Jump to content
matori

Corolla E170 (Iskustva, Saveti, Preporuke, Motorizacija)

Recommended Posts

Znamo mi to svi Mićo . Kriva obrtnog momenta da bude linearna a ne da ima pik pri visokim obrtajima, jer ako treba da ga držiš u tim visokim obrtajima , nema nikakvog uživanja u vožnji . Mora da ga voziš sa međugasom da bi išao.

Probaj Fiat 500L 1.4 16v . Pa ćeš videti šta je muka. Problem da se prestrojiš u vožnji , da se uključiš u saobraćaj sa sporednog puta, uključiš u raskrsnicu....  Dizel je sasvim druga priča kao da ih ne proizvodi ista fabrika Fiat . Počev od menjača koji je kod svih Fiatovih dizela precizan, upravljača i kako auto generalno vuče . Neverovatno nisam video da neko pravi tako dobre dizele i loše benzince.... 

A ranije je bilo obrnuto kod Fiata do recimo 98-99. 

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Fala na fiatu ali jok ja kazu za te mjet motore da su super. Drzim se ja made in japan

 

Послато са SM-J500FN

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

@@laki72 - boze, opet cu tupiti da smo 4 godine nas cevero isli na more peglicom preko Velebita za koji je Bubanj Potok kao lezeci policajac. Sve si lepo rekao i stalno ponavljam isto. Iskreno, mene sve vise strah sesti u kola kad vidim koliko ljudi spominje kriticna preticanja i kriticne situacije. Umesto toga da se stiska gas i treba brdo konja da se prestize ja bi savetovao da se zure polako i sacekaju siguran momenat za resavanje takvih radnji i da je bitnije uzivanje u voznji stizanje na cilj u jednom komadu. Ko je krenuo na vreme, nikad zakasnio nije ma kakav god imao suto.

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Sve u svoje vreme Matori. Kojom brzinom su se tada kretali šleperi, autobusi, kamioni.. Danas je sasvim normalno da dvospratni autobus ide autoputem 130km/h , šleper 100km/h itd. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nije se toliko preticalo. Danas svi u nekoj psihologiji brojki sa kilovatima, konjima i slicno. Svi voze tako da ako je neko ispred njih onda su nervozni i propao im trip totalno. Pre dve godine dogovorimo se da idemo na more mi i zenina sestra. Trebamo biti u Rijeci u 14h. Kad krecemo? Oni navalili u 10h. Reko vi krenite kad hocete , a mi idemo oko 4:30. Kao nisam normalan. Magistralom normalna voznja, stajanja na svako izletiste i prirodu, popije se kafa, pojede sendvic, slatkis, malo uziva. Stali na neko jezero u 7 ujutru. Prosetali krug, kafenisali, dozivljaj da se pamti ceo zivot. Oni krenuli u 10-10:30h i jos sam ih cekao poka sata u Rijeci. Presretac ih uhvatio u HR, kazna 1000 kuna(135€). Na kraju se drze price i dalje da ja nisam normalan, a mi kuci i danas prepricavamo kako nam je to najlepse putovanje. Uvek je bilo i bice jurcanja i preticanja , ali sve vise ima toga. danas je malo 130ks, a znas i sam kakav je to pojam bio pre 20 godina. Koji auto je onda isao 200, a i dalje ogranicenja ista. Slazem se 100% sa Dijenekovim matorim, sve je to vose razmazenost i daleko je od toga da se prica o stvarnoj potrebi.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Svi u Njemacku na Autobahn pa da vidimo.  :) Sta je tamo ovih 130KS....pffff! @@gdejan Secas li se sluzbenih Opela?  :ashamed: Islo je to...

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imamo li info o krivi obrtnog momenta, ubrzanje od 80-120km/h i slične informacije za Corollu E170?

Podeli ovaj post


Link to post

Da li ima neko Sat plus sa testom Toyote Corolle E170 1.6 valvematic ? Ne mogu na netu da pronađem. 

Podeli ovaj post


Link to post

Na pitanje da li je ok voziti na malo visim obrtajima... Odavno utvrdjeno pravilo: za svaki motor je optimum od 1/3 do 2/3 od max broja obrtaja. Sto mu dodje 3000rpm za dizela kome je max 4500rpm i 4200rpm za benzinca kome je max 6500rpm.

Npr corolla 1.3 sa 75ks ide 180kmh na 5500rpm, vozena skoro ceo svoj zivotni vek po auto putu u intervalu 130-150 i nista joj nije falilo. Zasto bi onda bilo sta falilo autu koji ima 60ks vise da to isto ucini?

Obrtni moment turbo dizela znaci pogotovu na usponima, ali za normalnog vozaca je i benzinac zadovoljavajuci.

Podeli ovaj post


Link to post

@@NenadRAV4 - meni je jedan inženjer mašinstva isto to rekao. Najoptimalnije je voziti na 2/3 max. broja obrtaja. Objašnjavao mi je da su tako voženi motori najdugortajniji zbog mora razloga. 

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je to rekao takodje inzenjer masinstva koji je bio i sef jednog velikog servisa. Naravno ne treba ni drzati na tim obrtajima bespotrebno, ali apsolutno mu nista nece smetati.

Inace cesto grese ljudi sa previse niskim obrtajima i jakim gasom na istim. To mnogo opterecuje lezajeve na radilici, radilicu, letece lezajeve, pa cak i klipove. A posebna prica su turbo (benz/dizel nebitno) motori kojima to sve dodatno smeta.

Tako da, ponovicu ono sto smo vise puta rekli: mazis papucicu gasa=vozi na niskim obrtajima, malo jaci gas=srednji obrtaji, gas do poda=visoki obrtaji.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nije se toliko preticalo. Danas svi u nekoj psihologiji brojki sa kilovatima, konjima i slicno. Svi voze tako da ako je neko ispred njih onda su nervozni i propao im trip totalno. ........  Slazem se 100% sa Dijenekovim matorim, sve je to vose razmazenost i daleko je od toga da se prica o stvarnoj potrebi.

sve se promenilo, tehnologije napreduju, putevi su nebo i zemlja u odnosu na pre 20 godina { cim se izadje odavde} automobili su savremenijii tesko da sada mozes da nadjes auto ispod 100 ks sto je pre 20 godina bilo nezamislivo, tj to je tada bilo wow, honda prelude 1984 je imala 105 konja, sad sportasi u toj klasi imaju standard 200 konja, i ono sta je naj bitnije skocio je standard, sad svako moze da kupi dobar auto, bilo nov bilo dobar polovan, kroz neki kredit ako nema kesa....realno, za 5000 eura imas dobrog polovnjaka sa oko 130 konja, pre 20 godina nisi imao slobodan uvoz automobila u sfrj nego je mogao da uveze neko ko je imao uvoznu dozvolu. tako da ta prica o razmazenosti, besu ili kako god ne pije vodu, sve se promenilo.

da ne bude cist off topic evo ga tekst od cuvenog todorovica koji je za divno cudo prilicno realno predstavio corollu

 

 

 

 

TEST: TOYOTA Corolla 1.6 2017

 

2.jpg

 

 

Redizajnirana Corolla osim dopadljivijeg dizajna sada nudi serijski Toyota Safety Sense tehnologiju. Tehnički odličan auto postao je još bolji. Corolla je postala mnogo tiša, još udobnija, a ostala je jeftina.  Zahvaljujući Toyota Centru Beograd, koji mi je ustupio Corollu na test saznaćete sve prednosti i mane ovog modela. Zakažite test vožnju bilo koje Toyote u Toyota Centru na 011/3316-300.

 

1.jpg

 

 

Toyota proizvodi najviše automobila na svetu. Toyota proizvodi najkvalitetnije automobile na svetu. Toyotini modeli su najpouzdanija vozila, i pri tom su najjeftnija za održavanje. Corolla je u celoj toj priči na samom vrhu, brenda koji je broj jedan. Sve to nije dovoljno da bude broj jedan u Srbiji. Srpski kupci uporno daju prednost Škodi, koja nema kvalitet Toyote. U Americi nije tako, Toyota je tamo najcenjenija marka, a Škoda se i ne prodaje. Ovaj podatak sve govori.

Corolla je trenutno dostupna u više od 150 zemalja sveta i predstavlja oko 20% Toyotine globalne prodaje, i ona i dalje ostaje najpopularniji model u ponudi japanskog proizvođača.

Kao što je Golf na našim prostorima svetinja, tako je Corolla isto to na globalnom svetskom tržištu. Znam da vam je teško da poverujte da Corollu možete kupiti za 15.500 €, i da za taj automobil dobijate kao i za svaku drugu Toyotu punu garanciju od pet godina, i to bez ograničenja kilometraže. Može li to Mercedes? Može li to VW ili Opel?

Možda Honda nudi nešto slično? Ne to nudi Toyota, i ovaj automobil košta daleko manje nego što vredi. I dobro je da je tako, jer novčanici su nam sve prazniji i prazniji, posebno jer se “brzim vozom” vraćamo u devedesete, sa najnesposobnijom Vladom ikada. Ali šta vas to briga, kupite Toyotu, a još bolje ovu Corollu, ona vas neće razočarati. Jer Toyota ne daje lažna obećanja, ovaj brend vam “samo” nudi automobil koji se kvari manje od konkurencije, automobil koji je udobniji od konkurencije, i auto koji je veoma prostran i elegantan. Da li vam treba više? Verujem da ćete uprkos svemu kupiti Škodu, ali to je već vaš problem, a ne ljubitelja Toyote, i naravno srećnih, i ponosnih vlasnika Toyotinih automobila.

Motor ispod haube od 1,6 litara je po ukusu domaćih kupaca, 132 KS je sasvim dovoljno, kao i maksimalna brzina od 193 km/h, koju je moguće sa lakoćom održavati. Corolla je postala i veoma luksuzna limuzina, jer je tiho i na pomenutoj brzini. Bravo Toyota!

Toyota Corolla: vredi više nego što košta sa garancijom od čitavih pet godina

 

 

1.jpg

 

Toyotini dizajneri odustali su od prilagođavanja dizajna evropskim kupcima odlučivši da naprave Toyotu za ljubitelje Toyotinih automobila. Japansko poreklo još je vidljivije u enterijeru, koji nudi idealan spoj retro linija i aktuelnih trendova, odnosno rešenja sa modernom ergonomijom.  Sedišta su veoma udobna, mesta ima dovoljno i na zadnjoj klupi, ergonimija je odlična i za vozače koji su viši od 190 cm i imaju više od 100 kg. Ogibljenje je mnogo udobnije od onog kod Aurisa, i zapravo ni jedan automobil u ovoj klasi nema udobnije podešeno oslanjanje od Corolle. Imajuću u vidu da imamo ubedljivo najgore puteve na Balkanu, sa najvećim brojem sirotinjski odrađenih zakrpa, pravo je čudo što ova Toyota nije ubedljivo najprodavaniji automobil u Srbiji. Neuporedivo je udobnija od Škode Octavije, koja je nemački tvrda (ona i jeste VW ali za siromašnija tržišta).

 

Enterijer je postao još kvalitetniji – sve je originalno, praktično i pregledno

 

 Vertikalno postavljen kokpit evocira neka druga vremena – sedamdesete godina prošlog veka. Toyota ima tradiciju. Toyota ima stil. Toyota ume da napravi dopadljiv, a veoma originalan enterijer, i u tome je sa novom Corollom u potpunosti uspela. Ako hoćete da vam instrumenti izgledaju kao kod modela od pre desetak godina – kupite Golf.

Gotovo vertikalno postavljeni volan dopašće se onima koji sede pravilno i onima koji vole sportski položaj sedenja. Što se sporta tiče, sa ovim se sva priča o njemu završava, jer motor, iako ima 132 KS, nema dovoljno obrtnog momenta za današnje pojmove sportskih ubrzanja. Nemojte misliti da je Corolla 1.6 spor automobil, jer ona može i brže od 190 km/h bez naprezanja motora i bez nelagodnosti u stomaku čak i prosečnog vozača.

 

Tačno 132 KS na 6.400 o./min. sasvim je dovoljno snage za karakter Corolle

 

Motor nema sportski zvuk. Valvematic je uglađeni hi-tech agregat koji tiho radi i lepo prima gas. Razvoj snage je linearan i vrti se bez otpora i preko 6.500 o./min. Toyota za ovu mašinu daje garanciju od pet godina, bez ograničenja kilometraže. Sumnjate li i dalje u kvalitet? Iako Corolla nije sinonim za sportske automobile, niti to pokušava da bude, jako brzo dohvati 193 km/h. Maksimalni obrtni moment kod Toyotinog motora dostupan je već na 4.400 o./min.  Morate pustiti motor da se lepo, muški oglasi, i naravno da postigne pomenute obrtaje radilice. Znam da će vam ruka i pre toga posegnuti za veoma preciznim menjačem, zapravo šaltanje je pravo zadovoljstvo. Neću preterati ako vam kaže da je Corolla “zarazna”, lepo se vozi, i diže vam raspoloženje, jer je stvarno ugodna za svaku vrstu vozača.

 

Ubrzanja su u proseku vrlo dobra, a za bolja međuubrzanja morate biti veoma vredni sa ručicom menjača, a potrebno je i da nagazite muški papučicu gasa do poda!

 

Potrošnja od 8,4 litara na kraju vrlo napornog testa (sa temperaturama u minusu) je sasvim zadovoljavajuća, dok sa umerenijom nogom na gasu, ali daleko od spore i letargične vožnje,  Corolla 1.6 troši 7,0 litara goriva u proseku.

 

Vožnja i ponašanje na putu za čistu peticu

 

Nova Corolla mnogo nadilazi prosek klase, a po mnogim merilima pripada premijum vozilima. Ovo će retko koji evropski novinar napisati, jer je u nemačkim rukama, direktno ili indirektno, preko dve trećine auto magazina u Evropi – tako se najbolje štite interesi nemačke auto industrije. Zbog toga ponoviću ovo po ko zna koji put: posetite američke ili ruske sajtove, koje ne kontroliše VW. Često me pitaju kako je moguće da je Toyota Corolla tako loše ocenjena u nekim časopisima – eto odgovora. Najbolje je da zakažete test vožnju i sami procenite o kakvom se automobilu radi, jer je besmisleno da ističem kako sam daleko objektivniji od nemačkih novinara, koji su otišli toliko daleko da direktno rade za nemačke proizvođače automobila. Korporacije više ne poznaju granice i objektivno auto novinarstvo u Evropi je u odumiranju. Najsmešniji su oni koji to podržavaju, a takvih u Srbiji ima mnogo.

 

 

3.jpg

 

 

Posle deset sati vožnje sa nekoliko pauza, ostao sam svež, bez umora i bolova u leđima, što je nekada u ovoj klasi vozila bila retkost, ali kad god testiram Corolla, to je postalo pravilo.  Zanimljivo je da Toyota nije posebno naglasila da je doradila oslanjanje, koje je postalo i tiše, i udobnije, savršeno pegla naše loše puteve. Zapravo Corolla je japanski “Mercedes”, ali moram da podvučem da se mnogo manje kvari od Mercedesa.

 

Bezbednost je bolja!

 

Toyota Safety Sense zahvaljujući sistemu automatskog kočenja kod opasnosti od sudara spašava život! Ovaj sistem prepoznaje znakove, upozorava vozača prilikom napuštanja saobraćajne trake a odlično funkcioniše i sistem automatskog prebacivanja dugih i kratkih svetala.

Nije bez mana – Gde je snažniji dizelaš?

 

Nedovoljna vidljivost touch screena na suncu zaista iritira. Provetravanje-ventilacija je i dalje dosta loša, konkurencija je i tu bolja. Farovi su ispod proseka klase, snop ima nedovoljnu dubinu, tako da je vožnja noću brzinom većom od 150 km/h jako naporna. Ne postoji prostor za levu vozačevu nogu.

 

Prosečna međuubrzanja. Imidž Toyote u Srbiji je i dalje osrednji – tako da kupovinom ovog automobila nikoga nećete oduševiti – osim možda sebe. Corolla izgleda vrlo dobro – ali pogledajte Mazdu 3 – pogledajte dizajn Kijinih automobila – mislim da sam jasan, zar ne?

 

Nikako ne mogu da shvatim zašto nije moguće kupiti Corollu sa nekim snažnim dizel motorom od 2.0 litra. Pomalo je uvredljivo da se Toyotina limuzina nudi samo sa dizelašem od 1.4 litra – pa taj motor je primeren za Yaris, ali ne i za Corollu. Posle se u Toyoti pitaju kako ne mogu da dosegnu VW u Evropi. Da li inženjeri Toyote zaista ne znaju odgovor? Neka mi se slobodno obrate, neću im naplatiti odgovor.

 

Veoma dobra serijska oprema: imate sve što vama i vašoj porodici realno i treba.

 

Toyota je uvek imala bogatu serijsku opremu. Svaki Auris ima: devet vazdušnih jastuka, ESC – sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima: TCS – elektronski sistem kontrole proklizavanja pogonskih točkova, VSM – Vehicle Stability Management, HAC – Hill Start Assist Control, ABS – sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja, EBD – elektronska raspodela kočione sile, BAS – automatsko pojačavanje sile kočenja, disk kočnice napred i pozadi, imobilizator – elektronska blokada protiv pokretanja motora, ručni klima uređaj sa hlađenjem pregrade ispred suvozača, centralno zaključavanje, vozačevo sedište podesivo po visini, progresivni servo upravljač podesiv po visini i dubini, instant mobility kit – set za brzi popravak gume, električno podesiva spoljna ogledala u crnoj boji, zadnji krovni spojler, hromirani rub maske motora, hromirani nastavak izduvne cevi, 15″ čelični naplatci sa pneumaticima 195/65 R15, tempomat. Supervision – sportski merni instrumenti sa putnim računarom (komande na upravljaču), električno pokretanje prednjih stakala, Shift Indicator – M/T indikator promene stepena prenosa, radio/CD/MP3 audio sistem sa 6 ugrađenih zvučnika (2 visokotonska) i komandama audio uređaja na upravljaču, USB, AUX i iPod priključak za audio uređaj, podna konzola sa pregradom, držačem za čaše i naslonom za ruku. Da li vam je ovo dovoljno?

 

Šta kaže dama:

 

Svako putovanje sa ovom Toyotom je pravo uživanje. Redizajnirana Corolla je vrhunski automobil sa vrhunskom finalnom obradom i jako dobrim kvalitetom, koji se nudi po smešno niskoj ceni. Ipak neće moći da bude najprodavanija limuzina u Srbiji, jer su prosečni vozači beznadežno neinformisani. Ova Toyota predstavlja jako povoljnu kupovinu: za snažni benzinac 1.6 od 132 KS treba izdvojiti tek 15.500 €.

 

Meni se Toyota dopala. Dobro je što postoji kamera, inače biste izgubili i poslednji živac prilikom parkiranja. Dizajn  Corolle je dovoljno originalan, i elegantan. Ako poželite da vodite ljubav u Corolli (dozvoljavate da se to sme?) ostaćete razočarani, jer je mnogo toga na pogrešnom mestu. Japanski inženjeri izgleda nisu ništa naučili od Francuza. Na kraju krajeva, ovaj auto je namenjen porodičnim ljudima, a ne onima koji planiraju da imaju ljubavnice zar ne? Ako vaš muž želi baš Corollu, budite sigurni da vam je veran (bar u ovom trenutku – ili dok kupuje Corollu). Zbog toga ga svim srcem podržite ako mu se izbor svede na ovu Toyotu. Gepek je dovoljno veliki, tako da ćete na put moći da ponesete sve što vam treba (otvor je mali – odaberite Verso). Ako ste do sada vozili benzince, i ovakav motor 1.6 će vam biti dovoljno elastičan. Ja bih kupila Corollu, ali samo sa snažnijim dizelašem. Pošto njega nema, ovo nije auto za mene. Oprostite mi gospodo iz Toyote, ali ovo je Evropa. Mi volimo dizelaše. Razumete? Dizelaše koji imaju ogroman obrtni moment, jer vaš 1.4 D-4D ga nema!

 

 

5.jpg

 

Kome je namenjen ovaj automobil?

 

Vi sigurno nećete kupiti Corollu, iako ste pročitali kompletan tekst, zar ne? Razloga ima više, ali oni najvažniji su: ne dopada vam se – ima previše japanski dizajn, svi vaši prijatelji su kupili Škodu Octaviju – pa ćete je naravno i vi kupiti , benzinac nije ono što želite – a dizelaš od 1.4 litara nije ni za vašu babu.

 

Niste ni svesni da Toyota drži cenu bolje od VW-a i Škode, i da ima znatno jeftiniji i redovni servis od pomenutih marki, ali i niže cene rezervnih delova. Nećete to ni proveravati nakon ovog teksta.

 

A da, da li ima i onih koji će kupiti Corollu. Pa ima ih, ne mnogo, ali takvi nisu ni čitali ovaj tekst. Zaljubljenici u Toyotu bi kupili ovo Toyotu i da ima mnogo više mana, nego što ih realno ima. Poklonici ove japanske marke, su najverniji kupci, jer znaju da ih Toyote nikada neće izdati na putu, i da ćete je prodati brže nego što su je kupili. Nekima je to sasvim dovoljno, i to su kupci Toyote. Vozači koji su veoma zahtevni kada je u pitanju kvalitet,  ali ne i toliko kada su u pitanju performanse.

 

Ljubitelji benzinaca će kupiti baš testiranu verziju od 1.6 litara i 132 KS, takvi vozači umeju i znaju da se nose sa obrtnim mometnom koji je na “plafonu”.

 

Oni drugi kupci dizelaša, će grohotnim smehom ispratiti ponudu Toyote, koja zamislite Corollu kupcima u Evropi nudi sa minijaturnim dizelašem od 1.4 litara i 90 KS. Gospodo iz Toyote, pa nemojte nas vređati više. Prestanite da ugrađujete Yarisov dizelaš u ozbiljnu limuzinu kao što je ova Corolla.

 

Naravno, shvatite ovo kao šalu, mnogima je i tih 90 KS “puna šaka” snage. Toyotina limuzina, konačno osvaja na prvu vožnju (tako nije bilo sa starim modelom), na žalost, to realno ne vredi puno, jer je Toyota isuviše dugo pravila automobile koji su tek prosečno zabavni za vožnju. Ponavljam se, ali rizikovaću da budem dosadan, pa ću “drsko” i ovo napisati: Corolla vam je kao suši (sirova riba sa pirinčem), shvatite koliko je dobra, tek kad je probate. Provozate!

 

To vam je isto, kao sa vinom, šampanjcem, ili ženama.  Ne znate na čemu ste dok ih ne probate. Zakažite test vožnju, nemojte nikom verovati, osim sebi! I vašem sudu! I da, dragi čitaoci: Srećnu vam novu godini želim, i svima želim da se ludo zaljubite! Dozvoljavate da vam ovo poželim?

 

Redizajnirana Corolla sada nudi serijski Toyota Safety Sense tehnologiju. Izuzetno pouzdan, moderan, uglađen, tih i dovoljno snažan 1.6 agregat lepo zvuči i veoma ravnomerno razvija snagu. Odlična maksimalna brzina od 193 km/h. Odlično ubrzanje – do 100 km/h iz mesta mirovanja za 10 sekundi. Pouzdanost Corolle  je velika prednost u odnosu na konkurenciju. Izuzetno udoban, komforan automobili koji veoma malo zamara na dužim putovanjima. Veoma kvalitetni materijali, dobra ergonomija, vrlo dobra zvučna izolacija. Mekane i dobro raspoređene komande. Sve je intuitivno i praktično rešeno. Toyotin znak je “prevara” – on krije tehniku Lexusa. Odnos kvaliteta i cene je veoma dobar. Prosečna potrošnja od 8,4 litara je sasvim prihvatljiva. Odlična bezbednost, vrhunske kočnice, lako i precizno doziranje. Kao i svaka Toyota, jako dobro drži cenu. Precizan šestostepeni menjač, dobro usklađen sa mogućnostima motora. Garancija od pet godina, bez ograničenja kilometraže. Veoma povoljna cena od 15.500€. Obožavaće je i vaša žena, i vaša “ljubavnica”. Nije zanimljiva lopovima.

 

Toyota kao da želi da prodaje automobile samo porodičnim vozačima – nema snažnih benzinskih turbo motora – nema snažnih dizelaša. Dakle paleta motora je nedovoljno dobra – blago rečeno. Sportski nastrojeni vozači bi poželeli i još brži menjač, poput onog kod Civica ili Golfa VII. Nedovoljna vidljivost touch screena na suncu zaista iritira. Provetravanje-ventilacija je i dalje dosta loša, konkurencija je i tu bolja. Farovi su ispod proseka klase, snop ima nedovoljnu dubinu, tako da je vožnja noću brzinom većom od 150 km/h jako naporna. Ne postoji prostor za levu vozačevu nogu. Prosečna međuubrzanja. Imidž Toyote u Srbiji je i dalje osrednji – tako da kupovinom ovog automobila nikoga nećete oduševiti – osim možda sebe. Corolla izgleda vrlo dobro – ali pogledajte Mazdu 3 – pogledajte dizajn Kijinih automobila – mislim da sam jasan, zar ne? Bezobrazluk Toyote u Evropi iritira – nude nam dizelaš od samo 1.4 litra i 90 KS u jednoj ovako dobroj limuzini. Japanci misle da su Evropljani loši vozači kao oni u Americi?

 

 

Cena: od 15.500€

 

DIMENZIJE: SPECIFIKACIJE

Dužina: 4.620 mm

Širina: 1.780 mm

Visina: 1.470 mm

Međuosovinski razmak: 2.700 mm

Prtljažnik: 452 l

Težina: od 1.260 kg

MOTOR: SPECIFIKACIJE

Zapremina: 1.591 ccm

Snaga: 132 KS pri 6.400 o./min.

Obrtni momenat: 160 Nm pri 4.400 o./min.

PERFORMANSE: SPECIFIKACIJE

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 10 s

Maksimalna brzina: 190 km/h

Potrošnja (fabričko obećanje): 5,9 litara

Potrošnja na testu: 8,4 litara

Euro NCAP kreš test: 5 zvezdica

OCENE (od 1 do 5)

Dizajn: 4,0

Bezbednost: 4,5

Motor i menjač: 4,5

Performanse: 4,0

Potrošnja: 4,0

Cena i garancija: 5,0

Udobnost: 5,0

Ponašanje na putu: 5,0

Kvalitet i pouzdanost: 5,0

Ponuda prostora: 4,5

Prosečna ocena: 4,55

 

—————

 

Opšti utisak: 5,0

Paleta motora: 2,0

Mogućnost dalje prodaje: 5,0

Ocena za ljubav: 1,5

 

 

 

 

 

Tekst i foto: Aleksandar Todorović urednik Najboljiauto.com i Testoviautomobila.net.

Izmenjeno od Mr Nebojša
Postavljen detaljni TEST umesto linka
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pročitao sam test i prirodno mi se nameće pitanje - koliko im je para uzeo za ovo? Ovakav tekst je svketlosne godine daleko od nekakvog objektivnog testa automobila i da sam ga pročitao na papiru a ne na ekranu imao bih poriv da ga iscijepam njime obrišem izvjesni dio tijela. Ovako sam samo uzeo krpu i obrisao monitor. Eto.

Podeli ovaj post


Link to post

Većinu stvari se slažem sa njim . 

Podeli ovaj post


Link to post

Većinu stvari se slažem sa njim . 

 

To je u redu, nemam namjeru da polemišem o tome da li je Corolla dobar auto, više nego siguran sam da jeste. Samo je tekst kao takav obično marketinško đubre sa gomilom subjektivnih stavova i ne previše jakim argumentima. Tekst koji pokušava da bude sugestivan i tretira čitaoca kao mentalno retardiranu osobu. Kod mene to izaziva kontra efekat - ako kupim Corollu biće to uprkos, a ne zahvaljujući ovome "testu" :)

Podeli ovaj post


Link to post

To je već druga stvar. 

Podeli ovaj post


Link to post

@debela.ladovina

@@Piske

 

Pa upravo ste obojica u pravu.

 

Nisu sporni nabrojani podaci, iako je ocigledna 'resavska skola novinarstva' sa izrazenom copy-paste varijantom, pa eto u sred testa korole, navodi opremu Auris-a :D

 

Sporan je nacin obracanja i arogancija.

Sporan je stav 'vi ste debili pa kupujete Skodu'

Sporno je "ja sam kralj" , ja sam Bogom dan.

A rekao nista.

Podaci o prodaji, o kvalitetu, o imidzu kako u svetu, tako i u evropi, a i kod nas...

Sve je to vec opste poznato...

 

Objektivan test bi ukljucio pricu o preglednosti , o vidljivom uglu ogledala, o tome kako sistemi upozorenja reaguju u realnim uslovima...

O tome kako ABS reaguje u realnim uslovima.

O tome kako se automobil ponasa po planinskim krivinama, a kako na autoputu.

Gde je misljenje o ponasanji pri jakom bocnom vetru? ;)

Prtljaznik!

Sta je o njemu rekao?

"Mali otvor, kome treba veci nek uzme Verso" (?)

Koji je to stav, koje objasnjenje?

Tako je mogao da kaze i da uzme Hice...

Eto, ja bih na primer rekao :

"prtljaznik takav da moze da stane LCD od 50", ali da bi ga nazalost morali uglaviti kroz kabinu jer kroz otvor na vratima prtljaznika moze da se ubaci maksimalno 40-42" zavisno od kutije"

 

(Ali to bi ukljucivalo zaista neki trud pri testiranju, a ne prepisivanje podataka koji je dao proizvodjac). ;)

 

A takav podatak i tako prezentovan bi obicnom narodu koji nije 'opterecen' automobilima bio mnogo bitniji od nadmenog "kupite Verso"

 

A takav neki post smo imali od tebe ovde na forumu @@Piske i fotografiju sa kutijama u prtljazniku...

 

Ima li Toyota Corolla neke plastike oko motora, oko podvozja?

 

Kakva je osetljivost senzora u vezi automatskih dugih svetala?

 

Kakva je brzina interfejsa za povezivanje?

 

Uostalom, gde su tih "6 zvucnila"?

 

Kakve su podne obloge, (linoleum, laminat, parket, taf, tapison, tepih od runske vune? ;)

 

U vlaznim zimskim danima, magle li se bocna stakla?

A na zadnjim vratima? :D

 

Koliko je potrebno vremena u realnim gradskim uslovima voznje, da dobijemo grejanje (eto imasmo ovde na forumu temu u kojoj covek skoro 2 meseca ima takvu dilemu i nije siguran dal je njegov polovnjak ok ili nije, dakle to je nesto sto je jako bitno vecini vlasnika i potencijalnih vlasnika nekog modela?

 

Sta znaci to sto spominje cenu i tvrdi da vredi vise od te cene?

Ili to da je za te pare najbolja kupovina od konkurencije?

Mora se to obrazloziti, reci eto toyota nam sa ovim modelom daje to, to i to, za toliko novca, dok nam za isto toliko novca ovaj nudi toliko manje, a onaj jos ovoliko manje.

 

 

:D ;)

 

E kada bi doticni 'genije' dao makar nekolilo odgovora na neka od ovih pitanja, onda bi mogli pricati o 'nekakvom testu' o davanju misljenja... i eventualno diskutovati o objektivnosti.

 

Ovako posto je akcenat na:

"JA vam kazem... Treba li jos da vam (JA) pricam... Kome nije jasno, valjda je jasno kad sam vam JA rekao... "

I slicnim EGO baljezgarijama, ja stvarno u potpunosti podrzavam misljenje @debela.ladovina da me ovakav (nazovi) test samo odbija i izaziva sumnju u kvalitet onoga sto se tako agresivno i bezvezno bez iznesenih argumenata promovise.

 

P.S

Za todorovica i slicne pohlepne, egomanijake

 

Savete ne naplacujem!

Prvi cas novinarstva dajem besplatno, a svaki sledeci je 35€!

Jednodnevno kratko testiranje radim za 100€ + troskovi, a visednevno od 40-70€ + troskovi (kafa, klopa i sokic ;) se podrazumevaju ).

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 9

Podeli ovaj post


Link to post

Bravo za post :)

Podeli ovaj post


Link to post

http://youtu.be/o5mcD2a4Nv4

Samo ovo, tj ovakav test je koristan i merodavan za potencijalnog kupca. Nemam sada vremena ali i auto motor und sport je isti test radio @@laki72 bocnuo si u centar mete, cudi me da je test, tzv test todorovica zavrsio na sajtu tcs-a

Trziste je surovo, konkurencija ne miruje a kupci imaju sve bolje uslove kupovine i retko ko se vezuje za brend, svako gleda da za svoje pare dobije sto vise pa su kompromisi sve manji.

Corolla je ostala ono sta je bila, japanski vw buba, auto za siroke narodne mase, pouzdana do besvesti, ne izaziva emocije i strast ali ce opravdati ulozeno. E sad, na ovoj generaciji su bas stedeli, to je ocigledno, mozda je to za srb trziste to tako, ko zna jel znate da je e90 samo za jugoslaviju isla sa karburatorom, tj za trzista treceg sveta, mozda za evropu e170 ide sa kvalitetnijim materijalima, videcu, uzecu na probu pa pisem

 

 

 

Послато са SM-J500FN

Podeli ovaj post


Link to post

A da li se Corolla uopste prodaje u Evropi? Ja trazio pre mesec-dva neke ADAC testove i nasao samo za Aurisa... Auto je mehanicki verovatno pouzdan (mada mislim da su svi pali sa kvalitetom poslednjih 20 godina, tako da to tek treba da se pokaze) ali zato ima neke faulove u zavrsnoj obradi koje ja nikako nisam mogao da svarim pa sam zato i ostao veran VW-u. Vec ste pisali o njima a neko je ovde prosle godine okacio i link ka nekom ruskom forumu, tamo se tek imalo sta procitati (otpadaju kederi, prtljaznik ne moze da se zatvori, zadnje kocnice skripe itd..). Meni je recimo na test voznji zapinjao menjac u Aurisu i to me je bas iznenadilo, ocekivao sam mehanicku perfekciju.

Podeli ovaj post


Link to post

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234120850&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&usage=NEW&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1

Prodaje se u Evropi. Nije slučaj kao sa Megane Grand Coupe koji se prodaje samo u određenim zemljama evrope (čitaj siromašnijim tržištima ) 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam oduvijek imao dojam da su Japanci uvijek naglasak stavljali na pouzdanost vozila, a ipak nešto manje na neke luksuzne materijale u unutrašnjosti ili završnu obrada. Luksuzne mislim barem na dojam. Znam da su im uvijek u testovima tvrdoću materijala ili jeftiniju završnu obradu navodili kao minus. Stoga mi se čini da se s novom Corollom ništa i nije promijenilo. Vozilo je i dalje iznadprosječno pouzdano u odnosu na konkurenciju, ali nije savršeno što se tih nekih "sporednih" stvari tiče.

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Lepo :) sto se tice samih materijala, ne vidim nikakav problem sa postojecim. I Corolla pre restilizacije je imala odlicne materijale unutrasnjosti, a ova sad moze biti samo jos bolja.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, u zadnje vrijeme pokušavaju to ispravit. Primjer je i novi C-HR.

Podeli ovaj post


Link to post

×