Jump to content
Bauk011

Toyota Corolla 1.8 4x4 (savet, preporuka, kupovina, polemika)

Recommended Posts

Baš tako, imas i veliki servis oko 35000 ako nije uradjen skoro. Sve od delova ima i u originalu i aftermarket. Izvuci cu ti cene svega sta sam menjao pa cu da ti bacim na viber, sve to isto kosta i za crvenu, tj sedan, liftback i hb, tu je i @@Japanautofan pa moze da ti prenese iskustvo sa cenama.

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@@Seba Baš sam to i ja pomislio. Ljudi koji žive u krajevima sa težim terenom i gde zima traje duže. Kad se prodaje auto u početku uvek vlada entuzijazam da će se brzo prodati i cena ne pada tako lako. E, kako prolazi vreme onda isti taj entuzijazam opada. Hteo sam da vidim auto, jer postoji i servisna istorija pa bi bilo interesantno da se vidi šta i kad je uradjeno.

@@Mića Uputi kupce koji hoće da kupe tvoju Rollu na ovu iz oglasa. Ti ćeš im tvoju prodati otprilike nikad, a ni tad, da se ne nadaju za džabe .

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@@Seba Gde će da servisiraju taj model Toyote ljudi koji žive u malo zabačenim delovima Srbije. Nedo Bog da je zakače odozdole neće nigde. naći deo 

Podeli ovaj post


Link to post

@@Piske isto gde i za svaki drugi auto, a sta pa moze da sjebe odozdo ako gazi sneg!? Taj auto ce da kupi neko ko zivi i u blizini beograda, recimo oko avale ili bilo gde gde su uzbrdice a ne prolaze grtalice, dovoljno je da imas 2-3 km nepremostivu prepreku pa da se roknes. Prethodni vlasnik moje je ziveo na bagdali u krusevcu, brdo da gore ne moze biti, ja sam na 6 km od skupstine ali imam 2 km uz brdo koji su mi zeznuti, 4 god lopatu nisam pipnuo. Sve zavisi od konkretnog primerka kakav je i kome sta treba. Ja sam mu nasao namenu za dve ili tri stvari i nemam problem da ga drzim bez obzira sto se tokom leta mozda vozi 200-300 km mesecno.

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Piske

Dobro Piske sad ulazimo u sitna crevca.

Poenta je da je auto kvalitetan, ocuvan i da ce se lakse prodati nego obican karavan.

Zbog svog izgleda nije popularan ali boze moj.

Ja imam drugara iz Brusa koji radi na Kopu, gore jedno 40 % njih koji rade gore a dosta ih je vozi 4x4, pa se snalaze, servisiraju svoje automobile i nabavljaju delove za iste.

Oni ne traze delove u selu preko puta u danasnje vreme postoje telefoni i brza posta sve se da nabaviti i dopremiti.

A ima ih po oglasima par komada govorim o e 11

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Osim toga, tom autu brani cenu panda 4x4, ona prva, njima su cene oko 2-2.5 k € , ako ja stavim toliko za moj samo mu kazem, ok, kupi konzervu bez klime, gola ko pistolj. Istog momenta svakome je sve jasno.

Npr.

0aa75d30f981a56c8820e8bcab504618.jpg

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

Izmenjeno od Mića
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Polako krenuli smo od komentarisanja oglasa za Corollu Caravan 2001 4X4 koja stoji ne registrovana na livadi, ne radi joj klima jer joj je zaribao ležaj kompresora. Generalno pitanje u kakvom je stanju auto i dali može da se registruje i uopšte da se vozi da bi završili na Mićinoj Corolli karavan koja nije na oglasima. Dve različite stvari se porede. Nemam nameru da komentarišem Mićinog karavana van teme. 

Btw

Niko ne spori stanje tvog karavana Mićo. I nije mi jasno zašto i otkuda se pojavio kao tema ovde. 

Podeli ovaj post


Link to post

Jedan deo razmišlja kao i ja prilikom kupovine auta i onda tom logikom cena poprilično skoči.

Ali, ima i druga strana koja razmišlja ovako i kojoj kupovina ovog auta lakše pada:

Kupac vidi ovu zelenu Corollu jer mu treba auto sa 4x4. Ode, vidi nedostatke, smakne cenu za regu, neispravnu klimu i on je zadovoljan. Kako? Pa lepo, jer je išao logikom da koji će mu "xyz" klima! Gume? Pa ima gume, šta će mu još jedne.

Servis? Pa ima ulje da se kupi gde 'oćeš, a i filteri. Kak'a marka, viskozitet i gluposti! To će da mi zameni ko hoće. Skup benzin? Pa imam čoveka za plin, ima da mi ugradi za 300e da biram, a i lepo se sakrije da ne mora ates'! Plus mi plin izaš'o jeftino jer sam "ubio" cenu zbog neispravne klime.

Eto, pa sad vidite ko će pre da je kupi?

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Sta ti nije jasno? @@pex77 je trazio savet. Navodim mu iskustva po pitanju odrzavanja, cene delova, servisa, potrosnje....poredimo cene, uporedio sam trenutnu cenu koju dobijam za moju koja je starija, vise presla sa ovom da bi pex mogao da zna da li nesto kupuje ispod cene, po ceni ili ce je preplatiti. Taj auto stoji u garazi a na livadi su ga fotografisali, btw, znam auto od kako je usao u srb

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Kako hoćete. Da sam na tvom mestu Pex77 ne bih kupio ovaj auto. Ne vodi se ni na vlasnika tako da povedi i o tome računa. Drugo i sam vlasnik hoće zamenu za dizela. I opet ponavljam vidi da li ti zaista treba takav auto. Jer ga je veoma teško posle prodati. To je moje mišljenje. 

Podeli ovaj post


Link to post

****(auto recenzija)ga...

Ja stvarno ne razumem tu logiku i pored iskrene zelje.

Izgleda se ovde pre nego se kupi neki automobil, vec pocne razmisljati kako ce se prodati.

Pa i prica o koncepcijski savremenijem yarisu?

Sta mu je savremenije? Verovatno polukruta zadnja osovina?

Pa onda ta prica o odrzavanju i servisiranju u unutrasnjosti Srbije???

Pa po toj logici, ni mi koji smo 70-80-tih nismo tek imali gde da kupujemo delove i odrzavamo japance ili konkretno toyote.

Jedini "pravi" servis u SFRJ je bio u Bedekovcini u hrvatskom zagorju, pa ipak su kupovane corole, starleti, karine...

 

Pa i prica o karavanima mi je danas deplasirana maksimalno...

Na ulici, svaka druga laguna je karavan, svaki treci pasat, takodje.

Pa neko je kupio te automobile, ne voze ih duhovi.

O potrebi za 4×4 je glupo diskutovati. Nekome je potrebna , nekom nije.

Ja zivim na takvom mestu, da mi realno delimicno zatreba jednom u 5-6 godina.

Zbog toga, meni se ne isplati da imam vecu potrosnju, ali ima ljudi kojima je svake godine po bar 3 meseca sporno kako ce i dal ce moci da stignu gde su posli. Njima je 4×4 bitniji i od klime, i podizaca i od lepote.

Na kraju krajeva, upravo ranije pomenuta panda, stari, ma ne stari, nego prastari model, iz 80-tih se ne bi prodavao kao kafa u vreme bonova 80-tih, da nema ljudi koji imaju potrebu za 4×4.

 

Ja kad kupijem automobil, gledam svoje potrebe i gledam da za svoj novac dobijem sto kvalitetniji i sto nezahtevniji automobil, koji ce da me dobro sluzi sa sto manje kvarova (i po mogucstvu da sam sipa gorivo ;) )

To kako cu ga prodati, razmisljam onda kada za to dodje vreme.

Posto, hvala bogu obicno imam zahvalan automobil koji me dobro sluzi, ako prodaja ne ide, vozim ga i dalje i briga me.

Dakle, na ovom primeru ove zelene corole da je ja kupujem, bio bih zadovoljan da me lepo i dobro sluzi 5-6 godina, pa onda nek ode i za 1000€ (pad vrednosti manje od 200€/god ) a toliko i vise ce da ode, jer toliko bezmalo toliko danas treba dati za dobar primerak E90 star 26-30 godina.

 

 

Edit:

Icda dodam. Da burazervod tetke nije jesenas kupio Vitaru '93 godiste, ne bi mi vise polemisali o ovom modelu.

Vec bi ga ja terao ka Ivanjici ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Izmenjeno od laki72
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Radi se o sasvim drugoj stvari. Da li se isplati uopšte dati 2000e za auto koji je neregistrovan, nema kaiš , znači ne može ni da radi odnosno nije u voznom stanju ???  Nikad ne bih dao te pare za takav auto.. 

A što se tiče gornjeg teksta kakva panda 4x4, Lada Niva je zakon najozbiljnije mislim. 

Ko smatra da taj auto sa oglasa vredi toliko neka ga kupi. Svako ima pravo na svoju procenu i da potroši svoj novac kako on/ona misli da je najbolje.

Izmenjeno od Piske
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih da zvučim kao poltron, ali ste svi u pravu i svačiji argument ima pokriće i razumnu logiku.

Ovaj zeleni auto sam zapazio čim je izašao na oglasu. Pozvao sam onog koj je postavio oglas, ispostavilo se da je ona i da je auto kod njenog oca koji je vlasnik. Auto se prodaje jer čovek nije više zdravstveno u mogućnosti da vozi bilo koji automobil, a ćerka kojoj su namenjena sredstva od prodaje, hoće samo ili dizela ili pare. Sve ostalo znate. Nisam napisao kako je kupio auto i istoriju pre dolaska u Srbiju, pa ne bih ni sad, smoriću vas. Prodavac kad mi je rekao da klima ne radi, da se auto ne vozi, na oglasu piše da nije registrovan, ali ajd' da proverim...tu mi već počele kalkulacije. Upozoren sam da taj auto troši benzin kao što je @@Mića napisao, ali gde živim gradska vožnja je misaona imenica. Išao sam logikom da se kupi Rav4 za duplo manje para, a pri tom pristojno izgleda. Opet, i kad se sredi sve na autu, dobiće se funkcionalan multipraktik koji nema konkurenciju. Hteo sam da vidim auto uživo i napišem zapažanja, a ujedno da čujem vaša mišljenja. Čak, sam mislio da posle trećeg gledanja auta(Yare2, Yaris TS i ova Rolla bi bila treća)i recenzije ovde, počnem blog kao onaj Todorović, uz dobrovoljne donacije za gorivo i amortizaciju, za početak .

Pišemo, diskutujemo, razmena mišljenja, ako ništa drugo valjaće nekom ko ide u kupovinu ovog ili nekog drugog auta.

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Kada neko iscita onih 30 strana oko moje dileme za kupovinu, hmmm...mislim da ce tesko doci do zakljucka sta kupiti.  :lol: Internet nudi previse misljenja, zna nekada da pomuti razum.

Ali bar nam je zabavno, ako nista drugo  :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Slozio bi se sa Lakijem i Micom oko kupovine auta. Malo se puno sitnicari i previse razmislja kada se kupuje, naglasavam, polovan auto. E sad,sa druge strane, jedno je kupovati auto da je jedini u porodici, a drugo je da je to drugi ili treci auto u porodici. Naravno to zavisi od financija. Licno nemam para za dva auta pa kad kupujem polovnjaka on mora da bude stvarno u odlicnom stanju i 100% ispravan. Dam u startu malo vise para,ali odma imam auto koji je u pogonu i bez daljnih izdataka, jer ne mogu da si priustim da mi jedini auto stoji zbog potreba posla i drugih stvari. Realno, da nema sta da se ulozi u ovaj auto mislim da bi bio skuplji. Koliko sam shvatio po postovima sa foruma slicni meni su i Pex i Nikola i jos neki koji gledaju tako pa je to kedini pravi razlog za kolebanje. Da je taj auto 100% ispravan ja bi prvi odma otisao da pazarim tu Rollu. Mene nije briga da li joj je prosek 7 ili 8l potrosnja i gledao bi da je vozim stalno, a ne samo zimi jer je 4x4 uzivanje uvek voziti. Ovako ne znam sta me sve ceka na njoj pa je ni ne gledam jer mi je rizik za kucni budzet.

Izmenjeno od matori
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@@matori nadovezao bi se a ujedno da se ne ide vise u off topic. Taj auto da je sve ok realno na trzistu vredi i za ocekivati je da se dobije oko 3k €, dakle, ova cena pa jos par stotki dole daje prostora od 1000€ da se neke sitnice dovedu u red. Nema dileme, pogon ga cini pozeljnim a u kombinaciji sa fenomenalnim motorom i prakticnom i upotrebljivom karoserijom imas auto za sve. Registracija, gume, servis, pa to na svakom moras da uradis, po meni je posteno to sto je receno za klimu, jeste investicija, ali nije neresiv problem. Opet kazem CENA, ako se taj auto dobije za 1600-1800€ to je bar 1000-1200€ ispod cene sto je odlicno i daje dovoljno prostora da se te sitnice dovedu u red. O gubljenju na vrednosti cu samo reci da sam ja moju platio 2800€ pre tacno 4 godine, sada komotno dobijam 2500€ a kada bi ga malo picnuo mozda i koju stotku vise, dakle ovako sada 300€ gubitak za 4 godine poredio sam taj auto sa pandom 4x4 jer su oba putnicki za svaki dan, lada njiva je ipak robusno NEKVALITETNO vozilo za los teren i to je to. Puno trosi, motori koji piju vise ulja nego benzina, losa limarija....ne pricamo o vozilima za off road nego o kulturnom putnickom automobilu koji je za sve namene i koji ima sve od opreme. Abs, air bag x2, centralna brava sa daljincem, klima, pomeranje volana itd itd.

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, ali ono o čemu ste pisali odnosilo se o kupovini Corolle, neispravnom kompresoru, da li je isplativo uzimati taj auto ili ne. Tema koja već postoji je čist 4x4 pogon i polemika o istom, neka budu ovako, razdvojene teme.

Hvala na infu svakako, mada video sam je već.

Podeli ovaj post


Link to post

Moje misljenje je da bi @@pex77 trebao da pise u temi koju je @@Dijenek otvorio. Tema je uopstena, on se dvoumi izmedju potpuno razlicitih modela od yarisa ts, corolle e12, e11 sedan, karavan. Pex, ajd tamo da pucamo pa sto pre da kupis nesto. Posle cu ja da vas davim

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

I napolju drze cenu, evo ga cak u istoj boji.

 

TOYOTA Corolla Sportswagon 1.8 Linea Sol plus 4WD, 02.2001 / 180'000 km, CHF 3'950.–

 

http://www.autoscout24.ch/4694940

290ce7fabaa94b1fae69f08b16588262.jpg

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ako je skinut kaiš od klime, je l' ne remeti ostatak sistema? @@vlada_ivana je napisao da pk kaiš ako je skinut onda ne radi alternator, a ovde je u pitanju kaiš od kompresora klime, da li on remeti nešto, ili je to isti kaiš? U, prevodu i sa tim skinutim kaišem može auto da se proba i vozi? Nikad nisam imao auto sa klimom pa ne znam. Logika mi govori da nema veze kaiš klime sa ostalim sistemom, ali šta znam, bolje da pitam?

Podeli ovaj post


Link to post

ne znam na Rolli , ali na Yaretu taj kaiš ide i preko alternatora. Ne vidim zašto bi na Rolli bilo drugačije. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja još nisam video auto koji ima odvojeni kaiš za alternator i klimu. To je isti kaiš. Bez kaiš nema vožnje, alternator neće puniti akumulator.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala @matori. Zvao na brzinu majstora kod koga održavam auto. Ne zna kako je kod Rolle iz oglasa, ali ima dva scenarija. Prvi gde je kaiš klime nezavistan od sistema i drugi gde taj isti kaiš povlači i kompresor klime i alternator i šta već.

Primer auta sa posebnim kaišem za klimu je Passat B5 i B5.5.

Izmenjeno od pex77

Podeli ovaj post


Link to post

×