Jump to content
dulebgd011

Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

Recommended Posts

Znatno vece guzve mogu biti ka centru grada, npr. proslog utorka, oko 15 h na potezu Sava centar (sa ukljucenjem na AP), "komanda", Hram Sv.Save, Hadzi Prodanova kao finalna tacka - 62 min.

Podeli ovaj post


Link to post

Eto nisam znao da nas je Toyota svo vreme lagala za konjažu 1.6L benzinca..
Ipak imamo 138KS umesto 132 :)

I dokaz da za njega nema razlike 100 ili 95 oktana.. tako da drugari - nemojte bacati para na 100ku koju ovaj motor ne može da iskoristi..
Na drugim modelim koje su testirali (turbo benzin) već ima osetne razlike između 100 i 95 oktana..

20190330_085212.jpg

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Inače posle 8000km i nakon što je prošla zima, uspeo sam da spustim potrošnju na 7,4L
A da opet ne vozim ko neka baba auto.. dakle brzo ubrzanje a čim postignem određenu brzinu zakucam na tempomatu i to je to..

Zimi mi je išla na 8L..

Podeli ovaj post


Link to post

Ima razlike... 1 konj

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

каква је ово стагнација снаге између 4500 и 5000 обртаја... да ли је то та промена тада вентила?

а обртни момент чак и нагло пада па опет скочи!?!

 

мало ли је 1 коњ за 10 динара по литру :)

Podeli ovaj post


Link to post

Da li netko zna da li je štetno voziti Corollu 1.4 Dizel od 1500-2000 okretaja? Ili... da li je štetno dizel vrtiti iznad 3000-4000 okretaja? Ili je sve to ok?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Inače posle 8000km i nakon što je prošla zima, uspeo sam da spustim potrošnju na 7,4L
A da opet ne vozim ko neka baba auto.. dakle brzo ubrzanje a čim postignem određenu brzinu zakucam na tempomatu i to je to..
Zimi mi je išla na 8L..
To ti je to, mada je meni zimi potrosnja išla i preko deset litara...vrv zbog kratkih relacija, 3 do 5km.

Meni na autoputu baš fali 6. brzina, a rekao bih i motoru odmah iznad 110km/h

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, meni su duže relacije minimum 15km.. zbog toga je i tako niža..
Inače na kraćim relacijama pokaže veću potrošnju..

Podeli ovaj post


Link to post
On 9.4.2019. at 21:38, LAV-LAV said:

Da li netko zna da li je štetno voziti Corollu 1.4 Dizel od 1500-2000 okretaja? Ili... da li je štetno dizel vrtiti iznad 3000-4000 okretaja? Ili je sve to ok?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
 

Ono što sam na više mesta čitao, da je uvek najbolje kod dizel motor vrteti na obrtajima gde mu počinje max obrtni momenat.. a to sa turbinom obično bude 2.000rpm
Dok max snaga(konjaža) na 4.000rpm i ne bi trebao da ideš preko toga :)
em gubiš konjažu, em ne prija motoru..

Podeli ovaj post


Link to post

Hyundai ima okretni moment već na 1250 okretaja... Toyota na 1750 okretaja (mislim na dizelaše)....e sad... lijepo ide na tim okretajima.Ali kažu da turbima traži da se vozi na većim okretajima jer kao niži okretaji nisu dobri za turbinu... zato pitam... svaka preporuka je dobra "dulebg" ovo je vrijedno saznanje koje si pročitao jer ja nikako da naletim na članak s tom temom

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Kada već govorimo o turbini Pri koliko obrtaja je uključuje?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na mojoj Toyoti 1.4 D na 1750 o/min

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Tu dobija "šut", baš se fino osjeti kako je motor ulovio, tako pise i u uputstvima. To valjda znači da turbina kreće na tim okretajima iako ja mislim da turbina stalno vrti u nekom svom minimumu, ali možda i ne. Ako netko zna...

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo citam neki dan da je u HR neki profi vozač radio test nove Corolle 1.6 benz za poznate auto moto novine... frajer je vrtio auto od 1.do 6. brzine do 6400 o/min (6500 je max)... kaže da se motor divno čuje... a kažu da je razrada prvih 10 000
km.. a taj auto će neki (ne)sretnik kupiti kao testni model auto kuće za 1000-1500 € jeftinije ... u Njemačkoj je takav možda bio na krovu par puta..

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Davno beše, 2013 i mi smo na Navaku vrteli tada nove Corolle do blokade.
Može se kupiti testni auto ako se sazna njegova istorija od osobe od poverenja.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ma ni ja nisam stedio ni jedan koji sam probao od auto kuće,ali nisam ni pokusavao u 1. ići do blokade. Ali se i to radi. Eto... sad opet tema : kako se vozi turbo-dizelaš ?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Takve stvari nismo radili.
Kako se vozi TD Do 2500 obrtaja dok se ne zagreje a kasnije zavisi od osobina samog TD-a S obzirom da se pojedini vrte preko 5000 obrtaja

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Jel TD šteti vožnja ispod 2000? Npr oko okretnog momenta ili niže? Vidim neke vozače koji u 5. brzini voze 60 km/h (oko 1500 o/min). Da li to steti turbini ili je veci problem s vecim okretajima iznad 3500 -4000 o/min?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nebi trebalo mada zavisi od osobina samog TD-a.
Seti se starih kola bez obrtomera i kako smo ih vozili

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Te stare dizele smo vozili prvom da auto samo krene i odmah saltali u drugu brzinu

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro kažeš.Bez obrtomjera je vjerojatno bilo svašta. Sjećam se da je jedan majstor rekao za stojadina da u 4. kad ide 160 km/h vrti na 7000 o/min. I onda nek netko kaže da je stole loš auto. Imao samo 4 brzine, a nekima je kazaljka išla do 180. (do kraja). Vjerojatno nikada nećemo saznati da li je to bila stvarno ta brzina, ali je sigurno da se u autu to osjetilo.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Tada su bile "sporohodne" mašine . Ima već više od 30 godina kada je Honda među prvima izbacila motore sa 16v koji su se vrteli  do za ono vreme nepojmljivih 6000 obrtaja . 

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko vas ovde sipa 95, a koliko 100 oktana?

Podeli ovaj post


Link to post

98

Podeli ovaj post


Link to post

U pocetku 98, 100...sada 95. nikakvu osetniju razliku nisam primetio. Bio i test negde skoro (da l SAT) i nije bilo razlike.

Podeli ovaj post


Link to post

×