Jump to content
Piske

Corolla 1.6 - Potrošnja goriva (iskustva)

Recommended Posts

Nije to nikakva novost od strane Mazdinih inženjera. Prvi je napravio Mitsubishi krajem 90-tih motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre, nadam se svima poznati 1.8 GDI motor.. Posle njega Audi FSI motore , koji se ugrađuju i u druge modele VW grupacije pa zatim Mazda... Postavlje se pitanje koliko košta nov auto sa 2.0 cc i direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre i benzinac u ovom slučaju Toyotin 1.6 valvematic. I koliko se isplati kupiti zbog razlike u ceni i relativno manje potrošnje 2.0 cc u ovom slučaju Skyactive motor . Da li se za tu sumu novca više isplati kupiti Toyotu Prius li Mazdu sa 2.0 scyactive motorom ? Eto nove teme i pravog poređenja. 

P.S 

Po meni ne mogu se porediti nikako 2.0 cc motor sa 1.6 cc motorom , ni cenovno , ni po performansama. Kada već govorimo o ceni i potrošnji mislim da je pravo poređenje 2.0 cc skyactive motor i 1.8 motor sa hibridnim pogonom. Jasno je da po tom pitanju potrošnja 1.8 motora sa hibridnim pogonom je neuporedivo manja od 2.0 cc skyactive motora. Ukusi se naravno razlikuju i svaki proizvođač ima svog kupca.

Podeli ovaj post


Link to post

Da dodam ako hoćemo baš da budemo precizni Auris sa hibridnim pogonom VS Mazda 3 2.0 skyactive 

Podeli ovaj post


Link to post

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=22610

S obzirom da su izneti podaci iz auto date za Mazdu 3 2.0cc o potrošnji goriva . Evo koliko troši Auris hibrid.  Sada je svima jasno zašto je Toyota najprodavaniji proizvođač automobila na svetu 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jbg Mićo ali ipak je Toyota sabila mazdu :/

 

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jng piske nisi ti dzabe izabrao Toyotu,kupovao si nov auto dao preko 15h eura za njega za to treba imati ****(auto recenzija). I pored svih onih zezancija i dalje si siguran a i svi ovde da je Toyota manje vise pravi izbor za racuonalnog coveka. (Leksus ct200 hibrid isto odlicna potrosnja...pitanje koliko skup za odrzavanje)

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko je teska korola iz 1990 i koja je emisiona klasa motora?

 

 

Moja ima 1050kg sa nekim stvarima u gepeku :D

mislim da je Euro 1.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da su novi mazdini motori zasnovani na Milerovom ciklusu. Kompresija kod benzinaca je otisla gore pa su ovo ocekivani rezultati. Mene vise zanima kako ce se ti motori ponasati posle 200k+ km i koji ce biti troskovi odrzavanja posle te kilometraze. Ako se pokazu bez problema i tada onda stvarno imamo izvznredne benzince na delu. Mada sad svi hvale i nove tsi motore, ali nemam nikoga iz prve ruke da pitM

pitaj mene za tsi motore.

dok radi sve pohvale,ali cisto dubre i tacka.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post
Tako je, mozes da poredis benzinac vs benzinac i hybrid vs hybrid. Mozd su za test trebali da uzmu slabiju G120 koja opet po performansama sije aurisa sa 12 ks vise. Od vajkada se testovi i poredjenja rade po klasama i naravno svi piju isto gorivo. Porediti cist atmo benzinac sa automobilom koji uz benz.motor ima pomoc struje je glupost neopevana, mada, to je kompliment za skyactive motore ako idu ka potrosnji koju pravi hybrid. Sama zapremina auris vs mazda nije sporna.

testovi su po klasi tj.segmentu kome auto pripada. Dakle, "C" klasa hb ili sedan. Kia ceed, focus, astra, golf...a sad je tesko i utrefiti litrazu vec se gleda da budu priblizne snage. Ford ecoboost iz 1.0 motora izvlaci konjazu, snagu, slicnu kao auris iz 1.6 ili mazda iz 2.0 pa sta sad? Treba za test naci sve da budu 1.6 ili 1.33 da bi bio merodavan!? Snaga u kw se gleda, bar je tako na testovima u auto motor und sport, auto zeitung, auto bild, car &driver. Puno proizvodjaca je smanjilo zapreminu, ako po tome gledamo daj da poredimo skodu octaviu 1.0 tsi sa chevrolet sparkom 1.0- recimo, a ne sa avensisom ili slicnim po snazi te klase "D" segmenta.

valjda je jasnije da ne poredimo babe i zabe.

cena sta i gde koliko kosta je sastavni, za nekoga mozda i presudni faktor. Ne znam za srb ali da je mazda skuplja od toyote auris ili corolle je diskutabilno. Ako G160 u top revolution paketu + koza i navi i na to sport paket koji obuhvata sportsko vesanje i -3 cm spustanje, sport auspuh, felne 18, alu papucice, zadnji spojler itd itd kosta 23590 eura sa pdv-om a auris u sol paketu za koga fabricki nema bukvalno pola toga kosta i koju stotku vise kad se klikne na sve za doplatu onda je jasno gde se vise dobija svega. Kod toyote i da hocete nema sport vesanja, nema hud, nema koza, nema sport auspuh. Ne znam cene i koji je princip kupovine u srb ali malo je trziste i mislim da je cena svuda ista, neko mozda da neki sitni poklon i to je to. U eu se salje upit na jedan sajt pa oni prosledjuju dilerima, tada krece utakmica i svi odgovore sa najboljom ponudom. Mada i u srb kada bi konfigurisali corollu u sol paketu sve sta moze da bude bar malo priblizna mazdi 3 sedan u top revolution paketu mislim (mada me ne zanima)da bi toyota bila skuplja.

a ako hocete mozete i dizel auris da uvrstite u poredjenje. Taj trosi jos manje :-)

dakle benz vs benz iste ( priblizne) snage

hybrid vs hybrid i dizel vs dizel

a prius ide sa teslom i hondom u isti kos.

mozda ne znam, ako je poenta sta trosi najmanje ajd da uvrstimo prius na solarni pogon u trku a moze i ovako pa ga pojedes na kraju i em sit em si se vozio :-)c7db7895b9046a7460b2c15b168b2174.jpg662e790f88535e272ba8cbd970678a8c.jpg

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Mada sad svi hvale i nove tsi motore, ali nemam nikoga iz prve ruke da pitM

Pitaj ;)

Meni je ukupan prosek sa Golfom 1.2 TSI za 7800 km 5.3.

Na magistrali trosi 4.5.

Na autoputu (do 140) izmedju 5.5 i 6.5.

Po gradu ne znam, jer po gradu koristim Polo (1.6 TDI).

Inace, Polo mi je na 4.8 posle tacno 102.550 km.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pitaj ;)

Meni je ukupan prosek sa Golfom 1.2 TSI za 7800 km 5.3.

Na magistrali trosi 4.5.

Na autoputu (do 140) izmedju 5.5 i 6.5.

Po gradu ne znam, jer po gradu koristim Polo (1.6 TDI).

Inace, Polo mi je na 4.8 posle tacno 102.550 km.

ne bih se slozio.

kod mene je polo a laksi je od golfa sigurno, nikad ne bi mogao imati 4,5 l ni u kojim uslovima.

meni je otprilike potrosnja bila oko 6 l do 7 u gradu. sve ispod toga je nerealno. mozda sam ga ja muski stiskao,ko zna.

 

 

ja mislim da nam proizvodaci najvise mazu oci potrosnjom.sto reklamom sto iz automagazina sto cime stignu.

cisto sumnjam da je ona manja nego prije kod automobila; mozda za litar do 2.

smatram da su ubacivanjem aluminija,plastike smanjili tezine vozila i da je tu glavna razlika.

a potrosnja je glavna stavka prilikom kupovine.

tu dolazi i prica o potrosnji dizela na kapaljku a perfomanse iz snova.

mnogo gore je sto dugorocni kvalitet vozila konstantno opada. bas me briga ako trosi 2 litre vise, samo kada bi mogao obrnuti 300 000 km uz redovno odrzavanje. samo se pitam da li uopste ima novo vozilo koje je to u stanju.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

2 litre vise to je psetna razlika nije zanemarljivo nikako!

Podeli ovaj post


Link to post

Ne kontam nikako price o potrosnji. Iznesem i ja ovde neke moje proseke, mnogi su komentarisali da dajem drugima domace zadatke sa ciframa koje izvlacim. Po mom misljenju najvise veze ima stil voznje. Burazer i ja smo x puta isli na isti put sa istim autom i uvek mi je prosek bio litru niži. Litra uopšte nije malo. On kaze da Almera troši 7, a ja 5,7. Njemu Yare 1.3 troši 6,5, a meni 5,5. Ne lažemo ni ja ni on.

  • Upvote 6

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast svakome.

No meni nije jasna ta opsednutost dal je pola litre gore ili dole.

Kada bih tako rezonovao, prodao vih automobil i putovao busom ili vozom (a moze i bajsem u lokalu);

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 7

Podeli ovaj post


Link to post

Kao sto pola litra gore dole nije nista onda ni 50e i vise nije nista na regu

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pa vidi.

Nisam rekao da potrosnja nije bitna. Sve je bitno, ako nismo rasipnici, ili ekstra bogatasi.

Ali, te beskrajne price ciji auto trosi manje (i bolje ide) me neodoljivo podsecaju na merenje ko dalje pisa :D

Niti svi vozimo istim stilom, niti su nam relacije iste, a sve i da jesu, dovoljno je da se i po istim, identicnim relacijama prolazi u razlicito doba dana.

 

E sad, ovde ne govorimo o razlici od 7l i 11l, veco malim razlikama. I jako cesto je argument kako je to na 5 godina tolika i tolika usteda.

Jeste, tolika je (znacajna).

Pa opet, po istom osnovu mozemo da sracunamo kako noseci sendvic od kuce, umesto kupujuci ga na kiosku brze hrane mozemo da ustedimo.

I mozemo, zar ne?

Pa onda po istom osnovu mozemo izvoditi racunicu o ustedi na svemu, od piva, preko kladionice, pa do letovanja u sitoniji (primer) ;)

 

potrosnja jeste jedan od itnih faktora ( zato sam izmedju ostalog i kupio 1.33 ;) ), ali mi je jos bitnija pouzdanost, sigurnost, troskovi odrzavanja i slicne stvari koje jako cesto 'pojedu' svu onu (eventualnu) razliku u potrosnji.

 

A takodje ni malo manje bitna je sledeca stvar.

Imamo li mi, drugi, rezerni zivot? Pa posto nemamo, valjda ima nesto i u tome da udemo zadovoljni, da se osecamo dobro, da ispunimo i sebi neku zelju. Pa iako to neretko kosta. Neka kosta...

 

To je moje vidjenje, ne mora znaciti da je opste prihvaceno ili ispravno.

 

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 7

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno ni tih 50e na regu nije ništa. Ja baš nisam lovator , ali 50e za regu je cifra na godinu dana. Razlika mi je kad sam davao 53 000 dinara da registrujem Saab zato što ima 2,2 motor umesto da ima 2,0 pa tada da platim 27 000 ili svastika što je davala na Q7 150 000. Razlika na Yare 1.3 kad mi je bila rega 17 000 i sad 21 500 me uopšte ne dodiruje. Za tu malu razliku na godinu dana dobijem sportski auto u kojem se više gušta. Tako i ovo sa potrošnjom. Iskreno do 7l proseka si mogu potrošiti i nisam gledao kad sam kupovao auto. oće li trošiti 5,5 ili 6 ili pak 6,5 me stvarno takođe ne dodiruje. Skuter mi je trošio 4,5 i svi govorili da se džabe vozim, a sad auto sa 6l velika potrošnja. Po meni totalno zanemarivo. Da se ogradim, ne nagovaram ili ubeđujem bilo koga, samo moje mišljenje.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Kako se uzme. Neko vozi sa letnjim gumama i sarom 2 mm zimi jer mu je 4000 rsd mnogo da dâ za gumu.

Podeli ovaj post


Link to post

Već sam napisao da je to moje mišljenje, 100 ljudi 100ćudi. Što se tiče tih koji zimi voze na 2mm gumi to krivim tehničke preglede i policiju što ne proverava stanje na putevima. Ti sa takvim gumama ne što narušavaju svoj život (sa kojim neka radi ko šta hoće) već narušavaju i živote drugih sudionika u saobraćaju uključujući i moj. To nemanje para mi nikad nije bilo opravdanje , to je više nemanje mozga pa se upuštati u saobraćaj takav. Ne do Bog da se nešto desi , onda bi takav krivio državu i društvo što nema da kupi nove gume, a ne bi pomislio da nema mozga što vozi takav auto. O tome mi je suvišno polemisati, izvinjavam se i za ovoliko. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja moram priznati da malo vise razmisljam kao neki Svaba nego sto pripadam ovdasnjem mentalitetu. Sta to znaci: to znaci da smatram (a i licno sam sebi to dokazao na svom primeru u zivotu) da se najvise stedi "na malim stvarima".

Ljudi cesto zanemaruju male svakodnevne ustede, ali po zakonu velikih brojeva, malo pomnozeno sa puno km/dana/godina ume da da poprilicnu cifru.

 

Moja niska potrosnja je zasnovana na do bolestine razradjenom stilu voznje (u par reci se to svodi na - vozim kao da nemam kocnice). To medjutim ne znaci sporu vec unapred promisljenu voznju (jaaaako pizdim na ovdasnje vozace jer po meni voze kilavo). Lovim zelene talase, ne ubrzavam ako znam da cu morati da kocim, nekad i preterujem pa po cenu tecne voznje preticem i kada to ne bi trebalo, u gradu pravim slalome izmedju traka ali jbg, to sam ja.

 

Sve je naravno individualno, ali realno nije nikakva posebna mudrost vec samo jako velika samodisciplina. I maksimalna posvecenost i 100% koncentracija na saobracaj i voznju. Kod mene nema price u kolima ;)

Izmenjeno od observer
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Isteklo vreme za izmenu:

A zasto sve to radim? Zato sto ne zelim da doprinosim profitu tamo nekom Rusu, za novu jahtu/bazen/vilu vec zelim da neki evrocent ostane meni u dzepu.

Podeli ovaj post


Link to post

600 miliona migovi,400miliona naftna industrija..j sam rekao 50e mada zna se da je i vise 150e..sta znam i 1000 razlicitih misljenja ja i dalje mislim da mi puno ako sam trosio ne znam koliko pa mi skocila potrosnja za 2 L goriva sta znam ne pojem ne pusim ne drogiram se ne idem po kafanama mozda zato i tako neki luksuz u vezi kola mi stran

Podeli ovaj post


Link to post

Racionalizacija!? Mislim da je najbolje racionalizirati ovako kako je observer napisao. Dokazano je da je najveća ušteda ustvari stil vožnje i to je amin. Druga stvar, voziti dizel i lagati se da se stvarno uštedi toliko na gorivu, a samozaboravljati koliko košta održavanje. Onda ona, kupići noviji ili nov pa neću imati kvarove , a opet se lagati i opet samozaboravljati da se veća količina novca gubi na ceni i u startu više plaća. Stvarno su to sve smislili već davno ekonomski mozgovi koji vode sve te, u ovom sličaju priče auto industriju. Treće, voziti auto koji ima 100 i više konja sa 4-5 litara potrošnje!!!???? Može se naravno , ali taj auto se mora voziti na njegovih 30-40ks. Ko razume princip rada motora i razvijanja snage , zna o čemu govorim. U svakom slučaju, koji će tom nekom onda auto te snage??? Može kupiti neki sa 45ks i 1.0 litra zapremine i ima ono što želi. Ja izvučem sa TS-om na more i nazad 5,5l prosek i to preko brda i dolina, a sa 1.3 i ispod 4,5 sam bio. Realno za 1800km sam dva puta vozio preko 100km/h. Išli su žena i deca sa mnom i na prvom mestu je sigurno putovanje od tačke od A do B. Kad sednem sam nekad u auto, hm. od BG do Šida mi je jednom prilikom Bio prosek skoro 12l. A, šta reći na to? Ili Iriški Venac u dva navrata skoro 15l prosek. Iza mene pasat poljubio lik poljubio bankinu jer me probao pratiti. Te izlete ne računam kao potrošnju jer su to izleti koji se dese jednom u par meseci da sebi ugodim , zato sam i kupio taj auto. Putovanje i veliki km se prave racionalno i tu se stvarno uštedi, ali to nije svaki dan. Vožnja po gradu, pa koji ne troši. Zadnjeg dizela samo imao Mečku 300 , guto je gorivo, al je bio gušt voziti :) . Dizela ima kum u extra stanju. Kaže, pišu po forumima neke bajke, ali meni Fokus ispod 8 po gradu nije. Jbg , jači ili slabiji , dizlo ili benzin, manji ili veći, uglavnom na svima na ćupriji izgubiš , a na mostu dobiješ, govorim o financijama , a i guštu i potrebama. Zato mi je ta tema i toliko škakljiva i podvlačim , moje mišljenje stečeno ličnim iskustvom :) .

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Moj 2.0tfsi 200ks trosi po gradu 12 , 13 L / 100km a na otvoreno 7.5L / 100km na 130km/h pod tempomatom

 

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

×