Aleksa AE92 62 Napisano Avgust 20, 2017 Pozdrav svima, Neki ljudi me i znaju iz teme sa Corollom, reko da vam predstavim i drugog clana Toyota porodice Avensis je 2007 godiste, 2.2 D4D ali slabija verzija sa 150 konja. Auto smo uzeli prosle godine, od kad je uzeta presla je oko 60000 (sad je oko 220000 ukupno) i do sad samo su bili redovni servisi bez ikakvih problema ali posto sam presao na corollu (najzad) ova ce se manje voziti Jedina mana na ovom motoru sto i nije mana koliko je nama lose gorivo su dizne, ako je losije gorivo hoce da se cuje jedna dizna. Sve u svemu, prezadovoljni smo sa autom, prava je ladja 3 Podeli ovaj post Link to post
Aleksa AE92 62 Napisano April 24, 2020 (edited) Dugo nas nije bilo, ajde malo da osvezim temu sa novim slikama Posle 3 godine, auto da ne ureknem, radi kao sat. Toplo preporucujem svima ovaj motor (2.2 D4D - 150 konja) Auto je trenutno na skoro 270 000, iskljucivo redovno odrzavanje sam imao Takodje da dodam, posle 7-8 meseci dizna je prestala da se cuje (iskljucivo G-Drive sipam). Potrosnja je oko 7 litara moje voznje, a uopste je ne stedim. Najbolju potrosnju koju sam postigao je bila 5.5 litara u gradu doduse koja nije u spicu. Jedino estetski sto sam imao da radim je nebo i koza menjaca sto me je izaslo 10 hiljada. Takodje da dodam, cisto kao upozorenje ljudima koji voze istu generaciju, nemojte da stavljate LED sijalice bez otpornika na kociona svetla, prijavice odmah ABS/VSC gresku (trebalo mi je jedno nedelju dana da provalim ) Stakla cemo opet zatamniti sad u maju posto stare folije nisu bile atestirane Izmenjeno April 24, 2020 od Aleksa AE92 Podeli ovaj post Link to post
Goran_Toyota 1 Napisano Mart 29, 2023 Odlicna je! Planiram da je kupim ali karavana koliko izadje veliki servis za njega? Kao i neki potrosni delovi ako mozes reci. Podeli ovaj post Link to post
Aleksa AE92 62 Napisano Mart 29, 2023 1 sat pre, Goran_Toyota said: Odlicna je! Planiram da je kupim ali karavana koliko izadje veliki servis za njega? Kao i neki potrosni delovi ako mozes reci. Cao Gorane, Mislim da se neces pokajati, auto je idalje kod mene, prezadovoljan sam da ne ureknem Auto je sad na 297k, jos nisam radio veliki servis, nije nepaznja vec savet drugih vlasnika I servisa. U principu receno mi je veliki servis se radi kad krene da se cuje lanac ili krene da curi pumpa za vodu. Posto se lanac spanuje preko ulja, JAKO je bitno da se sipa kvalitetno ulje i da se vrsi redovno zamena. (ja sad sipam 5w40 Eneos ili Petronas full sintetika - fabricka gradacija je 5w30). Sto se tice ostalih delova evo nekih troskova sto sam imao u poslednje 2-3 godine: PK kais, spaner i roleri (sve sam stavio "Gates" koji su malo skuplji) - ne mogu da se setim koliko me je izaslo, mislim da je bilo oko 150e sa rukama Remont turbine na 290k - oko 350e - verovatno bi potrajao duze da sam zamenio filter MAP senzora i da nije cipovana. Puklo mi je kociono crevo na zadnjem desnom tocku - 2600 din Skoro sam radio neke stvari pa evo ti spisak cisto da imas ideju koliko moze da izadju delovi (imaj u vidu sve sam uzimao kvalitetnije delove) Podloske dizni - 1600 dinara OEM Crevo iber laufa - 3200 OEM Zadnje opruge - 4000 (neke svedske sam uzeo) Dihtung poklopca ventila - 2200 Dihtung usisne grane - 600 Paknovi rucne - 3200 - ovo sam prvi put menjao preventivno, inace jos su mogli da potraju Plocice ATE - mislim da su oko 10000 Mali servis filteri - oko 4-5 hiljada Ulje 6 litara - ~6000 Antifriz Obrada diskova - uracunato u ruke Ciscenje usisne grane - uracunato u ruke Plastike ispod motora i blatobrani - 13000 Kugla - 3000 (555 made in Japan) Ulje u menjacu - 2500 (Eneos 75w80) Ruke su me izasle ukupno 30000 din. Takodje da napomenem, ako uzmes auto, sledece stvari obavezno uradi, to mozes sam: Ciscenje MAF senzora sa kontakt sprejem Ciscenje EGR-a Zameni filter MAP senzora, jako mali filter pred usisnu granu, meni je turbo otisao zbog ovoga i auto je isao jako lose posle remonta, dok nisam zamenio to. Original sam platio 6000, inace mozes na Ali Expressu da kupis za 1.5$ Da napomenem, na autu je idalje dosta delova fabricko, kao sto su amortizeri, solje, itd itd. Nemoj da cackas nesto sto je vec okej, jer zamenski delovi nikad nece potrajati kao fabricki. Auto idalje ima fabricki zamajac i lamelu, ceo set je 55000, ja sam hteo da zamenim sad preventivno, receno mi je da jos moze da potraje i da ne bacam pare, malcice vibrira, ali nista strasno, jedino ja mogu da primetim. Ako ti je masno od ulja na iber laufu i usisnom crevu, verovatno treba da se menjaju podloske dizni, ako ne zamenis to, nabijace ti mnogo ulja u usis i zapusice EGR/Usisnu granu i filter map senzora, tako da odradi to da ne razmisljas ako vidis da je nauljila tu Takodje, poznati su ti menjaci da pete brzine odlaze sinhroni (najcesce na RAV 4, ponekad i na avensisu), najlakse da testiras, ubaci u petu i daj gas, ako ispada iz brzine, znas da ne valja peta brzina. Ako ti treba jos neka informacija, slobodno me cimni, verovatno nisam spomenuo neke stvari posto ne mogu da se setim svega 1 Podeli ovaj post Link to post
Goran_Toyota 1 Napisano Mart 29, 2023 1 sat pre, Aleksa AE92 said: Cao Gorane, Mislim da se neces pokajati, auto je idalje kod mene, prezadovoljan sam da ne ureknem Auto je sad na 297k, jos nisam radio veliki servis, nije nepaznja vec savet drugih vlasnika I servisa. U principu receno mi je veliki servis se radi kad krene da se cuje lanac ili krene da curi pumpa za vodu. Posto se lanac spanuje preko ulja, JAKO je bitno da se sipa kvalitetno ulje i da se vrsi redovno zamena. (ja sad sipam 5w40 Eneos ili Petronas full sintetika - fabricka gradacija je 5w30). Sto se tice ostalih delova evo nekih troskova sto sam imao u poslednje 2-3 godine: PK kais, spaner i roleri (sve sam stavio "Gates" koji su malo skuplji) - ne mogu da se setim koliko me je izaslo, mislim da je bilo oko 150e sa rukama Remont turbine na 290k - oko 350e - verovatno bi potrajao duze da sam zamenio filter MAP senzora i da nije cipovana. Puklo mi je kociono crevo na zadnjem desnom tocku - 2600 din Skoro sam radio neke stvari pa evo ti spisak cisto da imas ideju koliko moze da izadju delovi (imaj u vidu sve sam uzimao kvalitetnije delove) Podloske dizni - 1600 dinara OEM Crevo iber laufa - 3200 OEM Zadnje opruge - 4000 (neke svedske sam uzeo) Dihtung poklopca ventila - 2200 Dihtung usisne grane - 600 Paknovi rucne - 3200 - ovo sam prvi put menjao preventivno, inace jos su mogli da potraju Plocice ATE - mislim da su oko 10000 Mali servis filteri - oko 4-5 hiljada Ulje 6 litara - ~6000 Antifriz Obrada diskova - uracunato u ruke Ciscenje usisne grane - uracunato u ruke Plastike ispod motora i blatobrani - 13000 Kugla - 3000 (555 made in Japan) Ulje u menjacu - 2500 (Eneos 75w80) Ruke su me izasle ukupno 30000 din. Takodje da napomenem, ako uzmes auto, sledece stvari obavezno uradi, to mozes sam: Ciscenje MAF senzora sa kontakt sprejem Ciscenje EGR-a Zameni filter MAP senzora, jako mali filter pred usisnu granu, meni je turbo otisao zbog ovoga i auto je isao jako lose posle remonta, dok nisam zamenio to. Original sam platio 6000, inace mozes na Ali Expressu da kupis za 1.5$ Da napomenem, na autu je idalje dosta delova fabricko, kao sto su amortizeri, solje, itd itd. Nemoj da cackas nesto sto je vec okej, jer zamenski delovi nikad nece potrajati kao fabricki. Auto idalje ima fabricki zamajac i lamelu, ceo set je 55000, ja sam hteo da zamenim sad preventivno, receno mi je da jos moze da potraje i da ne bacam pare, malcice vibrira, ali nista strasno, jedino ja mogu da primetim. Ako ti je masno od ulja na iber laufu i usisnom crevu, verovatno treba da se menjaju podloske dizni, ako ne zamenis to, nabijace ti mnogo ulja u usis i zapusice EGR/Usisnu granu i filter map senzora, tako da odradi to da ne razmisljas ako vidis da je nauljila tu Takodje, poznati su ti menjaci da pete brzine odlaze sinhroni (najcesce na RAV 4, ponekad i na avensisu), najlakse da testiras, ubaci u petu i daj gas, ako ispada iz brzine, znas da ne valja peta brzina. Ako ti treba jos neka informacija, slobodno me cimni, verovatno nisam spomenuo neke stvari posto ne mogu da se setim svega Hvala ti puno na detaljnim informacijama E sad glavno pitanje sa kojim agregatom pazariti avensis, ocigledno da imam informaciju iz prve ruke za tvoj 2.2 150ks avensis, ja sam isto vise za facelift jer kako kazu dolaskom facelifta prolaze sve decije bolesti iz prvih verzija ovog avensisa. Mada mislim da ne bi pogresio ni sa onom osnovnom verzijom? Ovaj kao tvoj motor mi se svidja samo me brine ta osetljivost na gorivo i velika registracija, i naravno voleo bih da nadjem neki lepo ocuvan primerak da nije prebacio preko 200k... mada moze i preko toga ako je odlicno odrzavan, zanima me isto benzinski agregat ali na oglasima ih skoro pa nema. I jos jedno pitanje sta bi mogao biti najskuplji kvar odnosno koji deo je najskuplji na ovom avensisu? Pozdrav iz Novog Sada :D Podeli ovaj post Link to post
Aleksa AE92 62 Napisano Mart 29, 2023 pre 13 minuta, Goran_Toyota said: Hvala ti puno na detaljnim informacijama E sad glavno pitanje sa kojim agregatom pazariti avensis, ocigledno da imam informaciju iz prve ruke za tvoj 2.2 150ks avensis, ja sam isto vise za facelift jer kako kazu dolaskom facelifta prolaze sve decije bolesti iz prvih verzija ovog avensisa. Mada mislim da ne bi pogresio ni sa onom osnovnom verzijom? Ovaj kao tvoj motor mi se svidja samo me brine ta osetljivost na gorivo i velika registracija, i naravno voleo bih da nadjem neki lepo ocuvan primerak da nije prebacio preko 200k... mada moze i preko toga ako je odlicno odrzavan, zanima me isto benzinski agregat ali na oglasima ih skoro pa nema. I jos jedno pitanje sta bi mogao biti najskuplji kvar odnosno koji deo je najskuplji na ovom avensisu? Pozdrav iz Novog Sada :D Ja licno uvek se vodim politikom uvek sam kraj generacije da se uzme, jer onda svi problemi su uklonjeni Sto se tice pre-facelift, za 2.2 secam se da sam citao da su imali problematicne dihtunge glave i da su duvale glave posto nema klasican dihtung nego pastu, imaj u vidu ako se to desi, mora da se skida i sa bloka i sa glave taj dihtung obradom, dok na restyle su resili taj problem. Takodje, imaj u vidu ovaj 2.2 sto ja imam nema DPF i skupe dizne, nego one prostije Denso. Bitna napomena, 2.0 126hp i 2.2 od 150 konja postoje sa DPF-om, tako da obrati paznju i na to (obicno imaju zeleno D na D4D sto indikuje da ima DPF). Razlike izmedju 2.0 i 2.2 je samo glava motora, turbine i dizne, inace sve ostalo je identicno koliko se secam. Ja licno bih uzeo 2.2 restyle posto mi se super pokazao, vozio sam i 2.0 sasvim okej idu posto sam drugarima pomagao da kupe svoje Avensise Opet posto je moj cipovan, do sad bi se nesto desilo da ne prija motoru, a stage 1 kod njih je oko 190-200 konja ako se ne varam. Sto se tice najskupljih kvarova to ti je ovo otprilike: Turbo Zamajac i set kvacila Dizne - Dizne su 150e remont po komadu, raspitivao sam se kod jednog koji radi profi (za ove prostije dizne) Sto se tice osetljivosti na gorivo, kao sto si video, ranije mi se cula dizna ali aditivima sam uspeo da resim problem. Sada jednom godisnje stavljam aditiv za ciscenje dizni i majstor mi je predlozio da uzimam jednom godisnje Nisotec "Diesel Lub" - nisam jos probao ovo uskoro cu. Nemoj da sipas G-drive, samo obican dizel je okej posto kako sam cuo i od mog majstora i u ovlascenom servisu, G-drive je dosta jak i nagriza valjda podloske dizni (ne razumem se toliko, tako mi je receno). Takodje, prilikom kupovine, mozes uvek da proveris zaprljanost dizni preko dijagnostike 1 Podeli ovaj post Link to post