Jump to content
dulebgd011

Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

Recommended Posts

40. недеља је почетак октобра... (прве две цифре су недеља производње, а друге две година)

 

Клебер је Мишелин као и Тигар зар не.. према ADAC изгледа да су погрешно брендирали ;)

Podeli ovaj post


Link to post

40. недеља је почетак октобра... (прве две цифре су недеља производње, а друге две година)

 

Клебер је Мишелин као и Тигар зар не.. према ADAC изгледа да су погрешно брендирали ;)

Nije samo ADAC dobro ocenio Kleber.. na više sajtova sam gledao te testove i guma je odmah iza najboljih Continetal, Dunlop, Michelin.. a skoro pa duplo jeftinija..

Ja hvala bogu nisam kompleksaš pa da patim od marke, pa da sad to mora da bude neznam koja marka.

Ali ako je nešto skoro duplo jeftinije i plus se na testu pokazalo kao približno najboljem.. mislim da nema potrebe za komentarom :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam kako sam ih prevideo...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije samo ADAC dobro ocenio Kleber.. na više sajtova sam gledao te testove i guma je odmah iza najboljih Continetal, Dunlop, Michelin.. a skoro pa duplo jeftinija..

Ja hvala bogu nisam kompleksaš pa da patim od marke, pa da sad to mora da bude neznam koja marka.

Ali ako je nešto skoro duplo jeftinije i plus se na testu pokazalo kao približno najboljem.. mislim da nema potrebe za komentarom :)

Lajk! Treba biti praktičan

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam prošle godine uzeo Fulda Cristal Control HP2 i baš sam zadovoljan. Čini mi se da su mekše od fabričkih i da bolje upijaju neravnine.

 

Kad sam ih kupio rekli su mi da su ove gume jače (tvrdje) od Save, Tigra i još par brendova, tako da su dobre za ovaj period kad nema padavina, manje se troše.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ufff... nisam očekivao da Toyota izbaci auto sa fabričkom greškom na grejačima zadnjeg stakla :(

Jel još neko imao ovaj problem sa novim autom?

post-4911-0-13521200-1542699334_thumb.jpg

Izmenjeno od dulebgd011

Podeli ovaj post


Link to post

To je “normalno”. To se i kod mene dešava, ali se osuši posle nekog vremena.

 

Ja ne znam da su te linije u stvari antena ili je samo ukras.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

It's not a bug - it's a feature! :)

Podeli ovaj post


Link to post

Taj gornji dio je antena. Iako... jedan ovlasteni servis htio.mijenjati zadnje staklo... ovaj drugi kaze da je antena nakon provjere kod uvoznika.

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Bilo je raznih informacija na forumu o toyota care proizovdu koji garantuje 5 godina zaštitnog sjaja na automobilu.

Ako se ne varam cena je oko 150€.

 

Nabavio sam Turtle Wax za oko 800rsd.

Proizvod je vrhunski, sa tim pakovanjem imate sigutno 6-7 puta da isvoskirate auto.

Kada nanesete, proizvod je funkcionalan mesec dan.

Dakle, ko ne želi da da skoro pa 20.000rsd za toyotinu zaštitu, imate jako dobru alternativu sa ovim proizvodom.

Dakle 2*800rsd goišnje = 1600rsd za godinu dana * 5 = 8000rsd raspoređeno na vremenski period u odnosu na 20.000rsd koje morate odmah da iskeširate.

 

Dobar predlog!

Moram da te razočaram, ali proizvod koji si kupio je za "kućnu" upotrebu. Trajaće ti taman do sledećeg pranja, a max 1 mesec. Efekat posle pranja je wow, ali je trajnost jako kratka. Uz to, nudi samo estetski efekat i ništa više za razliku od lake mehaničke zaštite koju nude malo ozbiljniji proizvodi na bazi polimera i keramike.

Ako nisi video kako se radi proces zaštite na duže staze, ima na netu da se nađe nekoliko opisa, ali je primena ipak za profesionalce.

U svakom slučaju pozdravljam primenu i tvog predloga, jer i ja koristim sličan proizvod.

Podeli ovaj post


Link to post

Dulebgd ajde molim te nazovi servis da čujemo sta oni misle jel to kvar s grijačima ili antena?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Moram da te razočaram, ali proizvod koji si kupio je za "kućnu" upotrebu. Trajaće ti taman do sledećeg pranja, a max 1 mesec. Efekat posle pranja je wow, ali je trajnost jako kratka. Uz to, nudi samo estetski efekat i ništa više za razliku od lake mehaničke zaštite koju nude malo ozbiljniji proizvodi na bazi polimera i keramike.

Ako nisi video kako se radi proces zaštite na duže staze, ima na netu da se nađe nekoliko opisa, ali je primena ipak za profesionalce.

U svakom slučaju pozdravljam primenu i tvog predloga, jer i ja koristim sličan proizvod.

Hvala na objašnjenju maxy!

Podeli ovaj post


Link to post

Dulebgd ajde molim te nazovi servis da čujemo sta oni misle jel to kvar s grijačima ili antena?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

 

Ufff.. ispalio sam se :)

Zaista je to antena u pitanju u tom gornjem delu..

Zvao malopre servis i rekoše da je antena.. ma reko moram do kola da vidim tu razliku..

i zaista taj gornji deo stakla ima deblje niti koje uopšte nisu vezane sa donjim nitima (grejačima) koje pokrivaju veći deo stakla..

Dakle - Antena :)

Izmenjeno od dulebgd011

Podeli ovaj post


Link to post

Da. Mozda treba spojiti ta 2 dijela... i dobiti najbolji radijski signal (Tokyo uzivo) ili nadmoćno i premoćno grijanje stakla :)... ili oboje hahaha

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Kad se staklo dovoljno zagreje osusi se celo, tako da nećeš imati problema.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da li se nekome ovdje događa da auto diže minimum čak do 1250 o/min) dok jos nije postigao radnu temperaturu ako upalite neki od potrosača? Npr. grijanje (ne klimu)

To sam primjecivao i dok je bilo toplije vrijeme, a sad kad je zahladilo bas dosta digne okretaje. Kad ugasim ventilaciju odmah padnu okretaji.

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo bas maloprije se vozim i nakon par km stanem.na semafor. Čim sam stao okretaji se digli na 1000 o/min. Ugasim svjetla i nista se ne mijenja. Upalim svjetla, a ugasim ventilaciju i okretaji se spuste. Na drugom autu mi se to ne događa (nijeToyota). Da li to takp i kod benzinaca i zbog čega?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Izmenjeno od LAV-LAV

Podeli ovaj post


Link to post

Onog momenta kada motor dostigne radnu temperaturu sve se vraca na normalu, isto je i kod dizela.

Podeli ovaj post


Link to post

Jel to tako samo kod Toyote? Na Korejancima nisam to primjetio. Osim na manjim benz motorima su se dizali okrrtaji.Na većim dizelima ništa.

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Verujem da je i kod drugih tako, podizanjem obrtaja motor nastoji da sto pre dostigne RT, a sve je opet inicirano zahtevom za brzim grejanjem.

Podeli ovaj post


Link to post

Imaju li nove Corolle elektroničko zaključavanje/otključavanje volana?

Podeli ovaj post


Link to post

Nemaju, mehanicki se zakljucava volan.

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pametno da su ostavili mehaniku.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Posle 3.500 pređenih km, tek sada je auto počeo da fino vuče!

Kao da mu je trebalo neko vreme da se skroz razradi.. ili je meni trebalo vremena da se naviknem na tip vožnje bez turbine :)

 

Zaista sam prezadovoljan posle tri meseca kao vlasnik!

Na početku sam bio jako skeptičan, ali samo je trebala noga da se uvežba na drugičiji odnos kvačila i gasa!

 

Nego - koliko vam troše vaše korole?

Ne zanima me regionalni put - već onako svakodnevnica..

 

Meni 7.7l, do posla imam ~20km dobar deo toga je kao regionalni put gde mi realno padne potrošnja.

 

Ali u svakom slučaju, posle dizela dajem svaki mesec 5.000rsd više na gorivo nego ranije..

Nije mali iznos kada se pomnoži sa 12..

 

Jel neko stavljao plin? Da li se zadržava garancija ako se uradi u ovlašćenom servisu? Ako to uopšte i imaju?

Podeli ovaj post


Link to post

×