Jump to content
Vlada91

Toyota avensis 2.0d4d 1adftv

Recommended Posts

Meni je probio prednji amortizer nakon 220 hiljada na corolli. Auto je kupljen nov u SRB.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Eh amortizer...

I da nije procureo, sa nasim putevima na toj kilometrazi on 'drzi' manje od 50%

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Menjam 18. pa cu javiti utiske.Mislim da su ovi sto su mi ponudili neka tojotina zamenska varijanta,cena im je oko 100€ po komadu.Nameravam jos da vozim ovaj auto tako da se iskreno nadam da ce trajati i da nisu bacene pare u odnosu na jeftinije...

Podeli ovaj post


Link to post

Meni yaris na skoro 90 kkm i amorti ni blizu za zamenu.

 

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na 140 hiljada su meni zadnji amortizeri stradali i to više su stradali za dve godine na Beogradskoj periferiji po onim kraterima nego za dvadeset godina zadnjih.

KYB gasni pozadi su za moj auto 11000 dinara, Monroe su bili oko 6800 din uljani. Ne verujem da je nešto za druge modele skuplje, jedino ako si gledao kod ovlašćenog servisera, to je onda dranje.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod Stanojevica sam gledao,tamo odrzavam auto.

Pokazali su mi rav-a na kojem je kajaba procurila posle par hiljada.Kaze covek,pre sam se kleo u njih,ali ako zadrzavas auto za sebe,moj ti je savet da stavis oem.Razlika u ceni je mozda 50€ za par,tako da nije strasno kako zna da bude izmedju originala i zamenskih.

Podeli ovaj post


Link to post

@vlada 91 vidi ko je proizvodjac tih zamenskih. KYB gasni su ubedljivo najkvalitetnija opcija posle fabrickih. Za moj auto zamena prednjih fabrickih je bila 34000, a KYB 16000. Ne verujem da je KYB duplo losiji od fabrickog tako da sam uzeo KYB.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

U tvom slucaju ima smisla,i ja bih isto uradio.

Raspitacu se sutra detaljnije,cuo sam da su spomenuli toyota opti drive,to je verovatno fora kao sa alternatorima,diznama itd,nude jeftiniju varijantu za starije automobile...

Podeli ovaj post


Link to post

Poznate su priče i forice ovlašćenih servisa sa njihovim iskustvima i načinima da na sve moguće načine uvaljaju kupcu orginalni deo po ceni kao da je od zlata. KYB amortizeri su u mnogim Toyota vozilima orginalna ugradnja, između ostalog i na skoro svim sportskim modelima. Ta priča o curenju nakon par km pije vodu samo ako je dobro udaren ili tome slično, čak ako se ne varam imaju garanciju na kilometražu kad se kupe, što dovoljno govori o kvalitetu, kod ostalih je to 2 god i ćao, što moraju zbog zakona.

Preporučujem da pogledaš u Gazeli ili Auto Nacional.

Podeli ovaj post


Link to post

@Mello87

 

Na žalost moram da potvrdim pricu o losim iskustvima sa KYB u poslednje vreme.

Da se razumemo, i ja sam se kleo u njih, te su bili prisutni osim na japancima i na mojim opeliima (korsa, manta), i fordovima (escort xr3i, siera karavan).

No znam nekoliko ljudi koji su u zadnje vreme imali problema sa njima i to vrlo brzo.

Dal neko plasira laznjake na trziste, ili je neka fals serija plasirana ovde, ili je doslo do drasticnog pada kvaliteta, necu ine smem da tvrdim, al je simptomaticno kada se ponavlja kod vise kupaca sa razlicitim automobilima.

 

O tome da su amortizeri nakon 100kkm "kao novi" bi se moglo diskutovati i diskutovati, pa da ne trujemo coveku temu, no dovoljno je znati kako isti radi i shvatiti da u njima ima potrosnih delova koji dovode do postupnog ali neizostavnog slabljnja.

Vecina ce tvrditi da im je auto kao i prvog dana jer se promena desava izuzetno lagano i vozac se nesvesno prilagodjava novim karakteristikama.

Al zato nakon zamene velika vecina tvrdi kako im je auto "tvrdji" nego kad je bio nov, sto naravno uglavnom nije istina :D

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Svaki dan čovek nauči nešto novo, ali iskreno evo prvi put čujem ovde za tako nešto.

Ono što je sigurno, da KYB ima proizvodnju u Evropi, Aziji i posebno Japan, predpostavljam da ima velike razlike. 

Amortizer ne da je potrošni materijal nego jedan od onih koji trpi sve i svašta, naročito kod nas na putevima. Realno je da strada ili oslabi kako kažeš, kod nas je ta pojava poznatija kao " nije procureo još" ali zato skakuće fino :D

Kako bilo svako se pruža spram svog džepa, lično misim da orginalni tj u ovlašćenom servisu su precenjeni i da je bolje uzeti neki od renomiranih proizvođača.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo vesti,zvao sam gazelu i beogumu.Izgleda da ne postoje prednji amortizeri u kopiji

U katalogu kyb,imaju samo zadnje.Interesantno...

Porucen original.Hvala svima na savetima,nadam se da ce i drugima koristiti :)

Izmenjeno od Vlada91

Podeli ovaj post


Link to post

Sa novim amortizerima je skroz druga prica.Zamenjeni i prednji diskovi i plocice,sve u TTS.

Medjutim gde su dve stvari,tu je i treca.

Dok sam bio na letovanju primetio sam da se cuje i lezaj prednjeg tocka,tako da je i on sredjen,stavljen zamenski skf.Nadam se da sam miran neko vreme,kilometraza 130000.

Inace posto u poslednje vreme cesto idem preko Drine,a blizi se i redovan servis,video sam ovlasceni servis u Bijeljini.

Da li je neko servisirao auto tamo i kakva su iskustva?

Cini mi se da je servis dosta jeftiniji i ne mogu da poverujem kolika je razlika u ceni novih automobila.

Npr auris hibrid style je jeftiniji za skoro 6000 €,

Chr za 5000€,itd...

Izmenjeno od Vlada91

Podeli ovaj post


Link to post

Opet problem.Cuje se skripa,uglavnom pri penjanju na ivicnjak.

Skinuo sam tocak,i vidim da opruga tare o amortizer.

Sta mislite,da li je moguce da je zvuk odatle?

Posto su menjani amortizeri pre dva meseca,jel moguce da nisu dobro stavili zastitnu gumu?

Opet ce rasturati ceo amortizer,umesto da su lepo rekli da je i ovaj deo za zamenu,i naravno,sve lepo naplatiti...

post-4758-0-95367900-1540473449_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Izgleda da je tu problem, a koliko vidom opruga je isekla.zastitnu gumu :(

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Poslao sam sliku servisu,u nadi da se deo poruci i sve brze zavrsi ali su rekli da ne vide nista problematicno Izgleda da su se bas potrudili.

Jel mi savetujes da promenim i solje kad vec sve rasturaju ili da ih ne diram? Vozicu auto jos par godina sigurno.

Podeli ovaj post


Link to post

Na slici se vidi da imaš otisak na opruzi. Verovatno odatle potiče škripa prilikom penjanja na ivičnjak.

Šolje amortizera su sa ležajem I lako se provere prilikom zamene amortizera. , odnosno kada je već sve skinuto.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Amortizeri su menjani pre dva meseca i tad su solje ostale stare kao i ova zastitna guma.

Cini mi se da je ona iscepana od ranije,i prosto mi je neverovatno da nisu rekli da je za zamenu kad su skidali stari amortizer.

Samo sam hteo da pitam za savet :)

Posto cu to sigurno menjati,a da bi se promenilo mora ponovo sve da se rastura,da li bi bilo pametno zameniti i gumu na drugoj strani,kao i solje,ili da ne diram nista?

Podeli ovaj post


Link to post

Poenta je samo u tome da kad vec ponovo placam ruke,zamenim sve sto bi uskoro opet moglo da propadne...

Podeli ovaj post


Link to post

Posle dužeg vremena da osvežim malo temu. Auto i dalje služi odlično, sad je na oko 160.000.  Međutim, skoro sam produžavao registraciju i rečeno mi je da su izduvni gasovi loši. Jel ima neko ideju odakle krenuti? Jel moguće da je katalizator za zamenu? Auto vuče dobro, malo troši, dimi pomalo kada se jače da gas. Skoro očišćen egr ventil za šta znam da mu je boljka.

Podeli ovaj post


Link to post

×