Jump to content
SasaScekic

Sasa i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic

Recommended Posts

Sedan ili hatchback?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sedan, benzinac 1.6, 2016 god, redizajn koji je bio u toj godini.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

veselo... dobro su je redizajnirali...
zanimljivo da svi kazu da je sve ekstra. u stvarnosti to je i tocno,ali servisi nisu dorasli tim autima

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zanimljivo... Ovo sa kasetom i rukohvate od kad ti se desava? Kod mene na Aurisu do sad da ga ne ureknem sve na svom mestu sto se tice ovih problema, bas ono cvrsto deluje, ni da krcne ni nisto sto se enterijera tice. E sad imao sam peh na 8500km sa poluosovinom, curilo ulje, navodno isti problem kod preko 120 automobila, bio sam svedok da su isto menjali na Toyotu C-HR sa 0 km na satu. Ne znam iskreno, previse je ovo za Toyotu cini mi se...

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kaseta je takva dosla - samo mi se nije bavilo oko toga. Rukohvati i druge zavrzlame sa plastikom mozda u zadnjih 1-1.5god.

Mnogo je i ja mislim. Sad ok rijesicu te plastike alj me vise smara to zvizdanje.. Inace je kvacilo nervozno od pocetka - i pitao sam servis par pura da provjere - ali nista.
Nekad ga je bas nemoguce izvagati i mora neki plonk da odradi pri otpustanju ili da malo trzne. kao da ne hvata uvjek na istom mjestu - ali uvjek prilicno visoko. Sve mislim da je tu neki simpotom koji se pogorsava, pa sad imam i zvizdanje :) a auto nije mnogo presao u ovih 4god - 35k

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam istu takvu . Za 22 meseca prešao 29500 km.
Prvo čuvena kaseta za naočare. Lako može svako da je namesti sam .
Imaš više u mojoj temi Piske i Toyota Corolla 1.6 valvematic style , čini mi se treća strana u parking sobi , za model Corolla.
Što se tiče kvačila to što se čuje su 'peraja" na lameli . Čuje se prilikom otpuštanja kvačila . Sve je u redu sa tim , nemaš problem.
Što se tiče "zviždanja" . Ne znam morao bi uživo da vidim .

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala Piske. Oko ovih "peraja" - je li to nesto specificno za ovaj model?
Mislim vozio sam razne francuze, italijane, njemce i jednog japanca (qashqai) - a ovo je prvi auto sa kojim u kontinuitetu imam osjecaj da tek ucim da vozim :)

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nista nije specifično za nijedan model auta. Samo postoji: ili valja ili ne valja. Najbolje kad cujem da je ovo ili ono mana nekog auta...nemamana nego auto ne valja i tocka. To je moje misljenje i imam nultu toleranciju na to.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A opet , neko ima visok prag tolerancije pa i ne primjećuje da mu volan stoji ukrivo ili da stalno nesto zvecka ili tko zna sta ... i kaze auto je super ! Jbt, probas i pomislis da bi volio biti gluh i corav da ne primjetis to i osjetis to neopisivo zadovoljstvo cistog savrsenstva zvukova i nepravilnosti

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Taj zvuk "tak"prilikom otpuštanja kvačila čuo se i kod moje Corolle.Takođe nekada je odvajala , hvatala pri dnu ( kako najviše volim) nekada pri vrhu i nekada na sredini.
Isto kao i kod tebe. Koliko se sećam tako je isto i kod drugih Corolla E170 na forumu. Kod nas koji su primetili .
Sada vozim Megana 4 1.6 Sce i identično je kao kod Corolle.
Corolla je servisirana u Auto turing Stanojević Toyota servisu.
Kod ljudi koje poznajem dugi niz godina i imam apsolutno poverenje u njihovo znanje, volju da reše svaki problem na autu.
Tako da što se kvačila tiče nemaš problema.

Hvala Piske. Oko ovih "peraja" - je li to nesto specificno za ovaj model?
Mislim vozio sam razne francuze, italijane, njemce i jednog japanca (qashqai) - a ovo je prvi auto sa kojim u kontinuitetu imam osjecaj da tek ucim da vozim Viber_viber1.png

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk




Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne ureknem kao sto kaze Skopjanac... kod mene nema toga,uvijek jednako odvaja nisko. To me u pocetku smetalo, sad sam navikao.Ali zato ima drugih pizdarija.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Stigao kući . Pa sam ispratio kompletnu tvoju temu auta . Ako sam dobro razumeo to "zviždanje" nestaje kada pritisneš kvačilo ? 

Podeli ovaj post


Link to post
Stigao kući . Pa sam ispratio kompletnu tvoju temu auta . Ako sam dobro razumeo to "zviždanje" nestaje kada pritisneš kvačilo ? 
Jeste kad pritisnem kvacilo ili pritisnem gas ono prestane kada otpustim kvacilo ili skinem nogu sa gasa onda nastavinda zvizdi ako sam tu ono 3.000rpm

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pomislio sam na potisni ležaj . S druge strane određeni broj obrtaja i pedala gasa nemaju veze sa tim.
Ne znam šta je.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Da ne ureknem kao sto kaze Skopjanac... kod mene nema toga,uvijek jednako odvaja nisko. To me u pocetku smetalo, sad sam navikao.Ali zato ima drugih pizdarija.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


Dosta slicno rezonujemo - pa nam nije lako :)

Meni je dosta toga islo na zivce kod auta i vise puta sam bio na granici da ga odstranim... Zadnjih godinu ga tolerisem samo jer od raznih zivotnih peripetija + covid, nisam sebi htio da stvaram jos jedan posao.

Inace auto je genealno udoban, komotan i fino lezi na putu - i to je to sto bih pohvalio. Potrosnja je manje vise ok za benzinca.
Motor nekad vuce ok, nekad je mrcina i brundav - bez obzira na brzinu. A sve ostalo.... japansko a nase :)
Kvacilo - vec sam rekao
Kocnice koje od prvog dana grebu - poslije X te price sa servisom sam digao ruke
Zavrsna obrada, plastike (drske, fioke...) - pih
Svjetla koja boba ne valjaju.
El. Prozori koji svaki put kada ih spustia / podignes trznu i ispustaju zvukove kao da ce da se raspadnu
Cudne stvari sa naponom - npr kad upalim zadnji grijac auto radi nemirnije na leru (trese vise). Kad dizem i spustam stakla mogu da vidim da zatrepere svjetla...
Grijac zadnjeg stakla je dizajniran da odmagli 2/3 stakla - a ostalo ne treba :)
Audio uredjaj je blah - mislim ne umije ni foldere prepoznati nego moram da pravim akrobacije da slozim muziku u logicke cjeline

Neke se daju rijesiti vjerovatno, ali generalno je jedno veliko razocarenje za mene i moj pojam japanskog automobila. Moja Alfa 147 je izmislila auto za ovaj - trosila je masu goriva, a ne rijetko i ulja - ali ti je prosto bilo uzivanje da je vozis - sjajan osjecaja unutra, materijali, komande... A ova Corolla je cesto iritantna.



Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Pomislio sam na potisni ležaj . S druge strane određeni broj obrtaja i pedala gasa nemaju veze sa tim.
Ne znam šta je.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Ok, hvala svakako.
Pokusacu jos jednom sa servisom. Ako ne rijese, potrudicu se da bolje snimim taj zvuk i onda sa sve opisom poslati na to sto nadjem toyota adresa sa molbom da pomogu svojim kolegama u Crnoj Gori da dijagnoziraju, a zatim i rijese problem.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Znaci i u CG je vrhunski Toyota servis? Tesko da ces uspjeti snimiti zvuk kako treba osim ako ne filtriras sve sumove. Najbolje da sve navedeno reklamiras uvozniku.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jedini ovlasceni servis u CG. Def. nisam zadovoljan jer ili nesto ne mogu da konstatuju (kao ovo zvizdanje) ili mi vrate auto kao popravili su - a nisu (kao ova plastika drske vrata koju su bukvalno gurnulinu leziste i ispala je prije nego sam stigao kuci).
A kako cujem i drugi imaju slicno iakustvo sa njima.

A ako sad ne rijese pokusacu da snimim i ako treba isfiltiram sumove - da se bolje cuje. A budem li morao da trosim vriieme na te gluposti, onda se mogu iscimati jos malo da pronadjem par mail adresa Customer Support / Complaint or Evrope do Japana :)

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

tako je.ove zadnje adrese to mogu rijesiti.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Jedini ovlasceni servis u CG. Def. nisam zadovoljan jer ili nesto ne mogu da konstatuju (kao ovo zvizdanje) ili mi vrate auto kao popravili su - a nisu (kao ova plastika drske vrata koju su bukvalno gurnulinu leziste i ispala je prije nego sam stigao kuci).
A kako cujem i drugi imaju slicno iakustvo sa njima.

A ako sad ne rijese pokusacu da snimim i ako treba isfiltiram sumove - da se bolje cuje. A budem li morao da trosim vriieme na te gluposti, onda se mogu iscimati jos malo da pronadjem par mail adresa Customer Support / Complaint or Evrope do Japana Viber_viber1.png

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk


Kao prvo... malo ljudi proznaju sta im sve ne valja na autu...pa svi misle da jenjihov najgori.Tebi svaka cast kao jos nekima s kojim dijelimo probleme.Moja Corolla je dizel,a moje su najvece zamjerke na zavrsnoj obradi.Nemam nikakvo zvizdanje,niti mi variraju okretaji motora.Meni se okretaji podignu kad upalim klimu i spuste se kad to kompjuter odredi.Inace nema promjene u radu motora. Na nisko kvacilo sam se navikao,inace ne klepece nista.Kocnice su ok iako mi se cini da mekse love,ali zato TSS radi onako kako treba, uvjerio sam se kako kopa(iznenada se spustila rampa na naplatnoj kucici - bolje reci pala nepredviđeno) i auto se zakopao kad je vidio prepreku, Inace kod mene su znale kocnice cviliti na pocetku,ali su ih pobrusili da ispadne ono smece od materijala i za sada sve ok. Inace sam primjetio da se cuje nekakvo cudno struganje kada vozim 5 na sat.Kazu da nista ne dodiruje...doduse kotaci se ne griju pa je valjda sve ok.Cuo sam to na jos nekim autima.Auto fantastično vuče,ima extremno mali potrosnju(od 3.5 - do 6 plafon) na otvorenom. Po gradu max 7 ako startas kako to Toyota voli ... odlicno drzi cestu, vrhunski bunker , puno prostora za vozaca i outnike (najvise u klasi uvjerljivo), linijaauta je brutalno dobra, sve je ergonomično. Na novoj liniji je prva zamjerka los ulaz u vozilo radi onog nelogicnog mjesta ventilacije (moras biti patuljak da ne odvalis koljenom otvor ventilacije)... za sada toliko,a ima i vecih zamjerki na nasu Toyotu... malo kasnije o tome,nesto ima i u mojim prijasnjim postovima.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Neki propusti u završnoj obradi ( već smo ih nabrojali) su nedopustivi ne za Toyotu nego za bilo koji nov auto.
Samo one najupečatljivije sam opisao u svojoj temi. Na ostale sam zažmurio.
Novog sedana koji je namenjen samo za istočno tržište. Ne bih nikada uzeo u razmatranje. Izgleda kao prošli model a ne novi u odnosu na E170 .

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nikako da nađem vremena da napišem neke od nedostataka,ali čim stignem opet ću ih ponoviti. U svakom slučaju Saša znaj da nisi sam... jedino si u belikom zaostatku jer nemas ni alternativni servis.... iako bi ti mozda za sve ove cirkuse pomogao jedino pogon montaže u Japanu jer je kod nas žalost od servisa i japanskog standarda. Osim ako auti nisu pusteni u prodaju kao poluproizvod pa da se nedostaci rijese u garantnom roku... hm... ali opet trebao bi biti servis na razini,a ne ono s čime se srećemo.

 

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

sad samse sjetio necega sta stalno zapostavljam
... meni se cini da su mi vodilice za prednja sjedista doslovno zahrđala... mislim da bi trebale biti sive.Jeli netko obratio paznju na to?Posebno se to vidi na zadnjoj strani vodilica

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo i ja sam se setio . Ovo što je napomenuo Saša da je ponekad motor mrcina i brundav povremeno . I kod mene je bilo u jednom periodu , dok nisam prešao kod Toyota Turing Stanojevića . 

U svim servisima za Toyotu (ovlašćenim, neoblašćenim ) na teritoriji Beograda sam bio i ubedljivo najbolji servis . Posle 20 godina održavanja Daihatsia Chatade 1.0 TS pokojnog oca  4 godine Toyote Yaris  i nepune dve godine Toyote Corolle E170 1.6 valvematic dosta dobro sam bio upoznat sa svim servisima . 

Podeli ovaj post


Link to post

prva slika vodilice slikana odozada sjedišta.Druga slika je nosač vodilice.On jeok (ofarban u crno)7617eac3e30db9e1e4ddc309bdafac08.jpg00bf1c8680a7a460ca73a47229a15d80.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×