Jump to content
ivandzilo

Ivan i Rav-4 D4D

Recommended Posts

Novi sam član. Auto koji mi stiže iz Švajcarske je na slikama dole. Za nekih desetak dana bice u Srbiji.

 

post-4834-0-62738700-1523898174_thumb.jpgpost-4834-0-08819300-1523898188_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Novi sam član. Auto koji mi stiže iz Švajcarske je na slikama dole. Za nekih desetak dana bice u Srbiji.attachicon.gif1. Rav 4 d4d 2005.JPGattachicon.gif2.JPG

Evo još nekoliko fotografija.

 

post-4834-0-13100200-1523968203_thumb.jpgpost-4834-0-28827500-1523968225_thumb.jpgpost-4834-0-90826700-1523968279_thumb.jpgpost-4834-0-15445000-1523968296_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih i pre nego što auto stigne u Srbiju postavio nekoliko pitanja.Imam iskustvo samo sa VW Polom SDI iz 2003 godine ali  Toyotu tek treba da isprobam. Pitao bih u vezi servisa, malog, punog, velikog. Koji filteri, ulja,kocione tecnosti, antifriz itd. Koji bi sevis u blizini Krusevca bio preporučljiv ?

Podeli ovaj post


Link to post

:) Auto je već u garaži kod čoveka koji ga dovozi.

post-4834-0-51245700-1524122070_thumb.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Lepo izgleda Rav , očuvano. Što se tiče majstora mislim da nisu baš japanci najbolje pokriveni u tom delu Srbije. Valjda će da se javi neko ko ima preciznije podatke što se tiče majstora. Motor ti ima zupčasti kaiš , motorno ulje možeš Eneos 5w-40 za dizel motor , antifriz G12 od bilo kojeg renomiranog proizvođača , filteri man, knecht mahle ako uspeš da nađeš bilo bi najbolje.  Veliki pozdrav za Kruševac. 

P:S

Ako ti je problem da se snađeš oko delova za veliki servis u Kruševcu , možeš da se obratiš trio servisu iz NS-a  za sve potrebne delove. Poslaćeti brzom poštom sve što je potrebno. Ja bih tako uradio da sam na tvom mestu i da eventualno postoji takav problem. 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Danas sam malo čitao i našao da se piše da je malo povećana potrošnjs Eneos ulja u Toyotinim motorima a  neka druga ulja kao Motul ne pokazuju znake povećane potrošnjenje.

 

U servisu u Čačku za te starije automobile 6+ daju mogućnost malog servisa sa Totalovim uljem i nekim neoriginalnim filterima za 12000 dinara.

 

O Trio servisu čitam sve najbolje.

U svakom slučaju Piske hvala na podršci .

Ja bih sada sve da saznam o održavanju i mogućim problemima jer to ipak nije nov auto.

Podeli ovaj post


Link to post

Cini mi se da je 12000 malo mnogo za mali servis, pitaj cije ne originalne delove ugradjuju.. Ima info na forumu da Toyota ulje proizvodi Mobil1. Ja sam na prethodnom malom servisu sipao Mobil1 5w30 i za sada mi je ok. Ono naj vaznije potrosnja Mobil1 je manja nego Eneos-a.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ako ti nije daleko otidi do Čačka . U pitanju je ovlašćeni servis tako da siguran sam da ćeš biti zadovoljan uslugom. Total ulja i generalno svi njihovi proizvodi su za preporuku . 

Podeli ovaj post


Link to post

Ne nije tako daleko Čačak, 92 km,svakako bih trebao da odem da se upoznam sa ljudima koji tamo rade a i zbog kasnije zamene kod velikog servisa ,originalnim zupčastim kaišem, vodenompumpom ,španerima neznam da li i rolerima sve originalnim delovima - 550 eura.

Podeli ovaj post


Link to post

Niko ne spominje Niš. I tamo postoji ovlašćenji Toyota servis. Ne znam kako oni rade ?

U svakom slučaju prvo ću otići u Čačak.

Podeli ovaj post


Link to post

Zašto neke slike koje su postavili članovi ne mogu da otvorim ?

Podeli ovaj post


Link to post

@ivandzilo

Kada završiš sa pregledom u Toyota Čačku piši nam šta su defektovali.

Inače, kao što sam ti rekao, auto ti je u super stanju. Sve fino, uredno, švajcarski. ;)

Kada stigneš baci pogled na sekciju RAV4 TcS Biblioteke: http://www.toyotaclub.rs/forums/files/category/14-toyota-rav4/

 

:toyo:

Podeli ovaj post


Link to post

Evo najkraće šta se u medjuvremenu dešavalo. Prvo pregled stanja auta u Toyota Čačak. Ustanovljeno sledeće:


 


1.Prednje i zadnje kočione pločice zameniti za 5000 km.


2.Akumulator za zamenu, slaba startna snaga


3.Dizne ubrizgavanja ispravne, u granicama tolerancije.


4.Filter vazduha prljav-za zamenu. preporuka servisa : uraditi redovan servis


5. PK kaisevi ispucali.Potrebna zamena.Preporuka servisa :uraditi veliki servis


 


Pregled ispod auta nije ukazivao na bilo kakve probleme sa podvozom. 


 


Taj pregled u Toyota Čačak je bio 11.05. Filter za vazduh nije prljav već je mozda filter kabine prljav jer je mehaničar to pregledao i rekao mi. Pošto sam video da u servisnoj knjižici stoji da se filter klime menja na 30000 onda sam zaključio da on nije menjan a pošto filter vazduha izgleda čisto i ulje u motoru nema onu crnu boju, kao što u svakom dizelu posle predjenih  1000 km pocrni, već ima braonkastu nijansu i masnoću, da je servis radjen skoro.


Idealna situacija za proveru stanja motora , je bila par dana nakon tog pregleda. Putovanje do Novog Sada. Sve je proteklo bez problema. Ubrzavanje odlično u odnosu na Polo SDI. 140-150 na sat se postiže lako. Sadi se uzdignuto kao u autobusu, stabilno iako na visini itd. Zadovoljan sam prilično. Vožnja ne umara .


 


Prespavamo u Beogradu i sutradan auto neće da vergla. Konsultujem se sa elektricarem i pošaljem poruku Piskeu. Električar kaže: alanser, brava ili nesto (veza) između.


Nerviram se šta da radim . U Beogradu električari toliko imaju posla, malo su nervozni, i odlučim posle provere da li imaju alanser. Odlučim da auto upalim na guranje i da vozim do Čačka bez gašenja motora.


Sve se lepo završilo, tankanje auta bez gašenja motora negde na OMV kod Ljiga i kod momka sa polovnim delovima sam zamenio anlanser za tridesetak minuta sa onako vrućim motorom. Problem je ustanovio vrlo lako.Plastični fiksni kontakt na anlaseru je bio odvojen od anlansera tako da nije bilo moguće da vergla.


Podeli ovaj post


Link to post

Juče sam ugradio originalni tempomat u RAV4. Tom prilikom sam morao da demontiram volan. Maticom broj 19 je pritegnut bio. Mislim da je bio fiksiran nekim lepkom protiv odvijanja. 

Da li neko zna na koju silu se priteže volan i da li je fiksiran lepkom protiv odvijanja?

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@ivandzilo Druze, dobrodosao! 

 

Ako mozes molim te podeli iskustva oko ugradnje tempomata i meni bi to valjalo. 

 

 

Hvala za cene servisa u Cacku, posto i ja tamo planiram da odrzavam auto.. Znaci mi da znam koliko ce mi trebati za veliki ili mali servis. 

 

 

Pozdrav! 

Izmenjeno od designed

Podeli ovaj post


Link to post

Originalni tojota delovi za veliki servis  550eura ili 65000 din( PK , zupčasti i rebrasti kaiš,vodena pumpa, natezači kaiševa, antifriz). Mali servis alternativni delovi i total ulje 12000 dinara. Mali servis sa originalnim Toyota delovima 29000 dinara.

 

Ugradnja  tempomata je vrlo jednostavna uz adekvatnu pripremu. Sve je originalno u mom slučaju ali može i iz kine preko aliexpressa.

Ako se uzme sa polovnog Rav4 tempomat i plastika sa rupom ispod volana kroz koju prolazi tempomat, u tom slučaju se demontira volan, skine aerbeg i skinu postojeće audio komande sa volana . Na polovnom tempomatu sam imao i audio komande jer u tom slučaju samo skinem svoje audio komande i postavim audio komande sa tempomatom od polovnog RAVa i provučem tempomat kroz zamenjenu originalnu plastiku. Prethodno se isključi - pol akumulatora.

 

Malo sam komplikovano objasnio ali u suštini ako bi zamenio ceo volan sa tempomatom na njemu sve bi radilo i na tvom ravu . Evo sa youtuba video na kome se vidi kako to izgleda iznutra na RAV 4 D4D: 

 

Ako nije najjasnije mogu da slikam audio komande sa volana koje sam skinuo i plastiku ispod volana. Na ovaj način samo demontiraš i montiraš sve što je potrebno (kontakti , zeleno svetlo cruis na tabli se pali kada stisneš dugme na tempomatu)već postoji na tvom Ravu jer je to predvidjeno u boljem paketu opreme.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@ivandzilo

 

Hvala puno za sve informacije! :) 

 

Nije komplikovano...sasvim je ok. 

 

Znaci za tempomat bi bilo pozeljno da nadjem polovan sa sve volanom... Videcemo da li cu uspeti. 

Voleo bih tempomat, navikao sam.. 

 

Hvala puno! 

 

Pozdrav! :) 

Podeli ovaj post


Link to post

Zašto je zgodnije da skidaš audio komande sa volana i da ih zamenjuješ sa audiokomandama i tempomatom sa polovnog jer su povezani na isti đjek pa ne moraš da se mučiš da iz đjeka izvlačiš dva kontakta tempomata pa da ih umećeš u tvoj đjek. Teško se vade i uzani su jako, ali kod kineskih tempomata to je jedino moguće. Meni je jednostavnije skinuti sve sa polovnog i samo zameniti.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne nije nužan volan , ja nisam menjao volan . Uzimaš tempomat sa audiokomandama i sa pripadajućim đjekom(audio komande uzimaš da se ne bi mučio da izvlačiš dva kontakta tempomata iz đjeka i da ih uguras na isto mesto u tvoj postojeći) i možeš da uzmeš plastiku kroz koju prolazi tempomat da ne bi morao da bušiš svoju plastiku. 

Možeš da uzmeš i ceo volan ali nije nužno.

Podeli ovaj post


Link to post

@ivandzilo  To je plan :) Planirao sam navigaciju (android multimediju) da ugradim...ali realno nemam vremena i ne znam koliko dugo cu voziti ovaj auto.. 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro vece, da li mozete da mi kazete cenu ovog RAVa , koliko ce da vas kosta kad stigne izSvice i kadse sve odradi sto se tice carine i sl...?

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo sam se vratio sa odmora iz Grčke tim autom. Koštao me je 6500 eura od toga je carina bila 1150 eura. Nakon toga je rađen mali i veliki servis i nove letnje gume.

Podeli ovaj post


Link to post

×