Jump to content
Mića

honda legend mugen

Recommended Posts

dakle, auto je proizveden decembra 2012 godine, prvi put registrovan avgusta 2013. U pitanju je klasicna limuzina tzv premium klase, ne volim da upotrebljavam taj izraz premium ali tako mu dodje.

prvi i jedini vlasnik je bila banka koja je propala i auto je zavrsio na nekom auto placu, gurnut u cosak, bez nekog preteranog interesovanja prodavca da ga prodaju. cena je bila, hmm, pa ajd da kazem ok, cenjkanja nije bilo osim uslova da mu odrade sve servise, ukljucujuci veliki servis{ za sta se malo kasnije ispostavilo da je radjen uzalud}

utisak u enterijeru, pa tu dolazi do izrazaja ta rec premium, svi materijali koji su upotrebljeni su vrhunskog kvaliteta, koza konkretno na ovom automobilu sad posle 70 k km ne pokazuje ni najmanji znak habanja, volan, menjac, ma sve kao da je juce izaslo iz fabrike. ok verovatno ima uticaja i to sto taj auto ima besprekornu negu kao sto je imao i kod prethodnog vlasnika, pranje svaki dan, voznja direktora banke tu i tamo i nazad u garazu.

e sad ono sta je zanimljivo, 3.5 L V 6 motor, 295 ks, uz kombinaciju sh awd { super handling all wheel drive} ili srpski receno 4x4  :viber14:

ovaj auto se nudio samo sa jednim { ovim} motorom i jednim automatskim menjacem tako da je lako gubio bitku sa nemackom premium trojkom, krug kupaca je suzen na vrlo mali broj bas zbog toga ali uprkos tome ima ih bas dosta u evropi. kakav je za voznju? vozio sam sve i svasta ali iskreno mogu reci da bolji auto nisam vozio, ne zbog jakog motora nego zbog balansa u voznji, awd je elektronski i ukljucuje se po potrebi i u skladu sa dinamikom voznje, nije on napravljen za probijanje kroz snezne smetove vec za dinamicnu i bezbednu voznju, uparen sa petobrzinskim menjacem i ovim motorom sve funkcionise savrseno. e sad....ono mugen :proud:  ovo mi nije prva honda, i prethodnu toyotu sam odrzavao kod "mog mehanicara" tj  kod ovih, spominjao sam ih a imam i njihovu nalepnicu na sivoj E12, momci tjuniraju honde, neke znam kada su bili klinci a sad voze trke http://www.rikli-motorsport.ch/index.php?team

bez imalo straha sam im prepustio da ugrade mugen kit { zato je veliki servis radjen bzvz}, ali pravi mugen, ne neke fake kopije, malo smo se igrali sto kaze moja zena  :lol:

sad sve ima drugu dimenziju, auto nisam oterao na valjke ali mislim da je na negde oko 350 ks, mozda i malo vise, ne znam, kocnice su promenjene, tj prilagodjene novom set up u, auspuh isto, menjac je chipovan tako da moze sa lakocom da prati snahu motora. 

e sad, da li treba ili ne to je za posebnu diskusiju, ali osim neznatno vece potrosnje dobio sam to da max torq imam na raspolaganju vec od 1200 rpm i to u rasponu do blokade, fantazija, sa takvom lakocom i na vrh gasa se moze krenuti u preticanje, sa kick down ili ako je u manuelnom modu mora da radi samokontrola jer je ocas posla na nekim vec opasnim brzinama.

evo par fotki, bice jos...

post-132-0-80949900-1503169474_thumb.jpgpost-132-0-51209000-1503169465_thumb.jpgpost-132-0-31828300-1503169493_thumb.jpgpost-132-0-68648500-1503169502_thumb.jpg]

pitajte sta vas interesuje, ovo je bilo na brzinu zbog marketmana i japanautofana  :lol:

Izmenjeno od Mića
  • Upvote 9

Podeli ovaj post


Link to post

Fantastican auto Mico :)

Taman sam hteo da pitam koliko za to izadje registracija kad videh Švajcarske table ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Možda malo više slika enterijera...

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Fantazija. Svaka cast! Maxy je u pravu. Slike slike slike :)

Podeli ovaj post


Link to post

Uncati pojubim! Koje ludilo. Gledao sam neki video o tom shawd-u. Ludilo. Svaki tocak fura svoju priču kako mu komp kaže. Kad se oštro skreće u levo snagu dobijaju desni tockovi, i obrnuto. Tockovi koji su na ledu, njima smanji snagu, itd. Baš dobro auto!

Podeli ovaj post


Link to post

Odličan 5+ !!!

 

Послато са LG-H815 уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ja upravo gledam Star Trek (prva plus)

Reko da nije pobegao odande :P

Podeli ovaj post


Link to post

Što ne ubaciš plin? :):P . Šta si se toliko raspisao, Legend je legenda samam po sebi. Da si samo rekao Legend već bi balavili , a sad neću moći ni da spavam. :)  Jedino ostaje da doteraš nju na skup pa da nas provozaš ;) . Extra 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da taj auto nikad uzivo nisam video, a i da jesam ne bi imao pojma kakvo cudoviste je proslo pored mene :)

Fantastican!

Nego kad spomenu premijum, jel su tapacirane pregrade u vratima? ;) :D

Podeli ovaj post


Link to post

Auto je prva liga, nešto sasvim neobično i nesvakidašnje na našim prostorima, dok na zapadu postoji već tri decenije, doduše, pod drugim nazivom, Acura.

Siguran sam da će te odlično služiti, jer ipak je to jedan od Hondinih najpouzdanijih motora.

Kao što drugi rekoše, daj još slika.

Podeli ovaj post


Link to post

Mico bomba sve, reci su suvisne.

Reci mi sta rade na chipovanju at menjaca i kakve su promene posle chipa?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

post-132-0-84935300-1503225128_thumb.pngpost-132-0-50195500-1503225145_thumb.pngpost-132-0-71915700-1503225160_thumb.pngpost-132-0-40027800-1503225176_thumb.pngpost-132-0-52152600-1503225191_thumb.pngpost-132-0-03761600-1503225206_thumb.pngpost-132-0-29354500-1503225220_thumb.pngpost-132-0-08594600-1503225235_thumb.pngpost-132-0-32757500-1503225249_thumb.pngpost-132-0-03793900-1503225263_thumb.pngpost-132-0-41361100-1503225274_thumb.pngpost-132-0-95718500-1503225287_thumb.png

@seba menjac je chipovan preko ecu, jedino to znam, nije moralo ali je bilo pozeljno da bi se brzina u automatskom modu prilagodila novom set up-u, mozda radi brze neku milisekundu i u automatskom i manuelnom modu, iskreno ja ne vidim razliku, bio je brz i pre. na sve radove sam dobio pismenu petogodisnju garanciju sa mogucnoscu produzenja + 2 god ako nesto platim.

potrosnja....grad extremna guzva izmedju 17 i 20, magistrala oko 80-90 je negde na oko 8.5, auto put 130-140 na tempomatu oko 13. zvuci mnogo ali nije s obzirom na to da je u pitanju zapremina motora od 3.5 L i snaga preko 300 ks.

@mahatma awd, savrsenstvo, mozes da namestis kako god hoces ili pustis da on sam radi, ako hoces mozes da ga iskljucis i bude 2wd...kako god, i ono sta je interesantno, cak i kad je ukljucen recimo snow program gde je 50-50 uopste ne menja potrosnju kada je 2 wd. 

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

Automobil ti je toliki raritet i ekskluzivan da moraš još više da se raspišeš i fotografišeš. Iskreno, za mene velika nepoznanica pa ne znam šta i da pitam. A nije da ih nisam viđao, kao i prethodnu generaciju. Ima neki stariji kupe u Leštanima.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

nije raritet uopste ali u srbiji ih nema iz razloga sto je registracija nenormalno i bezobrazno skupa, msm preko 200 k, bezobrazluk.

svuda van granica ih ima, ne toliko kao audi, bmw ili merc, ali to sam vec napomenuo, ovaj auto sa jednim motorom u ponudi gubi trku sa nemackom premium trojkom. pa gde ce turcin ili siptar gastarbajter da vozi tri ipo litrre atmo benzinca :lol:  tdi, cdi i ostali traktori za velike i luksuzne limuzine su njihov pik.

@maxy ta starija generacija se meni dopada, ima jedan kupe na oglasima msms za oko 500 e, taj sam hteo da pazarim pa natenane da ga sredjujem, ali...

@mahatma naravno ali napisao sam eto onako, uvek svako pita za potrosnju i o tome se najvise prica, da trosi 6 litara ne moze ni u ludilu, svako ko kupi ovako nesto to zna. ovo i nije velika potrosnja ako bi ga uporedili sa recimo mojim karavanom 4x4, kad pogledas da ima tri puta vise zapremine i tri puta vise konja a trosi duplo vise.

Izmenjeno od Mića

Podeli ovaj post


Link to post

Bas pre neki dan je decko sa hcs kupio Legenda. Ja sam viđao po kraju jedan crni. Smiga je isto imao jedan sa 50k. Jesu raritet al nije da ih nema.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nego kad spomenu premijum, jel su tapacirane pregrade u vratima? ;) :D

Ha ha, jel to na temu onog golfa gti sa drugog foruma gde je neko prokomentarisao da je premium jer du mu tapacirane pregrade

Jesu i ovde

Ma pusti to premium trt mrt, ovaj auto je neupadljiv u odnosu na druge, meni licno je to ok.

@mahatma, uglavnom su u srb firme kupovale, znam smiginog, secam ga se i iz oglasa, bese u novom sadu uzeo, dobar auto, nov. Razlog sto ih je malo je jasan, cena rege, tj harac drzave. Sramota da napisem da mi je osiguranje i rega ovde ko za avensis u srb, jbga.

Odrzavanje, za oko 50 k km koliko ga exploatisem nije bilo apsolutno nikakvih intervencija osim pet redovnih servisa. Ni pre, od kako je kupljen po servidnoj istoriji nista, samo dva servisa upisana. Cene nisu mnogo vece nego za accorda type s sa 2.4 motorom, interesantno je da recimo ovaj motor u ovoj karoseriji trosi neznatno vise od tog accorda.

Ne znam koliko ce se jos dugo zadrzati kod mene, mozda oko dve godine, od naslednika jedino vidim mazdu 6 sa awd, mora da bude japanac iz japana i da ima od 2.0 motor pa na gore i awd kad pomenuh mazdu, izmedju ostalog ovaj auto je krivac zasto sam se odlucio za mazdu 3, on mi je reper po pitanju zavrsne obrade i sve ukupnog kvaliteta, a verovali ili ne mazda 3 je ako ne ista onda toliko blizu po pitanju i kvaliteta i finalne obrade da je apsolutno najbolja kupovina u toj klasi.

 

 

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Izmenjeno od Mića
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Ha ha, jel to na temu onog golfa gti sa drugog foruma gde je neko prokomentarisao da je premium jer du mu tapacirane pregrade

 

Off - Ne secam se tacno, ali bimmer ekipa je nesto mudrovala na tu temu, pa su gledali ko ima i koliko debelo tapacirane pregrade :D - /off

Svidja mi se centralna konzola, podseca na kvalitetna pojacala.

Btw, nasao sam zamerku! Previse plastike pod haubom! Sve bi to povadio sunce im premijumsko :D

PS. Postavi opet onaj klip sa autobana, ne radi vise ;)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Šta da mu se desi sa 3500 kubika!? Ko onaj naslov Lexus prešao milion , a ima 4000 kubika. To je bre jednom kupiš i voziš se dok si živ ili dok ne dojadi. :);) 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

He, laki i floyd, zakleti bimerovci i premiumovci tu su blizu, pssenger je cool lik

Nije to sa autobana, to je iz madjarske, procitsh negde ovde da se kroz madjarsku opusteno moze 190 pa reko ajd da probam, i sa 200 da me ufate necu mnogo nastradati

Kad pricam o brzinama, mene ne zanima toliko max brzina, ide ovo opusteno 250 da se ne oseti, medju ubrzanja su mu brutalna, mislm da bmw od floyda zaostaje ili su tu negde. Od 80-140 je tu na nekih oko 8 sekundi, ja nisam merio, ovi momci sto su radili tuning kazu da je bilo tako kad su probali.

Videcu sta je sa klipom

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sto, sta sam reko? pa vole bmw, floyd se sad bas otvorio za 540, bolesno dobar auto ali mu fali x drive cool likovi sva trojca a vidi, honda je jos davne1987 uvela 4ws u prelude, mazda u 626, sad to ide kod nemaca i francuza u " premium" klasi.

Mahatma je pricao o sh awd kod honde, ima na display kontrola pogona tako da u svakom trenutku znas ili sta on radi ili sta si namestio

A to sto si pomenuo tepih, na corolli karavan, pexovoj i mojoj je skoro identican materijal kao na ovoj hondi. Meni je kvalitet enterijera bitan i na to obracam paznju, ako provodim u tom autu recimo dva-tri sata dnevno onda je razumljivo da necu da mi skripi plastika za skupe pare, ima dacia za 7k€ pa onda nemam za sta da se zalim

 

 

35d9e136301db73b7254ac8d6a23d941.jpg

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×