Jump to content
zoki_ns

Buduci vlasnik Toyote Corolle

Recommended Posts

Ja sam kupio Lassa Snoways 3 - čista plastika, ne znam kako će se ponašati po snegu i na nižim temparaturama, ali unutrašnjost gume je bukvalno kao od plastike, gore od Starfire i Tigra.

Podeli ovaj post


Link to post

Koji pritisak u gumama održavate?

Dal neko zna koja je tolerancija TMPS senzora tj donja i gornja granica kad se pale?

Presao sam 4000 km i jos se nikad nisu upalili. Uskoro planiram menjati gume pa da znam detalje oko pritiska...

Podeli ovaj post


Link to post

Da li se isplati uzeti Miselin Alpin 6 za 9.999 rsd, koliko sada kosta na akciji po gumi umesto Kleber Krisalp HP3 za 6.0000 rsd po gumi sa stanovista potrošnje goriva za svoj vek trajanja gume. Naime Miselin jw energetski razred C dok je Kleber energetski razred E.

Kolika je zapravo tu razlika u potrošnji jer po mojoj računici ako je razlika npr 0.3 l/100 km nakon 30.000 km ova razlika u ceni bi bila nivelisana a ipak bi tu i tamo sve vreme vozio bolju gumu?

Ako neko zna ovaj podatak o potrošnji bio bih zahvalan...

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam razne gume (Il po moderno pneumatike) na raznim autima i jedinu razliku (i to minimalnu) sam primećivao u odnosu zimska-letnja guma. Iskreno, meni je to placevi.

Da je Michelin bolji od Kleveta jeste, ali da je duplo, moje skromno mišljenje je da nije!

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam razne gume (Il po moderno pneumatike) na raznim autima i jedinu razliku (i to minimalnu) sam primećivao u odnosu zimska-letnja guma. Iskreno, meni je to placevi.

Da je Michelin bolji od Kleveta jeste, ali da je duplo, moje skromno mišljenje je da nije!

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Ako neko zna ovaj podatak o potrošnji bio bih zahvalan...

Pronađoh da razlika između energetskih razreda A i G iznosi 7,5% potrošnje goriva. Ako je skala linearna, to je razlika između pojedinačnih razreda od 1,5%.

 

Sent from my LG-Q6 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ima li neko preporuku za dobru perionicu u Novom Sadu? Bitno mi je da koriste sundjere za pranje a ne krpe i da su pažljivi...

Hvala unapred

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav,

Desila mi se malo,bar za mene iznenađujuća stvar.

Niame, pre dve nedelje sam primetio nekoliko tackica na prednjem braniku od kamencica sto je posledica voznje po planini i putu punom rizle koje nisam mogao da izbegnem

Kada sam se vratio oprao kola i sve ok.

Kada sam nakon 2 nedelje opet oprao auto pod prskalicom na samousluznoj perionici pred mojim ocima se skinuo deo farbe sa branika. Sve je krenulo od tačkice prečnika manje od mm

Sta sad raditi, nekako mi se ne farba ceo branik zbog ovoga iako verovatno mogu izboksovati garanciju al to podrazimeva farbanje celog branika u biserno beloj boji sto me malo plasi ...

Iskreno nisam ocekivao da se ovo desi. Na prethodnom autu bilo je brdo tackica i nikad se ovako nešto nije desilo ...

Noviji automobili definitivno imaju lošije farbarske radove od starijih...

20190315_074615.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

To je bas peh. Steta. Zato nikada ne treba ostavljati nesanirana ostecenja od kamencica. Uvek ih treba istackati bojom, nekada i po cenu narusavanja estetike jer svakako je bolje nego da krene da se ljusti. Od kako imam kola sa farbanim branicima (sto je po meni nevidjena glupost i uzasno neprakticno) uvek zafarbam svako ostecenje cim ga primetim.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

инсистирај на гаранцији... боја ће се боље уклопити сад него за годину две...
мени се тако гулила боја са браника кад и она оригинал (чврконо ме неко одпозади и ништа се није видело, тако да сам га пустио... али прво прање и само је кренула да се љушти још више него код тебе) и год је рађено преко Тојоте сервиса... онда ми је урадио човек који ради преко ЈШ.. ено га гребнут, каменован... али није овако отпала боја... кажу да је фора у подлози коју наносе пре фарбања...

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×