Jump to content
Endless

Ivan i Corolla 1.3 XL

Recommended Posts

Na osnovu slika što se može videti . Sajtne su ti zrele za rad . Neko pre tebe ih je dobro nagitovao ( vidi se sa slika kako git puca ) . Delove limarije pogledaj na www.golas.rs . 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Kako vidim i nije bas skupo skupo.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sad sam malo gledao ispod auto kolko sam mogao pa sam primetio ovu rupu, jel to kao od patosa ? Nisam hteo da kopam nista :D

photo_2021-08-19_17-12-45.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

To ti je trulo . Auto ima više od 30 godina ništa čudno . 

Podeli ovaj post


Link to post
On 8.8.2021. at 23:58, Goran_Toyota said:

 

Lepo :-) Najbolje je kad se kupi novi auto onda covek zna kad i sta menjao na autu, svaki deo... Kupio sam je, mogu reci poprilicno dobar primerak... sad nisam je jos detaljno pregledao mada sam isao sa ujakom koji je dugogodisnji automehanicar... zanima me kako da ga sacuvam od korozije da ne krene negde? nemam iskustva puno sa time, za sada ima bas vrlo malo korozije, jel se to moze prosiriti brzo? Hvala na odgovoru i poz :)

Najbolji način da se auto sačuva od korozije je da imaš garažu. :yes:

Ne znam šta da ti kažem za one delove gde je krenula rđa...uglavnom što pre saniraš to bolje.

Prilično neverovatno koliko je generacija automobila moja Toyota ispratila iz ulice.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
On 4.9.2021. at 13:38, Endless said:

Najbolji način da se auto sačuva od korozije je da imaš garažu. :yes:

Ne znam šta da ti kažem za one delove gde je krenula rđa...uglavnom što pre saniraš to bolje.

Prilično neverovatno koliko je generacija automobila moja Toyota ispratila iz ulice.

Jos je vozas? :) svaka cast

Podeli ovaj post


Link to post
On 15.8.2021. at 10:51, Piske said:

Na osnovu slika što se može videti . Sajtne su ti zrele za rad . Neko pre tebe ih je dobro nagitovao ( vidi se sa slika kako git puca ) . Delove limarije pogledaj na www.golas.rs . 

 

Kakvog je kvaliteta limarija tipa pragovi od Golasa? Navodno uvoz Klokerholm Danska/Belgija al sad imaju i novi pogon ovde u Srbiji.

 

@Endless nisam skontao da si ti Ivan OP. te sam zato pitao jer je vozis jos :D

Podeli ovaj post


Link to post
 
Kakvog je kvaliteta limarija tipa pragovi od Golasa? Navodno uvoz Klokerholm Danska/Belgija al sad imaju i novi pogon ovde u Srbiji.
 
@Endless nisam skontao da si ti Ivan OP. te sam zato pitao jer je vozis jos :D
Za A seriju tacnije Citroen 2cv ili Spacek, Dijana ili Amija je slabija t.j. ne hvale je puno. Mozda za Corollu je ok. Ako zelis da budes miran dugo godina zastitis ga iznutra i izvana sa epoxy primerom, nakon toga popunis sve supljine sa voskom i to je to, miran si. Isto vazi i za patose recimo, potkrila i slicno. Ali bitno da je lim go, da njema na njega neku zastitu pre nanosenja epoxy primera.

Majstor ce ti reci bez brige samo ga zastiti sa plastobitom verovatno Body 950, i prefarba ga. Dobra je i to zastita ali ovo sto sam ti naveo je jos bolje. Jest da je skuplje ali je trajnije. Da sam znao za ovo 2012 tako bi i ja Dijanu zastitio, sad je uradjena nova zastita sa plastobitom od 4CR-a kako i njihovog voska u supljinama kako i spojevima sto sam ja nahnadno uradio.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 3 sati , cdyane said:

Za A seriju tacnije Citroen 2cv ili Spacek, Dijana ili Amija je slabija t.j. ne hvale je puno. Mozda za Corollu je ok. Ako zelis da budes miran dugo godina zastitis ga iznutra i izvana sa epoxy primerom, nakon toga popunis sve supljine sa voskom i to je to, miran si. Isto vazi i za patose recimo, potkrila i slicno. Ali bitno da je lim go, da njema na njega neku zastitu pre nanosenja epoxy primera.

Majstor ce ti reci bez brige samo ga zastiti sa plastobitom verovatno Body 950, i prefarba ga. Dobra je i to zastita ali ovo sto sam ti naveo je jos bolje. Jest da je skuplje ali je trajnije. Da sam znao za ovo 2012 tako bi i ja Dijanu zastitio, sad je uradjena nova zastita sa plastobitom od 4CR-a kako i njihovog voska u supljinama kako i spojevima sto sam ja nahnadno uradio.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Aha, kolko vidim svi od istog dobavljaca nabavljaju... nadam se da ce zadovoljiti za ovu Corollu, inace uglavnom oni stavljaju sami kao u fazonu znaju najbolje kako se stiti pa mi je malo glupo da im sugerisem... ili pak nije pa se late tih zahteva musterija? Mogu mu spomenuti da cujem sta ce reci, a jedan mi je limar rekao kao kakav epoxy to su gluposti. Nemam pojma

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ti ih placas a ne oni tebe plus rade tvoj auto, treba da te slusaju i ako je potrebe i oro da igraju. Oni koriste ono sto se najvise koristi i sto im je najlakse nabaviti. Ja sam iz sveta oldtajmera koji ima auto koji lako trune(Citroen Dijana ili bilo koja A serija zbog tanke debljine lima) i znam otprilike koja zastita zastita gde se rangira. Taj Epoxy litar kosta najmanje duplo ili tri puta je skuplji nego obican plastobit. Da se razumemo, i oni kako ti urade bice dobro ali ja ti kazem za najbolje rezultate, kad vec radis nek bude sto bolje. Ako nece to da rade sa Epoxyem, nabavi im sto kvalitetniji plastobit tipa 4CR 5400(kazu ovaj je kao kvalitetniji nego Bodyev kojeg se najcesce koristi i je najpristupacniji) i sa njega nek zastite auta.

Ja sam sad zasticivao Dijanu t.j. obnjavljao istu nakon skoro 10 godina, kupio 10 litara plastobita 4CR 5400, 3 litara voska za supljine 4CR 5300, i jos 5 litara za unutra(Body 950), pragove i jos neke sitnice. To me je sve kostalo 150 evra plus 250 radna ruka dakle 400 evra.

Najbolje da ti sve nabavis sto planiras da menjas(pragovi, patosi), odneses im zastitu i pratis radove povremeno. Pragovi popunis sa voskom i to je to. Evo ti jedna stranica da vidis kako se cene zastite krecu. Najbitnija je zastita, limarija ce odraditi bilo koji limar ali ako se ne zastiti dobro dzaba sve. Zato ti kazem kako bih ja sve to odradio da sam 2012 bio malo bolje upoznat sa tim.

Oprosti sto te davim ali samo zelim da ako vec radis sve to, da ti isti bude sto bolje zasticen jer nikome pare ne padaju sa neba.

http://dragicevicauto.rs/product-category/boje-i-lakovi/zastita-karoserije/

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 5 minuta, cdyane said:

Ti ih placas a ne oni tebe plus rade tvoj auto, treba da te slusaju i ako je potrebe i oro da igraju. Oni koriste ono sto se najvise koristi i sto im je najlakse nabaviti. Ja sam iz sveta oldtajmera koji ima auto koji lako trune(Citroen Dijana ili bilo koja A serija zbog tanke debljine lima) i znam otprilike koja zastita zastita gde se rangira. Taj Epoxy litar kosta najmanje duplo ili tri puta je skuplji nego obican plastobit. Da se razumemo, i oni kako ti urade bice dobro ali ja ti kazem za najbolje rezultate, kad vec radis nek bude sto bolje. Ako nece to da rade sa Epoxyem, nabavi im sto kvalitetniji plastobit tipa 4CR 5400(kazu ovaj je kao kvalitetniji nego Bodyev kojeg se najcesce koristi i je najpristupacniji) i sa njega nek zastite auta.

Ja sam sad zasticivao Dijanu t.j. obnjavljao istu nakon skoro 10 godina, kupio 10 litara plastobita 4CR 5400, 3 litara voska za supljine 4CR 5300, i jos 5 litara za unutra(Body 950), pragove i jos neke sitnice. To me je sve kostalo 150 evra plus 250 radna ruka dakle 400 evra.

Najbolje da ti sve nabavis sto planiras da menjas(pragovi, patosi), odneses im zastitu i pratis radove povremeno. Pragovi popunis sa voskom i to je to. Evo ti jedna stranica da vidis kako se cene zastite krecu. Najbitnija je zastita, limarija ce odraditi bilo koji limar ali ako se ne zastiti dobro dzaba sve. Zato ti kazem kako bih ja sve to odradio da sam 2012 bio malo bolje upoznat sa tim.

Oprosti sto te davim ali samo zelim da ako vec radis sve to, da ti isti bude sto bolje zasticen jer nikome pare ne padaju sa neba.

http://dragicevicauto.rs/product-category/boje-i-lakovi/zastita-karoserije/

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

E hvala ti puno i btw. izvinjavam se Ivanu posto smo malo off-topic, ako treba preci cemo u PP? i ja bih da sto kazes posto sad radim da se uradi kvalitetno jer cu ovaj auto ostaviti kao rezervni :) Inace moram se dobro dogovoriti sa tim limarom onda, a fora je sto je moj ujak (inace mehanicar) dobar sa njim pa bi mi dao neku razumnu cenu, pa zbog toga ne bih da se trpam puno ali bih voleo da razvuce taj epoxy pa da traje :)

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post
E hvala ti puno i btw. izvinjavam se Ivanu posto smo malo off-topic, ako treba preci cemo u PP? i ja bih da sto kazes posto sad radim da se uradi kvalitetno jer cu ovaj auto ostaviti kao rezervni Inace moram se dobro dogovoriti sa tim limarom onda, a fora je sto je moj ujak (inace mehanicar) dobar sa njim pa bi mi dao neku razumnu cenu, pa zbog toga ne bih da se trpam puno ali bih voleo da razvuce taj epoxy pa da traje
Nije problem, moze i u PP tako je jos bolje.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima, mali update...

Nisam dugo pisao, imao sam neka veća ulaganja u Tojotu.

Zamenio sam zadnje amortizere komplet 2021. godine.

Posle 9 godina, hteo sam da uzmem nov akumulator iako stari i dalje funkcioniše.

Međutim na internetu su se ispisali istorijati o autu i silne teorije zavere o akumulatoru koji ide u ovaj auto.

Bukvalno nigde nisam našao informaciju koja je prava dimenzija za ovaj auto. Sve Tojote ovo godište na internetu imaju dimenziju 242x175x190 i koriste drvo/stiropor ili neke držače kako bi osigurali visinski akumulator.

Takođe postoje teorije da alternator sa ovog auta ne može da napuni akumulator ako ima više od tipa 54Ah.

Pa evo informacija iz prve ruke original dimenzija za ovaj auto je 232x173x225 i ja sam uzeo Vartu 60Ah.

Moj alternator je lagano napunio ovaj akumulator (proverio sam voltažu preko punjača).

Uzeo sam Goodyear 4 vector univerzalne gume 175/70/R13.

Radio sam veliki servis i menjao prednje ležajeve u Trio servisu.

Stavio sam svuda led sijalice osim u farove, tu stoji Philips white vision H4.

IMG_20230805_092142.jpg

IMG_20230904_161645.jpg

IMG_20230930_072621.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Molio bih preporuku za neki servis na relaciji BG - NS, pošto su mi u dva navrata već rekli u Trio servisu da više ne servisiraju tako stare automobile.

Predložili su mi da tražim drugi servis, da idem npr u Japan Auto NS. Da li ima neko iskustva sa njima?
Međutim u Japan Auto i u Nipon ne mogu da stignem zbog njihovog i mog radnog vremena.

Jedino Trio servis radi subotom...

 

Podeli ovaj post


Link to post

Korola ti je top rado bi je vozio, ima neki majstor za japance Robika u Jerneja Kopitara svi ga hvale 

Podeli ovaj post


Link to post

×