Jump to content
Peđa1

Corolla E12 1.6 vvti - Obrtaji motora

Recommended Posts

zanima me koliko imate obrtaje u leru dok je motor još leden tamo do prvih nekoliko minuta.( E12 1.6 vvti ) Meni se čini da je nekoliko previše da konstantno budu obrtaji na oko 1500 dok se auto nekoliko več zagrejao, kazaljka za vodu več na preko 1/4.

Čini mi se da nema potrebe za toliko obrtaja. Posle tek kod normalne temp. obrtaji padnu na normalu u leru.

Pre toga sam vozijo megana 1.6 16v i tamo su obrtaji pali na 850 veoma brzo dok je bio još u zagrejavanju.

post-4881-0-64749200-1537126534_thumb.jpg

Izmenjeno od Peđa1

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam neki strucnjak, znam samo da je i meni tako isto na mojoj e12 1.4 vvti, i mislim da je to normalno za ovaj motor.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, normalno je, isto je tako i kod mene. Dok se auto ne zagreje obrtaji su dosta visoki.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

da ali je problem i kad se motor zagreje (tj 1/2 normalne temperature) obrtaji su relativno na istom ili malo niže. Tek kad je normalna temp. skoro na sredini nekoliko vremena obrtaji padnu ispod 900. 

sumnjam da ne dihtuje dobro dihtung na usisnom kolektoru. Pa me pre njegove zamene zanima da li postoji neka Android aplikacija kao tester gde se može nadzirati - fuel trim monitoring, da se vidi koliko pravi bogatu smešu goriva zraka dok obrtaji ne padnu na normalno.

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je to ok. Auto drzi visok ler gas dok ne postigne radnu temperaturu i nakon toga spusti obrtaje na 900.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

има Torque... плаћа се, али све има, па и то што ти треба само мораш да нађеш које су нормалне вреднисти (јер то у апликацији нема)

Podeli ovaj post


Link to post

ne  znam i dalje mi to čudno, sad kad je malo hladnije ujutro kad upalim obrtaji se dignu na 1800 i tako drži nekoliko minuta. Ipak mi to deluje dosta visoko jer nema potrebe za tako visok rad 

Podeli ovaj post


Link to post

evo juče sam zamenijo i dihtung poklopca ventila i novi dihtung usisne grane. Obrtaji su sad normalni i ne traju više dugo kod ledenog motora. Inače sam čuo da svi japanci imaju nekoliko viši gas od evropskih ustartu , zato da bi se pre zagrejao katalizator i postigle što pre norme izduvnih plinova. Sve je bilo jako jednostavno zameniti i po komadu nije trajalo više od 25 min.

Npr. kod Fiata Mjet 2.0 dizel motora treba 10 sati da bi se skinula usisna grana....

Izmenjeno od Peđa1

Podeli ovaj post


Link to post

Po mojem iskustvu na uzorku od 3 automobila, dva Japanca(Toyota Yaris MK1 1.0 vvti i Mazda MX-5 1.6) i jedan Europljanin (Volvo C30 1.6), Europljanin najbrže dođe na radnu temperaturu.... 

Izmenjeno od Vedo

Podeli ovaj post


Link to post

Meni almera veoma brzo postiže radnu temperaturu, tj. skala dođe na pola.

 

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×