Jump to content
vlada_ivana

Yaris II 1.3 greške P 1100 i P0420

Recommended Posts

Juče se upalila omiljena narandžasta lampica check engine sa kojom sam se poslednji put družio 2009. godine kada sam vozio Sparka.

Priključim dijagnostiku koju sam imao u tom trenutku u automobilu i evo rezultata: 

- Stalna greška P 1100 i greška P 0420.

Koliko vidim greška P1100 kod Toyote znači greška Baro senzora (ili MAP senzora, ispravite me ako grešim), P0420 se odnosi na katalizator i lambda sonde - greška Powertrain secondary air injection system pump relay B - circuit malfunction.

 

Našto što sam na brzinu našao na netu da P1100 kod toyote može biti i kvar u samom ECM, odnosno greška u softveru ECM.

 

Auto najnormalnije radi, nema oscilacija u leru, potrošnja je normalna.

 

Najpametnije je otići do servisa, što ću i uraditi narednih dana (odnosno iduće subote, ne mogu ranije zbog posla), ali hajde da vidim da li je neko imao sličnu situaciju.

post-2609-0-82882000-1497805086_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Kako i sam kazes, najpametnije u neki servis. Moguce da treba samo ocistiti senzor, al najbolje da se pregleda.

Podeli ovaj post


Link to post

Za svaku gresku fallback uzrok je komp, al nema sanse da je to.

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam se da nije ECU, samo bi mi to trebalo. Da se nadam da je zaprljan MAP senzor pa da ga čiste u Japan Shop-u u subotu.

I nov MAP senzor će manje da boli po džepu od polovnog ECU-a.

Podeli ovaj post


Link to post

Nije mi đavo dao mira, morao sam da skinem maf senzor malo pre.

Katastrofalno je garav, nakupljene crne čađi koliko hoćeš. Sutra ću da kupim LM maf cleaner (ako ga ide nađem) pa čišćenje posle posle.

Neće da škodi, videćemo da li će i posle toga biti greška.

Podeli ovaj post


Link to post

Vrlo verovatno da je samo senzor u pitanju. E sad, koliko ja znam i kako sam ja radio, odvezes auto da ti poniste gresku pa onda gledss da li ce se ponovo upaliti jer ostaje u memoriji dok se ne ponisti. Tako je meni bilo kad sam imao problem sa VVT-i senzorom.

Podeli ovaj post


Link to post

Posle čišćenja ću sam da obrišem grešku (Delphi Ds 150) sasvim je ok za to, pa da vidimo šta će se dalje dešavati. Zakazao sam servis u JS za subotu, neka sve provere, uskoro idem na odmor

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Očišćem maf senzor, bio je garav, promenjen i filter vazduha.

Vraćeno sve nazad, obrisane greške, posle toga prešao oko 70 km i nema grešaka.

Videću da li će se pojaviti narednih dana ili je sređeno.

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

Nece se pojaviti. Do mafa je bilom kad je maf prljav logicno da i ostali ocitavaju lose vrednosti jer od mafa zavisi smesa a od smese sagorevanje itd. Da nesto ne valja upalio bi opet check engine posle 10-20 km sigurno.

 

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Nije se više palila, prešao sam oko 400 km

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Za P0420 uzrok moze biti i neka od sondi. Ja sam istu gresku imao, sve komponente su bile ok (protokomer i sonde) ali se greska i dalje javljala, potrosnja je bila oko 10l gradske voznje. Nakon malo istrazivanja odlucim se da ugradim "varalicu" na sondu posle katalizatora. U sustini to je jedna cev koja sondu udalji par cm ok auspuha. Nakon toga sam presao oko 500 km i do sada se nije upalila nikakva greska i potrosnja je pala na 8 litara.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Potrošnja se nije menjala ni kada je bila greška, niti sada. Vrlo verovatno da je bio uzrok lose gorivo u kombinaciji sa zaprljanim maf-om.

 

Sent from my SM-G531F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Uvek sipam na NIS-u i to 90% sipanja je na pumpi na trosarini.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav!
Vozim Jarisa II 1.33 vvt iz 2007. i prvi put mi se pomenuta greška P0420 zajedno sa upozorenjem za VSC javila pre dva meseca.
Odvezao sam auto na pregled, majstor nije uočio nikakva oštećenja na dovodima vazduha i odvodima produkata sagorevanja pa je grešku obrisao i rekao da pratim situaciju.
Taman kad sam na sve zaboravio, juče se greška ponovo javila. Ne primećujem bilo kakve promene u radu motora niti povećanu potrošnju. Prikačio sam moju jeftinu dijagnostiku da proverim da li lambda sonde funkcionišu kako treba i ovo su rezultati:
Meni se čini da je sve u redu ali bih molio nekoga ko je stručniji da prokomentariše. Da li bih trebao da obrišem grešku i vozim dalje ili da nešto preduzimam. Auto vozim u Nemačkoj, prevashodno je u pitanju gradska i međugradska vožnja.

 

https://drive.google.com/file/d/11hUfi7bKooyLqM2Dg-pUFnxQ05NXQnMd/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1mNudDHWvvxDZJ9f3Dkhs0ShxSttlJ4nJ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1VRJKlFX5hB4KevFIA2KUQ8nhUGZZYmJ6/view?usp=sharing

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se isti kod greške (P0420) javio na Volvu c30 1.6 i u mojem slučaju je u pitanju katalizator.

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Uglavnom se i jvljaju te greške jer se auto vozi najviše u gradu i na jako malim obrtajima. Treba autu dati gas i voziti i malo oštrije.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene je bio uzrok prljav MAF senzor, ne mora značiti da bi i kod drugog bio uzročnik za tu grešku, ali zašto ne proveriti, relativno lako je dostupan.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala drugari na odgovorima! MAF sam očistio mada nije niti bio jako zaprljan a i na autoput sam češće izlazio u zadnje vreme ali lampice i dalje svetle. Jeste li vi obrisali grešku pa se više nije pojavljivala ili je moguće da sama nestane?

Jel koristio neko aditiv za čišćenje motora i celog sistema koje se sipa u gorivo (Liqui Moly ili sl.)? Čitao sam da je efikasno i da može da pomogne.

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se uvijek ponovno pojavi. Stvar je da je efikasnost katalizatora pala ispod donje granice i ECU promatra očitanja prve i druge lambda sonde i na osnovu toga donosi isti zaključak o padu efikasnosti katalizatora i pali lampicu. Meni je upali odmah nakon par ciklusa tj. nešto duže vožnje...

Podeli ovaj post


Link to post

Kao prvo, trebao bi obrisati grešku pa ako se opet pali onda traži dalje. Drugo, ja sam sipao aditiv koji čisti motor komplet iznutra. Kad dodje vreme servisu i kad menjaš ulje , uspeš u motor taj aditiv i ostaviš da radi auto 10-15 minuta u leru. Onda ispustiš ulje, bude crno skroz i vidi se da da ispere sve nečistoće. Košta mislim oko 800dinara. Svaki treći-četvrti servis tako uradim.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene ista greška za lambdu (yaris 2 1,3vvt-i). Problem je u tome što kad sam kupovao auto nisam obratio pažnju na check engine lampicu dal se pali prilikom davanja kontakta. Netko ju je prije mene zamaskirao (crnim silokonom ispred lampice). I ok, s autom je sve dobro, nije velika potrošnja, normalno pali, normalno vuče, sve radi kak treba, dođem na tehnički pregled, sve s autom super ali kad spoje na dijagnostiku, javlja grešku lambda sonde, nisu me pustili. Odem kod nekog čovjeka da mi izbriše grešku, odem ponovo na tehnički i greška se opet pojavila ali ju nisam vidio jer kažem, lampica je bila sakrivena. Puste oni mene, za vikend skinem to što je bilo ispred lampice i da, ona svijetli stalno. Kod mene je problem i to što imam sportski zadnji lonac, e sad mene zanima dal da ja mijenjam tu drugu lambda sondu iza katalizatora ili da probam nešto drugo? Nisam baš siguran koliko je moguće da katalizaor radi probleme?

Podeli ovaj post


Link to post

×