Jump to content
Frfljavi

Zašto Toyota ili bilo koji Japanac, tj koji porodični auto...?

Recommended Posts

Pozdrav i dobrodošao,

 

Moj predlog, ako želiš Toyotu, a ništa od onih navedenih ti ne odgovara, onda sačekaj par godina dok cijene Proace verso malo ne padnu dolje, pa pazari nju.

To je naravno, ako voliš...Ja sam svojevremeno gledao Hiace, 7+1 (duža varijanta), i kad se ukloni poslednji red sjedišta mogao si komotno dva kreveta samca da ubaciš pozadi. idealno za duža putovanja, 

Ja se ne bih bunio da vozim ovo ;)

post-1755-0-57169500-1530254312_thumb.jpg 

post-1755-0-86274900-1530254349_thumb.jpg

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ваууу е за ово нисам знао :)) Е тако нешто је фалило да Тојота или Мазда, Хонда направе. Сад ћу дс погледам колико се крећу. Хвала ти, баш!

Pozdrav i dobrodošao,

 

Moj predlog, ako želiš Toyotu, a ništa od onih navedenih ti ne odgovara, onda sačekaj par godina dok cijene Proace verso malo ne padnu dolje, pa pazari nju.

To je naravno, ako voliš...Ja sam svojevremeno gledao Hiace, 7+1 (duža varijanta), i kad se ukloni poslednji red sjedišta mogao si komotno dva kreveta samca da ubaciš pozadi. idealno za duža putovanja,

Ja se ne bih bunio da vozim ovo ;)

attachicon.gifproace verso00.jpg

attachicon.gifproace verso01.jpg

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Сад баш видим, па то је фузија са ПСА концерном? Јуче сам баш гледао Пежоа Псртнера и много ми се свидео. Кад сад гледам Тојоту и видим да ми је форма нешто позната. После се сетих да Пежо и Цитроен имају исти ауто. Да, баш тако нешто би било за мене феноменално. Само што је жалосно да Тојота сваким даном губи свој карактер. Мени је било незамисливо да се Тојота удружи са некима зарад синергије. А камоли са ПСА концерном. Да, ово јесте ауто који ћу узети кроз коју годину. Имају страшна решења. Задња клупа се помера по дужини. Тако да можеш да добијеш енормно много места за путнике или товарни простор. Пежо изгледа прави озбиљне аутомобиле у последњих пар година. Пежо 5008 по мени нешто јединствено. 3008 такође. Најновији 508 када сам га видео на фотографијама... А ссда и овај Пежо Партнер.. свака им част на томе.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Успут, који мотор и годиште препоручујеш Ес макса? До колико км? Имао си га? Одакле црпиш искуства са њим?

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Za toliku karoseriju samo jace modele. Za onaj stariji 2.0 tdci, a ako imas pare za registraciju 2.2 sa 160+ konja je idealan. Za ovaj posle 2011-12 isto 2.0 sa 160+ konja. A ako volis benzince ima jedan u kg 2.5 turbo, to je motor iz focusa st. E da, izbegao bih automatik ako nije poznata servisna istorija.

Poznanik ima mislim 2012 ili 13 s max automatik i samo pozitivno ima da kaze za auto. Mada on je uzeo od prvog vlasnika kupljen nov u grandu.

Zarifu i turana ucestalo imam priliku da vozim i izmedju ta dva definitivno turan nema sta da trazi pored zafire. E sad, kako si rekao, veliko je pitanje cene i kasnije prodaje. Mada mislim da se auto sa dobrim odrzavanjem i realnom cenom na kraju uvek lako proda.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Сад баш видим, па то је фузија са ПСА концерном? Јуче сам баш гледао Пежоа Псртнера и много ми се свидео. Кад сад гледам Тојоту и видим да ми је форма нешто позната. После се сетих да Пежо и Цитроен имају исти ауто. Да, баш тако нешто би било за мене феноменално. Само што је жалосно да Тојота сваким даном губи свој карактер. Мени је било незамисливо да се Тојота удружи са некима зарад синергије. А камоли са ПСА концерном. Да, ово јесте ауто који ћу узети кроз коју годину. Имају страшна решења. Задња клупа се помера по дужини. Тако да можеш да добијеш енормно много места за путнике или товарни простор. Пежо изгледа прави озбиљне аутомобиле у последњих пар година. Пежо 5008 по мени нешто јединствено. 3008 такође. Најновији 508 када сам га видео на фотографијама... А ссда и овај Пежо Партнер.. свака им част на томе.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

 

 

Ništa neobično za udruživanja, Toyota se prije par godina udružila sa BMW i njihove 1,6 dizel motore ugrađivala u Verso i Avensisa, eto možeš pročitati da će i nova supra imati BMW-ov motor.  ima tih primjera još...Mercedes se udružio sa Renoom, itd..itd..

A sve je to zarad jeftinije proizvodnje, tj.smanjivanja troškova oko razvoja.

Podeli ovaj post


Link to post

Nije potrebno citirati predhodni post, stvara se konfuzija i nepregledno izgleda. Ukoliko se nadovezujemo na predhodni post onda je citiranje suvišno.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Океј, океј важи за цитирање. Да, знам за БМВ и Тојоту, као и Мерцедес и Рено. Али немам неко велико мишљење о свему томе.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Као што рекох, смарач. Писати о форду, швабама на тојота форуму је светогрђе. Имаш форуме спецјализоване за форда и швапска аута па тамо испитуј-смарај. Имам осјећај да циљано ****(auto recenzija) људе.

 

Ако ти је битан породични ауто, битна ти је:

1. поузданост (тојоте су најпоузданије се показале)

2. сигурност

 

Остало је неважно.

 

На крају испробаш све око чега се двоумиш па донесеш одлуку, шта ти је легло а шта није,па то купиш. Ово је безвезе прича.

 

Poslato sa HUAWEI SCL-L01 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Друже, а јел сам ја теби лепо рекао да извисиш ако те смарам или ако те смара све ово? Зар нисам био довољно егзактан? Иди јаши неког другог, јел може? Е срце си. Успут, мојне да ми ти дајеш своје дубокоумне савете. Хвала ти до неба.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dalja rasprava neka se nastavi o naslovu teme, za lično obraćanje nevezano za temu koristite privatne poruke ili neki drugi vid komunikacije. Poruke koje su prešle u lični sukob su uklonjene.

Podeli ovaj post


Link to post

Елем, да скратимо причу или поједноставимо. Која је по вама Тојота сада бест бај? Узевши у обзир моторе, електронику, одржавање, рђу и остале компоненте. Волео бих да предлози буду од 1998 па на овамо. Чуо дам да д4д мотори и нису баш нешто. Поготово у Раву са 177 коња. Другар ми је причао да увек троши 10Л, возио га ти 120 или 150 он троши 10Л. А опет сви остали кажу да се Јапанац вози у бензинској варијанти. Никако дизел. То су прави правцати Јапанци. Чак и аутоматик мењачи, који јесу застарели али зато веееома поуздани.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Best buy je bila corolla e170 pre 2 godine pošto se dobijalo zaista puno za prihvatljivu cenu.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ajde sad od pocetka da definisemo neke stvari...

Rekao si da ti treba auto sa velikim prtljaznikom i dosta prostora unutra, ok.

Mene interesuje sledece:

-Koliko km godisnje ces prelaziti i koji deo od toga je gradska voznja?

- Da li zelis jaci-brzi auto ili ti nije bitna snaga vec da auto bude sigurani pouzdan?

-manuelni ili automatik?

 

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ја сам хтео да добијем овде неке савете од тојотиста који далеко воље познају штиво од мене. Видим да сам пар пута прозван јер сам поменуо неке Туране, Шаране, Шкоде... Па пошто ово не успева, хтео сам да ми неко каже који је бест бај за сада уопште? А што се мене тиче, волим јача аута. Такође аутоматик али да се он не одрази на потрошњу од 2Л плус већ да максимално потроши пола литара више наспрам мануелне трансмисије. Ајде, слободно напиши своје мишљење са мануелним и аутоматским мењачем. Као што рекох, круцијалан ми је велики гепек и места позади. Возим 50:50 град-аутопут.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@Скајпер, даааа слажем се. Другар је има. Купио је пре два месеца. За 17.000€ . Нисам ни знао да постоји таква Корола. За те паре не постоји бољи ауто.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče automatskog menjača i potrošnje, možeš samo da zaboraviš na tako malu razliku u potrošnji u odnosu na manuelni, razlog je konstrukcijske prirode i principu rada. Od 1.5l pa naviše je realna razlika, ko kaže da mu je potrošnja veća pola litra nego nekome sa manuelnim za isti auto laže ko prodavac na Bubanj potoku subotom.

 

Generalno kod nas Srba je problem hteli bi mlad auto, očuvan a da košta kao izrabljena raga, da je snažan, udoban, brz i prostran ali da ne troši mnogo, da je jeftina registracija ali da može da se popne uz masnu banderu i luksuzan. Nešto mora da se žrtvuje, ne može sve.

A meni se nešto čini prijatelju da bi ti najviše voleo da neko čarobnim štapićem otkloni sve tvoje dileme ali da se to ne kosi sa tvojim prohtevima i mišljenjem. Da ti kaže šta da kupiš pa posle da bude joj što poslušah, znaš ti i ti si kriv :)

Isti savet i za tebe kao i za svakog pri kupovini auta, kada dođe do toga, stani na loptu, napravi spisak šta ti je primarno kod auta, saberi keš dobro i uračunaj za ne daj Bože malo lufta i suzi izbor na dva do tri modela, biće sve mnogo lakše.

Podeli ovaj post


Link to post

Па не слажем се са тобом :) Ајмо редом. Што се аутоматског мењача тиче у граду се слажем да уме да потроши 1до 2Л више наспрам мануелног. Али на отвореном никако. Ту се разлика у потрошњи сведе на свега пар децилитра. То су ови ЦВТ мењачи. Ови нови попут ЗФ је та разлика чак и мања.

 

Што се нас Срба тиче и оно извољевања да тражимо немогуће... Слажем се донекле. Али не спадам у тој групи. Не интересује ме регистрација, а ни мало коња. Такође ме не интересују мала аута нити седан лимузине. Тражим вишенаменски ауто који је шпага између градског и путничког. Не тражим немогуће. Да за мало пара добијем нов ауто. Зато и јесам написао цене од 5 до 15к.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pa u principu od vecih Toyota imas samo Avensis karavan i Verso. Jedina prednost Versa je sto ima 3 odvojena sedista na zadnjoj klupi, u svemu ostalom mi se cini Avensis bolji izbor.

Motorizacija:

2.0 ili 2.2 dizel. Ako imas para za skuplju registraciju onda 2.2 je odlican izbor :D.

Automatik ce sigurno trositi preko litar vise u odnosu na manuelca. Automatik je CVT menjac koji radi na drugacijem principu od drugih tipova menjaca, potrebno je malo privikavanje na isti.

Benzinca bih izbegao jer jedino razumno resenje je 2.0 benz, ali mislim da dizel mnogo vise nudi po pitanju voznih karakteristika od atmo benzinca.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Оно што тражим је пандан Авензис Версу, Зафири, Турану, Шарану, Мазди 5 или МПВ, Форду ес максу. Раније су Јапанци предњачили са моноволуменским аутомобилима. Корола Версо, Авензис Версо, Превиа, затим Хонда ФР-В, Хонда Стреам, Шатл.. затим Митсубиши спејс старс, Грандис, Па Мазда МПВ, Примаси.. све су то били генијални концепти. И нико им није био раван. Баш нико. Турани, Шарани, Галакси све то није постојало. Сада је ово махом нестало. Немци узели и преузели део колача, а ови гледају шкрштених руку... Дакле када су Јапси правили аутомобиле, Немци су играли кликере још. А сада? Обрнуто. Нема наследника ФР-В, Грандисс, МПВ, Примеси, Авензис Версо.. ничег нема. Велика, велика штета.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da li si možda razmišljao o VW Caddy. Imam ga kao službeno vozilo, gepek ogromak, skoro kao sanitetsko vozilo, nazad 3 odvojena sedišta.

Ovaj moj je 2014. godište, motor 1,6 TDI 75ks. Ovaj motor je u očajna kombinacija sa tolikom karoserijom, ali 2.0 TDI sa 140ks je prava kombinacija za taj auto.

Ono što mi se sviđa i što sam vozio je Superb kombi 2.0 TDI, odličan automobil za razuman novac, prostora koliko voliš i za putnike i u gepeku.

Corolla Verso je manja u odnosu na Verso, 2.2 je sasvim solidan i generalno automobil nije loš. Bio mi je u izboru kada sam kupovao 2012.kupovao automobil, ali sam ipak kupio Opel Merivu 1.7 sa motorom Z17DTH, prevagnulo mi je iznos registracije, inače bi kupio Versa.

Sve u svemu, ako bi se ja dvoumio između dva-tri automobila, ja bi uzeo rent-a-car taj automobil na 24 sata, probao ga i video da li mi odgovara.

Svaki polovni automobil je lutrija, pa čak i novi, neki imaju fabričku grešku, neki ne, čak i dva nova automobila kupljena u isto vreme se razlikuju. Čist primer smo ja i moj brat odnosno ženin direktor, kupljena dva identična automobila, jedan je non-stop u servisu, drugi bez kvarova, za naše tršište, sve je čista lutrija ( u pitanju su dva automobila A segmenta i dva automobila u klasi SUV-a).

Podeli ovaj post


Link to post

Да, Кеди је скроз океј. Размишљао сам о њему као и о Форду Турнеу. Исти концепт. Оно што ме је једино изненадило је њихова цена. Када са сабереш, незнатно су јефтинији од неких осталих. Узми Суперб коју си поменуо и Кедиа. Сличне цене. А квалитет је на страни Шкоде. Плус, Шкода ће далеко пре да се прода него Кеди. Кеди је од 80 км/ч доста бучан. Изолација очајна. Стубови нису пресвучени, већ глот-голи. Па самим тим доприноси да улази поприлична бука у ауту. Ако га возиш, знаш о чему причам :) Ипак је то радно возило више него путничко.

 

 

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da nećeš naći odgovore na svoja pitanja na ovom forumu. Tojota ne nudi ništa što bi bilo interesantno za tebe. Pokušaj na forumu francuza. 

Podeli ovaj post


Link to post

Макси, изгледа да јеси у праву нажалост. Једино ми остају оне старе авензис версо али оне су заиста престаре. 2003 до 2005 годиште је поприлично старо. Штета, заиста штета што Тојота или Хонда не праве породична аута више.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Komšija vozi 5008. Solidan automobil, tih dizel, a ako fali mesta tu je krovni kofer.

Ne znam kakav je Fiat Freemont (prepakovani voyager), ili možda Croma? Fiata ti navodim jer je jeftin za nabavku, a ima odlične mjet motore uz aisin automatik. Ostatak Crome je na zadovoljavajuće nivou.

 

Što se tiče Tojote i Honde, znaš i sam šta se vozi kod nas, a egzotiku skoro i na ulici ne možeš da vidiš, a o forumu da i ne govorim. 

Izmenjeno od maxy

Podeli ovaj post


Link to post

×