Jump to content
Imperatus

Kupovina polovnjaka do 8k eura (Mercedesa B180, Toyota Auris 1.4D4-D, Nissam Note)

Recommended Posts

Posto mi djavo nije dao mira danas,jutros odlucio sam da obidjem par automobila. Sl utisci. Isao u Veternik gledao Nissan Note 2012 presao 109k 1.5 dizel lep uvoz Belgija proveren prodavac. Auto mi deluje kao igracka ima full opremu sve sem digitalne kline tempomat maglenke kontrole na volanu onako mogu reci da sam se iznenadio kako taj autic izgleda unutra nije lose def bolji kvalitet plastike treba . Sl auto Tojota Korola 2007 1.4 d4d 200k presai seo u auto iznenadio se lepo unutra prostrano gepek odlican po meri volan lepo polozaj menjac pali kao komarac radi utisak odusevljen..sl auto Auris 1.4 motor kao u koroli posto kuci imam golfa 4 i 5 nekako kad sam seo bilo mi je samo polozaj menjaca zapazanje sem toga manje vise isto kao moji golfovi nisam se nesto odusevio ravnodusan sam..sl auto mercedes b180 njega sam i provozao mekano meeeeekano kvacilo uzas :)) kao da vozim tenka visok polozaj sedista lep volan menjac na mestu iza pogled lepo sve nije lose ni malo...dosao kuci seo razmislio dobro i imam samo jos jedno pitaje . Koji motor kod korole 1.4 ili 1.6? Ili sve jedno?

Podeli ovaj post


Link to post

Koji nađeš u boljem stanju , sa manje kilometara na satu, proverenom istorijom servisiranja, da bude od prvog vlasnika taj kupi. Corollu prošli model (model do 2012)  lakše ćeš naći sa 1.4 D4d motorom ili čak i 2.0 D4d motorom nego 1.6 benzinac.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam jel moze 1.4 uz Bubanj Potok :);)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam jel moze 1.4 uz Bubanj Potok :);)

Pa ako moze renovo 1.5dci sokocalo,

valjda moze i vrhunski 1.4 D4D!

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pita za 1.4 ili 1.6 benzin. BIlo je rasprave kako ne može uz Bubanj Potok :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne, bilo je reci o novoj corolli 1.6 benzin da se uz bubanj potok vuce ko slina.

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Juce se popeo u Potok. Nekako smo uspeli :)

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Renoovo sokocalo hahaha :)))

Podeli ovaj post


Link to post

Nemojte se sprdati sa Renoovim 1.5 , taj se dokazao. Bolje da je to Toyota uzela nego se bakćala sa BMW-om. 

Izmenjeno od matori
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Renault ima odlicne motore, i benzinske i dizel. U pravu je @@matori a u prilog tome ide i to sto ih mercedes koristi. E sad, sto kod renoa brlja elektronika to je drugi padez @@Imperatus ili ex vilenjak, ti li si samo sada sa drugim nickom?

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pa sad...

Kako se uzme Mico.

Solidni jesu, ali bas odlicni. Ja ih ne bih tako okarakterisao.

Mene, tebe i sve druge kao vozaca ne zanima dal je brljao neki mehanicki, ili elektronski deo. Bitno ti je koliko je auto pouzdan, ili nije pouzdan.

Dakle, ne nije los DCi, ali kao i svaki, ima i on svoje "bubice".

 

Licno poznajem coveka koji vozi pratnju vangabaritnih tereta i specijalnih transporta surom evrope. Radi to 15 godina i vozili su nekoliko modela dizela dok nisu poceli da koriste yarise 1.4 D4D :D

Sad vise ne menjaju, osim sto podmladjuju vozni park povremeno.

To valjda dovoljno govori o kvalitetu i pouzdanosti tog motora.

:)

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imali su problem do 2006. sa Delphy pumpom i tp resili. Sve koje znam su prezadovoljni i nemali broj ih gazi preko 300k km. Ne znam za problem sa eleltronikom. Na starijim Renoima se palila lampica od air baga jer se otkacinjala ispod sedista i spulna na volanu.To nema veze sa motorom. U Nissanu nije bilo nikakvih problema. Znam za Pezo da je imao problema sa strujom oko bobina i instalacija pa se njihovi motori pokazali bolje u Fordu jer je koristio svoju struju, ali generalno motori su odlicni.

Podeli ovaj post


Link to post

@@laki72 iz iskustva par ljudi u mom bliskom okruzenju koji voze renault prezadovoljni su. Moj komercijalista trosi vec drugi grand scenik dizel. To je oko 150 km na dan, uvek pun robe i ne sme sebi da dozvoli da ostane na putu. E sad.....niti sam vozio, niti imao, niti cu imati tako da licno iskustvo nemam. Toyotin d4d je po meni vrhunac dizel tehnologije a iz skromnog iskustva mogu reci da za mene ne postoji nista drugo osim njega. Kupio me za sva vremena kada je na -17 upalio kao na +17, grejaci su radili bukvalno 7 sekundi ( merio sam) steta sto dizel ide u istoriju zbog eco normi jer taj 1.4 d4d je motor bez mane u yarisu, kako nosi aurisa i corollu ne znam ali mislim da je malo slab za te karoserije, opet kazem ne znam, nisam vozio

 

Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam vozio 1.5 i odusevio me. Daleko iznad ocekivanja je bio. Doduse, vozio sam ga u Nissanu, ali to je taj motor. Ne bi ga Mecka koristila da ne valja. Znam da je Toyotin 1.4 odlican, ali nista ne zaostaje Renoov 1.5 a i Hyundaiev 1.4 se pokazao vise nego dobar sa 220 Nm. Kad bi gledao neki auto sa nekim od ova tri motora, ne bi mi igrao ulogu motor vec druge stvari koje trazim na autu. Za mene su to tri najbolja mala dizela u ponudi mada ni Pezoov 1.4 nije za bacanje , ali kod njega mi fali snage u odnosu na ova tri.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Dovoljno je da staneš na neki od semafora i da poslušaš taj Renov motor kako radi, čekića kao traktor, a onda dođe jedan Yaris i dok mu ne pogledaš krilo da li piše VVTi ili D4-D ne znaš šta je pod haubom. ;)

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi se složio s tobom oko ovoga. Nemojte me krivo shvatiti , ne osporavam 1.4 D4-D , to je stvarno dokazan vrhunski motor, ali sam protiv osporavanja Renoovog 1.5 koji je isto takav dokazan extra dobar motor. Možda čekića , ali ništa više od Toyotiniog, čak šta više tiši je . To se može pogledati na Youtube da sad ne stavljam snimke. Najviše čekića Pežoov , ali je i najslabiji. Koliko je kome i to bitno, bitno je da prelaze more km. Al to su već druge teme. Čovek je pitao do 8000e kupovina i moj mu je predlog da je Note "best buy" bilo sa benzinskim ili dizel motorom. Moje mišljenje , a na svakom je da odluči šta će sa novcima. I mene još neki kude da sam mogao kupiti BMW serije 3, noviju Astru, Golf 4, Focus... za novce koje sam dao za Yare , al to je njihovo mišljenje , bar dok ih ne provozam ;):)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam vozi Megana 1.5dci 2012god. i jedva sam čekao da izadjem iz njega. Ništa mi se kod njega nije svidelo i suludo je porediti Toyotu sa tim autom. Ali opet, koliko ljudi toliko različitih mišljenja, a svako će na kraju odlučiti po svom nahođenju šta će kupiti za svoje novce.

Čim se spomene Renalut meni odmah prođe kroz glavu 1997god. i kada smo na more išli Celica STi i Renault 21, u Solunu u podne mučeni Renault je 2x zamalo prokuvao a kod Toyote temp. kao i uvek na pola. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nešo , ja pričam o motoru ne o autu :) . To je već druga priča. To ko šta voli i kako se voli voziti je individualno. Meni Megan ne leži jer dobijem morsku bolest od te vožnje, al bukvalno. Posle sat vremena u njemu mi se vrti u glavi. To mi se desilo i u Pežou. Jednostavno je mekano i ne podnosim to plivanje i ljuljanje. Obaška kako neko gleda na završnu obradu i kako ko smatra da je neka plastika kvalitetnije ili nije. Oko zna dobro da zavara. Neko opet voli to "plivanje" pa ne izlazi iz francuza. Ja samo kažem za motor. Taj motor se dokazao. Po meni ide najbolje od svih tih malih dizela. Ja sam ga vozio u Nissanu i meni se svideo još i potpun ugođaj i ležanje auta. Motor je stvarno kvalitetan i jak i prelepo vuče i služi. Što se tiče auta , za mene je Almera vrh udobnosti. Pravo japanski naštelovan auto, tvrd , ali ne tvrd kao nemci , već ugodno tvrd da se oseća vožnja. Sa onim foteljama od sedišta kombinacija po mom ukusu, ali to je već druga priča :) . Opet, 1.4 D4-D se dokazao i pokazao i sasvim dovoljan i za novu Rollu i tu nema rasprave, ali nisu drugi tapkali u mestu već imaju i oni svoje konje za trku :) . Lagao bi sam sebe kad ne bi rekao kako stvarno mislim ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Matori svidja mi se tvoja teza da je Note best buy nije los autic pogotovo ovaj iz Veternika komande na volanu tempomat felne cini mi se maglenke sve sem dobre klime. Licno mislim da 1.4 d4d nije slab za Korolu ona ima oko 1400kg ali necu da se pravim pametan

Podeli ovaj post


Link to post

Ima ih puno po oglasima , baš sam gledao. Sviđa mi se kod Nota jer mu se pomera zadnja klupa , a sve ima od opreme kao i svi drugi. Najmlađi su za te pare . Lično bi gledao 1.6 benzin ili 1.4 , a ako prelaziš puno tu je dizel 1.5. Svi su ti motori dobri za njega. Jako su kvalitetni auti i funkcionalni. Od 2010. do 2013. godišta ih ima u toj ceni pa šta ti treba. Dovoljan je 1.4 D4-D za Rollu. To je 90ks sa 200Nm. Ide to jako lepo i ima snage uvek. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jedine mane sto sam nasao kod Nota sto je malo tvrdji za puteve i da se kupuju pre svega benzinci...i meni se svidja sto za ok oare.uzmes auto lepo godiste sa jos lepsom kilometrazom...ti si stavio.onog nota 8500 nije presao 50k km brutalno

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Uopste nisu kvalitetni kod megana 1.5dci vozim ih u taksiju i imaju dosta zajebancija , sto ne kazem da ne vuku lepo dok je bio nov stv sam leteo a sad jebajga i kvare se te delphi dizne te pumpa v pritiska te turbina cak onaj najslabiji se najgore pokazao od svih njih , najaca verzija 1.5dci se naj pokazao ali nije to to renault pravi mng bolje benzince bego dizele ne bi dzabe bio dugo godina u F1.A 1.9dci pa to je tek zmijurija od motora nista gore nisam video...

Podeli ovaj post


Link to post

To je bio problem do 2007. god. Pisao sam vec. Ta Delphi pumpa visokog pritiska je bila od mekanog materijala i stvarali su se u njoj opiljci koji su znali doci do dizni i pravili probleme. Od 2007. Su izbacili Delphi i problem resen. Covek kupuje noviji auto tako da taj problem njega obilazi. Ovo sto navodis su problemi starijih koji su presli puno km. Bilo je tu i problema sa raznim senzorima, ali sve na godistima do 2005.-2006. god.

Podeli ovaj post


Link to post

×