Jump to content
dulebgd011

Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

Recommended Posts

Zdravo svima,

 

posle 8 godina kao prezadovoljni vlasnik Kije pro_ceed 1.6dizel, postajem srećni vlasnik jedne toyote corolle 1.6benz 2018 restyle!

Stvarno za 8 godina (prvi vlasnik od 2010) nikakav problem, kvar.. ništa ništa sem redovnih servisa i potrošnog materijala nisam radio na autu..

Ali proširila se porodica pa troje vrata iziskuje vratolomije dok se deca namontiraju u sedište :)

 

Pre nedelju dana sam uzeo nov auto i stvarno sam prezadovoljan kako je tih motor u odnosu na dizel.
Takođe ranije sam vozio službene golfove, pasate (sve novi) i mojeg kiju koji imaju tvrdo oslanjanje i kad sam seo u corollu oduševio sam se udobnošću!

Trebaće mi neko vreme da se naviknem da više nemam turbine i dobrog obrtnog momenta, ali sve u svemu jako ide dobro auto!
Ipak 132ks rade svoj posao :)

 

postaviću par nekih pitanja u vezi sa autom - da li je bolje ovde u nastavku, ili pak novu temu da otvaram?

 

Pozdrav,

Dule

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Jel moze da se zna gde si je kupio i koliko si platio ? Naravno da li je islo nesto od dodatne opreme ?

Podeli ovaj post


Link to post

Jel moze da se zna gde si je kupio i koliko si platio ? Naravno da li je islo nesto od dodatne opreme ?

U MAG 16.490€ Style nivo opreme.. od dodataka ništa nisam dobio jer sam uspeo tu "sajamsku cenu" da pogodim koja se zvanično završila krajem aprila.

Ali sam se šokirao da se ne dobija obavezna auto oprema u autu!?

Mislim nije neki trošak 3.000rsd.. ali najgore od svega što ti ni ne kažu.. da me zaustavio saobraćajac.. opa kazna :(

Podeli ovaj post


Link to post

Inače da dopunim sa nekim informacijama..
Dakle i ja sam na felnama dobio tegiće.. negde dva-tri .. negde i 6-7tegića..

Inače DOT na gumama dobar 1918 - prilično sveže gume

 

Takođe, video sam na forumu da svi nešto pišu da slabo koči.. moj baš dobro koči.. niti cvili pri kočenju..

Doduše tek sam na 400km..

 

Imam par pitanja:

1. Koje gorivo vi sipate/preporučujete? MIslim da je 100oktana nepotrebno.. ok da je mazdin motor sa visokom kompresijom pa i da može da iskoristi tih više oktana..

2. Na koliko obrtaja menjate brzine? Jel previše mrcvarenja za njega na 2200rpm da se obrće u višu brzinu?

3. Koju verziju imate infotainment sistema? Ja sam dobio 0101B9, da li to može da se upgrade-uje?

4. Koliki max GB podržava USB infotainment sistem?

5. Da li ovaj auto ima kaiš ili lanac?

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao

Sipam benzin od 98 oktana

Brzine menjam na oko 2500 obrtaja na ravnom i 3000 obrtaja na uzbrdici(prva-druga, druga- treća)

Upgrade sistema Faktički nije moguć Ne znam gde bi nabavio noviju verziju.

Motor ima lanac

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon probavanja goriva na NIS (95, 98, 100 gdrive), mol, omv, lukoil....sipam 95cu na renomiranim pumpama (najcesce NIS). Jos planiram da probam Petrol. Nikakvu razliku sto se oktana tice nisam primetio. Da l ce uticati na vek i dugotrajsnot motora - ne bih rekao sa km koju ja prelazim. Ima da me sarani auto :) Drugi imaju misljenja da se oseti na autu ali ja kao duduk nisam osetio. u stvari sam osetio jedino veci racun kada sipam :)

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se Mol pokazao najboljim, 95-ca ali sa aditivima. Prelazim ubedljivo vise km nego dok sam sipao na Nis pumpama..

Podeli ovaj post


Link to post

Ima li neko preporuku za gumene patosnice?

U Toyoti original 8500rsd..

 

neke lepe tipske baš za korolu..

Podeli ovaj post


Link to post

Većina nas je dobila odnosno tražila patosnice prilikom kupovine kola Koliko sam gledao nemaš još u ponudi tipske patosnice u prodaji osim u ovlašćenim servisima

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon probavanja goriva na NIS (95, 98, 100 gdrive), mol, omv, lukoil....sipam 95cu na renomiranim pumpama (najcesce NIS). Jos planiram da probam Petrol. Nikakvu razliku sto se oktana tice nisam primetio. Da l ce uticati na vek i dugotrajsnot motora - ne bih rekao sa km koju ja prelazim. Ima da me sarani auto :) Drugi imaju misljenja da se oseti na autu ali ja kao duduk nisam osetio. u stvari sam osetio jedino veci racun kada sipam :)

 

Petrol prodaje samo aditivirana goriva. Inače gorivo je standardno RNP koje oni aditiviraju. Godinama sipam i benzin i dizel kod njih i nije bilo problema. Prednost je što im je cena goriva niža nego na NIS BS, a radi se o istom gorivu.

Prema statistici koju vodimo u firmi, jaris manje troši BMB98 u odnosu na BMB95, s tim da razlika u ceni goriva pokriva razliku. Takođe, malo ranije počne da povlači na BMB98.

U principu nema spektakularne razlike i troškovi su isti, ali zarad komfora i malo bržeg odziva sipam BMB98.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@maxy

 

Identicna iskustva :)

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ako je nekome korisna informacija - max velicinu USB koji podrzava Toyota Touch2 je 64GB.

Probao sa 128GB, ali nece da procita..

 

Nabavio mali SanDIsk:

https://www.winwin.rs/pc-periferije-monitori/usb-flash-memorije/usb-flash-64gb-3-0-sandisk-sdcz43-064g-gam46-ultra-fit-do-150mb-s-8617186.html

 

Taman sitan, da moze lepo da se zatvori pregrada..

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Izbjegavajte MOL.To je gorivo loše kvalitete koje dolazi iz INE iz HR rafinerija. Opekao sam se iz prve ruke. Isto tako izbjegavajte sve pumpe koje uzimaju od njih gorivo.U HR Crodux i Tifon zaobiđite jer koriste INA gorivo.Dizel je katastrofa.

Ali zapamtite pravilo; uvijek izbjegavati stare pumpe zbog starih tankova punih smeća i taloga. Ima i renoviranih pumpi koje nisu promijenile tankove.Oprez!

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da li vam se dešava kada vozite auto na 5.000 i 6.000 obrtaja da posle toga kada stanete i ostane motor uključen - motor se totalno drugačije čuje .. tačnije nekako cokće..
Naravno pre vožnje na 5k i 6k. obrtaja motor je bio dobro zagrejan!

Podeli ovaj post


Link to post

Da li vam se dešava kada vozite auto na 5.000 i 6.000 obrtaja da posle toga kada stanete i ostane motor uključen - motor se totalno drugačije čuje .. tačnije nekako cokće..

Naravno pre vožnje na 5k i 6k. obrtaja motor je bio dobro zagrejan!

Jel to službeni auto? Kolikodugo ga vozis na tim okretajima i u kojoj brzini?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel to službeni auto? Kolikodugo ga vozis na tim okretajima i u kojoj brzini?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Nije službeni, privatni auto je.

Ne traje dugo, tipa manje od 10min ga vrtim na tim većim obrajima.

Tipa zagrejan je, i krenem lepo od prve na reicmo 4.000 i posle od druge svaku menjam tek na 6.000 obrtaja i posle ga u 4.oj vozim do 170km/h (to mu to negde dođe na 6.000).

i npr posle u toj četvrtoj ga vozim između 4.000 i 6.000 obrtaja - ali eto to ne traje duže od 5-10min.

Podeli ovaj post


Link to post

Steta sto nije sluzbeni, mogao bi u prvoj do 8 000 okretaja. Ali nema veze, jesi ga uspio nategnuti preko 200 km/h?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Izbjegavajte MOL.To je gorivo loše kvalitete koje dolazi iz INE iz HR rafinerija. Opekao sam se iz prve ruke. Isto tako izbjegavajte sve pumpe koje uzimaju od njih gorivo.U HR Crodux i Tifon zaobiđite jer koriste INA gorivo.Dizel je katastrofa.

Ali zapamtite pravilo; uvijek izbjegavati stare pumpe zbog starih tankova punih smeća i taloga. Ima i renoviranih pumpi koje nisu promijenile tankove.Oprez!

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Pa gde onda sipati u HR?

Pre neki dan svi sa HR tablama koji su prešli granicu S. Šamac - Šamac odmah stadoše na Gaspromovu BS. Verovatno niža cena. A što se tiče putarina, preterali ste ga, Bajakovo - Babina Greda 21 kn.

Podeli ovaj post


Link to post

Lukoil i Petrol. A autoput nije.moj, niti priblizno. Ja kad sam u Republici Srpskoj tankam na Nestro,kvalitetno, a oni sigurno nemaju Inino gorivo.

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da li vam se dešava kada vozite auto na 5.000 i 6.000 obrtaja da posle toga kada stanete i ostane motor uključen - motor se totalno drugačije čuje .. tačnije nekako cokće..

Naravno pre vožnje na 5k i 6k. obrtaja motor je bio dobro zagrejan!

Ne bi mu trebalo biti nista, ali svakako ga pusti da radi jos bar minutu nakon zaustavljanja dadođe sebi.Ja sam svog starog benzinca isto znao tako zavrtjeti , ali nikad nije bilo problema.U drugoj na par sekundi do 5000 okretaja, auto nakon toga prodiše. Jesi li ga navukao preko 200 ?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da li vam se dešava kada vozite auto na 5.000 i 6.000 obrtaja da posle toga kada stanete i ostane motor uključen - motor se totalno drugačije čuje .. tačnije nekako cokće..

Naravno pre vožnje na 5k i 6k. obrtaja motor je bio dobro zagrejan!

Koliko km si prešao sa njim do sada ? Nemoj do prve zamene motornog ulja da ga voziš preko 4000 obrtaja zagrejanog na radnu temperaturu. Dovoljno je voziti ga lzmedju 3000- 4000 obrtaja povremeno kada je zagrejan. Posle prve zamene motornog ulja možeš i do 5000 obrtaja po nekad.

Inače nije mu ništa , čuju mu se dizne malo glasnije ( caktanje kako si opisao ) i hoće malo da pucka iz auspuha.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×