da znaci u nezgodnoj situaciji.

 

Odoh ja malo u of...

Izvini :)

 

E da

Ostadoh ti duzan za potrosnju.

Kada idem na more potrosnja mi varira od 7,2 do 7,8.

Napominjem da sam u oba smera pun maksimalno (ne samo garderoba ;) ) i da mi najcesce za ceo put ukljucujuci i cekanje na G.P prosecna brzina bude oko 105 - 120, a prosecna krstareca brzina od 130 - 150km/h

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Izmenjeno od laki72
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo laki je objasnio perfektno oko lenjosti, a drugo, sve Toyote koje sam vozio i probao, čak i sportski modeli ( izuzimam hibridne verzije i GT86 koju su priča za sebe ) najviše su agilni ( za ne trkačku vožnju ) 3000-4000 obrtaja i jednostavno obožavaju taj raspon. Ne, neće im ništa štetiti, a šaltanje oko 2000 obrtaja manje više dodje radi potrošnje.

Svoj auto isto tako tretiram do 4000 obrtaja je sasvim normalno kod mene da se vrti, prija mu, a do famoznih 2000 obrtaja kao mrcina je. 

Pomenuti 1.6 motor smo vozili na Navaku i svoje prave potencijale pokazuje tek oko 45000 obrtaja gde joj je najveći obrtni moment. Opšte je potnato da svi Toyotini benzin motori vole da se vrte malo više.

Naročito je teško navići se na to i činjenicu da se mora malo više uposliti menjač ako se prelazi sa dizela, vozio sam 1.6 turbo dizel pa prešao na 1.6 benzin, bilo je muke dok nisam skontao gde je caka :)

 

Edit: isto je samo pre evo i laki rekao iznad u medjuvremenu.

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

ali ajd zbog te 'rezerve snage' koja retko zatreba, ali moze puno da znaci u nezgodnoj situaciji.

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

O tome ja pricam sve vreme, puno je prednosti jaceg motora, kazem, sve je opustenije i lepse, em ga vozis na vrh gasa, kad ti treba pipnes ga i eto te od 80-120 za tri sekunde, za to vreme na asmaticaru nisi ga ni prebacio u nizu brzinu niti si krenuo u preticanje. Sto puta sam napisao, ne zanima me da ide 200, ni od 0-100 za koliko ide, ali ta elasticnost mi je br.1 kad kupujem auto, torq! E sad, jaci motor je rastereceniji, duze traje, manje trosi....

P.s-svako ko je vozio motor naucio je osnovno, pre ces da nastradas na skuteru od 50ccm nego na motoru od 750+ kubika jer sa tim prdavcem ako treba da se izvuces iz neke, bilo kakve situacije nema sanse

I nije u pitanju temperament niti divlja i zustra voznja, evo situacija od pre neki dan. Stojim u raskrsnici, imam zeleno i lik ladno ulece na crveno, uleteo sam izmedju dva auta koja su imala pravo prvenstva, za dlaku me odvalio. Jbga, 200nm torq, sa recimo sparkom da sam bio sad bi ovo kuckao iz bolnice.

 

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

×