Peđa1 6 Napisano Septembar 16, 2018 (edited) zanima me koliko imate obrtaje u leru dok je motor još leden tamo do prvih nekoliko minuta.( E12 1.6 vvti ) Meni se čini da je nekoliko previše da konstantno budu obrtaji na oko 1500 dok se auto nekoliko več zagrejao, kazaljka za vodu več na preko 1/4.Čini mi se da nema potrebe za toliko obrtaja. Posle tek kod normalne temp. obrtaji padnu na normalu u leru.Pre toga sam vozijo megana 1.6 16v i tamo su obrtaji pali na 850 veoma brzo dok je bio još u zagrejavanju. Izmenjeno Septembar 16, 2018 od Peđa1 Podeli ovaj post Link to post
NemanjaNg 4 Napisano Septembar 16, 2018 Nisam neki strucnjak, znam samo da je i meni tako isto na mojoj e12 1.4 vvti, i mislim da je to normalno za ovaj motor. Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano Septembar 16, 2018 Da, normalno je, isto je tako i kod mene. Dok se auto ne zagreje obrtaji su dosta visoki. Sent from my E5603 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Peđa1 6 Napisano Septembar 23, 2018 da ali je problem i kad se motor zagreje (tj 1/2 normalne temperature) obrtaji su relativno na istom ili malo niže. Tek kad je normalna temp. skoro na sredini nekoliko vremena obrtaji padnu ispod 900. sumnjam da ne dihtuje dobro dihtung na usisnom kolektoru. Pa me pre njegove zamene zanima da li postoji neka Android aplikacija kao tester gde se može nadzirati - fuel trim monitoring, da se vidi koliko pravi bogatu smešu goriva zraka dok obrtaji ne padnu na normalno. Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano Septembar 23, 2018 Sve je to ok. Auto drzi visok ler gas dok ne postigne radnu temperaturu i nakon toga spusti obrtaje na 900. Sent from my E5603 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
novakno1 88 Napisano Septembar 25, 2018 има Torque... плаћа се, али све има, па и то што ти треба само мораш да нађеш које су нормалне вреднисти (јер то у апликацији нема) Podeli ovaj post Link to post
mpavlovicbb 153 Napisano Septembar 25, 2018 Moze Torque i OBD car doctor isto nije losa. Sent from my E5603 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Peđa1 6 Napisano Oktobar 24, 2018 ne znam i dalje mi to čudno, sad kad je malo hladnije ujutro kad upalim obrtaji se dignu na 1800 i tako drži nekoliko minuta. Ipak mi to deluje dosta visoko jer nema potrebe za tako visok rad Podeli ovaj post Link to post
Peđa1 6 Napisano Decembar 27, 2018 (edited) evo juče sam zamenijo i dihtung poklopca ventila i novi dihtung usisne grane. Obrtaji su sad normalni i ne traju više dugo kod ledenog motora. Inače sam čuo da svi japanci imaju nekoliko viši gas od evropskih ustartu , zato da bi se pre zagrejao katalizator i postigle što pre norme izduvnih plinova. Sve je bilo jako jednostavno zameniti i po komadu nije trajalo više od 25 min.Npr. kod Fiata Mjet 2.0 dizel motora treba 10 sati da bi se skinula usisna grana.... Izmenjeno Decembar 27, 2018 od Peđa1 Podeli ovaj post Link to post
Vedo 398 Napisano Decembar 28, 2018 (edited) Po mojem iskustvu na uzorku od 3 automobila, dva Japanca(Toyota Yaris MK1 1.0 vvti i Mazda MX-5 1.6) i jedan Europljanin (Volvo C30 1.6), Europljanin najbrže dođe na radnu temperaturu.... Izmenjeno Decembar 28, 2018 od Vedo Podeli ovaj post Link to post
Skipper 244 Napisano Decembar 29, 2018 Meni almera veoma brzo postiže radnu temperaturu, tj. skala dođe na pola. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Peđa1 6 Napisano Oktobar 4, 2019 da se malo javim posle dužeg vremena. na servisu lani sipano je ulje Mobil1 0w-40 ulje, potrošnje nema, ove godine je mehanik na dizalici primetio da se predji točkovi teže vrte u prostom hodu pa je menjao set gumica na prvim čeljustima kočnica. Prosto ne mogu da verujem razlike kako sad auto vozi, tek sad zaista pokazuje svojih 110 konja. Podeli ovaj post Link to post
Peđa1 6 Napisano Oktobar 17, 2019 malo se danas radilo, malo je lupkalo po rupama u prvom delu auta. Nagađao sam da mogu biti stabilizator štangice i bijo sam u pravu. Menjani prednji mali stabilizatoriči i gumice obe na sredini štange stabilizatora fi 22mm. Stare je trebalo odrezati jer su bili hrđavi šerafi, a zglobovi mali bili su svi kaput i probušeni. Podeli ovaj post Link to post