Jump to content
wewerica

Chat 2018

Recommended Posts

@popeye Čestitam!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Cestitke!

Podeli ovaj post


Link to post

Koliki ste Vi ljubitelj Toyote?

:)

 

 

TcS_vaskrs_1.jpg

TcS_vaskrs_2.jpg

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Odlicno :D cime je radjeno kada je ispalo ovako precizno?

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Koliki ste Vi ljubitelj Toyote?

:)

Daleko bilo da kuckam ili polomim Toyotu.

Mozda jedino kao Čuvarkuća :)

Podeli ovaj post


Link to post

HRISTOS VOSKRESE!

 

Svim pripadnicima pravoslavne veroispovesti čestitamo praznik, Uskrs.

 

TcS tim.

Podeli ovaj post


Link to post

Vaistinu Voskrese !

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Vaistinu vaskrese

Podeli ovaj post


Link to post

Vaistinu Voskrese 

Podeli ovaj post


Link to post

Vaistinu Voskrese

Podeli ovaj post


Link to post

post-1797-0-95964100-1524606663_thumb.jpg I proved myself and Toyota . No more for bargain and sheety mechanic and others .  Yaris 1.0 vvti vs Bmw M5 

Yaris is still runing  beemer not . I drive the car 

Podeli ovaj post


Link to post
TOYOTIN NOVI MOTOR: Benzinac dosegnuo učinkovitost veću od 40 posto!
 

toyota-powertrain-promo.jpg

Toyota

 

I bez revolucionarnih tehničkih rješenja Toyotin novi benzinac hvali se rekordnim stupnjem djelovanja te dokazuje da još ni približno nisu iscrpljeni potencijali motora s unutrašnjim izgaranjem. Istovremeno, japanski div donosi još nekoliko tehničkih noviteta koji bi trebali povećati učinkovitost cijelog pogona

Premda sve više proizvođača automobila najavljuje ogromne investicije u razvoj električnih automobila, čini se da svima polako postaje jasno da se tranzicija do potpuno električne budućnosti neće dogoditi preko noći. Nedostatak infrastrukture, visoke cijene električnih vozila, ograničen doseg i - na kraju, zbog svega nabrojenog - razmjerno slab interes kupaca za električne automobile tjeraju proizvođače da iz motora s unutrašnjim izgaranjem izvuku maksimum kako bi udovoljili ekološkim zahtjevima i ostali u granicama održivog modela poslovanja.

Tako čak i Toyota, jedan od najvećih igrača u automobilskom biznisu i pionir primjene hibridnog pogona i gorivih ćelija, vjeruje da u motorima s unutrašnjim izgaranjem ima još podosta potencijala te predstavlja potpuno novi, ultraučinkoviti 2,0-litreni benzinac koji bi trebao pokretati vrlo široku paletu modela. Novi atmosferski motor ne donosi ništa što već nije viđeno; tu je vrlo visok omjer kompresije po uzoru na Mazdine Skyactiv agregate, mali promjer cilindara i dugi hod klipa te povećani kut među usisnim i ispušnim ventilima za kompaktnu komoru izgaranja. Zatim, motor koristi kombinirano ubrizgavanje goriva - u usisnu cijev i izravno, ovisno o režimu rada - i ima vrlo široko područje variranja faze usisnog i ispušnog bregastog vratila, a korištene su i opsežne mjere za smanjenje trenja i gubitaka u motoru, poput jedinstvene laserske obrade klipova, primjene ulja vrlo niskog viskoziteta i upravljanja tokovima topline.

Promišljenim kombiniranjem svega toga došlo se do uistinu dojmljivih rezultata. Motor Dynamic Force, što mu je komercijalno ime, dolazi u dvije verzije. Prva, s omjerom kompresije 13:1, snagom 126 kW (171 KS) i okretnim momentom od 205 Nm pri 4800 okretaja, namijenjena je samostalnom pogonu vozila, a druga verzija s omjerom kompresije 14:1, snagom 107 kW (145 KS) i okretnim momentom od 180 Nm pri 4400 namijenjena je kombiniranju s električnim uređajima u hibridnom pogonu. Prva ima maksimalni stupanj djelovanja od čak 40 posto, još neviđen među serijskim benzincima, dok druga postiže čak 41 posto zahvaljujući Atkinsonovu ciklusu sa ‘skraćenim’ radom kompresije.

 
 

No, učinkovitost nije ograničena na vrlo uzak režim rada, već je područje visoke učinkovitosti znatno prošireno u odnosu na motore prethodne generacije, a čistoća ispuha udovoljava i dolazećim normama. Precizne brojke o potrošnji i performansama još nisu objavljene, kao ni detalji o prvom modelu koji će pokretati novi motor, no u kombinaciji s unaprijeđenim sustavima prijenosa snage i novim hibridnim sustavom (okvirići desno) i tu se mogu očekivati neke rekordne brojke.

40 posto stupanj je učinkovitosti u običnoj, a čak 41 posto u verziji za hibridni pogon

171 konjsku snagu razvija 2,0-litreni benzinac u ‘običnoj’ i 145 KS u hibridnoj verziji

25 posto smanjeni su gubici u odnosu na sustav prethodne generacije

THS II: Manji, lakši i učinkovitiji hibridni pogonski sustav

Elektromotor u novoj generaciji hibridnog pogona koristi nove zavojnice s manjom količinom žice i novorazvijeni magnetizirani čelik. Višeosna konfiguracija elektromotora i generatora u stanju je isporučiti 80 kW (109 KS) i 202 Nm okretnog momenta, uz smanjenje gubitaka od čak 25 posto u odnosu na sustav prethodne generacije.


Direct Shift CVT Novi CVT mjenjač s fiksnim prijenosom za kretanje

Uz novi motor Toyota je razvila i potpuno novi CVT mjenjač s jednom posebnošću. Naime, za kretanje s mjesta, modus rada CVT mjenjača na koji je uvijek bilo najviše kritika, novi mjenjač ima fiksni stupanj prijenosa. Takva konstrukcija donijela je brojne prednosti: postignut je prirodniji, linearniji osjećaj pri kretanju, kontinuirano varijabilni dio prijenosnika je manji i manje opterećen, ukupni raspon prijenosnog omjera povećan je sa 6,5 na 7,5, gubici u prijenosniku znatno su smanjeni što bi trebalo donijeti smanjenje potrošnje od 6 %, a zahvaljujući čak 40 posto manjoj inerciji konusnih remenica te užem kutu remena mjenjač reagira 20 % brže.
Novorazvijeni CVT mjenjač ima fiksni stupanj prijenosa, čime je osiguran prirodniji, linearniji, osjećaj pri kretanju 

Novi PCU: manji gabariti i masa za praktičniji paket

Jedinica za upravljanje snagom hibridnog pogona (PCU - Power Control Unit) 20 je posto manja i 10 posto lakša od jedinice koja se ugrađivala uz dosadašnji 1,8-litreni motor, što je omogućilo da bude smještena neposredno iznad prijenosnika. To je pak omogućilo da cijeli sklop električnih uređaja (elektromotora i generatora) i mehaničkog prijenosnika, preko kojeg su povezani međusobno i s benzinskim motorom, bude manji, lakši i kompaktniji.


Nove baterije: veći napon unatoč manjim dimenzijama

Novi sklop nikal-metal-hidridnih baterija zadržao je isti kapacitet od 6,5 Ah kao kod još aktualnog hibridnog pogona sa 1,8-litrenim motorom, no unatoč povećanju broja ćelija sa 168 na 180 i povećanju napona sa 201,6 na 216 volti ukupne dimenzije i masa baterijskog sklopa znatno su manji. Također, revizijom unutarnje strukture baterije, sustav hlađenja - koji je od presudnog značenja da bi se iz baterija mogla u kratkom vremenu izvući struja velike snage - sada je osjetno kompaktniji.


Novi ručni mjenjač: kompaktni i iznimno učinkoviti sklop

Iako ručni mjenjači polako uzmiču pred naletom automatike, Toyota je odlučila svoj ručni mjenjač dotjerati do savršenstva. Brojke najbolje govore o postignutom napretku: ukupna dužina mjenjačke kutije smanjena je za 24 mm ili 6 posto, no masa je manja za impresivnih 15%, odnosno 7 kg - ukupno samo 40 kg. Pritom se poseban sklop brine da se pri izmjeni stupnjeva precizno prilagodi broj okretaja motora kako bi izmjene bile brže.

 

http://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=W2aY981XWY8

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo, jel ima neko od Bg clanova foruma  Korolu e12 sa troja vrata? Kontaktirao sam jednog lika u Bg-u koji rade zavesice za sunce po meri, i sad mi je rekao da ce da mi se javi kad nadje neku Korolu sa troja vrata da izmeri, e sad, ako ima neko takvu e12 pa da je zainteresovan mozda i za te zavesice, pa da izmeri covek i za njega i automatski za mene koji ne zivim u Bg-u.

Podeli ovaj post


Link to post

Nemanja imam ja ali tek sledece nedelje od utorka cu moci da odem. Samo daj neki kontakt.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Sa ovog foruma mi je neko rekao za njega, evo njegov broj - 064 196 7592, Zoran

 

Nije mi nista hitno, kad i ako nekom ispadne da mu je usput, hvala vam unapred :) :)

 

@liftman ne mogu da se setim dal mi je bese pomenuo Zemun dok smo pricali

Izmenjeno od NemanjaNg

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo 

Koja je potrosnja Hilux 3.0 D4D ?

 

Podeli ovaj post


Link to post

@Cvrlebg Napiši molim te o čemu se radi , na šta se odnose reklamacije ? 

P.S Što se tiče TCB-a i velike administracije mislio sam na sam servis pošto je sektor prodaje odvojen i čine ga slovima troje ljudi . Samim tim i ne treba da čudi da su osvojili Ichiban nagradu , koja ponavljam nema veze sa radom servisa.

Podeli ovaj post


Link to post

@Cvrlebg Napiši molim te o čemu se radi , na šta se odnose reklamacije ?

P.S Što se tiče TCB-a i velike administracije mislio sam na sam servis pošto je sektor prodaje odvojen i čine ga slovima troje ljudi . Samim tim i ne treba da čudi da su osvojili Ichiban nagradu , koja ponavljam nema veze sa radom servisa.

Reklamacije se odnose na čudne zvukove u kabini. Prvo su počela sedišta da lupkaju kada se vozilo kreće. Sredili su vozačevo, ali suvozačevo posle deugog puta nisu. Zatim je počeo da se čuje sličan zvuk ispod centralne konzole, pa platika u zadnjem delu automobila zvecka,... Na poslednjem servisu su napisali da nema čudnih zvukova. Izgleda da su gluvi.

 

Najveći problem je u tome što se oni prave ludi i na svaku reklamaciju ne dobijam zamensko vozilo, pa ja snosim troskove transporta do posla, odlažem svoje obaveze, a sve to zbog njihove greške.

 

Sve te zamerke su banalne i mislim da bi mogle da se reše, samo da oni to znaju i hoće. Glavni izgovor je: To je fabrički.

 

Nemam dovoljno vremena, pa ne mogu detaljnije da se informišem koja su moja prava.

 

Nekad me sve to nervira, jer za ne tako male pare, više idem u servis, nego sa svojim polovnim meganom, a oni se prave ludi. Nekad mi dodje da im natovarim sve vrste inspekcija koje postoje da ih malo pročešljaju, privremeno zatvore, pa neka osete na svojoj koži da treba da izlaze u susret mušterijama i posle prodaje vozila, a ne samo pri prodaji.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče zadnje klupe i zveckanja mislim da se zvuk prenosi preko reg. tablice u kabinu. Pogledaj da li imaš sunđerčiće ispod tablice.  Tako je kod mene problem rešen. Kod sedišta nisam imao lupkanje već škripanje . Dolazilo je od dela gde se pojas kači. Tu postoji mala opruga , malo sam je isprskao sa silikonskim sprejem i sve je u redu. Nema više škripanja. Kod centralne table nisam imao zvuk ispod konzole već kod dela gde se vrši podešavanje volana po visini i dubini. Objasnili su mi kako da rešim taj problem u Toyoti Turing . Jednostavno izvlačenjem volana do krajnjeg položaja i vraćenjem u početni , takođe i po visini pomeranje od maksimalne gornje tačke do krajnje donje. Postoji već mast fabrički kako su mi objasnili samo je potrebno da se na ovaj način razmaže  na svim mestima. Nadam se da sam ti barem malo pomogao. 

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo krenete od anja.dotlic@toyota.rs.

Pa kada ona ne bude znala\htela onda cete dobiti kontakt Toyota Adria -> Jernej Bolka

 

Ja njemu uskoro pisem za grebanje kocnica koje se povremeno javlja, ne sto je to nesto jako bitno i iritantno vec mi polako izlazi ona vena na celu od njih (vena kada se ide u klonju) i od njihovog komentara "to je fabricki".

 

Na kraju sleduje napad na sami Japan i Toyotu. :D

Izmenjeno od Dijenek

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam se razboleo od kada sam počeo da odlazim u Toyota centar Beograd.  Najtužnije je što zaista Toyota, sa svojim najčešćim i najprodavanijim modelima spada u najednostavnija kola za popravljanje i održavanje. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi moji...

Pa jel to Toyota otisla u 'k' sa kvalitetom, ili vi imate neke (duplo 'k') srece pa su vas zapali falicni primerci?!

Cvrčci, lupkanja, skripanja ?

Ogrebotine?

 

Ne razumem...

 

Sa druge strane, ne vidim da imate neke ozbiljne sanse sa njima.

Dokazivanje dal je neko ostecenje nastalo danas, juce, ili pre 3 meseca je jako tesko i podrazumeva komplikovane i skupe postupke koji mnogo prevazilaze vrednost ostecenja.

Jos je poseban problem sto to ostecenje @piske nije video odmah na preuzimanju automobila.

 

Ne mislim ni za povremeno "struganje" kocnica da je nesto bolja situacija.

Ko ce i na osnovu cega utvrditi koji je dozvoljen nivo buke pri kocenju i kakav zvuk?

Realni da budemo, verujem da to nije regulisano zakonskim ili podzakonskim aktima.

Sila kocenja DA, ali ostalo, bojim se NE.

Naravno da i ja 'podrazumevam' da kocnice ne klaparaju, ne skripe, ne cvile, ne struzu...

Ali zakon ne poznaje kategoriju "podrazumeva se" :(

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

TCB ima ozbiljne "rupe" u kompletnoj papirologiji . Jedno pišu u radnom nalogu , drugo u izjavi o izvršenim radovima a treće u elektronsku servisnu knjižicu. 

Apsolutno ni po koju cenu neću da dozvolim da mi se neko iživljava na kolima i oštećuje ih. A posebno da se iživljava na meni lično. 

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče zadnje klupe i zveckanja mislim da se zvuk prenosi preko reg. tablice u kabinu. Pogledaj da li imaš sunđerčiće ispod tablice. Tako je kod mene problem rešen. Kod sedišta nisam imao lupkanje već škripanje . Dolazilo je od dela gde se pojas kači. Tu postoji mala opruga , malo sam je isprskao sa silikonskim sprejem i sve je u redu. Nema više škripanja. Kod centralne table nisam imao zvuk ispod konzole već kod dela gde se vrši podešavanje volana po visini i dubini. Objasnili su mi kako da rešim taj problem u Toyoti Turing . Jednostavno izvlačenjem volana do krajnjeg položaja i vraćenjem u početni , takođe i po visini pomeranje od maksimalne gornje tačke do krajnje donje. Postoji već mast fabrički kako su mi objasnili samo je potrebno da se na ovaj način razmaže na svim mestima. Nadam se da sam ti barem malo pomogao.

Hvala na savetima, čim budem mogao primeniću ih. Samo mi reci gde si tačno prskao kada je u pitanju sam pojas. Pritisneš dugme za otključavanje pojasa, pa onda uprskaš ili ide neki poseban način?

 

Meni je ovo prva Toyota i ne znam kakve su ranije bile, ali prosto ne mogu da verujem da se ovakve glupe greške javljaju (barem u mom slučaju).

 

Tek ne mogu da shvatim servisere da ne obaveštavaju Toyota-u o svemu tome, nego pišu koje kakve gluposti i vade se na “to je fabrički”. Njima ide u prilog da Toyota bude obaveštena o svim greškama, kako bi iste ispravili u samoj proizvodnji.

 

Izgleda da ovi koji su kupili Autisa bolje prošli, retko ko se žali. Da li to znači da je u Turskoj lošija kontrola kvaliteta? Ako ne rešim sve ove probleme, planiram da pišem Toyota-i da im predstavim na šta su spali, nadam se da oni više brinu o klijentima, nego ovi naši.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×