Jump to content
Nebojsa Mrkic

nebo i toyota celica

Recommended Posts

Izmeri ti kompresiju, na benzincu je to bar lako i brzo pa ces imati neku smernicu. Ako je losa kompresija ili neujednacena na svim cilindrima onda znas koliko je sati.

Bas gledam cene, okacio sam ti u temu inostrani oglasi....

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ti taj motor moraš da oteraš kod majstora koji zna sa čim ima posla i da ga je već radio. Takvog nađi i malo oladi od interneta.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Ti taj motor moraš da oteraš kod majstora koji zna sa čim ima posla i da ga je već radio. Takvog nađi i malo oladi od interneta.

 jedan od najkvalitetniji savjeta ovde *-)

Podeli ovaj post


Link to post

gumice ventila oem su ti oko 90 e sve 4, i sigurno ti nisu dobre posle 18 god kolko ti ima auto...

 

1000e ces svakako puci, dal sredio motor i vozio ga tako ili ga prodao nekom za tih 1000 e manje, jer glupo je da prodas nekom takav auto a da mu ne kazes za potrosnju ulja.......pitanje je sta ces posle toga kupiti.

imas po srbiji dosta takvih koje se prodaju u delovima pa mozda mozes ceo motor da kupis za 500,600 eurica

Podeli ovaj post


Link to post

jedan od najkvalitetniji savjeta ovde *-)

Jes vala, takvih gluposti i budalastina je napisano na ovom forumu u nekim temama a vezano za ozbiljne savete, da nije tuzno bilo bi smesno, neki koji su citali smejali se, kopirali na fb i druge forume....al jbga, forum ko forum, svako moze da pise sta hoce, na svakome je da to shvati kao ozbiljno ili ne. Vezano za ovaj problem ima istine u svemu napisano u ovoj temi, poenta je u onome sta je @mahatma napisao jer sve ovo je mrtvo slovo na papiru dok neko ko zaista zna sta radi ne otvori taj motor.

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Mićo, jel moguce da je neko to radio sa ovog furuma ?

Znam da ima svega, ali to bi bilo bas ruzno :(

Imas li neki primer ? Sad me bas zaintrigiralo,jer koliko sam ovde nisam video nista toliko strasno-smesno da bi se delilo po drugim forumima ili fb.

Podeli ovaj post


Link to post

Mićo u pravu si 100%. Niko ne moze tacno reci dok se motor ne otvori. Dobro, covek se ne razume u mehaniku pa pita sta mu jeraditi i gde da pita, racionalno resenje je ovde. Ipak je ovo forum vezan za Toyotina vozila. Mislim da je glavni razlog svake slicne teme financije. 90% nas bi da cuje misljenja kako resiti problem najjeftinije. Na svakom je da posle odluci sta sa svojim autom i parama raditi posle. Stavljam se u kozu coveka. Kupio auto , mozda dao svu ustedjevinu ili se i zaduzio da bi ispunio zelju i sad jos izvaditi 1000€ za neplanirani trosak. Nije malo. Ja bi se pojeo ziv da sam na njegovom mestu i hvatao za svaku slamku :) . Definitivno, najpametnije motor na stol, videti sta je problem, izmenjati i reseno, ali ...

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ali....na kraju ce to tako i da se zavrsi, imao ili nemao para...bilo on ili neko drugi ako proda takav auto, a fer je da kaze da postoji problem, svakako nece dobiti full trzisnu cenu.

Ja mu pomoci ne mogu, mogu ovde da mu nadjem auto pa neka se snadje kako ce da ga dovuce, ima ih koliko hoces za male pare. Savet? Nisam mehanicar niti sam bogu hvala imao takav problem ali znam osnove mehanike i sta moze da bude problem i kako da se resi, cene, oem ili kopije delova, finansijske mogucnosti, u to ne ulazim, niti je pristojno niti pitam koliki mu je budzet. Svakako citajuci temu citam da ima jos ulaganja u taj auto. Sta bi ja uradio? Prodao bi ga, nema tu emocija, motor, pa ce da bude treba ofarbati haubu, kroz par meseci ce morati neke sonde ili amorte da menja, sve na papir i to je to. Da bi taj auto "zasluzio" da se ulupa soma € u motor sve ostalo mora da bude u top stanju i bez ulaganja. Mozda ovaj post zvuci grubo ali to je realnost. Dva slucaja na forumu gde su mahatma i pex kupili automobile u perfektnom stanju ispod cene sa vrlo malo normalnog ulaganja. Naravno da imaju lufta cak i da ne daj boze nesto treba da uloze, ako ne onda komotno mogu da se voze dve godine i prodaju ta kola za onoliko koliko ih je sve izaslo, e to je posao....da ne bude nesto pogresno shvaceno ali je tako.

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

evo ekipo malo sam odmorio od interneta ali sam zato smarao malo majstore,ali nisam dosao do konacnog rjesenja.

Nakon posjete kod tri majstora situacija je sledeca:

Jedan je bez previse kontrole rekao da su u pitanju uljane karike i da je otvaranje neminovno

drugi je savjetovao promjenu ulja na 10-40 i dodavanje aditiva za oporavak gumica ventila,jer smatra da i ako je predvidjeno

drugo ulje ovaj motor vise nije isti kad se vozi sa plinom i da samom kilometrazom treba ga promjeniti.

Treci majstor koji je iskontrolisao kompresiju (11,10,8,10)smatra da bi trebalo probati sa zamjenom gumica ventila i ostalih potrosni gumeni djelova,

kao i preci na ulje 10-40.Skidane svjecice tada,i malo su masne bile,kaze to je zbog toga ulja sto gubi.

E hajde sad budi pameta?

pa nakon toga pokusavao sam odrediti  simptome karika i simptome gumica ventila.Ono sto nisam nikako uspjeo da utvrdim je plavicasti dim,koji je navodno simptom

karika.Prilikom paljenja dodavanja gasa i ostalog nikako nisam mogao da ga vidim.opet nisam primjetio da baca ulje na mjeracu ,ali jedan put mi je bacao na cepu motora,dok drugi put nije.kazu da ima i provjera na iberlaufu da se utvrdi ali to je vec mehanika za mene.

Znaci pitanje kako pouzdano utvrditi dal su gumice ili karike?

Procitah na jednom forumu da se sipa malo ulja u svaki cilindar i onda mjeri kompresija ako je duplo ili tri puta veca onda su karike ako  je neznatno veca onda gumice.

Dal to neko moze da potvrdi?

Takodje,posto je kod mene problem naci nekog ko radi japance,normalno da je i problem da taj neko zna promjeniti gumice bez skidanja glave motora.Zato ako odlucim da skinem glavu na sta treba obratiti paznju jos ako bih trazio samo zamjenu gumica, vodilica i dihtunga glave?Dal ima tada i podesavanje ventila neko?

Takodje mozete mi i preporuciti nekoga majstora koji bi to uradio bez skidanja glave,po mogucnosti okolina novog sada,ali nije problem i drugdje.

Imam jos info i pitanja ali za sad toliko *-)

Izmenjeno od Nebojsa Mrkic

Podeli ovaj post


Link to post

Ako kažeš da ti okolina Novog Sada odgovara onda pravac Nippon ili Trio i radi ono što ti oni kažu :-)

 

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imam za tebe majstora u Veterniku ako si raspolozen,nema greske sa njim

Podeli ovaj post


Link to post

Nippon, kod djoleta samo. Nemam nista protiv tria, ali, jel oni decaci koji rade sve i koji su skupljeni iz servisa raznih brendova znaju bas sve. Ako nisu znali gde je filter goriva na chevrolet sparku i konstativali da je u rezervoaru pa se ne menja, kad ono filter ispred dole, oci da ti probije, i da, menja se na 60 k km. Zbog takvih stvari ne volim univerzalne majstore. Samo kod djoleta koji radi samo toyote.

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Radi Djole i druge marke. Vidjao sam kosooke kod njega, pa i opel. Medjutim fah mu je toyota. Ima i on segrte i decake al se zna ko radi dijagnostiku. Uvek on sedne i uradi analizu.Imao sam ja kod njega reklamaciju na deklu, curila je posle zamene. Pretpostavljam da je segrt za****(auto recenzija) :) Uvazeno i ispravljeno. Posten i dobar covek. Sve preporuke! Za Trio se slazem sa @Mica.

Podeli ovaj post


Link to post

Sa uljem neces videti kakvo je stanje uljnih karika, vec samo kompresionih.

I ne, informacija sa "nekog foruma" da ce kompresija biti 'duplo ili tri puta veca'...

Ono sto mi se ne svidja je to sto imas samo 8bara na trecem cilindru. To je poprilicno malo, odnosno sama donja granica, ako nije i ispod nje (ne znam tacne podatke za taj motor, ali na 2E je recimo kada je nov 13bara, a ispod 9 se smatra za dotrajao.) Takodje, nije dobro da je velika razlika izmedju cilindara.

Taj majstor je tada trebao sipati spric ulja u treci cilindar da bi locirao dal je gubitak uzrokovan kompresionom karikom ili mozda losim zaptivanjem ventila.

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro si primetio Laki. Ono što se meni još više ne sviđa je razlika u kompresiji između trećeg cilindra i ostalih . Taj motor je zreo za generalnu. 

Batali ti sve to sređivanje ako mene pitaš 

Podeli ovaj post


Link to post

evo ekipo malo sam odmorio od interneta ali sam zato smarao malo majstore,ali nisam dosao do konacnog rjesenja.

Nakon posjete kod tri majstora situacija je sledeca:

Jedan je bez previse kontrole rekao da su u pitanju uljane karike i da je otvaranje neminovno

drugi je savjetovao promjenu ulja na 10-40 i dodavanje aditiva za oporavak gumica ventila,jer smatra da i ako je predvidjeno

drugo ulje ovaj motor vise nije isti kad se vozi sa plinom i da samom kilometrazom treba ga promjeniti.

Treci majstor koji je iskontrolisao kompresiju (11,10,8,10)smatra da bi trebalo probati sa zamjenom gumica ventila i ostalih potrosni gumeni djelova,

kao i preci na ulje 10-40.Skidane svjecice tada,i malo su masne bile,kaze to je zbog toga ulja sto gubi.

E hajde sad budi pameta?

pa nakon toga pokusavao sam odrediti  simptome karika i simptome gumica ventila.Ono sto nisam nikako uspjeo da utvrdim je plavicasti dim,koji je navodno simptom

karika.Prilikom paljenja dodavanja gasa i ostalog nikako nisam mogao da ga vidim.opet nisam primjetio da baca ulje na mjeracu ,ali jedan put mi je bacao na cepu motora,dok drugi put nije.kazu da ima i provjera na iberlaufu da se utvrdi ali to je vec mehanika za mene.

Znaci pitanje kako pouzdano utvrditi dal su gumice ili karike?

Procitah na jednom forumu da se sipa malo ulja u svaki cilindar i onda mjeri kompresija ako je duplo ili tri puta veca onda su karike ako  je neznatno veca onda gumice.

Dal to neko moze da potvrdi?

Takodje,posto je kod mene problem naci nekog ko radi japance,normalno da je i problem da taj neko zna promjeniti gumice bez skidanja glave motora.Zato ako odlucim da skinem glavu na sta treba obratiti paznju jos ako bih trazio samo zamjenu gumica, vodilica i dihtunga glave?Dal ima tada i podesavanje ventila neko?

Takodje mozete mi i preporuciti nekoga majstora koji bi to uradio bez skidanja glave,po mogucnosti okolina novog sada,ali nije problem i drugdje.

Imam jos info i pitanja ali za sad toliko *-)

Ja tipujem na karike...

ajd sad 'vako...

da li uvek dimi ili samo na pustanje gasa?

ako uvek dimi onda su karike 99.9%

ako dimi na pustanje gasa onda gumice ventila...

ali opet tebi je problem kompresija na 3 cilintru koja nije kao na ostala tri cilintra... sto moze da bude samo da su karike otisle. racunaj nekih 500+ evra za ceo zahvat

i cupaj taj LPG!

na VVTi motor ne ide obican LPG mora neka zajebancija sa kapalicom za ulje da bi radilo kako treba :(

Podeli ovaj post


Link to post

Mene bode isto taj treći cilindar. Po tome karike. Što setiče Tria, to što Mića piše je jako čudno. Ne kažem nemoguće. Tamo rade isti ljudi 4 god. koliko ja tamo idem i uvek Goran stalno s njima.

Podeli ovaj post


Link to post

Sa uljem neces videti kakvo je stanje uljnih karika, vec samo kompresionih.

I ne, informacija sa "nekog foruma" da ce kompresija biti 'duplo ili tri puta veca'...

Ono sto mi se ne svidja je to sto imas samo 8bara na trecem cilindru. To je poprilicno malo, odnosno sama donja granica, ako nije i ispod nje (ne znam tacne podatke za taj motor, ali na 2E je recimo kada je nov 13bara, a ispod 9 se smatra za dotrajao.) Takodje, nije dobro da je velika razlika izmedju cilindara.

Taj majstor je tada trebao sipati spric ulja u treci cilindar da bi locirao dal je gubitak uzrokovan kompresionom karikom ili mozda losim zaptivanjem ventila.

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

ali moze se utvrditi stanje ventila koji mogu biti razlog potrosnje ulja,zar ne?

Majstor je rekao da je kompresija i na ovome sa 8 bara vjerovatno veca,ali sad ne znam sto mu je ispala 8 i razlog da je manja.Tako da racunam da su priblizne a i on je rekao da je u redu ovaj odnos cilindra.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja tipujem na karike...

ajd sad 'vako...

da li uvek dimi ili samo na pustanje gasa?

ako uvek dimi onda su karike 99.9%

ako dimi na pustanje gasa onda gumice ventila...

ali opet tebi je problem kompresija na 3 cilintru koja nije kao na ostala tri cilintra... sto moze da bude samo da su karike otisle. racunaj nekih 500+ evra za ceo zahvat

i cupaj taj LPG!

na VVTi motor ne ide obican LPG mora neka zajebancija sa kapalicom za ulje da bi radilo kako treba :(

ma fora je sto ja ne mogu da pohvatam kad dimi,kad ga upalim nema dima kad stoji u mjestu nema dima,ne mogu da u voznji nikako vidim dim.

rekoh gore za kompresiju vec da je majstor rekao da je vjerovatno i veca na ovaj losiji cilindar.

Pa ovo i nije obican LPG *-)

Podeli ovaj post


Link to post

×