Jump to content
aca208

Problemi sa toyota celicom 7 generacije

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, zeleo bih da se raspitam malo o 7. generaciji celice. Zanimljiv mi je auto lepo izgleda, ali ga nisam vozio pa ne mogu puno da pricam kakva je voznja :) ako je slicno 6. generaciji onda super. Ali mene zanimaju par stvari o njoj sto sam cuo.

 

Prvo da li brzo crkavaju motori? Da li trosi puno ulja motor? Koji su mu dodatni problemi? Naravno trenutno me zanima 1zz fe motor :D posto su TS modeli malo skupi za mene. I ako znate jos neki problem oko njih bio bi zahvalan puno :). Cuo sam da facelift model je sredio dosta ovih posledica, ali nisam siguran :) Pa zato zelim da znam od strucnijih I iskusnijih ljudi :D. I naravno izvinjavam se ako sam na pogresnom mestu postavio topic.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Motori crkavaju kao i svi ostali, oni koji se vise gaze pre ce crci :) ulje pojedini trose, a potrosnja ide do 1l/1000km..

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mnogo je to. Cuo sam da oko 100k-150k krenu bas da cevce ulje I da se treba kloniti njih kad krenu problemi. Da li je sada uopste vredno uzimati taj auto sa tim motorom s obzirom na kilometrazu koju su sigurno presli? I koliko uopste vrede?

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kao prvo, nema tu da počne da troši ulje, ti motori ili troše ili ne, ne zavisi od kilometraže. To je bila fabrička greška koju su u garantnom roku ispravili svakome ko se odazvao na servis, ko nije ostao je problem. Sve je to rešeno u restayle verziji od 2003 god.

 

Modeli TS uopšte nemaju taj problem.

 

Ono što treba da povedeš računa pri kupovini tog auta je da se pregleda dobro menjač i trap, naravno pored motora. Kao i sve Celice lakša je pozadi pa ako trap nije kako treba ume da nosi. Takođe ništa ne sme da lupka i čuka na trapu.

 

Izbegavaj plin u tom autu u širokom luku. Proveriti sve ono uobičajeno pri kupovini, da li dimi pozadi, čadi, kako vuče auto. Pošto nije TS ne očekuj da poleti ali treba prilično da počne da ubrzava čim dohvati 4000 obrtaja, ispod je malo lenj auto.

 

Što se tiče voznih karakteristika daleko je ispred 6te generacije.

 

Velikog servisa ne treba da se plašiš, ima lanac pa nije toliko skupo, mali servis prilično jeftin, delovi se lako nalaze kako u orginalu tako i u kopiji.

 

Kao što sam skoro rekao jednom članu koji je kupovao isti auto, dobar primerak ne očekuj ispod 4000€ za slabiju verziju, TS već oko 5000€ minimalno, da valja, ostalo sve ovo oko 3000€ će da pojede tu razliku na račun sređivanja.

Podeli ovaj post


Link to post

Veliki servis sa originalnim delovima oko 400 evra, sa reprodukcijom tj delovima iz prodavnice oko 200.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ma ne plasi mene koliko servisi I sl :) samo da se drzi I da lepo ide :D da ne bude 90% vremena u servisu a 10% na putu :)

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×