Jump to content
Frfljavi

Zašto Toyota ili bilo koji Japanac, tj koji porodični auto...?

Recommended Posts

Макси, зезаш да Фијат користи АИСИН мењаче??? Де кад смо већ код тога, ЗФ наспрам Аисинових мењача? Предности, мане? Да, чуо сам да је 5008 порнић од аута. Ја немам ту лову за њега али обећах жени да ћемо 2020 или 2021 године када буде био 3-4 године стар, узети га. Јер ће бити око 13-14к евра.

Да, слажем се, веееликаје штета што су Јапанци изгубили трку наспрам Немаца у том сегменту. А били су пионири малтене. Верујем да им Европско тржиште није интересантно. Због политике Немаца који форсирају дизеле. А самим тим и евро 6 норме морају бити испуњене. А то је енормно тешко. Али ипак... Европа има 500 односно 750 милиона становника и требало би, уместо да повлаче своје моделе, што више нуде и праве за Европско тржиште.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni deluje da ce tesko neka toyota da zadovolji tvoje zahteve. Ja bih, s toga, isao na Vagen grupaciju ili S max. Kolega je nedavno kupio Grand Picasso. Fantazija auto, brdo opreme, skinut sa lizinga u FRA, 2014to godiste, 1.6 dizel, 140.000km. Na zalost, mora da zameni hladnjak zbog klime, porucio u Citroenu, ceka ga vec mesecima. Cena preko 20k din. Punjenje klime min 200eur, jer nije obican freon vec neki novi. I tako...100 nepoznatih promenljivih u jednacini a samo ti treba da odlucis :)

Podeli ovaj post


Link to post

Нажалост изгледа да је тако. И то сам схватио још пре два дана :) Ево, јуче сам продао свој ауто и мало сам разочаран. Ем што сам изгубио на њему 700€, ем што сам разочаран у ауто који су многи хвалили. Ваљда ми је запао такав .. не знам... И сад не знам шта да узмемо...возићемо од супруге Мазду 2 неко време док не будемо видели шта је шта. Касније ћу написати и неко своје искуство што се Јапса ( Јапанаца ) тиче. Којим аутом сам био одушевљен а којим разочаран.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ја сам хтео да добијем овде неке савете од тојотиста који далеко воље познају штиво од мене. Видим да сам пар пута прозван јер сам поменуо неке Туране, Шаране, Шкоде... Па пошто ово не успева, хтео сам да ми неко каже који је бест бај за сада уопште? А што се мене тиче, волим јача аута. Такође аутоматик али да се он не одрази на потрошњу од 2Л плус већ да максимално потроши пола литара више наспрам мануелне трансмисије. Ајде, слободно напиши своје мишљење са мануелним и аутоматским мењачем. Као што рекох, круцијалан ми је велики гепек и места позади. Возим 50:50 град-аутопут.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Pošto voliš jače automobile mislim da bi pravi auto za tebe bio BMW e60 3.0 benzin ili dizel karavan sa automatskim menjačem

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Разбио ми се лептоп прошле седмице. Купио сам нов лептоп. Дођох кући, вадим га из кутије и испадне... Трассс рсзби се дисплеј. Тражио сам лекове да попијем неке али није их било. Ћутао сам и шетао се по стану из једне собе у другу :) Ех дс ми је сада ту тај лептоп, распиштољио бих се са писањем.

 

Када сам полижио возачки испит, ћале ми је купио Мазду 626 ( црвене боје ) из 85-те године ако се добро сећам. Дакле она баш коцкаста. Имала је дрвени волан и наравно без серво уређаја. Јако лепо очувана. Мислим да је купио од неких старијих људи који су били први или други власници. То је био мој први ауто и први сусрет са Јапанцем. Сећам се да сам првих три седмица устајао у 2 у 4 у 3ч без проблема и седао у кола и возио се по граду од узбуђења. Сутра пишем о другој Мазди коју сам купио након ове :)

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Писке, управо, тј јуче сам продао свој 530д. Лимузину. Караване не подносим оаим ако је Ауди у питању. И јако се разочарао у њега. Осим потрошње и снаге, све остало је било веома ружно искуство. Такође сам имао 545и каравана 2014 године. Узео га од неког лика којњм су биле хитно потребне паре а он није могао да га прода. Ко ће тако нешто и узимати мислим се ја... И наравно, ја га уцен7м са неком ценом јер сам рекао себи, ово је баш прилика да возиш овакав ауто макар и на месец дана. Па чак и ако изгубиш новац. Возио га два месеца и продао га даље. Такође разочаравајуће искуство.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Писке, управо, тј јуче сам продао свој 530д. Лимузину. Караване не подносим оаим ако је Ауди у питању. И јако се разочарао у њега. Осим потрошње и снаге, све остало је било веома ружно искуство. Такође сам имао 545и каравана 2014 године. Узео га од неког лика којњм су биле хитно потребне паре а он није могао да га прода. Ко ће тако нешто и узимати мислим се ја... И наравно, ја га уцен7м са неком ценом јер сам рекао себи, ово је баш прилика да возиш овакав ауто макар и на месец дана. Па чак и ако изгубиш новац. Возио га два месеца и продао га даље. Такође разочаравајуће искуство.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Koji su bili problemi ?

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Не знам на који сада мислиш али ево ти опис оба аутомобила. 545и је имао доста км. Око 240-250 хкм. Наравно, био је аутоматик и осим хедап дисплеја, имао је све. Али искрено, то ми и јесте задавало главобољу. Сок сам га возио, размишљах се, у јбт шта ако сада нешто врисне... Нека електроника... Ко ће да ме чупа, вади... Најпре, аутоматски мењач више није био мекан, неосетан и складан. Можда јњ требало само уље да се замени али није било више то, то. Једна од највећих бољки је што ми се хидраулика на петим вратима покварила. Биљка е60 серије каравана. Био сам у БМВ сервису они су рекли око 1.400 ј€вреја... Лепота рекох.. касније ми је друг нашао чувеног Бату са Миријева који јњ доцент за пропелере из Минхена. Човек ми је то урадио са три црвене :))))) Ја му дао пет црвене :)

 

Ауто је на аутопуту трошио солидних 9,5 до 10л.. што је било сааасвим солидно за његову снагу. У граду не бих волео да говорим колико је то било :) Е сад, сам угођај вожње и снага нису били на завидном нивоу. Возио сам а и имао боље. Чак и са много мање коња 523и, е39 је давао субјективан утисак да боље вуче. О удобности да и не говорим. Био је бољи од е60. Не знам да ли је зо имало везе са км или са чим али једно велико разочарање.

 

Што се тиче 530д... Уфффф имао сам јако лоше гуме на њему које су фијукале. И то ми је кварило утисак у вожњи. Није био мекан и тих као 523и. Иало је ово био е39 2001 годиште фејлифт модел, ипак је био лошији од оног из 95 са 112 хкм што сам га имао. Супруга је почео да кува на самој граници када је била са ћеркицом у путу... Шлеп служба је радила и хвала Богу само је неки хладњак на АГР вентилу вриснуо тј пукао од старости. Замор материјала. Са материјалом и рукама 80€ Онда.. био је труо.. аууу швајсовао сам га само тако. Прагови, крпљење.. иако је имао 180 хкм, био ми је сав муљав. Фијукао ми је на задња врста и возачева. Нису били кедери у питању. Већ изгледа да је био ударен. Навигација... Када стиснеш дугме да је отвориш она се заглави па мораш руком да јој помогнеш...када је било јако топло, стално је активирао вентилатор да се расхлади. Ипак је његов реон био ауто пут. 6 цилиндара су га гушила у граду. Када га убацим у рикверц, чуло се неко тандркање и подрхтавање. Тога сам се највише плашио... Гепек мало, позади мање места у ширини од мазде 2... Потрошња у граду... Боље да ћутим. Ето :)

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Не знам на који сада мислиш али ево ти опис оба аутомобила. 545и је имао доста км. Око 240-250 хкм. Наравно, био је аутоматик и осим хедап дисплеја, имао је све. Али искрено, то ми и јесте задавало главобољу. Сок сам га возио, размишљах се, у јбт шта ако сада нешто врисне... Нека електроника... Ко ће да ме чупа, вади... Најпре, аутоматски мењач више није био мекан, неосетан и складан. Можда јњ требало само уље да се замени али није било више то, то. Једна од највећих бољки је што ми се хидраулика на петим вратима покварила. Биљка е60 серије каравана. Био сам у БМВ сервису они су рекли око 1.400 ј€вреја... Лепота рекох.. касније ми је друг нашао чувеног Бату са Миријева који јњ доцент за пропелере из Минхена. Човек ми је то урадио са три црвене :))))) Ја му дао пет црвене :)

 

Ауто је на аутопуту трошио солидних 9,5 до 10л.. што је било сааасвим солидно за његову снагу. У граду не бих волео да говорим колико је то било :) Е сад, сам угођај вожње и снага нису били на завидном нивоу. Возио сам а и имао боље. Чак и са много мање коња 523и, е39 је давао субјективан утисак да боље вуче. О удобности да и не говорим. Био је бољи од е60. Не знам да ли је зо имало везе са км или са чим али једно велико разочарање.

 

Што се тиче 530д... Уфффф имао сам јако лоше гуме на њему које су фијукале. И то ми је кварило утисак у вожњи. Није био мекан и тих као 523и. Иало је ово био е39 2001 годиште фејлифт модел, ипак је био лошији од оног из 95 са 112 хкм што сам га имао. Супруга је почео да кува на самој граници када је била са ћеркицом у путу... Шлеп служба је радила и хвала Богу само је неки хладњак на АГР вентилу вриснуо тј пукао од старости. Замор материјала. Са материјалом и рукама 80€ Онда.. био је труо.. аууу швајсовао сам га само тако. Прагови, крпљење.. иако је имао 180 хкм, био ми је сав муљав. Фијукао ми је на задња врста и возачева. Нису били кедери у питању. Већ изгледа да је био ударен. Навигација... Када стиснеш дугме да је отвориш она се заглави па мораш руком да јој помогнеш...када је било јако топло, стално је активирао вентилатор да се расхлади. Ипак је његов реон био ауто пут. 6 цилиндара су га гушила у граду. Када га убацим у рикверц, чуло се неко тандркање и подрхтавање. Тога сам се највише плашио... Гепек мало, позади мање места у ширини од мазде 2... Потрошња у граду... Боље да ћутим. Ето :)

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Preporučio sam ti E60 3.0.benzinac ili dizel automatik pošto voliš jače automobile a ne prošli model E39 3.0 dizel

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Извини на писаним грешкама али јако ми је тешко да куцкам на телефону

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Извини на писаним грешкама али јако ми је тешко да куцкам на телефону

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Takođe kuckam na telefonu i trenutno sam van zemlje

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Е39 је бољи од е60. А ако си пажљиво прочитао текст, имао сам 545и каравана који има далеко више снаге од оног што си ти мени препоручио

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

  • Downvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Е39 је бољи од е60. А ако си пажљиво прочитао текст, имао сам 545и каравана који има далеко више снаге од оног што си ти мени препоручио

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Da ali i dosta stariji od E 60 . Pročitao sam da si vozio i 545.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ево и друга Мазда коју сам имао. Брат ме је изненадиоми донео ми је 323Ф 91 годиште :) Црна, два власника, жена га је возила и имао је ударено крило . Остало је било топ! Ја тек положио и добио овакав ауто....аууу какве радости.. зо је један од лепших тренутака био и један од најдражих аута које сам имао. Лаган, брз, вукао лепо (107 коња ) и прелеп дизајн. Светла на преклапање... Имао је 80 хкм када сам га добио а за годину дана сам већ имао 143.000 хкм на њему. Жељан вожње, па су километри клизили само.. када сам га возио 120 км/ч трошио је 5,5 дом6,5 литара. Можда чакђи мање, не сећам се више. Али ме је запањио колико је лепо ишао а мало трошио. Климу није имао али ми то није ми био императив. Као што рекох, јако лепо искуство са том Маздом... Баш. Нњ треба да помињем да ништаааа нисам уложио у њу. Јер је жена већ све урадила. Поготово велики сервис. Извозао се слатко годину дана и онда прешао на Немца.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Трећи Јапанац... Уффф сад се сетио па имао сам их много више бре :) Али су кратко били код мене. Имао сам касније Мазду 626 ону шиљату, 92 годиште, па Мазду 626 95 годиште. Е ос ње сам очекивао да је удобнија и меканија. Елем, после 323ф ауто који се сећам а да је кз Џапана је била Мазда МПВ 2003 годиште 136 коња. Њу сам имао... Четири године. Па сам узео Мазду 5. Она је била теееешко разочарање. Ишао на Копаоник са њом и са 12.000 км упали ми се ДПФ филтер и морала је да ради шлеп служба. Ту је Мазда већ фушарила. Сва је била од пластике..

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Е онда сам баталио Мазде. Па сам први пут после дужег врмена опет прешао са Немаца нс Јапанце, између осталог. И то на Хонду Прелуде 2002 годиште, тамно плаве боје, солидно очувана и фер цена. Ту сам био јако разочаран. Баш. Најпре, она јему граду трошила 11-12л без проблема..!!! А имала је неких 133 коња ако се не варам и веома је била лагана. На отворено је такође трошила.. па између 8и9 литара... и ту сам почео да пљујем Хонду, Јапанце и све живо. Поготово Хинду. У граду је била фантастична. Брза, окретна, стартна. На отвореном... Уф.... Стааално ти се тресла глава, односно стално је било труцкања... Плус бука, шумови и изолација су били баш разочаравајући. Баш. О лимарији да не причам. Продао сам је после 4 месеца. Вратио се опет на Немце и то на 545и којег сам горе поменуо. Онда је била дуга пауза, па сам купио Мазду 6 са 100 хкм од неког декице. Прешао 800 км и испадне ми квачило на сред аутопута, тј пропадне. Старији људи возе са квачилом, па је и само оптерећење било далеко јаче него иначе. Без обзира на малу километражу... Онда сам купио Хонду ФР-В 1.7 бензинца... Један од најгорих аута којих сам икада имао... Страааашно бучан. У грсду6је трошио 7-8л али на ауто путу око 11 !!!! Јер си морао стаааално да га гањаш. Писле ФР-В сам узео ЦР-В... Е то је било једно од лепших изненађења које сам доживео. Тих... Башшш тих... Удобан... Баааш удобан... Мекан, све је прецизно, поготово мењач, све је утегнуто ( 72.000 км ) све је некако.. другачије. Један од бољих аута, поготово Јапанаца којег сам имао. Потрошња врхунскааааа! 7.5 на ауто путу. У граду литар до литар ипо више. А ишла је као невреме. А гепек.... Највећи у класи... Једино што сам се изненадио је да је турбина пиштела мало... У Хонди су рекли дс је нормално... Ал јако, јако добар ауто... Пишем даље...

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Дакле, са Хондом ЦР-В јако, јако лепо искуство. Ништа али баш ништа јој не замерам. Осим можда тврде пластике и јефтиног изгледа у кабини. Остало је врх! Писле ње сам узео Тојоту королу Версо. Мислим да је то она :) Има превише Версо модела па ми номенклатура и није баш толико флуидна. Јако леп дизајн, солидно одрађена унутра. Далеко боље од Хонде. Штета што није имала 7 седишта. Мотор је био тих и углађен. Седишта јако добра. Комфор катастрофа... Не знам зашто Тојота није одредила боље вешање мало. Баш је некако сува била. Потрошња сааасвим ок да не кажем одлична. Испод 6Л

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

После ње сам узео Тојоту Авензис караван 2011 годиште са неких 210 хкм на сату. Имала је све! Кожу, коју сам мрзео и у којој се знојиш. Навигацију, паљење без кључа, шибер, камеру бољу од ајфона :) и прелепе алуфелне. Зо је моје једно од разочарања када су аутомобили у питању. Најпре гепек који је био преее мали!!! Места позади са двоје бебе ниси имао!!! Сама снага ( 177 коња ) ме није одушевљавала. Као да сам имао 120 коња. Возио сам неке тојоте, мазде, Хонде који су имали далеко мање коња а субјективно боље вукли. Рецимо ЦР-В је боље вукла и развијала снагу. Потрошња ми је екстра ишла на живцд. 7,7 је било најбоље шт6сам могао да извучем из ње. А у поређењу са ЦР-В која је имала виши клиренс, која је била тежа, имала вучу на четири погона, шире гуме, теже фелне, отпор ваздуха већи... Је трошила исто да не кажем мање. Када смо кренули за Грчку, са 130 км/ч на аутопуту, мени се одједном упале лампице и смањи снага... Изнад главе милион знака питања се створила... И то у 1ч ујутру... Свратим ја у први град, преспавамо, сутрадан се вратим за Бг, одњм до Тојоте на Бежанији и они констатују ДПФ филтер да је у питању.. лепота рекох ја њима. Океј, колико зо кошта ( а тек купио кола ) кажу око 1.500 јевр€ја... Аууу још већа лепота... Дам ја њему две црвене и питам га за савет, и они мене пошаљу у јапан шопу на Смедеревском путу. Чисте ДПФ филтер за 300 ј€вреја. Пеоцес траје читав дан али је успех загарантован. Одем до њих, они то исто кажу и сутрадан се упутим на море. После 25 дана сам је продао.

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dakle,većina tvojih negativnih iskustava je ocigledno posledica pogresne i brzplete kupovine. ;)

 

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Одакле ти таква констатација? Реци ми у горе наведеном тексту, шта би ти могао да предвидиш, процениш или боље урадиш пеи куповини? Није сарказам. Авензис је била 2011 годиште, први власник!!! 211 хкм је имала на сату и беспрекорна сервисна књижица. Нисам завршио можда свој пост али и после Авензиса сам узео жени Мазду 2 из 2006 године, светло плава, 82.000 на сату, први власник, 1.4 дизел... То је један од најзанимљивијих аута порес Фиесте 2003 годиште које сам икада возио у тој класи. За град саааавршен. Потрошња би могла да буде боља али је зато мењач егзактан, волан одличан, лепо вуче...

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Verso je korektan porodicni prevoz, imas ga i u verziji sa 7 sedista ( 1.8 valvematic ili 2.0 d4d). Dizel jeste nezgodan zbog dpf-a (posebno u gradskom rezimu voznje), ali zato trazis primerak sa sto manje km i urednom srevisnom istorijom, u suprotnom benz 1.8. Od prtljaznika ti u ovom slucaju (koriscenja 7s) ne ostaje "nista" tako da "thule" resava ovaj "problem" (kao i u opciji sa 5s, bez obzira na vecu litrazu gepeka) i to je moj izbor definitivno .

Podeli ovaj post


Link to post

Frfljavi,mozda samo nisi imao srece sa odredjenim modelom.

Danas u eri interneta mogu se videti tipicni kvarovi i mane za odredjene marke i modele gde ljudi dele svoja iskustva.

Da ne budem Lakijev "drveni advokat" mislim isto kao i on.

Ne svojom krivicom,mozda samo nisi imao srece sa tim autom.

Podeli ovaj post


Link to post

Јапанаутофен, мислиш на Авензис или?

 

Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

I Avensis i bilo koji kada se desi neki nepredvidjeni kvar.

Po meni si imao sjajne automobile samo na primer za gepek ili osecaj u voznji si mogao videti i pre kupovine.

Ono sto nisi mogao predvideti su kvarovi.

PS:Koje godiste je bio CRV ?

Taj i HRV mi deluju jako interesantno ali stariji modeli.

Podeli ovaj post


Link to post

×