Jump to content
Piske

Toyota Camry se vraća u Evropu

Recommended Posts

Toyota Camry se vraća u Evropu!                                                      

1529599052_8.jpg



Nakon 14 godina odsustva sa evropskog tržišta, model Toyota Camry se konačno vraća sledeće godine, i to bolja nego ikad.

Osma generacija modela Toyota Camry, koja je premijerno predstavljena prošle godine na Sajmu automobila u Detroitu, će se u Evropi prodavati sa „hibridnim pogonskim sklopom radne zapremine 2,5 litara, i samostalno će puniti svoje baterije“, naveli su iz Toyote.

Druge informacije nisu poznate, ali u svakom slučaju, očekujemo da veliki deo mehaničkih komponenti bude preuzet sa verzije za američko tržište. To znači da će se ispod njene haube naći l-4 agregat radne zapremine 2,5 litara koji razvija 203 konjske snage i 250 Nm obrtnog momenta, kao i elektromotor koji razvija dodatnih 118 konjskih snaga i 202 Nm obrtnog momenta.

Toyota Camry za severno-američko tržište poseduje litijum-jonsku bateriju koja se prodaje u varijantama sa 259V i 245V, a agregat je povezan ili sa osmostepenim automatskim menjačem ili sa eCVT transmisijom.

Camry se u Evropu vraća u svojoj osmoj generaciji, i poseduje sve prednosti koje pruža nova TNGA (Toyota New Global Architecture) platforma, koja je konstruisana da postigne dinamične rezultate. Takođe, dizajn je veoma privlačan i najvišeg kvaliteta, a tu je i najsavremenija tehnologija“, naveli su iz kompanije.

Naime, Toyota Camry Hybrid se u SAD prodaje u tri varijante. Prva je LE, koja košta 27.950 dolara, druga je SE po ceni od 29.650 i najskuplja, treća varijanta je XLE čija cena počinje od 32.400 dolara.

Nakon 14 godina odsustva sa evropskog tržišta, model Toyota Camry se konačno vraća sledeće godine, i to bolja nego ikad.

Osma generacija modela Toyota Camry, koja je premijerno predstavljena prošle godine na Sajmu automobila u Detroitu, će se u Evropi prodavati sa „hibridnim pogonskim sklopom radne zapremine 2,5 litara, i samostalno će puniti svoje baterije“, naveli su iz Toyote.

Druge informacije nisu poznate, ali u svakom slučaju, očekujemo da veliki deo mehaničkih komponenti bude preuzet sa verzije za američko tržište. To znači da će se ispod njene haube naći l-4 agregat radne zapremine 2,5 litara koji razvija 203 konjske snage i 250 Nm obrtnog momenta, kao i elektromotor koji razvija dodatnih 118 konjskih snaga i 202 Nm obrtnog momenta.

Toyota Camry za severno-američko tržište poseduje litijum-jonsku bateriju koja se prodaje u varijantama sa 259V i 245V, a agregat je povezan ili sa osmostepenim automatskim menjačem ili sa eCVT transmisijom.

Camry se u Evropu vraća u svojoj osmoj generaciji, i poseduje sve prednosti koje pruža nova TNGA (Toyota New Global Architecture) platforma, koja je konstruisana da postigne dinamične rezultate. Takođe, dizajn je veoma privlačan i najvišeg kvaliteta, a tu je i najsavremenija tehnologija“, naveli su iz kompanije.

Naime, Toyota Camry Hybrid se u SAD prodaje u tri varijante. Prva je LE, koja košta 27.950 dolara, druga je SE po ceni od 29.650 i najskuplja, treća varijanta je XLE čija cena počinje od 32.400 dolara.
Nakon 14 godina odsustva sa evropskog tržišta, model Toyota Camry se konačno vraća sledeće godine, i to bolja nego ikad.

Osma generacija modela Toyota Camry, koja je premijerno predstavljena prošle godine na Sajmu automobila u Detroitu, će se u Evropi prodavati sa „hibridnim pogonskim sklopom radne zapremine 2,5 litara, i samostalno će puniti svoje baterije“, naveli su iz Toyote.

Druge informacije nisu poznate, ali u svakom slučaju, očekujemo da veliki deo mehaničkih komponenti bude preuzet sa verzije za američko tržište. To znači da će se ispod njene haube naći l-4 agregat radne zapremine 2,5 litara koji razvija 203 konjske snage i 250 Nm obrtnog momenta, kao i elektromotor koji razvija dodatnih 118 konjskih snaga i 202 Nm obrtnog momenta.

Toyota Camry za severno-američko tržište poseduje litijum-jonsku bateriju koja se prodaje u varijantama sa 259V i 245V, a agregat je povezan ili sa osmostepenim automatskim menjačem ili sa eCVT transmisijom.

Camry se u Evropu vraća u svojoj osmoj generaciji, i poseduje sve prednosti koje pruža nova TNGA (Toyota New Global Architecture) platforma, koja je konstruisana da postigne dinamične rezultate. Takođe, dizajn je veoma privlačan i najvišeg kvaliteta, a tu je i najsavremenija tehnologija“, naveli su iz kompanije.

Naime, Toyota Camry Hybrid se u SAD prodaje u tri varijante. Prva je LE, koja košta 27.950 dolara, druga je SE po ceni od 29.650 i najskuplja, treća varijanta je XLE čija cena počinje od 32.400 dolara.
Izvor http://www.vrelegume.rs/vesti1/toyota-camry-se-vraca-u-evropu-sa-hibridnim-pogonom/

 

Izmenjeno od Piske

Podeli ovaj post


Link to post

Imam problema sa hard diskom na compu. Blokira se comp. Zamolio bih moderatore da završe editovanje teksta. Hvala 

Podeli ovaj post


Link to post

×