Jump to content

Recommended Posts

do sada sam bio vlasnik vw pola 2014.

od kada je tsi motor zbog konstrukcijske greske vw i nemara servisa rasturen na samo 32555 km u garantnom roku, nikad više vw. namjeravam kupiti toyotu corollu ovu na akciji cool corolla.

nikad više mali motor i turbo pa ni toyotin čak niti hyundaijev bilo čiji. ovi novi motori od 1000 kubika sa tri cilindra i turbom što idu u vw golfa sada iskreno mi nisu jasni.

 

valjda se sa toyotom ne razočaram kao sa navikanim vw.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao :) Nova corolla je odličan izbor.  Pitaj sve što te zanima

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro dosao, skoro svaki taj tsi u polu je morao biti rasturan. Golf 1.0 ide mnogo bolje od prethodnika 1.2, o pouzdanosti ce reci vreme

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Od pocetka mi je logika govorila da su ti mali motori nepouzdani. U jednom servisu u Osijeku sam pitao kako se se pokazali i covek mi pokazao nekolilo komada, sve iz VW-a i kaze nujedan preko 100 000 nije pregurao. A i prijatelj koji radi u VW-u u nemackoj mi je rekao ds ih obilazim. Uglavnom , dobrodosao i ovde ces iz prve ruke cuti sta te zanima pa ces sam zbati doneti odluku sta dalje.

Podeli ovaj post


Link to post

bruka i sramota

 

gdje god pročitaš samo the best o njima,

vrlo malo negativnog, ako je i bilo mislio sam da je to modifikovano

 

dok je motor radio isao je lijepo necujan ne trosi puno ubrzava lijepo odličan,

a u stvari teško jedno đubre sam kupio za skupe pare

lično sada mislim da ni manju kilometražu taj motor ne može uraditi bez nečega

velika prevara vw

 

kud su mi u servisu gdje sam kupio i održavao zaobišli za akciju od strane vw gdje se prevenira taj kvar,

sad s njima spor pa kako će završiti ne znam ali idem do kraja, nema druge, u garanciji je otišao

 

zato sam odlučio da kupim japanca, možda i korejca i to samo benzinski bez turba

kontam dugotrajnije je nema se to para da se mijenja svake 3 4 godine

 

kad čovjek taman misli da je riješio pitanje i sad samo održavanje neda se, a ja ugodio sebi te 110 ks, te 6 brzina mjenjač, te metalik, te kožni volan automatska klima, još im dao očuvani stari polo od tri cilindra bez turba kao staro za novo

 

kad je sirotinja sitno samljela :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

nadam se da razumijete malo se žalim kukam al uništilo me jbg nedam se opet

sreća da je u garanciji šta bih da se desilo godinu kasnije na otpad vozi odmah u dijelove.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro dosao. Na dobrom si mestu. Ima nas par na forumu sa novim Corollama pa pitaj sta te zanima.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

zanimljivo je kako se stvari mijenjaju,

ranije nisam razmisljao o toyoti, najviše izgled dijelom i dijelovi

sada drukcije posmatram

treba mi auto da ne izda na putu, da je uravnoteženo i sigurno, ako troši litar više nije važno,

sportske ambicije su nešto drugo a to i košta,

bitnije je da služi

što je važno nije me razočarala na probnoj vožnji nije teška za voziti, odgovara mi i servo malo grublji nego kod pola,

jedino kočnice izgleda treba stisnuti jače,

 

e sad ima li šta kod kupnje da obratim pažnju, akcija za cool corollu traje do kraja avgusta,

sve se u turskoj prave, a kod nas nema one 1,8 samo 1,6

kažu u servisu nema ništa do 15000 km nikakvog rada na motoru niti posebnog načina vožnje

svi govore prvih 1000km ne uzimaj joj dušu lagano,tako ću i ja vjerovatno

koje zimske idu da li pašu alufelne sa 5 šarafa koje idu na vw?

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se toce motora to nema sta da se kaze. Lepo si na pocetku rekao izgled. Toyota je radila auta da sigurno odvezu od tacke A do tacke B, u cemu su po svim statistikama najbolji na svetu. Njima je izgled bio na nekom petom mestu. Danas je i taj famozni izgled resen pa se kod novih modela ne zna koji je lepsi. Pomalo sramota kad odes kod majstora jer znas da od tebe ne zivi. Promene se ulje i filteri i ne vidite se do sledece godine pa neka nelagoda kad ga pitas za sat vremena da otkine za tebe. Prosle su davno osamdesete kad je nabavka i cena delova za japance bila komplikovana i skupa. Bukvalno je kao i za bilo koji drugi auto, cak bi mogao reci i jeftinija od mnogih evropljana. Benzinci pogotovo, bez zamajca, filtera, komplikovanih dizni, pumpi visikog pritiska, turbine,... Sta reci, garancija 5 godina bez ogranicenja kilometara, a pogon na lanac. Servis za 50€ i samo po gasu. Doduse, skuplje je dok je u garanciji pa se mora u ovlasteni servis, ali to je kod svih tako. 1.6 sasvim dovoljan motor 132ks , nema potrebe vise, a kocnice i upravljivost se naviknes kao i kad sednes u bilo koji drugi auto. Prostora stvarno dosta i napred i nazad ako ti uopste treba toliko i naravno izgled je konacno resen, izgleda extra. Jedini auti u tom cenovnom rangu koje bi ja jos gledao kao neku opciju su Elantra i Vitara. Sa Corollom 1.6 stvarno ne mozes pogresiti. Na kraju, drzi i cenu pa danas sutra ako odlucis da prodas, prodajes Toyotu koja se kod nas sve vise trazi bas iz razloga koje i sam navodis. Neko moje realno misljenje. Ne sto ja vozim Toyotu, videces, ovde nije u pitanju klan kao sto se desava na VW, Honda i slicnim forumima vec stvarno realni ljudi od kojih ces dobiti razumne i realne savete i misljenja. Srecno u odabiru.

Podeli ovaj post


Link to post

Inace servis se radi na 15hilj km ili godinu dana. Posle 1000km ide kontrolni pregled koji je besplatan. Cena servisa je priblizno 100eur, ima i onih skupljih, recimo pre 100hilj km se menjaju i svecice i taj je najskuplji, nesto oko 250eur. Posle garancije, kao sto @matori rece, cene su smesne ~50eur. Ja sam presao oko 3000km sa corollom tako da sam svez i jos prikupljam utiske. :)

E da, cene koje sam naveo vaze za Srbiju, nisam ispratio odakle si.

 

Svako dobro!

Podeli ovaj post


Link to post

kod mene u tuzli prvi servis cijena 250 km, ili oko 125 eura,

ma neka bude korektno i sigurno samo,

sta mislite o svjetloj unutrasnjosti

Podeli ovaj post


Link to post

Svedja mi se, al ne hvala :) s dvoje dece nikako

Podeli ovaj post


Link to post

Lepa je. Samo uzmi obavezno Toyota protect za enterijer ( unutrašnjost kola )

Podeli ovaj post


Link to post

pisem ovdje za savjetetoyota protect

to je neka zastita sigurno poput folije ili slicno

 

da li je neko imao iskustvo sa aurisom 1,4 dizel od 90 ks

nisam ljubitelj dizela ali kad bi neko bio dobar da da misljenje ili iskustvo u poredenju sa benzinskom 1,6 

koliko vidim corole za sada idu samo benzinske

Podeli ovaj post


Link to post

Sta se tacno desilo sa tim TSI motorom?

Podeli ovaj post


Link to post

a remen rasuo bregastu ventile ko zna sta

izgleda ti motori imaju problem sa remenom ili lancem sta je vec unutra koji se istegne

trebali su mi uraditi akciju da se taj remen zastiti, dotegne nekako da se prevenira ta katastrofa,

uglavnom ovako je bilo upalim auto krenem vrlo brzo cuje se cudan zvuk neki potom jace nista se ne pali na tabli onda jace lupa pali se onda zuta lampica motor i epc i potom odmah vehicle stop gasim ga i penjem se na trotoar cuje se ulje, ispod motora lokva.

das auto.

ne znaju napravit takav mali motor i tacka a znaju zabit cijenu.

Izmenjeno od polo2014

Podeli ovaj post


Link to post

koje god autonovine otvoris uglavnom se sve vrti oko vw koncerna i hvale ih na sva zvona

a veliko je pitanje kvalitete njihovih auta

istovremeno nigdje ili vrlo slabo se spominje npr mitsubishi

ili sam ja mozda sada samo razjaren i bijesan, ali savjetujem ti da se rijesis oba ta auta svoja pogotovo taj tsi, mada sam ja i bjezao od tih tdi hvaljenih imaju oni svojih dosta mana nego nas covjek ako je golf i uz to dizel pa to ti je s neba dar.

 

NIKAD VISE VW;sto se mene tice.

Podeli ovaj post


Link to post

Prosao sam kroz slicnu fazu besa kao i ti, kada mi je pre godinu dana crkao egr na samo 87.000 km na 1.6 TDI, cca 600 eur u ovlascenom servisu, divota... Prakticno sam isti dan zapucao u salon Tojote da pogledam Corollu (koju sam merkao jos od 2013). Obrni-okreni, pojavio se zimus Golf na akciji i ipak se opredelim za njega. Pre svega zbog niske potrosnje, odlicne zvucne izolacije i sveukupno boljeg utiska od Tojote (koju izuzetno postujem).

 

Havarija koju si doziveo je zbog istezanja lanca (u Golfa 7 se od pocetka ugradjuje varijanta sa remenom) i uglavnom se moze prevenirati da su te na vreme obavestili iz servisa jer nije ni nepoznat ni redak kvar. To je ono kad se prema kupcu ponasaju kao da je iz zemlje treceg sveta (sto na zalost objektivno i jesmo, ali za posteno placena kola treba da imamo i posten tretman).

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

@polo2014 Red bi bio da nam kažeš i svoje ime, čisto da korisnici foruma imaju predstavu sa kim komuniciraju.

Podeli ovaj post


Link to post

Samo mala opaska. Lanac se ne može istegnuti! Loše se uradi španer koji većinom rade od plastike zbog smanjenja troškova i zvuka jer se manje čuje od metalnog španera. On se brzo pojede kad se ne uradi od kvalitetne plastike i lanac olabavi , ne istegne se. U svakom slučaju bolji je od remena mada i sada nove remene rade da prelaze i do 250 000km. VW je imao i veliki kiks sa Golfom 3 kad su ugrađivali loše španere , a bio je remen u pitanju pa su pucali ko na traci. Koliko sam upoznat ti mali motori su se pokazali dobri samo u Fordu. 

Podeli ovaj post


Link to post

Veovao ili ne, VW je uspeo da napravi lanac koji se isteze... Tako da, mozda je i spaner doprineo ali je definitivno lanac taj koji se brzo pojede i istegne. E sad, lanac ne crkava preko noci - pazljiv vlasnik ce po zvuku prilikom prvog dnevnog paljenja danima unapred moci da skonta da nesto ne valja, pun je internet tih prica - prakticno od 2011. kad se pojavio taj prvi TSI sa lancem. Do 2014. su to uveliko trebali srediti tako da je ovo iskustvo cist rezultat nemara servisa (vozac ne mora biti strucnjak, posao servisa je da ovakve stvari predupredi, narocito kod kvara koji je masovan i dokumentovan od strane fabrike).

Novi TSI bi trebalo da je ociscen od gresaka ali videcemo... Planiram da ga vozim bar do 150.000 km, izvestavacu vas...

Podeli ovaj post


Link to post

@Polo2014

Dobro dosao.

Ti si nazalost na tezi nacin dosao do spoznaje da 'nije zlato sve sto sija'

Ljudi, pa 21. vek je.

Milijarde se ulazu u reklamiranje, a to reklamiranje nije samo ono sto se tako zvanicno zove, vec i "strucni casopisi" "specijalizovane emisije" pa i trolovanje po forumima...

Uostalom, najgore djubre od secera i fosforne kiseline je najmasovnije globalno pice :D

Masovna i globalizovana produkcija uzima svoj danak.

Mozete li kupiti Nike ili Adidas u kvalitetu kakav je bio 80-tih proslog veka?

:)

Od prave govedje koze, robusne, dugograjne?!

Tako je, ne mozete.

Isto je sa kucnom elektronikom, isto je sa namestajem...

Isto je sa kolima!

Kada VW napravi minus od par miliona na svakom modelu 'super trkalice' sta mislite ko to plati? ;)

Pa naravno ne akvionari, vec kupci 'konfekcijskih modela'...

Tojota je imala slicne propuste, da se ne lazemo (potrosnja ulja pocetkom prosle decenije, opozivi papucica, airbegova...).

Samo poslovicni japanci, u cijim venama jos uvek tece krv samuraja i predaka koji su zbog licnih gresaka bili spremni i na harakiri, su to reasavali masovnim opozivima i priznavanjem krivice i pre nego se vlasnik vozila pozali.

VW je primenio drugaciju poslovnu strategiju...

Gde god mogu, ignorisu.

Na balkanu, na zalost to mogu poprilicno...

 

I nije tu prica samo o malim motorima sa 3 cilindra.

Imao je VW kiks i sa 2.0TDI i sa 2.5TDi, dakle sa vecim i rasterecenim motorima...

 

Pitao si za auris 1.4 D4D

Model je restajling, pri kraju svoje produkcije. Ako ti to ne smeta i ako dosta prelazis, dobar izbor. Neizvesnost je ipak kakve ce biti evropske regulative po pitanju dizel motora, posebno nakon (opravdane) hajke nakon fingiranja EURO normi koja ima odlike epidemije.

 

@Observer

Ne znam koliko se lanac moze istezati, sobzirom da bi to znacilo da se ne gadja korak lancanika i lanca.

Mozda, ali ne znacajno, jer bi u protivnom lanac "najahao" na lancanik i zdrobio sve...

Pre bih rekao da je problem u 'bezsumnoj tehnilogiji' i mikro rolnicama koji se prevremeno pohabaju.

No to su samo nagadjanja.

U svakom slucaju, srecno :)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala ;)

Kod mene je kais, posto su lanac napustili, nakon neuspeha...

Mene brine druga stvar - naslage na usisnim ventilima za koje kazu da su neminovne kod motora sa direktnim ubrizgavanjem...

Videcemo...

Izmenjeno od observer

Podeli ovaj post


Link to post

@Laki 72 Ode klizać koji se pravi od najeftinji palstike kod pojedinih proizvođača i moguće je da prezupći i bude havarija motora. Pogotovu kod dizel motora.

Podeli ovaj post


Link to post

@polo2014 Red bi bio da nam kažeš i svoje ime, čisto da korisnici foruma imaju predstavu sa kim komuniciraju.

ako je potrebno, ovo izgleda trazi admin foruma

mirsad.

zanimanje doktor.

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×