Jump to content
Put-In

Put-inov auris 1.33 2010.

Recommended Posts

Posle više godina ajde da se aktiviram opet, nije da nisam bio aktivan što sam bio sprečen, već jednostavno nisam imao ništa da napipem o jaretu koji sam vozio a i nisam imao ouno toga da saznam jer sam ga apsolvirao hahaha

Ali posle besnog jarisa došao red na aurisa. Jedini razlog kupovine je bila povoljna cena po kojoj sam auto dobio.

Prvi utisak što se vožnje tiče je bio auuu ala ovo ne ide, drugi i treći utisak su bili slični. Pa sam se mislio kako sam se zahebo što ga uzeh a jare bomba. Ali avaj, nije auris kriv ja sam go.no što bi rekli hahaha izvinite na malo prostakluka :-) Jednostavno, ovaj auris se vozi drugačije od jareta 1.3, traži mnogo više šaltanja ali može da potegne a i da bude ekonomičan u isto vreme.

Unutra je zvučna izolacija dosta bolja od yarisa, a i yaris je relativno tih u odnosu na druge.

Juče mu menjao kožu na volanu jer ga vozila neka tetka koja je mazala ruke kremema itd pa se koža upropastila, već su legle folije od 60%, trebam duzmem neke alufelne i gume i tako...

Juče mu ugradih tempomat, na volan, znate ona ručica koja se zašrafi i kablić u džek, i nrvno da ne radi, treba da se ode u servis neki da se vidi da li to uopšte ovaj 1.33 motor podržava.

Biće is slika kada budu neke lepe, za sada slika bez.

Auris ristajl model, crni metalik, pređenih 63k km

Izmenjeno od Put-In

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro dosao,jeftino i dugo da te sluzi

Podeli ovaj post


Link to post

video sam na FB da se nesto sprema samo nisam znao sta :)

 

neka je sasrecom i neka te dugo sluzi :)

Podeli ovaj post


Link to post

Tek jare treba da ide u oglas, samo da ga operem, a iskreno mi žao što nisam nemac pa da mogu dva auta da imam jer mi žao jareta skroz, ali vreme je za novije i veće.

Podeli ovaj post


Link to post

Danas odrađeni prednji i zadnji diskovi, nove pločice i tako...

Prednji nisu bili loši ali kad već radim, da radim. Zadnji bili loši tj pločice do metala skoro. Sve ukupno malo preko 130€, ruke, pločice, obrada diskova pa provera na komparatoru da budemo sigurni da je sve profi. Ono što smo izmerili je dva puta manje od fabričke tolerancije za novi disk. Ja zadovoljan. Nije ni ovo malo ali ako se uzme u obzir da je jedan Ate disk oko 6000din prednji, ovo je delić cene koju bi platio.

Još neke sitnice i biće ono što hoću a to je perfektno tehničko stanje auta, ali ostaviću jednu izgorelu sijalicu na ventilaciji, čisto protiv uroka :-D

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Jedno pitanje za iskusnije.

Planiram da mu zamenim ulje, e sad, po specifikaciji svih proizvođača ulja a i u knjižici piše da je ulje za 1.33 motor 0w20, to mi nekako dođe čudno jer ovde uglavnom sipaju 5w30. Šta vi mislite o tome?

Podeli ovaj post


Link to post

Pratiš knjigu. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih pre isao na 0w30 ili 0w40, 0w20 je vise za zimu, ja licno ne bih sipao 0w20 ulje za leto.10dff3e81f202b1f702970dbb3541b0c.jpg

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na toj kilometraži, starosti auta i podneblju ide 5w-30. 

Podeli ovaj post


Link to post

Мислим да је то јако ретко уље за наше услове....

Темпомат не може накнадно да се угради, нема инсталацију и километар сат је другачији.

Пуно безбедних километара и мало одлазака у сервис ти желим :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ako može detaljnije objašnjenje s obzirom da u svim ovlašćenim servisima kod nas sipaju 5w-30 Toyota motorno ulje do 100000km i u garantnom roku , u benzinske motore 1.33 , 1,6 , 1.8 . Posle pređenih 100000km ukoliko se povećala potrošnja motornog ulja sipaju 5w-40 motorno ulje. 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim i ja da bi 5w30 odgovaralo ili 0w30, nije ga teško naći a i nije skupo. Tempomat je moguće ugraditi izmenom instalacije, tako mi rekoše neki kompetentni, da ih ne imenujem jer mogu izgubiti posao :-) ali nikako da odem do elektroničara, e sad, možda ne može, ali rekoše mi da može. Nema lampicu na instrument tabli, to jeste.

Primetio sam blago lupkanje u volanu i ustanovili su da je mali luft u krstu volana, tamo gde se spaja sa letvom, može da se remontuje i nije preterano skupo, nije opasno niti kvari išta osim što ki skače po živcima jer nisam navikao da nešto lupka na neravninama.

 

P.S. hvala svima na lepim željama i na savetima.

post-382-0-14066900-1509833524_thumb.jpg

Izmenjeno od Put-In

Podeli ovaj post


Link to post

Danas promenio ulje, filtere, pumpu za vodu, španer kaiša, kaiš, antifriz, ulje u menjaču. Za ovu godinu dosta :-)

Ulje 0w30

Menjačko 75w čisto

Graf pumpa

Neki made in UK kaiš.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

A zimska obuća ?

;)

Nadam se da znaš za ograničenja za menjačko ulje? (GL4)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Naravno da je menjačko ulje GL4 :-)

Zimska obuća je na autu i jedva čekam mart da ih skinem istavimneke alu.

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

×