Jump to content
schumi_srb

Nemanja i Yaris

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, zovem se Nemanja, iz Beograda sam.

Nisam nikada vozio Toyota vozila, a sto se tice japanaca, otac ima Nissan Micru '92, 1.0. Simpatican autic, mada sam imao neku ludu ideju da probam da iskopam negde onu verziju 1.0 turbo, ali je to cista egzotika. 

Znaci osim toga, nikakvo iskustvo sa japancima nisam imao, ali sam ih oduvek postovao.

Poslednjih 10 godina vozim 320d e 46, i moram priznati da mi je vise od auta, vise kao clan porodice, jeste ludo, ali je tako :D Ne verujem da cu ga ikada prodavati. Svaka promena stepena prenosa je obavljena sa maksimalnom paznjom, bez udara (jer to njega boli xD), svaka rupa i neravnina se zaobilaze. U sustini koji god auto da vozim, tretiram ga kao svog, pa makar to bio i sluzbeni.

Malo je off, ali eto cisto da podelim par informacija o sebi.

Elem, planiram za zenu (a i za sebe :) ) da uzmem neki gradski auto, i moj izbor je pao na popularnog Yareta, kako vidim da ga zovete. Prelistao sam dosta stranica na forumu, pa sam suzio izbor na 1.3b i 1.5b, radije bih 1.5b zbog malo vise snage ali nije nista "o glavu".

Da li ima nesto na sta treba posebno da obratim paznju, konkretno na 1.5? Posto je zujalica, pa pretpostavljam da ga ljudi 'prze' malo vise, mada opet, ne mora da znaci. 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na forum Toyota club Serbia, skraćeno TcS. Želimo Vam prijatan boravak. :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mora da znaci da je przen, nadji samo u sto boljem stanju i bices zadovoljan. Mislim da ti modeli nemaju nekih uobicajenih problema.

Kad smo kod japanaca pogledaj Mitsubishi Colt CZT...

 

Sent from my E5603 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko se sećam Mahatma je kupio Yaris 1.5 TS na tom placu i zadovoljan je sa autom

Pogledaj koliko je oštećenje i koliko limar i farbar traže za popravku

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Treba proveriti i stanje motora. Gledao sam prošle godine sa bratom tamo Mazdu 6, minimalna limarijska oštećenja, ali nije radio jedan cilindar.

Koliko mi se čini, mislim da automobili tamo nemaju uverenje AMSS.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Bas sam se Mahatme i setio, jer sam prelistao nekoliko tema ovde na forumu. Spoljna ostecenja, naravno ukoliko nisu prevelika (a na slikama nema naznaka), mi ne bi bila presudan faktor. Izmedju ostalog zivim u centru pa mi je auto cuknut sa svih mogucih strana (od svake nove tacke poludim, ali kako da se zastitim sem garazu da iznajmim). Bitnije mi je mehanicko stanje vozila i stanje motora naravno i unutrasnjosti. Ja tamo mogu samo da oslusnem ili zavirim, i provozam. Tek majstor moze nesto ozbiljnije da zakljuci.

 

Radio ne palim cesto u svom autu, volim da ga osluskujem, tako da sam osetljiv na svakakvo sitno 'cvrkutanje' i lupkanje.  :D

Kako da proverim stanje motora? I sta bih mogao od papira da mu trazim? Slabo se razumem u taj deo, nemam mnogo iskustva sto se kupovine kola tice, mada ne bih isao sam svakako.

Podeli ovaj post


Link to post

Automobil ćeš svakako moći da pogledaš, da provozaš, mislim da je nemoguća misija. Tamo ima barem stotinu automobila koji su nabijeni jedan do drugog, pa ako je u nekom kraju... trebaće ima barem pola sata da sve pomere pa da ga izvezu.

Pozitivna strana je što 90% automobila iz CH kod njih imaju i zimski komplet guma sa felnama. Ja lično ne bi sumnjao u kilometražu, proverio bi samo stanje limarije ispod automobila zbog soli i ostalih sredstava koje nagrizaju tokom zime.

Automobili kod njih nisu sređivani i oprani iznutra, tako da te i to čeka.

Problem je i ulazak na zadnju klupu kod Yarisa prve generacije, nema baš mnogo mesta za provlačenje.

Pozitivna stvar - to je Yaris TS :)

I moguć problem, zadnje svetlo za maglu u braniku, malo je teže za pronalaženje u Srbiji.

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno najvise me i brine kilometraza. Mada ako je tako kao sto kazes, da bi trebalo da je to to, onda je moguce da je u ok stanju. Nadam se da ih je mrzelo da peru motor, pa da moze da se vidi ako negde slinavi.

Citajuci forum, bas sam se napalio da uzmem Yarisa TS, a nisam nikad seo u njega  :lol:  Videcemo, planiram da odem u subotu da ga pogledam. Auto uzimam za zenu, a gledam kao da cu ga ja voziti svaki dan  :viber14:

 

Da li je cena realna? Zna li neko koliko su otprilike troskovi za papire?

Podeli ovaj post


Link to post

Motor nije opran sigurno, ne isplati im se da ga peru i sređuju.

Računaj i na malo skuplje delove u odnosu na 1.0 i 1.3 motor.

Uverenje AMSS 100 eura i šlep služba od Obrenovca, to su ti troškovi.

Ja sam svog TS tražio dve godine, tako da bez žurbe sa kupovinom

 

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

'Bem li ga, onda bi trebalo da se vidi ako negde pusta ulje na motoru. E sad, da li TS inace u voznji malo troskari ulje , ili ne bi trebalo uopste da ga trosi?

Ne zurim nigde. Sta god da kupujem volim da se dobro informisem o svim mogucim varijantama i potencijalnim problemima. Doduse, kod ovog auta nikako ne mogu da pronadjem neku falinku. Neko je spomenuo da moze da postoji problem sa menjacem, znaci teze ulazi u brzinu, krci, ili kako se manifestuje?

Podeli ovaj post


Link to post

Javi nam ako budes otiso da pogledas u kakvom je stanju, tvoji utisci itd... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ako i bude ulja, može da ga bude na poklopcu lanca i može da strada dihtung dekla.

Za menjač možeš sam da promeniš, ako negde zapinje ili teško ulazi, ako je kvačilo tvrdo.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Oticicu da ga pogledam, pa cemo da vidimo, mozda je i dobar. Hvala svakako na savetima.

Sto se tice kvacila, to se nikad ne zna. Kad smo uzeli bmw-a i prvi put otisli kod majstora on je rekao da se cuje zamajac i da ce uskoro da otkaze. To je bilo pre 10 godina, i ove godine smo ga zamenili jer se cuo pomalo, inace je sigurno mogao jos da ide  B))

Podeli ovaj post


Link to post

Auto je dobar, gledan je on odavno

Bio je prodat nekim momcima iz NS pa su ga oni vratili na plac pošto nije imao saobraćajnu koja je u međuvremenu stigla. Ponudi im 2000, dugo im stoji na placu.

Pogledaj i cenu maglenke i zadnjeg branika da te to ne iznenadi pošto ih nema mnogo kod nas.

 

Sent from my SM-J330FN using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Neko je sppminjao TS sa troje vrata na nekoj od tema, a Mahatma je uzeo onog sa 5, to nije taj auto? I kako su kupili auto bez saobracajne?

Podeli ovaj post


Link to post

Očekuj da će cene delova za TS biti veće nego za standardni model.

Za prvu generaciju TS se još i mogu naći delovi karoserije kod nas, ali zato za drugu generaciju TS ... samo ovlašćeni servis.

I delove motora i trapa je malo teže naći, ali se mogu iskopati

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Neko je sppminjao TS sa troje vrata na nekoj od tema, a Mahatma je uzeo onog sa 5, to nije taj auto? I kako su kupili auto bez saobracajne?

Možda i nije saobraćajna ali neki papir je nedostajao a u međuvremenu su ga pribavili. Inače auto je dobar ali svakako ga detaljno proveri.

 

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Matori je imao Yaris TS sa troje vrata u odličnom stanju. Ne znam dali ga je prodao

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Plan on pocetka mi je bio da nadjem auto do 2000e, pa sam izabrao Yarisa do 2005. god, za grad mi ne treba nista vise, a vidim da je prilicno pouzdan. Kad kazes da su skuplji delovi, koliko je to otprilike? Filteri?

Potrudicu se da odem danas da ga pogledam.

Podeli ovaj post


Link to post

Plan on pocetka mi je bio da nadjem auto do 2000e, pa sam izabrao Yarisa do 2005. god, za grad mi ne treba nista vise, a vidim da je prilicno pouzdan. Kad kazes da su skuplji delovi, koliko je to otprilike? Filteri?

Potrudicu se da odem danas da ga pogledam.

Podeli ovaj post


Link to post

Filteri su ista cena kao i za 1.0 i 1.3, delovi mehanike su skuplji

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

Nekih delova baš i nema, npr. nosač motora, set kvačila ... nema nigde sem u ovlašćenom servisu, a tamo su cene...

Ja sam poručio set kvačila Aisin iz Slovenije, tamo je 188 eura, ovde u ovlašćenom servisu 37800 RSD.

Ovde jedino imaš Ashika (koji su paketi, može biti svašta unutra) za 17000 RSD, isti taj set u Sloveniji košta 76 eura.

Za TS moraš biti spreman za malo skuplje delove, nisu baš česti

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj post


Link to post

×