Not seeing a Na Vrh Stranice? Go to our FAQ page for more info. Auris 1.33 (2016) - iskustva iz prve ruke - Page 2 - Auris - TOYOTA club Serbia

Skoči na sadržaj

EnglishFrenchGermanJapaneseSerbian
slika

Auris 1.33 (2016) - iskustva iz prve ruke

auris toyora 1.33 vvt-i iskustva terra

  • Molimo vas ulogujte se kako biste odgovorili
38 odgovora na ovaj post

#21
Piske

Piske

    Napredni član

  • Registrovan od:--
  • 3423 Postovi
  • Lokacija:Beograd

Nema tu neke mudrosti, lako se proverava. Pomeriš prednje sedište do kraja , sedneš pozadi i vidiš koliko imaš mesta.

Auris je compact klasa, Corolla je klasa iznad a Yaris je auto koji je genijalno konstruisan za svoju veličinu ( od prve generacije pa nadalje)  i koliko ima prostora u kabini


Izmenjeno od Piske, 05 August 2017 - 02:27 PM.


#22
zorvuk

zorvuk

    Novi član

  • TcS Korisnik
  • Pip
  • Registrovan od:--
  • 29 Postovi
  • Lokacija:Beograd

@zeljko33: Da se potvrdi ovo što je @piske rekao dovoljno je da se pogleda da je međuosovinsko rastojanje kod korole 2700mm, a kod aurisa 2600mm. Tih 100mm je upadljivo već prilikom prvog sedanja u automobil. Kad sam ja kupovao novi auto, prvi pik mi je bio auris, ali sam probao i auris i korolu...
Uzgred, SAT hvali najnoviju verziju Insignia da ima međusosovinsko rastojanje od čak 2710mm i kaže da je to jedno on najvećih u klasi...



#23
observer

observer

    Stalni član

  • TcS Korisnik
  • PipPip
  • Registrovan od:--
  • 178 Postovi
  • Lokacija:Novi Sad
I meni je ostalo u secanju da Corolla ima primetno vise mesta od Aurisa, kad sam ih probao.

#24
laki72

laki72

    Napredni član

  • Registrovan od:--
  • 2056 Postovi
  • Lokacija:Beograd


Nema tu neke mudrosti, lako se proverava. Pomeriš prednje sedište do kraja , sedneš pozadi i vidiš koliko imaš mesta.
Auris je compact klasa, Corolla je klasa iznad a Yaris je auto koji je genijalno konstruisan za svoju veličinu ( od prve generacije pa nadalje) i koliko ima prostora u kabini


Aha, jeste samo zaboravljas jos neke parametre.
-visina sedenja
(Direktno utice na potrebnu duzinu.)
-sirina automobila
(Ne moze yaris koji jeste sjajan 'malisan' biti priblizan Aurisu koji je od njega siri.
A nedostatak prostora (zadnja klupa) u ramenima i sedalnom delu ce ti mnogo vise smetati pri putovanju, nego prostor za kolena kojeg ima dovoljno.
Takodje, razlika je i u prtljazniku.

Ne mozes analizirati prostor iz ugla jednog putnika (vozaca) ;)
Jer tada ga uvek ima dovoljno, pa i u Toyota IQ ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

#25
Piske

Piske

    Napredni član

  • Registrovan od:--
  • 3423 Postovi
  • Lokacija:Beograd

Mislim da je sve ovo otišlo u pogrešnom pravcu ima tu i moje krivice. Ne možemo i nećemo da poredimo međusobno Toyotine modele , svaki je dobar za sebe i klasu kola u kojoj se nalazi



#26
zeljko33

zeljko33

    Novi član

  • TcS Korisnik
  • Pip
  • Registrovan od:--
  • 12 Postovi
  • Lokacija:Beograd

@piske: da,da, yaris je comfy, nema price.

bas cu pogledati kod ortaka u corolli kako je sa mestom, sad kad sam upoznat sa yarisom

 

@imperatus: zasto je bolji petobrzinac? sta ti rece da vozis? pitam jer mi je cudno da ti je neobicno ovo za visoke obrtaje :) mislim, probaj malo da ga teras oko 4k pa ces videti da mu to prija



#27
Imperatus

Imperatus

    Stalni član

  • TcS Korisnik
  • PipPip
  • Registrovan od:--
  • 282 Postovi
Auris 90ks dizel,djole iz nipona mi je jednom prilikom kroz pricu rekao da je 1.3 mnogo bolji nego 1.33. Ja veciti dizel za sad :))

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

#28
matori

matori

    Napredni član

  • TcS Korisnik
  • PipPipPip
  • Registrovan od:--
  • 3783 Postovi
  • Lokacija:Šid

Petobrzinac je 1.3 , a šestobrzinac je 1.33. U principu su motori odlični i jedan i drugi. Doduše 1.3 je stariji (pre se ugrađivao) i imao više vremena da dokaže kvalitete što je i više nego dokazao kroz vreme korištenja. Prenos u 1.3 sa pet brzina je bolje podešen. Imao sam priliku da vozim i jedan i drugi. U 1.3 su brzine duže i više se izvlači iz njih, puno bolje pri preticanju jer se ne pojavi potreba da se u po preticanja mora prebaciti u višu brzinu, startniji je i celokupno je bolji za voziti. 1,33 sa šest stepeni ima samo tu prednost da ima taj šesti stepen prenosa koji je kao za krstarenje , ali nije pogođen kako treba. Razlika pri krstarenju je jako mala u obrtajima (zanemariva) pa s tim šestim stepenom nije dobijeno bog zna šta. 1.3 ima najduže brzine od svih jarisa , a i šire jer npr. u 5. brzini na 3000 obrtaja ide 111km/h , a većina drugih auta je u 5. brzini na tim obrtajima na 100km/h. 1.33 ima i problem sa tim menjačem što stvara učestale probleme sa ubacivanjem u rikverc. Uglavnom i meni se puno više sviđa 1.3 od 1.33. 


  • Imperatus je lajkovao ovo

#29
Imperatus

Imperatus

    Stalni član

  • TcS Korisnik
  • PipPip
  • Registrovan od:--
  • 282 Postovi
Matori-doktor za yarise

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
  • matori je lajkovao ovo

#30
maxy

maxy

    Stalni član

  • TcS Korisnik
  • PipPip
  • Registrovan od:--
  • 405 Postovi
  • Lokacija:Beograd
Vozio sam se na zadnjem sedistu yarisa 2014. godiste i bio sam impresioniran ponudom prostora. Visok sam 193.

#31
matori

matori

    Napredni član

  • TcS Korisnik
  • PipPipPip
  • Registrovan od:--
  • 3783 Postovi
  • Lokacija:Šid

@Imperatus - to je samo ljubav ;) 



#32
Skipper

Skipper

    Stalni član

  • Registrovan od:--
  • 496 Postovi
  • Lokacija:Beograd
Ja imam 1.3 yarisa a firmini su 1.33 tako da se mogu složiti sa Matorim da je 1.3 startniji i da je menjač generalno bolje podešen. Sa druge strane na autoputu manje troši 1.33 a i vrti se na manjim obrtajima pa je i tiši. Problem sa 1.33 i ubacivanjem u rikverc nisam primetio, ima onaj prsten za rikverc i lagano upada.

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

***Ako si nekom pomogao spremi se da trpiš posledice***


#33
matori

matori

    Napredni član

  • TcS Korisnik
  • PipPipPip
  • Registrovan od:--
  • 3783 Postovi
  • Lokacija:Šid

Aj baš, ti imaš priliku da pogledaš pa vidi koliko je obrtaja na 120km/h kod jednog i drugog. To sa nivoom glasnoće i nije bitno jer su malo popravili zvučnu izolaciju kada su ubacili 1.33 motore. To je bila jedna od zamerki kritičara kod druge generacije pa su koliko se sećam sa tim 1,33 malo i na tome poradili. Super ako nemaš problem sa rikvercom, nije nigde zapisano da svaki mora imati. Pogledaj po netu, rikverc i menjač uopšte su najčešći problem na koji se žale vlasnici Yareta 1.33. 



#34
Skipper

Skipper

    Stalni član

  • Registrovan od:--
  • 496 Postovi
  • Lokacija:Beograd
Koliko mi je u sećanju na 120 km/h 1.33 je na 4-500 rpm manje od mog. Kada budem bio u prilici proveriću.

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka
  • matori je lajkovao ovo

***Ako si nekom pomogao spremi se da trpiš posledice***


#35
matori

matori

    Napredni član

  • TcS Korisnik
  • PipPipPip
  • Registrovan od:--
  • 3783 Postovi
  • Lokacija:Šid
1.3 je 110 na 3000 obrtaja tako da ne moze biti na 4500 na 120. Proveri bas ako ti nije tesko.

#36
Skipper

Skipper

    Stalni član

  • Registrovan od:--
  • 496 Postovi
  • Lokacija:Beograd
Pogrešno si protumačio moj post, 1.33 se vrti na 400-500 rpm manje nego 1.3 pri brzini od 130 km/h

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka
  • matori je lajkovao ovo

***Ako si nekom pomogao spremi se da trpiš posledice***


#37
observer

observer

    Stalni član

  • TcS Korisnik
  • PipPip
  • Registrovan od:--
  • 178 Postovi
  • Lokacija:Novi Sad
Ovo sa menjacem sam primetio kod test voznje. I prva i rikverc su pravile probleme. Znaci ipak ne tripujem :)

#38
matori

matori

    Napredni član

  • TcS Korisnik
  • PipPipPip
  • Registrovan od:--
  • 3783 Postovi
  • Lokacija:Šid

Pogrešno si protumačio moj post, 1.33 se vrti na 400-500 rpm manje nego 1.3 pri brzini od 130 km/h

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

Sorry :) ! Aj baš pogledaj. Ne verujem da je tolika razlika na 120. Ne sećam se sada tačno , a iskreno nisam ni zalazio u detalje kada sam probao 1.33. 



#39
zeljko33

zeljko33

    Novi član

  • TcS Korisnik
  • Pip
  • Registrovan od:--
  • 12 Postovi
  • Lokacija:Beograd

sa zakasnjenjem par fotografija prljavog automobila

Zakačeni Fajlovi


  • tarantino, matori, pex77 and 2 others like this





Takođe tagovano sa jednom ili više ovih ključnih reči: auris, toyora, 1.33, vvt-i, iskustva, terra

0 korisnik(a) čitaju ovu temu

0 član(a), 0 gosta, 0 anonimnih korisnika

Toyota klub Srbija prijatelji