Jump to content
Frfljavi

Zašto Toyota ili bilo koji Japanac, tj koji porodični auto...?

Recommended Posts

Ћао другари, одавно нисам био на овом форуму. Последњи пут када сам био још млад и самац :) Наиме много тога се променило од тада :) Али да пређемо на ствар. Као неко ко је баш, баш али баш много тога возио у животу, као тест возач а и у приватној режији размишљам који је породичан ауто најприкладнији за ту намену? Версо Короле су премале. Имао сам ону до 2002 и ону од 2002. Такође сам имао Авензис каравана из 2011. Имао сам Хонду ФР-В, ЦР-В, Прелуде, Акорд, Мазду 5 прву серију и последњу, МПВ, Мазду 6, 626, 323, Ф, Мазду 2 и некако стичем утисак да Јапанци и нису нешто баш толико добро колико их људи хвале а и не толико јефтинији од Немаца рецимо. Волео бих да ме неко демантује. Е сад, питање је који би ауто био најбољи за једну просечну породицу са двоје мале дечице? Превиа се не производи више. Версо су премале наспрам Турана, Шарана, Форд С макса и њима сличним. А Караван верзије Авензиса никако не могу да парирају једном Пасату или Шкоди по габаритима. Дакле, зашто би се човек одлучио за неког Јапанца? Јел су квалитетнији и по чему наспрам Немаца? А који ауто је бест бај до рецимо 5к, 10к и 15к за једну породицу?

Podeli ovaj post


Link to post

А уједно, који је по вама бест бај ауто за оне паре које сам поменуо? Некако мимје Туран најодмеренији! Права ђера, величина, ооогроман гепек и добре идеје. Форд Ес Макс такође али не познајем толико Форд... Неки се куну у њега...

Podeli ovaj post


Link to post

S max je fenomenalan auto i neces pogresiti sa njim. Turan nije nesto posebno, prosek. Po meni od turana je bolja, prostranija, lepsa i modernija zafira. Nisam imao prilike da se drizim sa versom ovim novije generacije, ali cini mi se da je slicnih dimenzija kao gore pomenuti modeli.

Ne vidim razlog zasto ne avensis karavan a da neki mpv. Ja trenutno razmisljam o vevem autu i uvek bih pre uzeo karavana nego neki mpv ili suv.

Sto se tice kvaliteta sve je tu jako slicno, obzirom da se uzima polovan auto treba izabrati onaj u najboljem stanju i kasnije ce biti manje glavobolje. Kako su japanci redji na trzistu veca je sansa da ne naletis na nekog lesa. Drugo, japanci se manje kradu npr. Uz nemca odmah mora neka ozbiljnija zastita i sigurnosni sraf na tockove. Ne radi mi mozak trenutno al seticu se vec neceg jos :)

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kupi novu corollu za 15500e Idealan auto za porodicu sa dvoje male dece Najveća prednost u odnosu na VW ne krade se

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@Frljavi

Pa ja bih rekao da si ti u svom postu vec dao odgovore na pitanja koja si u istom postavio.

 

A ako si uz sve japance koje si naveo da si imao stekao utisak "Da japanci i nisu baš toliko dobri koliko ih ljudi hvale" onda je, priznaces prilicno glupo da ti mi sad ovde pisemo hvalospeve o njima, jer licno iskustvo je uvek presudno (ako ga ima). ;)

 

Inače "Sharan" ???!!

:D

Daj, budimo ozbiljni ;)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Зашто мислиш да не желим да чујем хвалоспеве? Напротив, баш бих волео. А што се Шарана тиче, нисам најбоље рсзумео коментар о озбиљности. Замолио бих те да појасниш. Хвала.

Podeli ovaj post


Link to post

Zasto bi slusao hvalispeve, ako si (kako navodis) imao gomilu jaoanskih automobila i jos dosao do sopstvenog zakljucka o njihovom kvalitetu ?

 

Za Sharan...

Ok, mozda je do mene, al meni bi taj auto bio medju poslednjim u izboru minivanova...

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Океј Лаки, видим да си баш пријатељски настројен. Замолио бих те само , да ако баш немаш ништа и шта да ми кажеш, онда барем прећути своје мишљење. Не трпим сарказме, благо боцкање и начин разговора као што га ти управо сада водиш или желиш да одведеш. Хвала ти.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Šaran bi i meni bio na poslednjem mestu. Jednostavno, ne mogu da ga svarim. Uostalom kao ni Turan, dostavno vozilo preuređeno u putničku varijantu :)

Ono u čemu se slažemo je da danas japanska vozila ne pružaju nikakav dodatni kvalitet u odnosu na konkurenciju, kao npr. 90ih, kada im je kvalitet bio adut plus u odnosu na druge. Ono što je dobro u toj priči je cenovna politika koja je po prilično umerena. 

Generalno izbor japanaca kakve ti tražiš kod nas je jadan i očajan, pa ti savetujem da pokušaš kod većih uvoznika polovnjaka da potražiš, odnosno, da ti oni potraže preko.

 

Ono što ti ostaje je Avensis verso ili možda Superb karavan. Jeftinije varijante bi bile produžene verzije Senika i C4, Ford S max, a ako je i to malo onda Ford Galaxy ili Reno Espas.

 

A ako ti je i to malo, onda definitivno savetujem SETRU S215HDH :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav,

 

Meni zapravo nije jasno sta ti trazis? :) Tj, koju klasu automobila? Ako je to C segment ali C MPV C segment onda ima smisla uporedjivati C max, Verso i ostale. Ako trazis klasu iznad onda je to S MAX, Avensis Verso i slicni....Da bi ti neko pomogao i savetovao mozda bolje da navedes sta su ti detaljniji prohtevi i zelje.

Moje misljenje je da je jedan C max, Verso ili sl., sasvim dovoljan za cetvoroclanu porodicu sa "malom" decom. S druge strane i ja bih voleo S max-a kada idem na more ili selo, ali taj auto bih i dalje vozio 80% po gradu pa sa tog aspekta mi uoste nije igrao ulogu prilikom kupovine. Ja imam cetvoroclanu porodicu i nedavno sam kupovao auto. Kada idemo na more se kompletno spakujemo u gepek od ~450 litara. Zato je bitno da navedes koji su tvoji prohtevi i zelje.

 

A o kvalitetu je bas postalo zeznuto pricati. Ja sam i dalje ubedjen da ces sa Japancima (a pogotov Toyotom) imati manje kvarova na vitalnim delovima automobila nego sa drugim proizvodjacima. Da l ce da cvrci vise plastika ili skripe kocnice ili sl, e tu bas ne bi smeo da se kladim na kosooke :)

 

Svako dobro i srecna kupovina! ;)

Podeli ovaj post


Link to post

@Dijenek Ako će da ti bude lakše , škripe kočnice i kod novih Poršea ;) Mislim da hoće čovek da kupi novu Corollu samo nije još uvek shvatio . 

Podeli ovaj post


Link to post

Ајмо редом. Хвала вам на одговорима. 455 литара мимје много мало. Слажем се да је квалитет данас упитан. И дискутабилан. Тражим велики гепек од најмање 550 па надаље. Најмање. Плус места позади. Туран је ту некако безконкурентан. Мали а највише места нуди. Док Тојота Ренои и остали не могу да се упореде са њим. С макс би врло радо узео али их не познајем. Неки кажу да су живи лешеви а неки се куну у њих. Кога слушати сада... :) Шаран и Алхамбра су ми превелики али када подвучеш црту онда и најисплатиљивији. Једино што ме смара јер су у граду заиста непрактични. Ја бих врло радо неког бензинца попут Тојоте или Хонде. Може и Мазда али опекао сам се са њом више пута. Мазда МПВ је супер, велика, клизна врата али трули доста. Плус Чујем да имају проблема од 180 хкм па надаље.

 

 

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@макси да суперб је кажу страшан ауто. Версо ми је некако мала. Није ми јасно да у упоређењу са Тураном нуди знаааачајно много мање гепека!!! Како су то извели, ја немам појма. За нов ауто немам новаца. Да га имам узео бих ЦР-В или Пежо 5008 овај нови. Евентуално Новог турана. Али парице и јесу проблем :)

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Писке, другар има нову новцату Королу, лимузину. За мене апсолутни бест бај. Али лимузина ми је премалааааа. Битно ми је да има 5 врата ако је лимузина у питању!!! Седан никако!

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

VW Touran je dosta težak auto , kreće od 1500kg pa naviše. Trebaće ti 2.0 TDI da bi ga pokrenuo. Opet u današnje vreme kupovati dizela koji nije euro 6 je po mom mišljenju veoma rizično pod znakom pitanja je uopšte opstanak dizel motora. Kupiti dizelaša Euro 5 ili niže norme kome već lagano zabranjuju kretanje po gradovima u Evropi je veoma rizično jer će se ogroman broj naći u ponudi što vodi opet velikom padu cena takvih vozila. Treba sačekati ako hoćeš da kupiš polovan auto. 

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Океј Лаки, видим да си баш пријатељски настројен. Замолио бих те само , да ако баш немаш ништа и шта да ми кажеш, онда барем прећути своје мишљење. Не трпим сарказме, благо боцкање и начин разговора као што га ти управо сада водиш или желиш да одведеш. Хвала ти.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Uvek sam prijateljski nastrojen i spreman da pomognem.

Kakvo si pitanje postavio, takav si i odgovor dobio.

 

-konstatovao si da japanci nisu kvalitetniji.

-konstatovao si da su ti mali.

-Poredis tri kategorije (velicine) automobila.

Spominjes cenovni raspon:

- 5000€

-10000€

-15000€

 

Sta to nije prijateljsko i sta je bockanje u mom odgovoru na ovako postavljeno pitanje u tvom prvom, ali i ostalim postovima na ovoj temi? Voleo bih da mi to pojasnis.

 

 

 

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zasto bi slusao hvalispeve, ako si (kako navodis) imao gomilu jaoanskih automobila i jos dosao do sopstvenog zakljucka o njihovom kvalitetu ?

 

Za Sharan...

Ok, mozda je do mene, al meni bi taj auto bio medju poslednjim u izboru minivanova...

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Зашто би слушао хвалоспеве?

Ако си ( како наводиш )

Шаран, мислим будимо озбиљни

 

Идемо редом. Хвалоспеви ми нису потребни. Верујем дс овде нико није плаћен да би рекламисао неки бренд овде. Потребно ми је заиста искрено, квалитетно и чак субјективно мишљење о неком ауту, моделу или бренду.

 

" Ако си ( како наводиш ) је благи сарказам и неверица. Чему тако нешто? Овде нисам дошао да се хвалим, већ да чујем мишљења разних људи и њихова искуства. Да имам добро мишљење о горепоменутим моделима које сам возио, не бих поставио овде свој пост са овим недоумицама, зар не? Могу да покренем тему шта ми се све није свидело или не свиђа код Јапанаца па да о томе сви полемишемо. Али сам намерно написао све оно да би људи, а и ти, схватили да се моје мишљење и искуство не заснива на једном моделу већ на читаву плејаду аутомобила разних сегмената.

 

"Шаран, мислим озбиљно"

Јел си возио некада Шарана? Овог новог од 2010? Јел имаш барем основно мишљење о њему? Ако је он по теби неозбиљан ауто онда бих ја волео да ти мени-нама даш мишљење зашто је то тако :)?

 

Успут, извини ако сам погрешно проценио твоје коментаре.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Frljavi

 

Vidi, ovo ode gde ne treba.

 

Ajmo ovako.

Prvo da ti odgovorim da nisam vozio novog Sharana i nemam zelju.

Meni se taj automobil ne dopada. Subjetivno? Da jeste, al dozvoli da svako od nas ima objektivne ali i subjektivne utiske.

U vezi sa tim, mislim i da je jako glupo i nekorektno na forumu TOYOTA kluba opsirno diskutovati o njemu.

 

E sad, nije mi jasan termin koji koristis "ozbiljan auto - neozbiljan auto" ?

 

Ja kada diskutujem o automobilima i njihovoj "ozbiljnosti" se trudim da ne mesam babe i zabe.

Dakle, mogu da pravim poredjenja golf(jeta), auris(corola), Peugeot 308 mazda 3...

Ili mazda 5, Verso, Tuaran...

Mogu da poredim i yaris, jazz, polo, clio...

Ili Avensis, Acord, Pasat, mazda 6

 

Ali kako zaboga da bilo ko analizira pomesano sve?

Razlicite klase, koje su namenjene za razlicite potrebe?

 

Dalje, nije mi jasan cenovni rang?

5, 10, 15 hiljada evra?

Pa to je raspon koji se razlikuje 300% !!! :D

 

Takodje, potrebe bitno uticu na izbor 'best buy' automobila.

 

Da se nasalim (uz nadu da me neces pogresno svatiti),

ako je samo prtljaznik bitan, pa to moze da bude i Dacija Lodgy ili logan karavan. ;)

 

Pomenuo si kako Verso ima manji prtljaznik od Vagenovog konkurenta, i cudjenje 'kako su to uspeli?

Pa mozda im velicina prtljaznika nije bila presudna u projektovanju automobila.

 

Elem, da sw ne rasplinem.

Ti si temu otvorio sa vec formiranim misljenjem da za tvoje potrebe japanci nemaju sta da ponude.

Napisao si da medju karavanima pasat i skoda imaju vece prtljaznike od avensisa.

Ok, slazem se.

Ja sad mogu da pisem kako za cenu jednog solidnog polovnog pasata mogu da kupim avensis karavana, krovni prtljaznik, kuku i prikolicu i da mi ostane nekoliko hiljada evra.

To je moje vidjenje, ono prvo je tvoje (vec formirano).

Vidis, meni vise smeta slab izbor motorizacije kod novijih Toyota i to bi me vise odbijalo, al kako i o tome da diskutujemo kada nam nisi naveo koja starost je okvirno u pitanju?

 

Dakle po meni, mnogo nepoznanica da bi smo vodili jednu ozbiljnu diskusiju na tu temu.

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Touran stvarno nebi gledao jer u toj klasi je teski prosek, ne nudi nista sto bi ga izdvajalo od ostalih, moje subjektivno misljenje. Po meni licno zafira je bolji auto od tourana. Zafira ima vise prostora, jako lepo osmisljene pregradice po kabini, lepsi,...

Svi koji ti kazu da je s max les verovatno nikad nisu seli u isti. Ako budes kupovao sax-a pre kupovine pravac pinosava ili surcin na detaljnu proveru.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

@Frljavi

 

Vidi, ovo ode gde ne treba.

 

Ajmo ovako.

Prvo da ti odgovorim da nisam vozio novog Sharana i nemam zelju.

Meni se taj automobil ne dopada. Subjetivno? Da jeste, al dozvoli da svako od nas ima objektivne ali i subjektivne utiske.

U vezi sa tim, mislim i da je jako glupo i nekorektno na forumu TOYOTA kluba opsirno diskutovati o njemu.

 

E sad, nije mi jasan termin koji koristis "ozbiljan auto - neozbiljan auto" ?

 

Ja kada diskutujem o automobilima i njihovoj "ozbiljnosti" se trudim da ne mesam babe i zabe.

Dakle, mogu da pravim poredjenja golf(jeta), auris(corola), Peugeot 308 mazda 3...

Ili mazda 5, Verso, Tuaran...

Mogu da poredim i yaris, jazz, polo, clio...

Ili Avensis, Acord, Pasat, mazda 6

 

Ali kako zaboga da bilo ko analizira pomesano sve?

Razlicite klase, koje su namenjene za razlicite potrebe?

 

Dalje, nije mi jasan cenovni rang?

5, 10, 15 hiljada evra?

Pa to je raspon koji se razlikuje 300% !!! :D

 

Takodje, potrebe bitno uticu na izbor 'best buy' automobila.

 

Da se nasalim (uz nadu da me neces pogresno svatiti),

ako je samo prtljaznik bitan, pa to moze da bude i Dacija Lodgy ili logan karavan. ;)

 

Pomenuo si kako Verso ima manji prtljaznik od Vagenovog konkurenta, i cudjenje 'kako su to uspeli?

Pa mozda im velicina prtljaznika nije bila presudna u projektovanju automobila.

 

Elem, da sw ne rasplinem.

Ti si temu otvorio sa vec formiranim misljenjem da za tvoje potrebe japanci nemaju sta da ponude.

Napisao si da medju karavanima pasat i skoda imaju vece prtljaznike od avensisa.

Ok, slazem se.

Ja sad mogu da pisem kako za cenu jednog solidnog polovnog pasata mogu da kupim avensis karavana, krovni prtljaznik, kuku i prikolicu i da mi ostane nekoliko hiljada evra.

To je moje vidjenje, ono prvo je tvoje (vec formirano).

Vidis, meni vise smeta slab izbor motorizacije kod novijih Toyota i to bi me vise odbijalo, al kako i o tome da diskutujemo kada nam nisi naveo koja starost je okvirno u pitanju?

 

Dakle po meni, mnogo nepoznanica da bi smo vodili jednu ozbiljnu diskusiju na tu temu.

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Што се Шарана тиче, наравно ( тако и треба ) да има свако своје мишљење и симпатије односно аверзију према неком аутомобилу или бренду. Скроз легитимно.

Помињеш да је јако глупо и некоректно да на тојота дискусији причам о шарану или неком другом ауту? Због чега? Вређам ли овде неког? Зар се не зове дискусија и размена мишљења? А самим тим је немогуће поредити нешто са нечим а да не помињеш друге аутомобиле а да нису тојоте. Иначе, саааасвим нормалан поступак на свим дискусијама.

 

Видим да се разумеш у аута али да од мене тражиш да ти објасним шта значи озбиљан ауто, е ту си ме мало изненадио. Али ево да и то разјаснимо. Озбиљне карактеристике аута су следеће: Идемо редом: Дизајн који не "ословљава " млађу клијентелу или жене рецимо. Већ универзалан дизајн који има једноставне цртр и линије. Неозбиљан дизајн ми је рецимо најновија Сивик.

Затим, квалитетан одабир материјала у кабини. Никако тврда пластика. Одмах иза тога сама обрада тих истих материјала. Како је затегнуто нешто, зашрафљено и спојено. Материјали који не осећају замор после 200.000+ км и не виде им се боре. Материјали са којих се не скида површински лак рецимо. Седишта која имају поприличне габарите. Осмишљене преграде, идеје, решења...

 

Затим сам осећај у кабини, вожњи, када затвориш врата, када пипнеш кваку, чујеш оно ТУП када се затворе.. када возиш 140 па и више да су шумови на минимум. Да не осећаш да негде дува рецимо.

 

Озбиљност аута се мери и у томе и када га продајеш даље. Колико губи на цени. А такође и да ли су му витални делови попут мотора, турбине, квачила и основне електронике стабилне.

 

Ето, то су неке од карактеристике озбиљног аута.

 

Што се тиче поређење аута... управо зи мешаш бабе и жабе. Хваташ ме на ситнице. А ја сам причао уопштено. Намерно сам ставио више врсте сегмената да би неко могао нешто да дода или одузме када су у питању различити сегменти.

 

Ценовни ранг је јасан, да јаснији не може бити. Који ауто до 5, који до 10 а који до 15к? Који фео овде није јасан? Шта је најбоље за 5к а шта најбоље за 10к? Јел су сад чистије мисли :)?

 

Бест бај нема везе са гепеком и Дачијом.

 

Бест бај значи однос цене, квалитета, имиџа, каснија претпродаја, делови, рацио кварљивости, донекле и сам дизајн аута.

 

 

А шта је онда било по теби пресудно у пројектовању аута код Версо-а? Ако правиш моноволумен, онда се акценат ваљда ставља на практичност, пространост, идеје, гепек, габарите???

 

 

Овај део ми је најбољи :)

 

Кажеш ако купиш Авензис каравана и остане ти пар хиљада евра (!!!) а још узмто купиш и кровни пртљажник, куку и приколицу? Ајде плиз објасни ово онда? Колико кошта основна цена једног пасата или Суперба којег помињеш а колико Авензис :)))??

 

 

 

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

И да ставим свима до знања. Нисам дошао овде да кудим Јапанце а хвалим Немце. А посебно неком да идем на живце :) Напротив. Већ да чујем разна мишљења, искуства и аргумената. Имам сада једног Немца са којим нисам задовољан. Да не кажем разочаран. Па сам изгубљен сада мало. Заиста не знам шта је све још остало у аутомобилизму а да је квалитетно.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Touran stvarno nebi gledao jer u toj klasi je teski prosek, ne nudi nista sto bi ga izdvajalo od ostalih, moje subjektivno misljenje. Po meni licno zafira je bolji auto od tourana. Zafira ima vise prostora, jako lepo osmisljene pregradice po kabini, lepsi,...

Svi koji ti kazu da je s max les verovatno nikad nisu seli u isti. Ako budes kupovao sax-a pre kupovine pravac pinosava ili surcin na detaljnu proveru.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Баш напротив. Туран је изнад просека. Пробај седни у њега и погледај му гепек и места позади. Никада их нисам примећивао. Да не кажем да сам имао аверзију према њима. И онда га другар купи... И промени се мишљење. Да, ова нова Зафира је прееелепа. Али кошта као и Туран. А зна се колико Вагени држе ценуа колико Опели. Уморих се више да продајем ауто два месеца и спуштам цену сваке седмице. Јако битан фактор ми је да се брзо прода а изгуби што мање цену. Ту су Вагенови концерни, Мерцедес, БМВ, Тојота и Хонда у самом врху. Осталима страшно падне цена. Поготово Мазди, Цитроену и сличнима.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Успут, који мотор и годиште препоручујеш Ес макса? До колико км? Имао си га? Одакле црпиш искуства са њим?

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Smaraš.

 

Poslato sa HUAWEI SCL-L01 uz pomoć Tapatoka

Друже, ај сјаши, јел можеш :)? Е диван си баш. И много ти хвала.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×